Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 128
1231
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: IXS Enterprise
« dnia: Pią, 13 Cze 2014, 21:53:08 »
Na jakim etapie są prace nad generatorem tego warpa? Ja tam nic nie skreślam, żyjemy w czasach najszybszego rozwoju technologii w historii, ale na razie są to luźne koncepcje, nigdy nawet nie sprawdzone eksperymentalnie - dlatego na ten moment tak zaawansowany statek to sci-fi. Ale nikt nie wie jak potoczy się rozwój w kolejnych dekadach.

Póki co mamy problem z załogowym dotarciem do chociażby nieodległych asteroid.

1232
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: IXS Enterprise
« dnia: Pią, 13 Cze 2014, 16:34:34 »
A mało to NASA zatrudnia grafików i projektantów? Tylko że oni pracują tylko na początku danego projektu, bo co mają robić potem? Żeby ich nie marnować, robią takie ciekawostki.

1233
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: IXS Enterprise
« dnia: Pią, 13 Cze 2014, 00:23:24 »
Chciałbym tylko zauważyć, że NASA wiele razy przedstawiała koncepcje mocno wybiegające w przyszłość i trzeba tutaj zachować wstrzemięźliwość w osądach :)

1234
Ktoś wątpliwie mądry powiedział kiedyś, że jeśli nie chcesz mieć temperatury, należy stłuc termometr.

Pytania zaczną pojawiać się po prostu w działach ogólnych lub off-topie. Ponadto, sam dział nie jest zły - dzięki niemu można odesłać człowieka do przerobionego wątku, bez pisania tego samego 10 razy. Sam w taki sposób wykorzystałem temat o laboratorium (które w grze jest praktycznie nieopisane, sam musiałem dochodzić jak ono działa w przeciągu kilku misji), pomagając więcej niż jednej osobie po prostu podsyłając linka. Nieodpowiedzialni ludzie którzy nie umieją skorzystać z tego działu (które powinno być ostatnią deską ratunku), nie umieją znaleźć rozwiązania prostego problemu, nie powinny skreślić innym szansy otrzymania dobrej rady na mniej oczywisty temat. Szkoda tylko że takie proste problemy utrudniają szukanie.

PS: Tematy w galerii też mogą zaśmiecać forum - biedarelacje z biedascreenami biedapojazdów nie mają dużej wartości estetycznej i treściowej. Może to też wywalimy? Może wywalimy wszystkie działy, wtedy śmiecenia w ogóle nie będzie.

1235
Dyskusje ogólne / Odp: Budowanie ponad gabarytowe.
« dnia: Wto, 10 Cze 2014, 14:46:58 »
Zastosuj więcej niż jeden dok, a silniki umieść bliżej dziobu pojazdu. Istnieje mod na wyrzutnie pozakerbińskie, ale i tak wymaga transportu części. Alternatywą jest oszustwo hyper-editem.

1236
Dyskusje ogólne / Odp: Nasze faile w Kerbalach
« dnia: Wto, 10 Cze 2014, 13:50:05 »
To żaden bug, tylko kosmiczny pech.  Kiedy orbitowalem pewną rakietę człon misji na Mun minął mnie o jakieś 2 km na wysokosci między 70 a 100 km  - miał bardzo eliptyczną orbitę z oddalonym apocentrum, więc przypadkowe zderzenie byłoby katastrofalne.

1237
Inne gry / Odp: No man's sky
« dnia: Wto, 10 Cze 2014, 12:42:00 »
Data premiery nie jest znana, ale pojawiły się  informacje jakoby gra miała wyjść na PS4 a w późniejszym terminie na PC. Brak wersji na stare konsole sugeruje brak kompromisów w sferze technicznej gry.

1238
Inne gry / Odp: No man's sky
« dnia: Wto, 10 Cze 2014, 04:42:50 »


Nowy materiał z No Man's Sky!

-> Jeśli zwierzęta mają być generowane proceduralnie, to niestety będzie to oznaczało raczej detale (pióra, kolor, grubość konkretnych części ciała, wysokość itd.), niż kreację całych potworów. Szkoda?
-> Walki kosmiczne. Nie chcę mieć zbyt wiele do czynienia z innymi graczami, ale model strzelania wygląda na bardzo uproszczony. Jak dla mnie nieźle - taka gra "wszystkich gatunków" nie może zbytnio stawiać ważności na jednym aspekcie. Jeśli multi będzie zrobione na modłę Dark Souls, będzie super.
-> Lądowanie na planetach - nie wiadomo czy podróż nie została skrócona do potrzeb filmiku, ale efekty są świetne, mimo że nieco surrealistyczne. Powierzchnie planet dopiero pokazują potęgę narzędzi proceduralnych, w ciągu sekund pokazując teren ciekawszy niż planety z KSP razem wzięte ;) i nie mam tu na myśli nawet lewitujących gór.
-> Stylizowana grafika. Jedni lubią, inni nie, ale gry nie będzie można pomylić z czymś innym. Do tego, może nie będzie wymagała potwornego PC (jeśli w ogóle wyjdzie na PC...)
 
Jeszcze nie wiem co myśleć o tej grze. Idea jest szczytna i bardzo ambitna, eksploracji kosmosu w takim stylu jeszcze nie było. Myślę, że można mieć nadzieję na dobry tytuł.

1239
Szukam modyfikacji / Odp: Szukam modów ?
« dnia: Pon, 09 Cze 2014, 23:18:40 »
@up

Nie powinno się zwalać na złą wolę tego, co można uzasadnić głupotą i lenistwem :D

1240
Szukam modyfikacji / Odp: Szukam modów ?
« dnia: Pon, 09 Cze 2014, 15:02:18 »
To szukasz czy nie szukasz? Polecam colony mod, jest super ekstra

1241
Bardzo fajnie że pomysł ma szansę przejść - wszakże Galeria to reprezentacyjny dział, definiujący wysoką jakość forum, co jest odpowiednim uzasadnieniem dalszego promowania tych tematów :)

1242
Poproś o pomoc / Odp: Badania technologiczne
« dnia: Nie, 08 Cze 2014, 22:41:09 »
Poradników nt. Początku kariery znajdziesz i na tym forum (np kampanie -> PPK) i, przede wszystkim, na Youtube (Scott Manley -> beginners tutorial)

1243
Poproś o pomoc / Odp: Potrzebuję rakiety nośnej
« dnia: Nie, 08 Cze 2014, 18:10:39 »
No to przecież podałem ci konkretny model.

1244
Poproś o pomoc / Odp: Potrzebuję rakiety nośnej
« dnia: Nie, 08 Cze 2014, 18:04:52 »
Oficjalnie forum kerbali zawiera wiele modeli rakiet nośnych w postaci plików subassembly. Ponadto, na naszym forum w najnowszym katalogu PMB znajdziesz kilka, w tym uniwersalny Easy Orbit 2 od Kadafa.

1245
Obsługa techniczna / Odp: Prędkość sondy kosmicznej
« dnia: Nie, 08 Cze 2014, 15:58:26 »
Żeby gra działała w tle, należy ustawić tryb gry w oknie w opcjach lub  klawiszami alt+enter.Trudno mi jest wyobrazić sobie w jakim celu potrzebujesz takiej prędkości. Kilkunastominutowe manewry to domena słabych silników jonowych.

Strony: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 128