Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 109 110 [111] 112 113 ... 128
1651
Samoloty / Odp: MYK-31
« dnia: Pon, 25 Lis 2013, 11:37:05 »
Czytałem z zaciekawieniem, bardzo miłe opowiadanie. Czemu screeny są tak małe i nie usunąłeś odnośnika do hostingu? :C

1652
Rakiety / Odp: rockomax MONSTER
« dnia: Nie, 24 Lis 2013, 12:10:23 »
Cytuj
ten asparagus mocno uniestabilnia
To nie asparagus, to niekompetencja inżynierów :)
Cytuj
Właśnie najciekawszych rozwiązań można oczekiwać po kimś, kto nie zna ogólnie przyjętych zasad.
Kreatywność swoją drogą, błędy swoją. Twoje podejście jest czysto optymistyczne, i tak, raz na tysiąc konstrukcji ktoś faktycznie wpadnie na nowy pomysł. Reszta po prostu nie zadziała. Z wiedzą też można wynajdywać rzeczy, do tego często będą działać lepiej. np. robiąc pierścieniowy system spalania do superciężkich rakiet. A tabelka wydajnych prędkości ma zastosowanie przy każdej rakiecie bez silników odrzutowych, bo SSTO i okolice mają nieco inne wymagania co to prędkości i inny rodzaj paliwa (powiedzmy).

1653
Rakiety / Odp: rockomax MONSTER
« dnia: Nie, 24 Lis 2013, 01:54:05 »
@up
Jak ktoś wyegzekwuje zasadę "Add more boosters", ale już z nową wiedzą, zabawa może być ciekawsza :)

1654
Ogłoszenia / Odp: Zastrzeżenia do obecnego silnika forum
« dnia: Sob, 23 Lis 2013, 23:26:19 »
Ad. 1 - Przeglądanie obrazów. Kliknięcie na większy niż szerokość pola tekstowego plik graficzny powoduje powiększenie obrazka, ale nie posta, przez co trzeba scrollować żeby "przeskanować" dany screen. Na forum gdzie ważną sprawą są obrazki statków jest to spora niewygoda.

Ad. 2, malutkie - czemu wciąż jest licznik reputacji, skoro nie funkcjonuje, a nie ma jakiejkolwiek listy polubień? To drobnostka, ale sympatyczna.

1655
Aktualności / Odp: KSP Weekly Polska
« dnia: Pią, 22 Lis 2013, 22:22:26 »
Twórcy zmienili strategię i teraz na DevBlogu i twitterze publikują co kilka dni różne newsy. Szkoda że tak mało o grze, a tak wiele o graczach. Dlatego przestałem czytać tamte rzeczy.

1656
Poproś o pomoc / Odp: Problem z TT-38K Radial Decoupler
« dnia: Pią, 22 Lis 2013, 20:28:03 »
Taśma jest do wszystkiego, każdej większej konstrukcji. Na początku budujesz cokolwiek - lądownik, wahadłowiec, rakietę transferową, nośną. Potem obserwujesz w grze i na modelu w VAB gdzie ma słabe punkty (np. rozdzielacze boczne przy dużych silnikach - mogą nie wytrzymać naprężeń przy pełnym ciągu) i łączysz zbiorniki symetrycznie taśmą. Taśma nie jest elementem konstrukcyjnym jak np. kratownice, nic do niej nie przyczepisz.

1657
Obsługa techniczna / Odp: Wszelkie błędy wersji 0.22 i przyszłych
« dnia: Pią, 22 Lis 2013, 19:42:53 »
Może obniż nieco detale? Na moim słabszym sprzęcie np. cienie wariują na wyższych ustawieniach grafiki.

1658
Poproś o pomoc / Odp: Problem z TT-38K Radial Decoupler
« dnia: Pią, 22 Lis 2013, 19:41:04 »
Poradnik do użycia taśmy o_O

Po prostu powstaje fizyczne połączenie między dwoma elementami statku, które nie transportuje żadnych zasobów ale rozprowadza siły działające na pojazd i wzmacnia jego konstrukcje. To jak omawiać konstrukcję patyka...

1659
Poproś o pomoc / Odp: Rakieta na Mun.
« dnia: Czw, 21 Lis 2013, 19:36:12 »
Możesz wzorować się na rakietach historycznych, papieżu, a nawet na poradnikach - KSP ma ograniczoną ilość części i optymalnych rozwiązań konstrukcyjnych. Dopiero przy bardziej zaawansowanych projektach zaczyna się szukać własnych rozwiązań.

1660
Aktualności / Re: KSP 0.23
« dnia: Śro, 20 Lis 2013, 09:15:33 »
Podsumowanie z Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ :
Szlify programistyczne, szlify interfejsu i funkcjonalności części, Kerbalkon, szlify Spaceport 2, szlify nauki. Szykuje się jeden z nudniejszych update'ów KSP. Nie twierdzę że te rzeczy nie są przydatne, ale jeśli wydanie 0.23 będzie się przedłużało nie będzie miło.

1661
Dyskusje ogólne / Odp: Prawdziwe misje kosmiczne
« dnia: Wto, 19 Lis 2013, 22:29:51 »
@up
Testy które widziałeś, dotyczą tylko pierwszej fazy rakiety która ma być wielokrotnego użytku. "Celność" spadochronu, w zależności od wysokości wynosi co najmniej kilkaset metrów - lądowanie na silnikach to precyzja rzędu dosłownie kilku metrów + zdecydowanie większe bezpieczeństwo dla tak delikatnego sprzętu.

1662
Czemu wrzucasz miniatury z odnośnikami, zamiast obrazków w pełnej rozdzielczości:

I czemu oba screeny pokazują tę samą stronę pojazdu? :P

Jak się sprawuje poza układem księżyców Kerbin? Wygląda całkiem interesująco jak na standardowy lądownik, pewnie przez 6-ciokrotną symetrię zbiorników.

1663
Poproś o pomoc / Odp: Anteny - Satelity
« dnia: Pon, 18 Lis 2013, 18:08:10 »
@up
Strata danych przy transferze anteną zależy od urządzenia badawczego, nie anteny. Lepsze anteny zapewniają szybszy transfer danych.

1664
Inne / Odp: Forumowa misja na Dunę
« dnia: Pon, 18 Lis 2013, 01:25:19 »
Cytuj
po co wysyłać dodatkowy pojazd aby ściągnąć kerbonautów z orbity?
Ja widzę dwa moduły - Statek transferowy, którego kapsuła dowodzenia ląduje na Kerbinie po misji i lądownik Statek - Powierzchnia Duny - Statek.

1665
Samoloty / Odp: Messershmitt Aero
« dnia: Pon, 18 Lis 2013, 01:23:01 »
Idealnie pokrywać? Wydawało mi się zawsze że środek siły nośnej powinien być nieco za środkiem ciężkości, tym bardziej że ten drugi nieco zmienia swoją pozycję w trakcie lotu. Więc jak powinno to być?  ???

Strony: 1 ... 109 110 [111] 112 113 ... 128