Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 80 81 [82] 83 84 ... 128
1216
Rakiety / Odp: Rakieta BCRNv2XL i lot na księżyc Duny
« dnia: Wto, 17 Cze 2014, 21:40:10 »
Po co GUI w każdym momencie? Odbierasz sobie na efektowności, a wiele rzeczy można załatwić bez niego - dłuższy manewr czy pokazanie statku w czasie lotu. Twórz dalej :)

1217
Stacje kosmiczne / Odp: [MOD] Kerbal Space Station KSS Desitny
« dnia: Wto, 17 Cze 2014, 21:31:58 »
Niestandardowa orbita, lubię to :) Cała prezentacja jest bardzo porządna a zdjęcia - pierwsza klasa. Panele NF bardzo ładnie komponują się z resztą konstrukcji, rozważę jego pobranie. Świetna stacja.

Drobna uwaga techniczna - zamiast robić opis wszystkich pojazdów naraz, zrób je pod ich screenami. Tekst w mniejszych partiach w internecie jest wygodniejszy.

1218
Poproś o pomoc / Odp: opłacalność sond
« dnia: Wto, 17 Cze 2014, 16:22:37 »
Jeśli najpierw wykonasz badanie i je wyślesz antenami, a potem powtórzysz procedurę tym razem wracając, nie przepadnie żaden punkt nauki.

1219
Samoloty / [ED] - Sekcja Lotnicza
« dnia: Nie, 15 Cze 2014, 22:56:55 »

Cytuj
Dział "Flota" to zbiór rozmaitych konstrukcji wyprodukowanych przez i na potrzeby korporacji Eye of the Dragon. Tematy będą skupiały linki, krótkie opowiadania i screenshoty pojazdów które odniosły sukces lub okazały się porażką, zarówno nowe, dopiero pokazane jak i wpisy na temat pojazdów znanych jak Isha czy PaX. Tutaj pokazywane będą statki powietrzne - tradycyjne oraz typu SSTO.





Pojazdy latające firmy Eye of the Dragon

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘAby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘAby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘAby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ






1. - Śmigłowce pasażerskie



Transport wahadłowca z innego kontynentu? Przewiezienie załogi misji na Mun ze środka oceanu prosto na płytę startową?
Przewożenie rzeczy z miejsca na miejsca na Kerbinie to ważna kwestia, ale mało który prezes przywiązuje do niej dużą wagę, zostawiając to wynajętym kerbalom - dzisiejszy materiał poświęcimy tym profesjonalistom.


Lekki śmigłowiec PzDzP-3Z

Ilość części - od 30 do 38, w zależności od wersji
Paliwo ciekłe - 100 jednostek
Mody - KAX, Procedural Dynamics, Kerbonov Part Pack
Jeden pilot, dwa miejsca pasażerskie



Występujący w wielu niewiele różniących się wersjach pojazd, w założeniu mający przewozić oficjeli, ale ci zwykli korzystać z bardziej prestiżowych i wygodniejszych odrzutowców, ale pewna ich ilość jest wykorzystywana do rozmaitych patroli, odszukiwania zaginionych ekspedycji czy transportu pojedynczych pilotów na miejsce startu i w nagłych wypadkach.


Ze względnu na niewielką masę, helikopter jest stosunkowo łatwy w pilotażu i cechuje średni zasięg, co czyni go dobrą maszyną treningową. Łatwy dostęp do silnika i technologia minimalizująca znaczenie elektroniki ułatwia serwis.




Ciężki śmigłowiec PG6

Ilość części - ~35
Paliwo ciekłe - brak danych
Mody - KAX, Procedural Dynamics, Kerbonov Part Pack, Spaceplane Plus
Dwóch pilotów, cztery miejsca pasażerskie



Bardzo ciężka, powolna konstrukcja o dużym zasięgu. Jej głównym celem jest przewożenie kerbali z miejsc lądowań do bazy. Średnio w misji uczestniczy trzech kerbalonautów i na pokładzie starcza jeszcze miejsca dla sanitariusza ze sprzętem - tak na wszelki wypadek. Helikopter jest dużo trudniejszy w sterowaniu w stosunku do PzDzP i trzeba 16 dodatkowych licencji i kilku klauzul tajności by móc aplikować na stanowisko pilota takiej maszyny.


