Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 128
181
@up
Dokowanie jest łatwe wyłącznie w myśl zasady, że kiedy się czegoś nauczysz, staje się to łatwe :P W KSP grałem bez podstaw mechaniki orbitalnej i trochę mi to zajeło. Dokowanie do dużych obiektów jak dla mnie niczym się nie różni, szczególnie jeśli nauczyłeś się dokować ostrożnie. Ja tam wolę poczekać oszczędzając paliwo i pozwalając rzeczom dryfować ku sobie niż robić dramatyczne wypalenia przed spotkaniem :P

182
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Kupię mobilną rafinerię!!!
« dnia: Pią, 26 Lut 2016, 02:03:18 »
A żeby nie było że Robson bujał, bo nie bujał i wszystko jest w porząsiu.

W zeszłym tygodniu przywitał mnie taki monolit z Odysei:

I działający monitor.


Dziękuję Robsonie <3

183
Stacje kosmiczne / Odp: MIR
« dnia: Pią, 26 Lut 2016, 01:55:47 »
Eh, to po prostu moduły połączone na krzyż, nie przesadzaj z tym wychwalaniem :D


184
Dyskusje ogólne / Odp: Jasności planet w KSP
« dnia: Czw, 25 Lut 2016, 12:32:39 »
Założenie wydaje się błędne na pierwszy rzut oka. Dzień na Kerbinie ma identyczną jasność jak na Ziemi podczas gdy planeta kerbali jest bliższa gwieździe centralnej 11 razy! Nie wiem jak to dokładnie policzyć, ale światło emitowane przez Kerbol jest o wiele słabsze.

185
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 24 Lut 2016, 12:31:35 »
Tłumaczę dewnote'a!

Cytuj
Jeszcze nie.

Mamy PEGI 3+.

186
Szukam modyfikacji / Odp: Krainy geograficzne
« dnia: Wto, 23 Lut 2016, 22:00:11 »
KSP zawiera oprócz biomów "generalnych" jak pustynia, niziny itd. także biomy "konkretne" jak "Bliźniacze kratery" na Mun. Poza tym - flagi i nazywasz. Tak to działa w rzeczywistości :P

187
Potem gdy nauczysz się dokowac w ten sposób, będziesz mógł zaobserwować że marker prograde dryfuje od target w określonym kierunku, dzięki czemu można ustawić statek tak, by jak najmniej paliwa (i monopropu) zużyć na korekty.

188
Stacje kosmiczne / Odp: MIR
« dnia: Pon, 22 Lut 2016, 19:24:35 »
Dzięki też za paczkę z modem, przyda mi się :D

Nie bój sięrobić zdjęć z mniejszego dystansu, niektóre szczegóły aż się proszą o najazd kamery by się przyjrzeć, a z tego co widzę większość fotek jest zrobionych z tej samej odległości.

189
Stacje kosmiczne / Odp: MIR
« dnia: Pon, 22 Lut 2016, 12:03:12 »
Nietrudno docenić złożone do milimetra repliki, ale ta, bliska stocku konstrukcja nie dość że kryczy "MIR" to jeszcze zachowuje nieco parodystycznego stylu KSP. Aprobuję :D

190
Samoloty / Odp: Wahadłowiec wielozadaniowy Hermes 500
« dnia: Nie, 21 Lut 2016, 20:06:41 »
Śliczny!!!!!!1111!!!1 <3 <3 <3

Nie, naprawdę mi się podoba, mój ulubiony typ pojazdu chyba.

Nie myślałeś by nieco pomniejszyć tweakscalem hamulce aerodynamiczne? Wydają się masywne w stosunku do reszty konstrukcji. Poza tym... unnnnf <3

PS: użycie doków i grabbing claw na wysięgnikach to bardzo ryzykowna decyzja. Sugerowałbym np. magnes KAS do ramienia, a dok w wersji załogowej... cóż, trudno mi tutaj coś znaleźć. Sugerowałbym żeby między suwnicę a dok zamontować jakąś część strukturalną, bo może to pomóc (ale nie musi) w przypadku wystąpienia bugów.

191
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 17 Lut 2016, 20:55:03 »
@up
Zadowolenie najszerszej grupy użytkowników jest ważnym czynnikiem. Wystarczy spojrzeć ile osób zagląda do relacji na forum (najpopularniejsze tematy), a ile do wątku z tłumaczeniem - 60 tysięcy kliknięć w to ostatnie, a PMB, drugi najpopularniejszy, tworzony przez mnóstwo użytkowników i przez bardzo długi czas ma ledwo powyżej 40 tysięcy. W całej dziesiątce nie ma tak wielkich różnic a wszyscy wiemy jakie tłumaczenie miało jakość. Co to znaczy? że mnóstwa ludzi nie obchodzi która jest wersja, co Squad wrzuci w następnej i ile trzeba czekać. Fora to zaledwie część populacji klientów gry, ta zaangażowana i faktycznie zainteresowana rozwojem produktu. Na początku ta grupa zwykle ma bardzo duży udział, ale przy ponad milionie kopii?

(oficjalne forum KSP to 150 000 użytkowników)

192
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Wto, 16 Lut 2016, 00:38:33 »
@up
Komunizm jako pomysł też nie.

:>

@down
Dyskusyjne. Faktem jest że nie lubię Curse, są inne platformy moderskie jak Nexus czy jeszcze większy twór którego nazwy nie pamiętam i radzą sobie o wiele lepiej. Na Curse także zawsze trudno mi się modów szukało, więc ehhh. Zostaje wertowanie modów. Szkoda mi też że nigdy nie dałem feedbacku twórcy KerbalStuff, może pora nadrobić. Co wy na jakiś wspólny list od Kerbale.pl?

193
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pon, 15 Lut 2016, 17:45:37 »
Curse to przeładowany, nieczytelny syf w porównaniu do KerbalStuff.


194
Ja wiem że tu są wyjadacze którzy o mechanice orbitalnej wiedzą wszystko, wiem że mechanika w stocku jest uproszczona (brak np. punktu stabilności między dwoma ciałami), ale jak dalece sięgają zmiany w modzie? Jakie daje możliwości i czy istnieją, oprócz narzędzi jakieś poradniki by to ogarnąć? No i ważna sprawa - jaki jest wpływ na stabilność i wydajność gry po instalacji? Czy po instalacji na stockowym systemie Jool nie zje swoich księżyców? Sorry, ale to nie jest mod na Bananowy Kokpit żeby podsumować go zwykłym "sami zobaczcie".

195
"Co tu pisać"? Może informacje wymagane przez regulamin działu @-@

Strony: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 128