Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 128
1246
Szukam modyfikacji / Odp: odmulenie ksp wiecej fps
« dnia: Nie, 08 Cze 2014, 11:52:39 »
@up
Więcej RAM jak najbardziej pomoże - mając 8 GB można sobie pozwolić na nieco więcej modów, bo system ma pamięć na własne czary, przeglądarke itd. Z obciążonym KSP komputerem z 4 GB RAM nie ma takiego komfortu.

1247
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Problem z modyfikacjami Near Future
« dnia: Nie, 08 Cze 2014, 01:01:00 »
Chmury to wirus - musisz je usunąć, to zadziała.

1248
Kampanie / Odp: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Sob, 07 Cze 2014, 19:50:37 »
Wyznaczony przez zarząd budżet na konstrukcję modułu mieszkalnego do stacji kosmicznej Aediles był ogromny nie bez przyczyny. Oddalony o wiele kerbodni od domu obiekt musiał zostać wyposażony w najbardziej zaawansowane technologicznie systemy podtrzymywania życia, filtry powietrza, zasobniki na Kulturę oraz Chrupki i wiele innych, kluczowych instalacji.


Eye of the Dragon przy współpracy ze Smutne Oko Kozy przedstawia...


Moduł ma warunki do komfortowego przebywania 4 mieszkańców, ale maksymalna załoga to aż 6 osób. Ponadto konstrukcja wyposażona jest w Dużą Ilość uchwytów KAS[/b] (pozwolą na przechowanie zapasów sprzętu do wszystkich baz na powierzchni), reflektory i baterie słoneczne a limit części nie został przekroczony.







Z powodu lenistwa pośpiechu stacja została wysłana rakietą Easy Orbit 2, tym samym pogłębiając szkodliwy monopol firmy Kadaf Industries. Sorry, zdrowy rynku.

Rakieta zdołała przetransportować moduł aż do orbity Mun, gdzie wykorzystano wspomaganą asystę grawitacyjną, która pozwoliła niskim kosztem dotrzeć na orbitę odległego Minmusa.




Na kilka godzin przerwano loty transportowe i AntMun z ładunkiem ciastek musiał poczekać zadokowany do stacji orbitalnej. Kerbonauci w LEM byli wściekli...

Rakieta nośna i tytanowa konstrukcja wspomagająca została odrzucona jeszcze w sferze wpływów Mun, pozostałe manewry wykonywał mały moduł serwisowy wyposażony w silnik typu Pudel - paliwa i tak zabrano za dużo.






W prosty sposób wyhamowano nad Minmusem i dokonano rendez-vous z głównym modułem stacji, nie wykonując orbity parkowania.











Organiczna bryła stacji w całej okazałości.







Oświetlenie




Oświetlenie bez lampy zamontowanej w pierwszym module stacji







Dziękujemy za każdy oddany na Spine™ głos. Przyszłość rasy kerbalskiej jest w naszych rękach.


PS: Save wysłany via email.

1249
Statki kosmiczne / Odp: Atomic Corporation - ARES
« dnia: Sob, 07 Cze 2014, 11:37:54 »
Nie myślałeś żeby zamontować owiewki ładowni na bocznych rozdzielaczach? Dzięki temu po odsłonięciu i wypuszczeniu ładunku statek wciąż będzie mógł wykonywać manewry.

1250
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Pią, 06 Cze 2014, 01:06:28 »
Ktoś może kojarzy moją stację z wątku z historyjkami:


Jak widzicie, przeszła nieco zmian w tym czasie, ale niestety, musi zostać zlikwidowana - koszty eksploatacji są zbyt wysokie, i rozważona zostanie inna konstrukcja. Ze względu na to, że w orbiterach nie ma miejsc dla wszystkich kerbonautów, stworzono prototyp nowego wahadłowca pasażerskiego.



Dzięki współpracy z firmami takimi jak KAX czy PorkWorks jest pierwszym pojazdem tego typu, która ma transportować aż 8 kerbali (dodatkowo, dwóch pilotów) na orbitę i z powrotem, przy okazji zachowując zwartą budowę kadłuba - zbiorniki paliwa są umieszczone pod kabinami pasażerskimi.



