Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 88 89 [90] 91 92 ... 128
1336
Ta relacja to kwintesencja KSP. Porządnie zaplanowana misja, szczegółowy statek... takie perełki nie trafiają się często, gratulacje.

Co do HE - nie jest ci potrzebny do testów, serio. Tak nnaprawdę wiedząc ile masz dV, żeby zbudować lądownik potrzebujesz zaawansowanego wzoru fizycznego...


Sumaryczny ciąg / przyspieszenie grawitacyjne planety = maksymalna masa pojazdu który pokona grawitacje.

Ten drobiaczek był początkiem rewolucji w moich lotach :)

1337
Łaziki / Odp: Stell Shell 3 - Nowa jakość ochrony!
« dnia: Wto, 22 Kwi 2014, 18:27:01 »
Eye of the Dragon - Security Services (bez skrótowców) zamawia 10 sztuk.






Och, na 10 nas nie stać... poprosimy dwie... w leasingu. :/

1338
Łaziki / Odp: Ciężarówki Kadworth B
« dnia: Wto, 22 Kwi 2014, 17:01:29 »
Nie ruszając się z KSC wykonałeś kompletną misję, AARa do tego przyjemnie się czyta. To prawdziwy wyczyn!

Sam pojazd to klasa sama w sobie. Szkoda że w misjach lepiej ograniczac części, ale myślę iż inżynierka wykorzystana tutaj sprawdzilaby się w realistycznie prowadzonej rozgrywce, bo ta machina jest niesamowicie przemyślana. Widać że wiesz co projektujesz, a nie że ci się to wydaje. Fachowa robota najwyzszej klasy.

I jest to kolejna relacja bodząca w mój limit komfortowego grania. Te dwie ciężarówki mają wiecej partow niż konsule... pora utworzyć fundusz na moba i procesor :)

1339
Kampanie / Odp: Wspólna misja ratunkowa na Mun!
« dnia: Wto, 22 Kwi 2014, 14:44:03 »
Super sprawa, bez dwóch zdań!

Wolałbym tylko by przeprowadzone zostało to w IVA z pełną kontrolą pilota nad statkiem a kontrola lotów ogarnia manewrowanie i komendy głosowe zamiast kontroli zdalnej.

1340
Kampanie / KATASTROFA - opinie, uwagi i sugestie
« dnia: Wto, 22 Kwi 2014, 10:46:22 »
Odpowiadam na zapotrzebowanie rynku.
Jest to luźniejszy temat dotyczący forumowego roleplay "Katastrofa". Będzie służył do wymiany opinii na temat przebiegu gry lub do komunikowania mniej ważnych spraw organizacyjnych.

Oczywiście w tym wątku nie piszemy w imieniu naszych firm ;)
Pozdrawiam.

1341
- -
  -


Raport specjalny z bezprecedensowej akcji wykonanej dzięki współpracy pięciu* korporacji przemysłu kosmicznego i obronnego.


Nazwiska pracowników dla bezpieczeństwa utajniono

Cytuj
Trajektoria lotu pojazdu wynoszącego dziób Konsula zapisana na czarnej skrzynce była dziwna. Nie miałem pojęcia co nie pasuje. Moduł dotarł do Konsula pod dziwnym kątem i opóźnieniem, co nie zgadzało się z perfekcyjną trajektorią KSC - statek zapisaną w pamięci.
Zacząłem analizować drogę którą przebyła przednia część na filmach z Konsula i startu. W końcu udało mi się znaleźć ich błąd. Oscylacja rakiety koło 10 minuty lotu zapisanego na skrzynce przestała zgadzać się z tym, co można było zobaczyć na nagraniach. Po ciężkiej pracy nad analizą danych znalazłem powtarzającą się sekwencję wahań w atmosferze. Przy locie na orbitę warunki zmieniają się tak szybko, że tak podobne wyniki są niezwykle mało prawdopodobne. Fałszerstwa musiał dokonać dokładny ale wadliwy generator losowy. Nie wiadomo kiedy nastąpiła zamiana danych, nie wiemy jak dokładnie tego dokonano, kto pokonał szyfrowane kanały komunikacyjne itd. ale dzięki informacjom zapisanym w analogowy sposób, o ciśnieniu, temperaturze itd. udało nam się określić ogólną lokalizację platformy startowej dziobu, który finalnie zadokował do Konsula. Znajdować się miała na Zachodnim Kontynencie w rejonach górskich...

