Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 128
1486
Łaziki / Odp: Bogus 1
« dnia: Nie, 16 Lut 2014, 19:43:05 »
@up
Pojazd może mieć 5 części i ważyć 30 ton, więc to kwestia doboru tych właściwych ;) Pojazd fajny, ale faktycznie wygląda jak stalowa rama, niż dokończony.

1487
Statki kosmiczne / Odp: Załogowa misja na Eve
« dnia: Nie, 16 Lut 2014, 17:28:00 »
@up
Mainsaile są ciężkie i mają słabe ISP, zwłaszcza w gęstej atmosferze na niskim pułapie. Osobiście polecam Toroidal Spike. I przypiętą tabliczkę prędkości optymalnych :)

1488
Poproś o pomoc / Odp: Subassembly
« dnia: Sob, 15 Lut 2014, 13:48:30 »
Taka uroda gry - u mnie kilka rakiet w SA ma wszystkie połączenia, a kilka nie. To zapewne wina błędów zapisu czy coś.

1489
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Nagrywanie filmików
« dnia: Pią, 14 Lut 2014, 18:23:45 »
Też chętnie dowiem się podstawowych rzeczy. Szczegolnie o oprogramowaniu do zapisywania i montażu scen

1490
Osoby trzecie? PMB to projekt oparty o demokrację i tu każdy ma prawo głosu, nie tylko organizator, nie tylko w wyborach obiektów. To przyznaje Dawster w pierwszym poscie tego tematu. Tym bardziej że MegaProize to aktywny uczestnik i zapracował sobie na to, by wypowiadać się w sprawach tej zabawy.

Bardzo miło że sprawa z silnikiem się wyjaśniła.  Mam nadzieję że mogę liczyć na więcej obiektow z twojej stajni w kolejnych przetargach, już bez niejasności :)

1491
Ho ho! Zarząd Oka obgryza paznokcie, ze względu na ilość głosujacych i uczestników jest to z pewnością jeden z najciekawszych przetargów w okresie udziału korporacji jeśli nie przetargów w ogóle!

Podbijam - jeszcze niecałe 50 minut.

1492
Modyfikacje / [0.23] Persistent Trails
« dnia: Czw, 13 Lut 2014, 18:44:50 »


[0.23] Persistent Trails

W odmętach oficjalnego forum znalazłem moda przydatnego filmowcom, ale nie tylko. Pozwala on na zapisywanie ścieżek pojazdów w celu ich archiwizacji bądź odegrania później.

Mod nie wymaga części, wszystko jest pod standardowym guzikiem w interfejsie.

Możliwości
- przewijanie, przyspieszanie, można podstawić fizyczny model z którym można się zderzyć.
- Opcjonalne znaczniki kierunku
- Funkcja "continue track" pozwalająca wrócić do poprzednich tras
- modyfikowalny styl interfejsu
- zapisywanie tras w osobnych plikach



Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Film prezentujący możliwości moda:

1493
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Czw, 13 Lut 2014, 18:22:56 »
Od dwóch weekly. Podejrzewam że asteroidy będą właśnie tak działały, jako pewien orbitalny obszar z prawdopodobieństwem wygenerowania asteroidy w pobliżu. [Miejmy nadzieję, że pobliże to nie będzie 2.3 kilometra]

1494
Statki kosmiczne / Odp: Kerbin's Phantom. Wreszcie pełen komfort!
« dnia: Czw, 13 Lut 2014, 17:55:24 »
Sorry, ale moje skojarzenia są autonomiczne i pojawiają się same.

1495
Statki kosmiczne / Odp: Kerbin's Phantom. Wreszcie pełen komfort!
« dnia: Czw, 13 Lut 2014, 17:44:30 »
Nowe screeny o wiele lepiej pokazują wygląd statku - kojarzy mi się ze statkiem z Fire Fly. Świetny projekt, kontynuuj.

1496
Chociaż po przejęciu monopolu w kategorii lekkich statków transportowych o zasięgu zbliżonym do LKO (statki Liktor i PaX) zarząd zastanawiał się nad nieprzystąpieniem w najbliższym przetargu, zwłaszcza po designerskiej porażce jednego z prototypów.

Na szczęście jeden z inżynierów przypomniał stary projekt transportowego odrzutowca VTOL, który wieki temu był projektowany dla armii. Jego makietę odkopano, zmodyfikowano ją i utworzono pierwszy prototyp statku mającego już niedługo podjąć służbę w sławetnym projekcie Polish Munar Base.