Pierwszy lot w kosmos ma jeszcze przed sobą -  aktualnie przeprowadzane są testy mające na celu dokładne przygotowanie pojazdu do deorbitacji, biorąc pod uwagę ostatnią katastrofę lżejszej konstrukcji tego typu.



Nienazwany jeszcze wahadłowiec o nazwie kodowej "Korniszon I" nie posiada napędu atmosferycznego, a precyzja lądowania zależna jest od umiejętności pilota i dokładności danych wysyłanych z KSC.


Test z silnikami odrzutowymi

Samolot kosmiczny w powietrzu zachowuje się ponadprzeciętnie, wykonując skomplikowane manewry po wystrzeleniu z pasa startowego na samych dopalaczach z paliwem stałym. Po ich odrzuceniu pilot ma pełną kontrolę nad maszyną - właściwości aerodynamiczne pozwalają nie tylko precyzyjnie wykonać manewr zejścia, ale też wykonać drugą próbę, co miało miejsce przy wspomnianym teście - samolot zbliżył się do pasa startowego ze zbyt dużą prędkością.


Dlatego samolot na zdjęciach jest na trawie, lol.


Czy Korniszon osiągnie orbitę i nie okaże się porażką? O co chodzi z katastrofą lżejszego wahadłowca? Czy nikt nie zapomni wyjść ze stacji na czas? Dlaczego warto zabrać Jebediaha do swojego orbitera? Odpowiedzi na te i inne pytania zostaną udzielone (bądź nie) w pełnoprawnym AAR na temat Bazy Kosmosu. Bo tak kreatywnie nazywa się ta stacja.

1251
Szukam modyfikacji / Odp: Urealistecznienie gry.
« dnia: Czw, 05 Cze 2014, 15:20:31 »
To pytanie było zadawane wielokrotnie. Poszukaj na forum, przeglądnij ten dział na oficjalnym: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

1252
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Misja na Kallisto (RSS)
« dnia: Czw, 05 Cze 2014, 13:48:20 »
@up
Załogowy lot na Callisto tak bardzo oddala się od realizmu, że realistyczniej byłoby użyć plazmowych czy jonowych silników z paczki Interstellar czy Near Future Propulsion (które niekoniecznie są OP - te pierwsze mają np. bardzo mały ciąg). Gdyby to była misja o "rozsądniejszym" celu jak Wenus czy Mars, przyklasnąłbym - sam LV-N staram się używać w ostateczności.

1253
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Misja na Kallisto (RSS)
« dnia: Śro, 04 Cze 2014, 10:51:00 »
@up
Jeśli rzucasz rękawice, powinieneś samemu pokazać jakieś swoje dokonania na forum.

Nie dość że skala zadania w samym planowaniu jest ogromna, to Macius wykorzystuje TAC Life Support i nie widać żeby obniżał sobie poprzeczkę. Znaj proporcjum, mocium panie, i bądź cierpliwy :).


(A atomowe silniki to technologia sprzed kilkudziesieciu lat, o czym doskonale wiesz :P)

1254
Humor / Odp: Memy/filmy o Kerbalach
« dnia: Śro, 04 Cze 2014, 01:09:13 »
Bez komentarza.



1255
Kampanie / Odp: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Wto, 03 Cze 2014, 20:07:22 »
Cytuj
PS chodzi plotka że Battle Claw chce wrócić do gry więc...

Więc co?

Sugeruję by w projekcie uczestnicy umieścili wolny dok typu Senior, który umożliwi bezproblemową przyszłość projektu. Sprawa jest tym ważniejsza, że istniejący jedyny duży dok to optymalne miejsce dla rozbudowy całego obiektu. Zakończenie modułu konstrukcyjnym "martwym punktem" może zaburzyć równowagę rozwijania stacji.

1256
Kampanie / Odp: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Pon, 02 Cze 2014, 23:59:47 »
20 dla Kadafa.
3 dla Metalla.
6 dla JW.