Buszujący w Świetle

Light Catcher I wczytał tajną sekwencję wysłaną z Kontroli Lotów Battle Claw. Trzeba przerwać obserwację dziwacznej mgławicy Zgniłego Chleba, osłonić matrycę i wykonać powolny obrót dzięki kołom zamachowym...


Przez kilkanaście godzin przeszukiwał wszystkie podejrzane miejsca. Bez analizy danych orbitalnych przez informatyków KI i ED musiałby przeczesywać całą planetę. Teraz musiał przeanalizować ledwo ćwiartkę jej powierzchni. Obsługa naziemna miała masę roboty z filtrowaniem danych. Lotniska cywilne i stodoły często były uznawane przez komputer za podejrzane. W końcu znużony zespół natknął się na coś konkretnego.


Lokalizacja zgadza się z trajektoriami, a stacja jest wymazana z publicznych map satelitarnych. Dlaczego?



Pon, 31 Mar 2014
Cytuj
Doszło do spotkania przedstawicieli  Kadaf Industries, Rosomak909 Space Labolatories, Eye of the Dragon, Battle Claw Corp. i Intependent Rocketry. Tajemnicze zebranie odbyło się, niestandardowo, poza siedzibą którejś z firm.

Lokalizacja tej tajnej bazy na terenie obcego państwa była dużą przeszkodą. Dyskretna akcja tamtejszych urzędników Battle Claw Corp. udowodniła, że nie istnieje ona w żadnych zapisach, do których mieli dostęp. Powinno ułatwić to uniknięcia międzynarodowego skandalu - nawet jeśli Zachodni mają nad nią kontrolę, to będą musieli robić dobrą minę do złej gry. Jeśli jednak nie mają z nią nic wspólnego, zbrojne wtargnięcie na ich teren może wywołać ...Zamęt. Uznano, że misja przejęcia bazy musi zostać wykonana z pełną dyskrecją.



Si vis pacem, para bellum

Light Catcher 1 przez kilkanaście godzin przygotowań nie dostrzegł ruchu w bazie. Jeśli jest faktycznie kontrolowana przez AI, to nie powinno dziwić, ale sprawia wrażenie opuszczonej. Tak czy siak, zdecydowano wysłać niewielki ale wyspecjalizowany zespół.

Nie, 06 Kwi
Cytuj
Delegacje naukowe ED, KI i IR udają się na konferencję na zachodnim kontynencie z nowym modelem łazika dunarskiego wyprodukowanego przez debiutującą firmę Rosomak909 Space Laboratories i prototypem nowego radaru projektu ED, produkcji KI.

5 pilotów (KI, ED, IR)
18 kontraktorów uzbrojonych w broń ręczną. Kilka egzemplarzy ręcznej broni PPANC, rozkładane działko. (ED, BC)
Pojazdy uczestniczące w ataku:
Dragon - Transportowiec dostarczony przez Kadaf Industries - przewozi 9 osób i 2 pilotów. Przewiezie także pojazd zwiadowczy. Mobilne centrum dowodzenia. Wyposażony w aktywny system stealth projektu Eye of the Dragon i kanał bezpiecznej komunikacji bezpośredniej krótkiego zasięgu.
Pojazd zwiadowczy automatyczny dostarczony przez Rosomak909 Space Laboratories Samolot z łazikiem musiał awaryjnie lądować i nie udało się przetransportować sprzętu na lotnisko KI na czas.
Gryf - Samolot Szturmowy 33 od Independent Rocketry (Działka automatyczne 30mm, ??) - pilot
Chimera i Hydra - 2 transportowce piechoty Isha (??) - Pilot, 4 osób w kabinie transportowej
Pojazd zwiadowczy z zestawem nasłuchowym od ED - wykorzystano stary prototyp łazika, uzbrojony w kamery termowizyjne i specjalistyczny sprzęt.



Pojazdy były gotowe w 24 godziny. Tuż po tankowaniu samoloty ruszyły na swoje lotniska. Najwcześniej wyruszył transport Kadaf Industries.


Załoga transportera przed otrzymaniem informacji o awarii samolotu R909



Dragon już na Zachodnim Kontynencie, nieopodal tajemniczej bazy. Niski pułap utrudnia wykrycie


Kanion na jedenastej to ryzykowne miejsce do lądowania, ale zapewnia osłonę przed radarami



Lądowanie w górach to szaleństwo...