Eye of the Dragon Corp.

***
Transportowiec Załogowy Isha



Ze względu na swój militarny rodowód, jest to konstrukcja zwarta, solidna i niezawodna (przez to kabina dla transportowej załogi jest nieco klaustrofobiczna). Pojazd ma 6 uchwytów na kontenery KAS i dwa wlewy paliwa różnych typów.






Transporter posiada wszelki potrzebny sprzęt do nawigacji w kosmosie. Ze względu na brak antenty dalekiego zasięgu zaleca się nieopuszczanie zasięgu systemu satelit. Na szczęście te konstrukcje dysponują niesamowitą mocą i komunikacja z centrami dowodzenia jest bezproblemowa. Do tego na pokładzie znajduje się komputer pokładowy ułatwiający lot i oprogramowanie antywiroswe "Kerbalsky", chroniący w 99% przed ewentualnymi atakami MechBoba.


Isha ląduje dzięki silnikom pionowym. Stalowe wsporniki umożliwiają lądowanie w trudnym terenie, ich działanie jest sprzężone z drabinkami prowadzącymi do kabin załogi, które wysuwają się w momencie aktywowania podwozia.


Podczas lotu transferowego źle wyliczono trajektorie MechBob zakłócił komunikację, wprowadzając złe dane, przez co lądowanie musiało skończyć się katastrofą. Na szczęście pilot wymanewrował właściwie, tworząc niską orbitę i następnie spokojnie lądując. Gratulacje, Anlin.


Wloty powietrza przekształcono niskim kosztem w radiatory, które utrzymują temperaturę statku na optymalnym poziomie



Lądowanie na silnikach wertykalnych. Na pewnej wysokości warto pomóc sobie zmianą sterowania na dok.

Reasumując - Isha to najlepszy wybór dla tych, którzy cenią sobie pewność, bezpieczeństwo, niezawodne działanie i świetne właściwości manewrowe. Statek zbudowany jest ze 112 części, przewozi 4 pasażerów i ma na pokładzie wielokrotność wymaganego zapasu RCS.

Klawisz 1 - Silniki wertykalne włącz/wyłącz
Klawisz 2 - Silniki manewrowe włącz/wyłącz



Ze względu na bałagan z transferami statek wymaga tankowania przed odlotem. Szacuje się że w pełni zatankowany będzie w stanie przynajmniej kilka razy wykonać trasę Mun - Overlord.








Dziękuję za głosy i życzę powodzenia konkurentom.






Suplement: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

_____________
*Wybaczcie żałosną jakość grafiki na niektórych zrzutach - więcej wycisnąć nie mogłem, części w perymetrze jest o wiele za dużo jak na mój sprzęt ubogi.

1497
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 12 Lut 2014, 15:36:40 »


Najważniejszą informacją z tegotygodniowych devnotes, poza wybitnymi żartami, jest informacja od Harvestera (który chyba jako jedyny przejmuje się KSP to nieprawda wcale tak nie uważam) o postępach nad spawnowanymi w pasie asteroid kosmicznymi głazami.


Awesome.

Oczywiście jeszcze to raczkuje i jest pełne błędów. Szkoda że nie pokazano żadnych screenów z developingu.

1498
Dyskusje ogólne / Odp: Historia podboju kosmosu w KSP.
« dnia: Śro, 12 Lut 2014, 15:31:11 »
A ty co? Będziesz dowódcą? :D

1499
Dyskusje ogólne / Odp: Historia podboju kosmosu w KSP.
« dnia: Wto, 11 Lut 2014, 16:55:22 »
@Skyline
I co z tego, że jest masa? Jak facet dokopie się do ciekawych rzeczy, skróci formę to może znaleźć widownię. Tym bardziej że 98% tych filmów jest po angielsku.

A czyj program to już sprawa wtórna - oba mocno się zazębiały i można by się pokusić o różnorodność.

1500
Dyskusje ogólne / Odp: Historia podboju kosmosu w KSP.
« dnia: Wto, 11 Lut 2014, 16:22:07 »
Dlaczego nie? Trochę nie rozumiem pytań o takie rzeczy. Można to zrobić nieciekawie, to będzie nieciekawie. Musisz znaleźć metodę by ludziom chciało się to oglądać. Może ciekawostki z lotów? No i powinno być to krótkie, parę minut na odcinek.

Strony: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 128