Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 106 107 [108] 109 110 ... 128
1606
Dyskusje ogólne / Odp: Kupno
« dnia: Nie, 29 Gru 2013, 23:10:28 »
@up
Są co parę tygodni a na allegro cena klucza jest niższa

1607
Inne gry / Odp: Artemis Spaceship Bridge Simulator
« dnia: Sob, 28 Gru 2013, 23:57:10 »
Ile trwałaby jedna sesja? Mam bardzo ograniczony czas na granie.

1608
Zrobiłem znajomemu podkładkę z gangiem łasic, ale ciii.  ???


1609
Modyfikacje / Odp: Mój Układ Planetarny 0.2.1 [0.23]
« dnia: Sob, 28 Gru 2013, 15:56:16 »
@up
To wyższa matematyka dla mnie, też chciałem korzystać z US ;)

1610
Modyfikacje / Odp: Mój Układ Planetarny 0.2.1 [0.23]
« dnia: Sob, 28 Gru 2013, 15:37:59 »
Podajcie dane i odległości, to zrobię symulację w prostym symulatorze astronomicznym :)

1611
Dyskusje ogólne / Odp: Polski Kerbalkon
« dnia: Pią, 27 Gru 2013, 23:54:07 »
Możesz za to pomyśleć nad własną prelekcją na temat tej gry na jednym z wielkich konwentów które odbywają się w Polsce kilka razy do roku - z pewnością odnajdzie się wielu zainteresowanych.

1612
Dyskusje ogólne / Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« dnia: Pią, 27 Gru 2013, 19:39:29 »
Co z tego, że włączę tryb sandboxa, skoro na powierzchniach obcych ciał niebieskich ma w nim nic do roboty tak samo jak w karierze? Nie licząc tych 3 minut na zebranie próbek, wbicie flagi i porobienie screenów. Aktualnie i w oficjalnych planach SQUAD kariera ma wiele cech gry typu sandboxowej - design statków nie jest niczym ograniczony (jak w RTSach różnej maści, gdzie jednostki mają sloty na ulepszenia żeby na okładce napisać "TWÓRZ WŁASNE PROJEKTY JEDNOSTEK OMG OMG")  i otwarty na samym początku wielki ale pusty świat. I to ta pustka jest problemem. Nauka rozwiązuje ten problem w bardzo małym stopniu - jest motywacja by latać na inne planety zamiast siedzieć na Munie ;) ale na tych planetach wciąż nie ma co robić. Sam napisałeś że łaziki są mało potrzebne - a ja mówię o mechanizmach które sprawią, że lądowanie na planecie przestanie być celem samym w sobie, ale dopiero początkiem przed godzinami (interesującej!) eksploracji.



1613
Dyskusje ogólne / Odp: Polski Kerbalkon
« dnia: Pią, 27 Gru 2013, 16:08:40 »
Cytuj
Wystarczy tylko znaleźć organizatora i patrona, może by udało się zaprosić jakiegoś VIP-a może gen. Hermaszewskiego

No to szukaj :P porównując do wielkich konwentów fantastyki (które zwykle łączą tematy sci-fi, astronomii, szeroko pojętej literatury, fantasty i masy innej rzeczy) fandom KSP w Polsce jest mikroskopijny, w Stanach ilość fanów i organizacja jest o kilka rzędów większa.

1614
Poproś o pomoc / Odp: Szybowanie wahadłowca
« dnia: Pią, 27 Gru 2013, 16:07:17 »
@up
Wahadłowce są ciężkie i wymagają sporej powierzchni nośnej i da się to załatwić estetycznie.

1615
Dyskusje ogólne / Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« dnia: Czw, 26 Gru 2013, 23:41:08 »
Raczej surowce. Same pieniążki braku ciekawych rzeczy do zrobienia nie załatwią, chodzi o system który nie kłóci się z sandboxową ideą KSP.

1616
Poproś o pomoc / Odp: Szybowanie wahadłowca
« dnia: Czw, 26 Gru 2013, 22:35:30 »
Ma malutkie skrzydła - zrób je większe. Jak będą za długie pokombinuj z płatowcami.

1617
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: kamera pokładowa w KSP
« dnia: Czw, 26 Gru 2013, 21:48:25 »
A ja polecę Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - zawiera także fixed camera, a ponadto zestaw kamer aerodynamicznych, teleskopów i innych bajerów z ładniejszymi modelami.

1618
Aktualności / Re: KSP 0.23
« dnia: Wto, 24 Gru 2013, 02:59:22 »
Nie wiem czy nie za wcześnie pochwaliłem aktualną wersję. Płynność jest dużo lepsza, ale gra zaczęła się bardzo często wysypywać - praktycznie większość ukończonych lotów i próba powrotu do VAB/Space Center kończy się nagłym zabiciem programu :/ Może się to wiązać z detalami graficznymi, ale wcześniej na tych samych ustawieniach miałem to samo.

Edit: To prawdopodobnie przez opcję "SM3 Terrain scatters". Co dziwne, bo moja karta obsługuje SM4.1.

1619
Humor / Odp: Historyjka!
« dnia: Pon, 23 Gru 2013, 20:33:45 »
Jezusmaria, ale to słabe.

1620
Obsługa techniczna / Odp: Lagi
« dnia: Pon, 23 Gru 2013, 18:20:25 »
Na forum oficjalnym można było znaleźć program, który ograniczał zużycie RAM. Poza tym są mody raczej poprawiające grafikę, niż downgrade'ującą ją. Jaką masz kartę graficzną? Może to nie detale są powodem braku płynności a np. procesor albo mała ilość pamięci?

Strony: 1 ... 106 107 [108] 109 110 ... 128