...










...ale piloci zatrudniani przez KI są przygotowani do wszelkich trudności.



Siła argumentu, argument siły

- Gryf, tu wieża, macie zezwolenie na start. Powtarzam, macie zezwolenie na start. Wiatr wschodni. Samoloty Oka już prawie tu dotarły.
- Wieża, Tu Gryf, przyjąłem.
Ciężki szturmowiec 33 ruszył ociężale po pasie. Był kluczowy dla powodzenia misji, jego uzbrojenie miało otworzyć drogę komandosom do zabunkrowanej załogi wrogiego KSC. Niestety, przez swój ciężar miał bardzo długi rozbieg. Nie to co lekka jak piórko zwiadowcza Dwudziestka Dwójka...
Kilkanaście minut później Gryf dołączył do samolotów desantowych Eye of the Dragon.
- Witaj, Gryf. Są nowe meldunki ze Strefy. Ponoć nie jest tam za zdrowo.
- Chimera, Hydra, Melduję się. Tajest, dostaliśmy te informacje. Zamontowali mi ołowiany kokpit.
- Faktycznie, to słynny model drugi. Nie mam pojęcia jak można w nim latać.
- Uczymy się sztuk Kedi.
- Załatwmy to szybko, co? Wieczorem chcę już być w domu.






Cytuj
Dobra, panowie! Wkraczamy do akcji. Główne jednostki szturmowe już pewnie startują, dlatego musimy się pośpieszyć. Według tego, co było na odprawie - K. pojedzie rozłożyć nasłuch i będzie obserwował cały teren. Później z waszą czwórką zejdziemy w dół kotliny i zaczekamy na kawalerię siedząc cicho. Jak tylko się pojawi, przejmujemy stację kontroli na zachodzie, zrozumiano? Jazda, jazda!


Cytuj
Pamiętaj K. - jeśli cię złapią, włożą ci cybernetyczny mózg!

K., zwiadowca zatrudniany przez Rosomak909 Space Laboratories nie lubił takiego towarzystwa. Głośne toto i niewychowane. Ruszył powoli stabilnym i lekkim, ale wolnym pojazdem. Kraksa mogłaby zepsuć sprzęt...


W końcu zauważył za skałami wrogą bazę. Odetchnął kilka razy dla uspokojenia, trzęsły mu się ręce. Po chwili sięgnął po komunikator
- Mam kontakt. Rozstawiam sprzęt, odbiór.
- Dobra, uruchamiam transmisję za minutę.


- Nasłuch aktywny, kalibracja.


- Zaraz będziemy mieli podłączenie... dziwne, cisza w eterze? Słyszę tylko szumy. Żadnej komunikacji?


Rzut na bazę w termowizji.

- Mam tu coś dziwnego, w samym środku bazy jest coś cholernie gorącego. 300-400 stopni?
- Nie masz żadnego błędu? Przecież tam nic nie ma.
- Geigery zaczęły szaleć! Ta strefa jest napromieniowana! Głównie przy tej wieży i wyrzutni.
- Porzucony reaktor? Dobrze że jesteśmy na to przygotowani. Drużyna szturmowa, wdziewajcie surduty, mamy tu promieniowanie. I ruszamy, sprawa jest poważna!





Lot trzech jednostek bojowych przebiegał spokojnie do czasu przekroczenia cieśniny, będącej granicą międzykontynentalną
- Dowództwo, tu Chimera. Właśnie wlecieliśmy w sferę powietrzną Zachodnich, nie mamy zezwolenia więc zachowujcie się ostrożnie. Dzięki kolesiom z Clawa mamy wyznaczoną optymalną trasę o obniżonym prawdopodobieństwie wykrycia. Miejmy nadzieję że wszystko zadziała. ...Czekajcie?!
- Gryf, Gryf do Hydry, zgłoście się!
- Tu Chimera, Hydra ma awarię!

- Tu Hydra, coś trzasnęło w prawym silniku, moc spadła do trzydziestu procent! Ląduję awaryjne, przygotować się do lądowania awaryjnego!
- Wyrównaj moc w drugim silniku, Hydra, natychmiast!
- Odzyskałem kontrolę, ale nie mam wystarczającej ilości ciągu, duże wahania w prawym silniku, brak kontroli...










