Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 128
1276
Wyzwania / Odp: Kerbalski Helikopter!
« dnia: Pon, 26 Maj 2014, 18:58:31 »
Czy ty masz pojęcie jak działa aerodynamika w KSP? O ile wiem jest to fizycznie możliwe (widziałem samolot smiglowy na stocku), ale o budowie ładnych replik które działają można pomarzyć.

Btw. rozczula mnie fakt, że najbardziej dzikie wyzwania tworzą osoby które jeszcze nic swojego nie pokazały (i jasno to przyznają). Chcesz sobie skopiować rozwiązania czy co?

1277
Inne gry / Odp: Colony
« dnia: Pon, 26 Maj 2014, 17:44:38 »
A co stoi na przeszkodzie by umieścić grę na stronie, jak flashówki czy Minecraft Classic?

1278
Poproś o pomoc / Odp: MechJeb2 problem z autopilotem.
« dnia: Nie, 25 Maj 2014, 19:52:47 »
Nie jestem tak kategoryczny jak Kadaf, ale podpisuje się pod jego postem. Żeby wykorzystac mechjeba musisz w małym palcu mieć mechanike orbitalną, a to są godziny latania i czytanie poradników.

1279
Poproś o pomoc / Re: Problem "too many heap sections"
« dnia: Nie, 25 Maj 2014, 12:07:53 »
-> tytuł tematu nie mówi nic na temat błędu. Popraw go na szczegółowy.
-> nie mam pojęcia na jakim systemie dziala gra i jakich modów używasz.
-> przyczyny i rozwiązania już są dostepne na oficjalnym forum KSP.




Dokup RAM, wywal częsc modów.

1280
Inne gry / Odp: Colony
« dnia: Nie, 25 Maj 2014, 11:37:46 »
Podczas gdy EA za darmo rozdaje Dead Space i Plants vs. Zombies za free, ShookTea łaskawie rozdał 8 kodów swojego prototypu  :P

1281
Poproś o pomoc / Odp: RAPIER ENGINE
« dnia: Nie, 25 Maj 2014, 11:34:55 »
Standardowo Rapier przelacza się na tryb rakietowy gdy braknie mu powietrza. Możesz to ustawić klikając PPM na silnik w SPH. Druga opcja to PPM na silnik już w locie albo ustawienie zmiany trybu w grupie funkcyjnej.

1282
Kampanie / Odp: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Nie, 25 Maj 2014, 00:32:38 »
Winda 10/10 i znak jakości. Sam używam KAS w ten sposób, ale jakoś nie wpadłem by zbudowac porzadna kabinę O.o'

1283
Obsługa techniczna / Odp: usunięcie modów z gry
« dnia: Pią, 23 Maj 2014, 15:01:47 »
Łatwiej - zrob backup folderu saves, odinstaluj grę ze Steam, usun folder Kerbal Space Program, później instalujesz100% czczystą wersję. Steam nie usunie plikow ktorych nie instalowal

1284
Inne gry / Odp: Colony
« dnia: Pią, 23 Maj 2014, 09:04:24 »
@up
Tyle że Mojang formalnie już ukończył grę i jest ona pełna treści, a studio pracuje nad nowymi tytułami ;)

Twój pomysł na mechanikę przypomina metodę działania frakcji obcych w Earth2160 - także były reproduktory, żarły wodę i mnożyły się jak chore.

1285
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Misja na Kallisto (RSS)
« dnia: Czw, 22 Maj 2014, 23:38:17 »
Cóż zostaje, poza pogratulowaniem. Wyczyn niezwykły i bardzo skomplikowany, wymaga przemyśleń i obliczeń, tym bardziej że korzystałeś z life support i wielokrotnych manewrów. Niesamowite.

Przy okazji - w części drugiej osiągnąłeś najlepszy poziom montażu akcji widocznej na filmie z muzyką.

PS: Nim Element przyczepi się epickiego zdjęcia - można tak określić coś wykonanego z wielkim rozmachem, niezwykłego, wzniosłego, więc nie jest to błędne określenie.

1286
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Czarne dziury
« dnia: Czw, 22 Maj 2014, 20:47:35 »
Kadaf, to jest dyskusja w której czarne dziury mają różne wektory(sic!) - jednorozce to przy tym żaden problem :D

1287
Nadzwyczaj często nowi uzytkownicy, przychodząc po poradę techniczną, nie precyzują dokładnie problemu. Proponuję wykonanie swoistego szablonu w którym miałyby się znaleźć miejsca na specyfikację komputera, software, wersja gry (numer i sklep/Steam), użyte mody itd. To wszystko ma znaczenie w pomocy technicznej, a trzeba wyciągać je od pytających szczegółowymi pytaniami. Dałoby się to zrobić i wykonać wpis na ten temat w regulaminie?

[Post scalony: Czw, 22 Maj 2014, 13:14:02]
PS: Temat podobny istnieje, ale mało kto go przeczytał (600 kliknięć). Jakieś pomysły jak uczynić go obligatoryjnym?

1288
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 21 Maj 2014, 19:02:22 »
Pół roku temu to zapowiedzieli...

1289
Poproś o pomoc / Odp: Lądowanie do celu na spadochronie
« dnia: Śro, 21 Maj 2014, 14:44:29 »
Transporter kołowy, precyzyjna deorbitacja, skycrane sterujący... same spadochrony to za mało na precyzyjne lądowanie na Dunie.

1290
Modyfikacje / KSP Admin Mod
« dnia: Śro, 21 Maj 2014, 10:30:55 »

[Win]KSP Mod Admin


Opis: Polecany w Modding Monday programik nie jest ściśle modem, ale narzędziem które w kompleksowy sposób pozwala na kontrolę nad twoją kolekcją modyfikacji do KSP.

Cechują go, między innymi:
- Niezależność od wersji gry, przynajmniej do czasu kolejnej od 0.20 zmiany systemu organizacji plików, ale na to się nie zanosi.
- Rozpoznawanie kilku niezależnych instalacji KSP.
- Zintegrowana przeglądarka do bezpośredniego pobierania modów z oficjalnego forum lub SpacePort.
- Automatyczne wykrywanie lokalizacji folderu GameData i instalacja modzika.
- Włączanie i wyłączanie modów przed uruchomieniem gry; opcja NIEZWYKLE przydatna
- Łatwe tworzenie kopii zapasowych save'ów
- Sprawdzanie czy pliki .craft nie zawierają nieprawidłowych części
A także więcej opcji, szczegółowo opisanych w wątku na forum.

Uwaga - Admin Mod działa tylko na systemach Windows.


Dodatkowe: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Download: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ



PS: W sprawach technicznych czy problemach których nie opisano w instrukcji na oficjalnym forum, proszę kontaktować się z autorem programu!

Strony: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 128