Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 128
1621
Własna twórczość / Odp: Nasze najbardziej widowiskowe zdjęcia
« dnia: Pon, 23 Gru 2013, 14:43:42 »
Haha, przypomniałeś mi mojego starego screena:

Zaćmienia w tej grze są niezłe.

1622
Stacje kosmiczne / Odp: [0.23] Skylab + CSM + .craft
« dnia: Pon, 23 Gru 2013, 14:39:19 »
Polecam podzielić tekst na akapity, taką zbitkę tekstu nieprzyjemnie się czyta. Sama stacja mi się podoba, ale ze względu na proporcje nie pomyślałbym że to Skylab. Czemu nie wykorzystałeś tych wielkich zbiorników z jakiegoś moda, jak ten z drugiego screena? Myślałem że to była cała konstrukcja i wyglądałoby to nieco ciekawiej.

Cytuj
Polecam też dodatek Crew Manifest ponieważ póki co nie da się inaczej wyciągnąć kerbonautów z labolatorium.
Squad, rly. ಠ_ಠ

1623
Własna twórczość / Odp: Photoshopowane screeny TM
« dnia: Pon, 23 Gru 2013, 14:35:34 »
Zabawne że odkopałeś ten temat - teraz są mody pozwalające na to, by planety w grze wyglądały jak te na grafikach TM :D

Oczywiście chodzi mi o widok orbitalny, powierzchnia wciąż pozostawia wiele do życzenia.

1624
Napisać zawsze warto. W końcu i tak się nie zgodzą.


1625
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Spolszczenie konkurencja 3:)
« dnia: Pon, 23 Gru 2013, 14:28:52 »
Sam miałem myśl, że spolszczenie potrzebowało redaktora. Sama znajomość języka obcego jeszcze nie jest wystarczającą umiejętnością do zrobienia dobrej polonizacji, trzeba też umieć bardzo dobrze pisać w ojczystym by wszystko miało sens. Bardzo fajnie że dałeś się przekonać :)

1626
Aktualności / Re: KSP 0.23
« dnia: Czw, 19 Gru 2013, 00:36:31 »
Cytuj
Co z tego ze powietrza masz ile chcesz jak paliwo się kończy a tylko oxidizer zostaje...
A to, że zżera tego paliwa tonę mniej w powietrzu to pies? Budowałeś kiedyś statek typu SSTO?

1627
Aktualności / Re: KSP 0.23
« dnia: Wto, 17 Gru 2013, 23:09:38 »
Z rozkoszą stwierdzam, że gra na moim złomie gra działa praktycznie 2x lepiej.* Jest to niewątpliwie kolejny sukces w ogarnianiu Unity i zalicza się na wielki plus, przynajmniej u mnie. Próbowałem zrobić SSTO z 4x Rapier, Cupolą i średnim szerokim zbiornikiem, ale to za mało paliwa - potrzeba jeszcze jet fuel. Startowałem z Launchpada.

____________
*Co wciąż nie jest świetnym i komfortowym wynikiem z większymi statkami, ale to wina procesora niż gry.

1628
Aktualności / Re: KSP 0.23
« dnia: Wto, 17 Gru 2013, 21:16:20 »
A to nie zmienia się po prostu tytułu tematu "Wersja nadchodząca", jak było do tej pory?

1629
Propozycje & Uwagi / Re: [Zaakceptowane] Odnośnik do tematu "Powitania"
« dnia: Nie, 15 Gru 2013, 17:29:16 »
Byleby wiedział że taki temat istnieje, o to mi chodzi.

1630
Propozycje & Uwagi / Re: [Zaakceptowane] Odnośnik do tematu "Powitania"
« dnia: Nie, 15 Gru 2013, 14:38:44 »
Och, wybacz - pomyliło mi się "ogólne" z "dowolnymi". Ale nie odniosłeś się do prośby, dzisiaj pojawiły się posty trzech użytkowników a tam nic nie napisano.

1631
Propozycje & Uwagi / [Zaakceptowane] Odnośnik do tematu "Powitania"
« dnia: Nie, 15 Gru 2013, 13:24:41 »
Istniałaby możliwość ustawienia linka do tematu powitalnego Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ na górze, w okienku "Aktualności", obok ogłoszenia o naborze i zastrzeżeniami? Zauważyłem ostatnio wpływ nowych użytkowników i nikogo, kto by napisał w tym temacie. Mało kto wchodzi w offtopic jako pierwszy dział na tematycznym forum :)

1632
Inne / Odp: Dźwig/Transportowiec
« dnia: Nie, 15 Gru 2013, 12:28:36 »
Oto on:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Ramię znajdowało się prawdopodobnie tutaj: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ)

1633
Aktualności / Re: KSP 0.23
« dnia: Nie, 15 Gru 2013, 00:48:15 »
@up
Eeech, użyłem skrótu myślowego, że biomy dodano tylko dla jednego ciała niebieskiego. Wydawało mi się to oczywiste, skoro każdy obiekt ma minimum jedno. Wyznaczają je chyba łażąc piechotą po planetach kerbalem ze sznurkiem, skoro tak długo im to zajmuje. Naprawdę miałem malutką nadzieję że będą dodawać małe update'y z biomami :/

1634
Aktualności / Re: KSP 0.23
« dnia: Sob, 14 Gru 2013, 23:18:19 »
@up
Multi nie będzie w 0.23 tylko "W nieokreślonej przyszłości po ukończeniu prac nad karierą"

1635
Aktualności / Re: KSP 0.23
« dnia: Sob, 14 Gru 2013, 19:35:50 »
Dwie nowe części :/

Za to bardzo cieszą mnie statystyki i lista eksperymentów w S&D oraz ustawienia wartości w panelu budowania, nowe możliwości. SABRE strasznie osłabi technologie budowania dotychczasowych SSTO, ale dzięki niemu powstaną cudne wahadłowce. Jeszcze nie wiem co o nim myśleć. Model nie zachwyca.
Szkoda że tylko jeden biom dojdzie. Spodziewałem się chociaż dla Duny.
Cytuj
I cała magia pójdzie...
Nie byłbym takim fatalistą, mimo wszystko. Wszystko zależy od następnych ruchów SQUAD. Pamiętajcie, że do tej pory i tak gracze mieli wielki wpływ na rozwój gry, tylko że było to węższe grono. Teraz KSP zaczyna się robić bardzo-bardzo popularne, więc i różnych głosów jest więcej. A że PDP zrobi let's play... Niech robi, żadna apokalipsa. Bardziej niepokoi mnie niesłowność twórców, ten precedens.

Strony: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 128