Koniec głosowania.

1257
Poproś o pomoc / Odp: IVA w Spaceplane Plus
« dnia: Pon, 02 Cze 2014, 09:54:35 »
W OPISIE MODA MASZ JASNO OPISANE ŻE IVA JEST DOPIERO W PRODUKCJI!

Stary, zacznij czytać instrukcje modów przed pobraniem, bo tam są odpowiedzi na większość twoich wątpliwości.
Żeby wyjść kerbalem musisz nacisnąć na śluzę PPM lub LPM - pojawi się okienko z opcjami.

1258
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Curse i mody z Space Port
« dnia: Pon, 02 Cze 2014, 09:47:58 »
Nie da się. Zostaje lurkowanie po tematach na oficjalnym forum  w celu znalezienia backupu.

1259
Inne / Odp: Krótkie historie o rzeczach przeróżnych.
« dnia: Pon, 02 Cze 2014, 01:58:29 »
Co zrobić, gdy czasu jest niewiele, komputer nie wyrabia przy większych konstrukcjach (120 partów i 3 FPS? Czemu nie!) a chce się pograć w KSP? Samoloty nie rozwiązały mojego problemu, ale stacje kosmiczne to inna sprawa. Rozpocząłem budowę niewielkiej, ale nie minimalistycznej stacji orbitalnej na wysokości około 200 km na Kerbinem. Jest to przy okazji placówka testowa świetnego part-packa HGR, FAR i Inflatable Habitats. Z racji że żaden moduł ani pojazd w trakcie budowy nie przekraczał 50 części, jest to dla mnie rzadka okazja by pograć w to płynnie, z zachowaniem kilku reguł ograniczania się. Coś za coś...



Stacja oczywiście nie jest budowana do końca randomowo - zacząłem od wysłania pustego habitatu z niewielką jednostką zasilającą, do którego następnie dotarł moduł serwisowy - rdzeń stacji z wielkimi panelami solarnymi. Dodatkowo, pierwszy pasażer obiektu.



Następnie do stacji zadokował moduł magazynowy, który dodatkowo umożliwi dokowanie małym statkom transportowym bądź pasażerskim wyposażonym w najmniejszy typ doku.



W planach -
Zadokowanie modułu Soy-Juice z 3 kerbalami na pokładzie.
Konstrukcja modułu naukowego (?)
Konstrukcja kolejnego modułu.
Zadokowanie do stacji ultralekkim wahadłowcem w systemie MK2 (kolejny mod...)


Konstrukcja na tym etapie składa się z zawrotnych 43 części.

1260
Poproś o pomoc / Odp: Daleka drogu do domu.
« dnia: Sob, 31 Maj 2014, 19:46:56 »
Cytuj
Jak to wygląda w modach typu Life Support?

W tym którego używałem kerbal może przetrwać 1 godzinę, nie jestem pewien, ale są też mody pozwalające przebywać poza kapsułą do 12 lub 24 godzin.

Swoją drogą, przypomniała mi się jedna z moich bardziej karkołomnych misji - podczas rozstawiania satelit do moda Remote Tech, pilot wyszedł w EVA rozsunąć panele czy przeprowadzić podobną operację. Niestety, z racji odległości, musiałem opuścić sferę działania statku na więcej niż magiczne 2.3 km. Gdy ponownie przekroczyłem tę linię, statek powrotny... eksplodował. Nie mając save sprzed operacji postanowiłem zaryzykować powrót na powierzchnię za pomocą plecaka RCS, ale szybko skończyły się resztki paliwa. Miałem około 50 minut na przeprowadzenie operacji przechwycenia kerbala bez RCS z orbity...
Wykorzystując Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘi wypalając paliwo które wystarczyłoby na transfer do Minmusa dogoniłem Kerbala, wyhamowałem, wymanewrowałem tak by znalazł się przy wejściu dla załogi (magnes nie złapał...) i wszedłem nim do środka. Nie popatrzyłem na zegarek, więc nie wiem ile czasu zostało kerbonaucie...

Strony: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 128