Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 128
1411
Gdyby tak było, to raczej nie wysłano by na niego elity spośród kadry ED której wartość była nieoceniona. Z bardziej pragmatycznego punktu widzenia - taki statek  to nie samochod osobowy ani mąż. Strata tej jednostki to okropna szkoda wizerunkowa firmy, nie wspominając o gwałtownym spadku notowań na giełdzie. Do tego dochodzi oczywisty spadek zamówień na podstawowe produkty firmy jak loty PaXem - tego wszystkiego ubezpieczenie nie obejmuje i na dłuższą metę straty liczone czysto finansowo przewyższą rzekomą korzyść z ubezpieczenia.

Innymi słowy - Panie Ferdku, to są kalumnie!

PS chciałbym przypomnieć,  że Kadaf Industries ma doświadczenie w deorbitacjach potężnych jednostek - co najmniej raz z katastrofalnym skutkiem.

1412
Mógłbyś podać źródło tego o gwoździach? Chętnie poczytam o tym. Brzmi dziwnie.

1413
Sonda nie musi być nawet w kontakcie, ze względu na opóźnienia transmisji sygnału statki kosmiczne (jak np. łaziki marsjańskie) mają zaimplementowaną sztuczną inteligencję która wykonuje wcześniej założone cele. Z pewnością zabezpieczone na wszelkie sposoby przed wykonaniem ryzykownych manewrów.

1414
Łaziki / Odp: Dune Buggy
« dnia: Nie, 23 Mar 2014, 21:56:34 »
Grało się w BF-a, hm? Podoba mi się, fajne wykorzystanie kratowniczek.

1415
Kampanie / KATASTROFA - deorbitacja frachtowca kosmicznego ED Konsul!
« dnia: Nie, 23 Mar 2014, 14:22:30 »

Eye of the Dragon Corp. - Sytuacja Kryzysowa

12:13 - Z nieznanych przyczyn konstruowany na orbicie drugi egzemplarz frachtowca typu Konsul wszedł na kurs deorbitacyjny! System awaryjny nie został uruchomiony, statek nie odpowiada na wezwania radiowe. Trudno określić miejsce katastrofy - służby w prawdopodobnym rejonie już przygotowują się do akcji ratowniczej.

13:35 - Wciąż nie można nawiązać kontaktu z załogą statku. Satelity komunikacyjne HYDRA określiły prawdopodobną orbitę statku jako bardzo szaloną ekscentryczną, co, jak twierdzą naukowcy, jest bardzo niebezpieczne.

13:47 - Komalijscy piraci przyznali się do porwania statku. Żądają okupu w wysokości 130,003,007 kerbodolarów. Zarząd Eye of the Dragon przyznał, że nie zamierza negocjować z terrorystami. Dokładna lokalizacja statku jest nieznana - wykorzystana w konstrukcji technologia StealthTM działa lepiej niż się spodziewano.

14:01 - Razem z rządem rozważa się wysłanie kilku transportów antyterrorystów na pokładach statków PaX, Liktor i Destiny. Problem wciąż polega na określeniu lokalizacji Konsula. Ponadto, zatankowanie i przygotowanie do akcji bojowej tych jednostek może potrwać za długo.

14:07 - Otrzymano krótki komunikat z zagrożonej jednostki - został on wygenerowany przez komputer pokładowy:
 
Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
HAxxX0Rz
15:03 - Komalijscy piraci przepraszają za kłopot - faktycznie porwali jednostkę, ale nie frachtowiec, tylko tankowiec. Na morzu. O nazwie ET Kąsul.

15:38 - Konsul prawdopodobnie przekroczył najwyższy punkt orbity i zmierza w kierunku planety. Zero komunikatów. Statki obecne na orbicie nie mają miejsca dla całej załogi na pokładzie frachtowca.

16:12 - Ktoś zamówił paliwo do centrum kosmicznego w litrach zamiast w galonach. Misja ratunkowa Destiny odwołana do czasu przybycia tankowca Kąsul z nowym zapasem.

16:36 - JAK TO 130,003,007 KERBODOLARÓW!

17:12 - Radary w końcu wykryły jednostkę Konsul, która z wielką prędkością zbliża się w kierunku atmosfery Kerbinu. Nie odnotowano odłączenia jednostki ratunkowej.

18:12 - Startuje jeden statek PaX i samolot Destiny w celu przejęcia załogi na orbicie.

18:34 - Ze względu na dystans i prędkość Konsula pojazdom nie udało się dokonać Rendez - vous.