- Dowództwo, tu Chimera. Hydra uległa katastrofie i nie może kontynuować misji.



Szturm

- Gryf, Tu Dragon... kto wymyślił te kryptonimy? Bezpieczna transmisja aktywna, jesteśmy gotowi.
- Dragon, zbliżamy się, T - sześć minut. Straciliśmy Hydrę.
- Co? Atak poprzedzający?
- Tu Gryf, Nie mamy pojęcia... Wchodzimy w stan gotowości do szturmu, wysuwam rakiety burzące.
- Dragon, tu Chimera, odrzucam osłony emitera EMP. Mamy kontakt!




- Chimera, lecicie pierwsi. Nie chcemy żebyście unieruchomili nam sprzęt. Nie trafi w was?
- To ci techniczni magicy. Kierunkowanie kosztem wyższego zużycia energii. Zeżarła to całą furę funduszy. Włączam EMP, nurkuję!
- Zaraz za tobą, Chimera.
- Tu Dragon, piechota ruszyła do centrum kontroli, nie atakować.
- Przyjąłem.




Pilot Hydry, K. wypchnął w końcu osłonę i wypełzł powoli na zewnątrz. Niestety, moduł komunikacji został uszkodzony, cały samolot uległ zniszczeniu. Otarł czoło i rozejrzał się po miejscu wypadku. Był bliski utraty przytomności, więc oparł się o zezłomowany kokpit. Wtedy dostrzegł że kilkadziesiąt metrów dalej leży, wywrócony do góry nogami ze sterczącym podwoziem przedział transportowy.
- Fruwający bunkier, psia mać!
Zakasłał słabo i ruszył w kierunku wraku, z którego zaczął właśnie wychodzić poturbowany pasażer, ciągnąc za sobą rannego.
- K.?! Jesteś? Dobra, mamy komplet. Och, pilot też żyje!
- Ghrp.
- Też się cieszę że cię widzę. Mamy jednego ciężej rannego, ale poza tym głównie odrapania...
Z drugiej strony kapsuły wyszli pozostali żołnierze, słaniając się na nogach i krztusząc
- K. melduje się na słuszzbeee, kaptneee.
- Ogarnij się żólnierzu, baczność! No! To co panie pilocie, czekamy?
- Działają wasze komunikatory?
- Nie! Tylko krótkofalówki.
- Straż przybrzeżna Zachodnich niedługo tu będzie. Mamy duże kłopoty.
- Nie lubią rozbitych samolotów?
- Nie lubią rozbitych samolotów z ręcznymi karabinami maszynowymi i EMP na pokładzie.
- Coś się załatwi, szefie...






Chimera przeleciała nisko nad infrastrukturą uaktywniając dwa impulsy elektromagnetyczne. Jeśli były tu jakieś zautomatyzowane, zamaskowane urządzenia obronne już się nie uruchomią.
- Tu Gryf, zwalniam zaczepy bomb! Ha, haa!
- Nietrafione, cel nietrafiony. Rób nawrót.
- Gryf, tu Dragon - mamy nowe informacje od zwiadu, ten dziwny VAB jest jak bunkier, ale ściany boczne są cieńsze i wyglądają na uszkodzone, wal tam.
- Przyjąłem!
- Tu Chimera, podchodzę do lądowania przy tych zbiornikach, osłaniajcie nas.











Drużyna ciężkiej broni rozkłada działko automatyczne

Gryf robi nawrót


Cel namierzony...


...i trafienie! Wschodnia ściana uszkodzona, piechota ma drogę wolną. Brak amunicji, Gryf się wycofuje.

Grupa szturmowa z Dragona rozejrzała się po ciasnym wnętrzu centrum kontroli. Wewnątrz pachnie słabo rozgrzaną cyną i palonym plastikiem, ale jest dość chłodno. Poza korytarzem pomieszczenia wyglądają na zalane cementem. Ktoś bardzo dokładnie chciał zatrzeć ślady swojej działalności. Promieniowanie jest tu o wiele słabsze niż na zewnątrz.
Tymczasem K. przy łaziku zwiadowczym miał pełen ogląd na jednostronny atak. Nie doszło do żadnej obrony, nie było żadnych pułapek, nic, poza tajemniczym gorącym obiektem w samym środku. To chyba nie bomba, wygląda raczej jak dziwna rakieta w trakcie budowy.
Uruchomił komunikator
- Dragon... ani śladu przeciwnika. Nikt się nie bronił.


