Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 128
1291
Inne gry / Odp: Colony
« dnia: Nie, 18 Maj 2014, 13:01:13 »
@up
Najlepiej niech zrobi modele 3D obcych i wrzuci wszystko do silnika CryEngine 3, żeby ładnie wyglądało.

Kiedy programujesz, testujesz rzeczy w symbolicznej oprawie, nie ma po co komplikować sobie życia bajerami jak choćby prosta tekstura.

1292
Kampanie / Odp: KATASTROFA - opinie, uwagi i sugestie
« dnia: Sob, 17 Maj 2014, 13:13:29 »
Z uwagi na awarię komputera i sesję egzaminacyjną  Katastrofa wchodzi oficjalnie w stan uśpienia. Proszę o publikację zaległych raportów z misji - Element4ry i KnightMoritz.

1293
Aktualności / Odp: KSP Humble Bundle
« dnia: Sob, 17 Maj 2014, 13:06:31 »
O ile rozumiem KSP byc moze trafi do Flash Sale, ale na więcej niż 50% przeceny bym nie liczył.

1294
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 14 Maj 2014, 21:29:34 »
I to rozumiem - jasne tłumaczenie powodów obsuwy, a nie obsuwa bo tak. Kontrakty bez budżetu słabo mi się widziały. Ciekawe jaka szansa na poprawki planet?

1295


Zapraszam tutaj: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

1296
Kampanie / Odp: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Wto, 13 Maj 2014, 21:56:02 »


Dziękuję za tak wiele głosów, to dla mnie dużo znaczy.

1297
Poproś o pomoc / Odp: Problem z modem Mk3 expansion pack
« dnia: Wto, 13 Maj 2014, 20:00:42 »
NIC nie zmieniaj ani nie kopiuj! Masz dodać tylko tę linijke z technologią.

1298
Poproś o pomoc / Odp: Problem z modem Mk3 expansion pack
« dnia: Wto, 13 Maj 2014, 19:44:32 »
Nie dodales linka do moda, czemu?

Otwórz plik .cfg części i jakiejś z orygnalnej gry (gamedata/squad/parts/), dział aerodynamiczny - otwórz np. Cfg turbojeta i skopiuj linujke odpowiedzialna za technologie (coś w rodzaju "techrequired = advavionics"). Po tej czynności zaladuj gre i kliknij ikonę części w R&D facility. Będzie dostepna.

1299
Kampanie / Odp: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Wto, 13 Maj 2014, 00:08:02 »
Jest pierwsza minuta wtorku, to wyniki ankiety z kilku sekund przed północą:



Save za chwilę wyląduje na mailu.

1300
Dyskusje ogólne / Odp: Podbój kosmosu od Zera
« dnia: Nie, 11 Maj 2014, 20:20:28 »
Cytuj
Zbiornik z tajemniczym Goo. może być użyty wielokrotnie
Nie może.

 Postaraj się chować kwestie techniczne poza kadrem. Opisy części sa zbędne, to loty i twoje pomysły są ciekawe.


1301
Kampanie / Odp: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Sob, 10 Maj 2014, 19:18:01 »

SMUTNE OKO KOZY COMPANY
PRZEDSTAWIA

Orbitalna Stacja Przeładunkowa - Aediles*


Główny sponsor:
Projekt
Dodatkowo:
  Rakieta Nośna

   Konstrukcja i wynajęcie wyrzutni, zezwolenia


Baa, baa baa baa. Baa baa baa baa baa 900 000 000 K$, baa.

Baa baa baa Kadaf Industries baa baa baa Easy Orbit II baa baa!


Baa.

Baa baa baa baa baa, baa baa 5000 dV. Baa baa baa:



Eye of the Dragon baa baa baa 5, baa baa 4. Baa baa 2 RTG, 4 baa.

Baa baa baa.




Ba baa!



Baa Minmus!











Baa-baah!





Cytat: Rzecznik ED
Dziękujemy za tę prezentację, pani Kozo. Firma Eye of the Dragon włożyła w projekt tej stacji wiele wysiłki. Krytycy twierdzą, iż jej rozmiar i zmarnowana przestrzeń to niepotrzebne mnożenie kosztów. My sądzimy inaczej - Minmus od planety macierzystej dzieli już około dwóch tygodni podróży, mając to na względzie wykonaliśmy specjalnie zaaranżowane wnętrze, którego przestronności dorównuje jedynie Konsul. Pięcioosobowa załoga spędzi na Aedilesie służbę o wiele bardziej komfortowo niż załogi innych stacji projektu PMB. Dodatkowo, stacja posiada system pomp i szerokich rur, pozwalający tankować największym jednostkom, takim jak wspomniany Konsul czy tankowce firmy E4. Póki co na obiekcie stacjonuje 4 kerbalonautów, jedno miejsce jest wolne. Stacja nie posiada żadnych dodatkowych systemów, zgodnie z regułami przetargu, jedynie zapas paliwa RCS i niewielkie źródło zasilania.

Prosimy o głosowanie i pomoc w powrocie na rynek astronautyczny. Dziękuję.



_________
* Źródłosłów ten sam, co przy pozostałych konstrukcjach ED, od Liktora począwszy.

1302
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Sob, 10 Maj 2014, 16:24:13 »
A mnie się wydaje że chodzi o pracę nad Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Facet był odpowiedzialny m.in. za Spaceport.

1303
Statki kosmiczne / Odp: Atomowy Ares
« dnia: Sob, 10 Maj 2014, 14:58:24 »
Niesamowita misja. To co w standardowym KSP jest nieco trudniejszą wersją misji na Mun (wystarczy dodać naprawdę niewiele więcej paliwa i skorzystać z silników nuklernych) tutaj, z TAC LS i innymi modami na realizm jest prawdziwym wyczynem. Dodatkowo muzyka klasyczna jako podkład, mimo że nie zawsze świetnie dopasowana, nigdy nie irytuje a montaż sprawia że film nie traci na dynamizmie. Poleciłbym ci tylko w temacie nieco bardziej się rozpisać o misji i trudnościach w jej wykonaniu (na filmie tego nie widać) i może zamieścić kilka screenów pojazdu czy układu (2-4, nie trzeba więcej) żeby zachęcić do obejrzenia a przy okazji żeby można było zawiesić oko na konstrukcji :)

1304
Statki kosmiczne / Odp: Atomowy Ares
« dnia: Sob, 10 Maj 2014, 14:46:27 »
@up
To jest magia kina - pierwsze etapy są przyspieszone, inaczej podziwialibyśmy pokaz slajdów :) Tak samo zrobiłem z deorbitacją konsula, 4-5 FPSów wygląda w miarę płynnie.

1305
Poproś o pomoc / Odp: Lotki nie reagują
« dnia: Pią, 09 Maj 2014, 23:25:52 »
Dziwne - u mnie działa.

Strony: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 128