Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 94 95 [96] 97 98 ... 128
1426
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Sob, 15 Mar 2014, 11:54:37 »
Proszę cię,  jak wrzucasz nowe informacje to napisz jedno - dwa zdania co to jest, kiedy zostało opublikowane...

1427
Kampanie / Odp: [PPK] Wątek organizacyjny
« dnia: Pią, 14 Mar 2014, 14:05:37 »
@up
Technologia wskazuje na Mun - do badania kerbinu będą sammoloty dalekiego zasięgu.  Ponadto każdy uczestnik powinien wykonywac serie badan w strefie lądowania. Kerbin w karierze stopniowo bada się sam.

Kerbal Space Program.

1428
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 12 Mar 2014, 13:22:36 »
Przecież sam podeslałem linka - jest w tweecie. Chodzi mi raczej o zapowiadanie na twitterze wypuszczenia fotek, a kilka godzin pozniej wysłanie zacienionej asteroidy. Przecież lepsze już pokazali na prelekcji, w co oni grają?

1429
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 12 Mar 2014, 08:07:07 »
Dostaliśmy screen via twitter.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


Do głowy przychodzą mi tylko brzydkie słowa komentarza,  opuśćmy na to zasłonę milczenia.

1430
Gratzy dla Dawstera za zwycięstwo. Bardzo zgrabny projekt, brakowało mi twojego budowania na forum :) Fajnie też, że benecjusz wystartował.

1431
Obsługa techniczna / Odp: Statki zaczynają wirować w locie.
« dnia: Nie, 09 Mar 2014, 21:12:49 »
KSP ma zabezpieczenie antypirackie które nie pozwala spokojnie wysłać większych rakiet. Panu już podziękujemy.

1432
Obsługa techniczna / Odp: Statki zaczynają wirować w locie.
« dnia: Nie, 09 Mar 2014, 21:01:04 »
Wyślij rakietę z jedną kapsułą, jednym silnikiem oraz jednym zbiornikiem (skrzydła nie zaszkodzą) i powiedz czy dalej tak się dzieje.

1433
Obsługa techniczna / Odp: Statki zaczynają wirować w locie.
« dnia: Nie, 09 Mar 2014, 20:32:01 »
Zrób screeny rakiet, które wysyłasz. 1-3 w trakcie lotu.

1434
Obsługa techniczna / Odp: Statki zaczynają wirować w locie.
« dnia: Nie, 09 Mar 2014, 18:44:46 »
Czy masz podłączone jakieś peryferia do gier jak pady, joysticki czy kierownice? Mogą wpływać na grę, ale to tylko jedna z opcji. Masz jakieś  mody? Jesteś pewien że np. masz prąd w pojeździe?

1435
Inne gry / Odp: Robocraft
« dnia: Nie, 09 Mar 2014, 13:06:42 »
Zdublowałeś temat, Madrian, o Robocrafcie już jest ;)

1436
Szukam modyfikacji / Odp: Mod na usprawnienie pracy kamery
« dnia: Sob, 08 Mar 2014, 20:19:17 »
Niby jak pomóc w łapaniu fajnych ujęć mają pomóc kolorowe części?
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ten mod zawiera wymagane przez ciebie funkcje, dodatkowo możesz użyć tego bajeru: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

1437
Kampanie / Odp: Wspólny tryb kariery forum [PPK]
« dnia: Sob, 08 Mar 2014, 11:20:15 »
Dawster, co to za "tutaj tteż nie jesteś organizatorem"? Kadaf wyraził swoje wątpliwości,  a najlepiej pomyślany projekt bez uczestników padnie natychmiast, a pprzypadek stacji Moritza pokaZał że wystarczy drobna komplikacja w regulaminie by zniechęcić. Keep it simple - sam Interstellar jest modem potężnym, zawierającym także wydobycie.

1438
Dziwne, organizator sugerował coś zupełnie innego kiedy benecjusz go o to zapytał...

1439
Dyskusje ogólne / Jak poprawić eksplorację w KSP?
« dnia: Pią, 07 Mar 2014, 01:06:02 »
Cześć!


Nie raz i nie dwa na czacie czy forum byłem świadkiem i uczestnikiem dyskusji na temat nudnej powierzchni planet, braku celu dla łazików czy uczucia pustki tuż po wylądowaniu na obcej planecie. Duża w tym wina rozmachu KSP, bo planety mimo że pomniejszone wielokrotnie względem rzeczywistych, wciąż są ogromnymi obiektami, co powoduje duże trudności w utworzeniu na nich ciekawego terenu. Ręczne "wyrzeźbienie" planety to prawdopodobnie syzyfowa praca, ale tutaj przychodzą z pomocą narzędzia strukturalne, których potęgę możemy obserwować na Mun:

Przed

Po

Mimo że różnica jest kolosalna, teren wciąż nie jest zbyt szczegółowy, ale na pewno ciekawszy i sprawiający wyzwanie przy jeździe łazikiem lub lądowaniach gdy jest ciemno - ostre zbocza, klify są groźne i wymagają sporej uwagi. Mimo to, nie zaszkodziłoby żeby planety były jeszcze bardziej szczegółowe, ładniejsze i... groźniejsze.

Ale nie do końca przez nieco upośledzoną geografię planet układu Kerbolskiego zakładam ten temat. Piękny świat, ale pusty, do długotrwałej eksploracji nie zachęci. I tutaj zaczyna się wasza rola, bo ja już swoimi pomysłami wymieniłem się na czacie z Megaproize i Kadafem, i nie chciałbym sugerować wam rozwiązań. Squad zaczął już coś robić - na trzech obiektach w układzie wprowadzono "biomy", które nagradzają mobilność zwielokrotnieniem ilości punktów nauki. Dla mnie jest to jednak rozwiązanie niezbyt doskonałe, ze względu na słabą informację na jakich terenach się już było, a które są jeszcze warte przebadania.

Pytania pomocnicze:
- W jakich celach wykorzystujesz łaziki w grze? Dokąd nimi jeździsz i jak daleko od miejsca lądowania?
- Co satysfakcjonuje cię w eksploracji w KSP, w innych grach czy świecie rzeczywistym?
- Czy w trakcie swojej gry znalazłeś jakiegoś Easter Egga? Jeśli tak, to czy wiedziałeś o nim wcześniej, np. że jest w okolicy? Czy znalazłeś go przeprowadzając obserwację z orbity?

I główne pytanie:

- Jakie mechanizmy zachęciłyby cię do podróży po planetach i sprawiłyby że sama droga byłaby atrakcyjna, ciekawa?


Widok z okolicy szczytu Bardzo Wysokiej Góry na Dunie. Nieciekawie...

Swoje propozycje przedstawię po kilku odpowiedziach.

1440
Kampanie / Odp: Wspólny tryb kariery forum [PPK]
« dnia: Czw, 06 Mar 2014, 23:23:29 »
@up
Wiemy że to jakieś 3 tygodnie, gdyż ma się ukazać jeszcze w tym miesiącu.

Strony: 1 ... 94 95 [96] 97 98 ... 128