Drużyny w zaatakowanej bazie ostrożnie przeszukały obiekt. Z pewnym oporem przeszły przez zgruzowaną ścianę do środka VAB w którym...


...nic nie było. Na środku leżał stos stalowych, osmalonych resztek i kilka wycelowanych w nie ogromnych dysz typu Mainsail... nadtopionych. Całe wnętrze było wypalone z góry na dół. Rusztowania, dźwigi, haki, zbiorniki na paliwo, cysterny - spalone, stopione lub uszkodzone w bardzo dużym stopniu. Prawdopodobnie wykorzystano do tego paliwo rakietowe i wspomniane silniki. Dwóch żołnierzy sprawdziło jeszcze wyższe piętra, ale te po prostu zapadły się lub są w podobnym stanie jak parter. Ale mimo to, dowództwo raczej nie będzie rozczarowane.

Pon, 31 Mar 2014
Cytuj
Placówki badawcze na wybrzeżu odnotowały niewielkie wstrząsy sejsmiczne na kontynencie zachodnim. Profesor Says Kerman uspokaja:
To nic takiego - planeta o takiej gęstości musi się czasem rozluźnić.

Analiza podłoża wyrzutni wykazała, że co najmniej kilkanaście dni temu wykonano kilka startów rakietami o potężnej masie.

- SSsrhrsa...dra, Dragon, dowództwo, zgłaszam się... szszrrpodaję koordynaty... dwa... pięć...
- Hydra, tu Dragon. Podejmiemy was w drodze powrotnej. Mieliście jakieś kłopty?
- JesTTRmy po uszy w TRRRZZ.



Spodziewali się spotkać tu wielu rzeczy. Przygotowali się na wiele ewentualności i brak wroga nie był najbardziej zaskakującą, ale nikt nie spodziewał się tego, co sterczało porzucone obok szyn transportujących rakiety. Ponoć niejaki K. z drużyny szturmowej nr 2 wzbogacił się dzisiaj o pięć pensji z zakładów.










KONIEC RAPORTU NADZWYCZAJNEGO



*Doszło do kłopotów natury logistycznej relacji ED - R909. Łazik zostanie wykorzystany w późniejszym terminie.

1342

1343
Wyzwania / Odp: Mun or bust
« dnia: Pon, 21 Kwi 2014, 12:50:53 »
Po prostu macie co pobijać teraz z lżejszymi orbiterami powrotnymi :D

1344
Wyzwania / Odp: Mun or bust
« dnia: Pon, 21 Kwi 2014, 12:40:45 »
Cytuj
4. Wrócić bezpiecznie na Kerbin z całą załogą, próbkami i wynikami badań.
A to zdanie jasno mówi, że mają być wyniki badań, nie urządzenia. Wyniki można włożyć do kapsuły.

1345
Wyzwania / Odp: Mun or bust
« dnia: Pon, 21 Kwi 2014, 12:26:13 »
Ale wiecie że od wersji .23 nie trzeba przywozić naukowych narzędzi by uzyskać z nich naukę?

1346
Łaziki / Re: Ciągnik Kadworth A + naczepy rozmaite [Kadaf Ind.]
« dnia: Sob, 19 Kwi 2014, 17:59:38 »
Zmieści się też kilka ton warzyw. Czy Kadaf Industries weszło w przemysł rolniczy? :O

1347
Łaziki / Odp: Samochód bojowy "Tesla-C"
« dnia: Sob, 19 Kwi 2014, 17:36:10 »
Ciekawe, teraz zupełnie coś innego. Tyle że tego gościa na armatce zrzuciliby długim kijem :P

1348
Aktualności / Re: KSP 0.23.5
« dnia: Sob, 19 Kwi 2014, 14:23:55 »
Po przyczepieniu 6 sond i jednego statku do asteroidy E czasem dochodziło do dziwnego rezonansu i...

1349

Natura nie znosi próżni, a inżynierowie Eye of the Dragon - próżniactwa.
Co prawda nie możemy wysyłać rakiet, ale o budowaniu pojazdów czy zajęciu się inną branżą... do czasu zdjęcia ograniczeń, oczywiście!