18:42 - Statek wszedł do atmosfery! Na miejscu jest nasz reporter*:




***

Katastrofa statku kosmicznego typu Konsul pochłonęła siedem istnień - najlepszych naukowców, pilotów i operatorów specjalistów. Wielka tragedia nie tylko dla rodzin, ale też nas wszystkich, mających na celu rozwój i przyszłość naszej cywilizacji. Zarówno załogi Konsula, statków ratunkowych jak i obsługa naziemna wykazała się wielką odwagą. Ci pierwsi ręcznie uruchomili silniki na kilkanaście sekund, zmieniając trajektorię tak, by konstrukcja nie spadła na zamieszkany teren. Następni z poświęceniem i postępując ryzykownie podjęli próby, niestety nieskuteczne, zbliżenia się samolotem orbitalnym. Ofiary pozostaną w naszej pamięci jako ci, którzy zginęli w imię postępu, poszukiwania prawdy i zrozumienia.
Cios ten, zadany z ukrycia, nie pozostanie bez odpowiedzi. Przekażemy największe środki by odnaleźć sprawców i stawić ich przed sprawiedliwym sądem.



Załoga statku ED Konsul
Joeald - kapitan
Fredgard - pilot   
Richory - pilot, technik
Bartnic - pilot nawigator
Camlas - Główny inżynier
Gilsy - technik
Billy-Bobwell - technik, agent ochrony
________________
* Reporter jest praktykantem, stąd przepraszamy za jakość nagrania, skaczącą kamerę i inne niedoskonałości. :(

1416
@up
Myślisz że podczepią silnik i puszczą pełny gaz w losowym kierunku? Jeśli dojdzie do tej misji, to podstawowym warunkiem sfinansowania jej będzie najwyższy stopień bezpieczeństwa.

1417
Statki kosmiczne / Odp: [REKONSTRUKCJA] Viking 1
« dnia: Pią, 21 Mar 2014, 23:58:25 »
Niezależnie od wyniku bardzo polecam podjąć próby wykonania rekonstrukcji statków kosmicznych z części dostępnych w stocku - efekt jest o wiele lepszy, bo tak działasz głównie tekstem.


Druga sprawa, ktoś może uznać za drobną pierdołę, ale mnie bardzo drażni, przykro mi.

PRZESTAŃ SADZAĆ APOSTROFY W LOSOWYCH MIEJSCACH, PROSZĘ! Z apostrofu korzystamy tylko po samogłoskach w wyrazach obcego pochodzenia. Kerbal odmieniamy normalnie, orbiter to po prostu istniejące w języku polskim słowo.

1418
Samoloty / Odp: JAP44
« dnia: Śro, 19 Mar 2014, 15:59:06 »
Cudze samoloty są nudne :(

1419
Czy mod istnieje nie wiem, ale nadchodzący update do gry ma  nieco poprawić wygodę korzystania z silników jonowych. Póki co polecam napęd rakietowy.

1420
Kampanie / Odp: [PPK] Wątek organizacyjny
« dnia: Wto, 18 Mar 2014, 11:24:33 »
Kariera w KSP na drzewku interstellar tak wygląda - orbitery zalogowe, ladowniki zalogowe, początki bezzalogowych lotów, laziki a potem pierwsze elementy stacji kosmicznych, ktore w tym modzie są faktycznie przydatne w zbieraniu science, a modulowa budowa wynika z odkrywania nowych technologii jak detektory antymaterii na późnych etapach. Moda na start kariery sondami chyba nikt nie proponowal i takie przetargi wynikają czysto z mechaniki gry.

1421
Własna twórczość / Odp: Nasze najbardziej widowiskowe zdjęcia
« dnia: Pon, 17 Mar 2014, 22:41:37 »
Jako że dawno nikt nie lądował na helipadzie:





Jest to starsza, odrzutowa wersja znanego lądownika "Isha", lekki pojazd transportowy zdolny przejąć wiele funkcji.
Na screenach dwa podejścia do lądowania na obydwu lądowiskach :)

Dla porównania:
 

1422
Kampanie / Odp: [PPK] Polski Program Kosmiczny
« dnia: Pon, 17 Mar 2014, 19:13:33 »
W takim razie, mnie następnym razem się nie będzie chciało na ciebie głosować, choćbyś miał 10 000 punktów nauki więcej.

Pozdrawiam.

1423
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Nie, 16 Mar 2014, 11:43:36 »
Cały bałagan przez to, że ktoś w FAQ napisał że paczka dostanie oznaczenie 0.23.10 co faktycznie może wprowadzic w błąd.

1424
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Filmy o kosmosie
« dnia: Sob, 15 Mar 2014, 20:42:20 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


1425
Inne gry / Odp: Spin Tires
« dnia: Sob, 15 Mar 2014, 12:10:30 »
Mnie to wygląda na demo technologiczne niż faktyczną grę. Mechanizmy fizyczne tego typu pasują może do jakiegoś symulatora ratowniczego albo przemysłowego a takie gry, lasera i eksplozji nie mające,   są zaskakujaco popularne.

Strony: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 128