Eye of the Dragon - Security Services

Witamy nową agencję ochrony, przystosowaną do naszych trudnych czasów ciągłych protestów i aktów wandalizmu!
Dopiero zaczynamy, ale już teraz oferujemy wysoką jakość bezpieczeństwa twoich terenów. Specjalizujemy się w ochronie dużych terenów przeznaczonych do działań astronautycznych.

Lepiej zapobiegać niż leczyć

Póki co oferujemy dwa produkty służące prewencji.


Robot obserwacyjny Argos

Posiada 3 kamery wysokiej rozdzielczości z opcją termowizji, własne zasilanie i jest możliwy zrzut kilku takich jednostek w terenie samolotem, dzięki zamontowanemu spadochronowi.
Dostrzeże i zidentyfikuje każdego nieproszonego gościa na terenie z dużej odległości. Dzięki systemowi filtrującemu pracownik odpowiedzialny za teren nie musi obserwować obrazu ze wszystkich kamer jednocześnie. Komputer sam ostrzeże go o intruzach, a potem kerbal decyduje, czy wysłanie grupy interwencyjnej jest konieczne.



Wieża obserwacyjna, wieża obserwacyjna + ogrodzenie pod napięciem

Jeśli nie ufacie robotom, możecie zainwestować w wieże strażnicze. Reflektor na obrotowej podstawie, własne zasilanie, komunikacja radiowa i syrena alarmowa/ostrzegawcza a do tego samowystarczalna budka mieszkalna dla dwóch strażników.
Oferujemy agentów z naszego biura rekrutacji, ale nic nie stoi na przeszkodzie by zlecić ED jedynie postawienie wież.
Dodatkowo płatny jest montaż stalowego ogrodzenia z przewodem pod napięciem, dzięki któremu wasi pracownicy mają zapewnioną izolację od agresywnych manifestantów.

***


Pojazd interwencyjny Ksantos

Potrzeba szybkiego dotarcia do zaatakowanego celu zaowocowała tym projektem - Lekko opancerzony pojazd transportujący dwóch agentów ochrony. Jest to jeden z najszybszych na rynku pojazdów kołowych - testy wykazały możliwość przyspieszenia na autostradzie do ~200km/h! (55,5 m/s)

Oczywiście jest to prędkość maksymalna uzyskana dzięki dopalaczom. Na silniku elektrycznym Ksantos osiąga 30m/s.


Swoje zadanie spełnia znakomicie, będąc przy tym niezwykle stabilnym pojazdem (chociaż nieostrożne skręty przy wysokiej prędkości są ryzykowne).


Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


Nasza flota interwencyjna składa się póki co z dziesięciu pojazdów Ksantos i czterech pojazdów Iron Crusher I zapewnionych dzięki współpracy z Battle Claw. Z czasem (i liczbą zleceń) liczba pojazdów się zwiększy.



Oto pakiety dostępne już teraz!
*** Podstawowa kontrola ***
Zrzut 8 jednostek Argos w optymalnej odległości od siebie na chroniony teren. Gwarantowany szybki przyjazd agentów pojazdami Ksantos w razie zagrożenia.
*** Zaawansowana kontrola ***
8 Argosów a do tego postawienie czterech wież strażniczych i zatrudnienie ośmiu strażników. Gwarantowany szybki przyjazd Ksantosów.
*** Ochrona ***
10 Argosów, 6 wież strażniczych, ogrodzenie pod napięciem i automatyczna brama. Zatrudnienie 20 strażników. Gwarantowany szybki przyjazd grupy interwencyjnej.
*** Zaawansowana ochrona ***
12 Argosów, 12 wież, ogrodzenie, brama, 40 strażników. Patrolowiec Ksantos z obsługą zostaje przypisany do waszego terenu.
*** Twierdza ***
Jw. 60 strażników. Dwa Ksantosy i jeden Iron Crusher przypisany do waszego terenu.


Każdy pakiet ma dostęp do interwencji specjalnej dopasowanej do zagrożenia. Taka akcja jest płatna dodatkowo po fakcie, w zależności od skali wydarzeń.

Dziękujemy za uwagę, oferty prosimy składać w temacie.

1350
Kampanie / Re: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Pią, 18 Kwi 2014, 23:32:51 »
Nie mam pojęcia co ma tor wyścigowy do badań na Minmusie i Mun.

Strony: 1 ... 88 89 [90] 91 92 ... 128