Dementujemy plotki, jakoby śmigłowiec zawierał przestrzeń na amunicję, wysuwany karabin gatlinga i dwie widoczne wyrzutnie rakiet. Absolutnie niepotwierdzone informacje, nie mają żadnego sensu.


Bojowy wygląd i opancerzenie to całkowity przypadek konstrukcyjny.


Sesję zdjęciową zrealizowano w Meksyku. Wszelkie rady na temat aerodynamiki i projektowania pokornie przyjmiemy, zapraszam do komentowania. Już wkrótce oczekujcie kolejnych prezentacji pojazdów ze stajni Eye of the Dragon.

1220
Obsługa techniczna / Odp: Prędkość sondy kosmicznej
« dnia: Nie, 15 Cze 2014, 21:36:48 »
Ja nikomu MJ nie odmawiam (tyle że uważam że do wykorzystania jego możliwości wymagana jest duża wiedza o mechanice orbitalnej i lotu), więc nie odpowiadaj idiotycznymi metaforami na argument, który nawet nie padł.


Spotkałem się, ale że mam spore podejrzenia iż nie korzystasz z legalnej wersji, więc nie czuję się zobligowany do pomocy.

1221
Poproś o pomoc / Odp: Czy ktoś próbował lądowania na Eeloo?
« dnia: Nie, 15 Cze 2014, 15:24:05 »
Ad.2 - każdy gra jak lubi a nauka Dokowania czy hamowania atmosferycznego z deadly reentry  może być znacznie łatwiejsza. Kwestią indywidualną jest kiedy zaniechać F5 przy porażkach, ale funkcja ta z gry zniknąć nie może - otwartość oznacza skomplikowanie, a to implikuje obecność bugów. Mimo to, z wersji na wersję jest lepiej.

Autorski silnik do KSP? Na tak zaawansowanym etapie prac wydaje mi się to nierealne. Poza przejściem na wersję 64bit raczej nie ma co liczyć na duże zmiany.

1222
Własna twórczość / Odp: Inspiration Kerbal
« dnia: Nie, 15 Cze 2014, 15:12:30 »
JezusMaria.



Argh.



Co to za optymalizator trajektorii?

1223
Humor / Odp: Memy/filmy o Kerbalach
« dnia: Nie, 15 Cze 2014, 14:03:08 »
Co wspólnego mają Kerbale i Skyrim?




1224
Obsługa techniczna / Odp: Prędkość sondy kosmicznej
« dnia: Nie, 15 Cze 2014, 13:45:57 »
Cytuj
Jeszcze Kethane 0.8.6 ale on nie był zgodny z KSP 0.23 więc go wyrzuciłem.

BEEP BEEP YARRRR DETECTED

równe orbity są dla purystów i nie mają dużego sensu w ekonomicznym locie. To co dla ciebie jest męczące, dla wielu jest mięsem tej gry. Może KSP nie jest dla ciebie, co mówię bez złośliwości.


1225
Poproś o pomoc / Odp: Czy ktoś próbował lądowania na Eeloo?
« dnia: Nie, 15 Cze 2014, 11:21:36 »
Ogólnie gdy gra się nawet w trybie permadeath powinno zapisywać się grę w określonych sytuacjach po to, by uniknąć przykrych bugów:
- po wykonaniu manewru transferowego
- przed wejściem w SOI nowego ciała niebieskiego (moment krytyczny)
- przed lądowaniem i po.
- przed EVA!
- Przed zbliżeniem się do innego pojazdu/bazy na 2.5Km!
Zachowując dyscyplinę w tej kwestii nasz lot jest chroniony przed krakenem w dużym stopniu

1226
Rakiety / Odp: Rakieta CRN v3 XL i lot na Dunę
« dnia: Sob, 14 Cze 2014, 21:15:16 »
Cytuj
A mi się podoba

Przecież nie napisałem że misja jest zła, skrytykowałem tylko  i wyłącznie brak montażu :/

1227
Rakiety / Odp: Rakieta CRN v3 XL i lot na Dunę
« dnia: Sob, 14 Cze 2014, 18:55:05 »
Fajnie że kolejna osoba wzięła się za filmowe raporty z misji, ale mam jedną, ważną uwagę - 15 minut to dość długo, a film praktycznie nie jest montowany. Pokazałeś dokładnie niemal każdy etap lotu, a przyznaj czy na przykład wznoszenie jest takie ważne, żeby poświęcić mu niespełna 4 minuty?

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘdla przykładu, filmik trwający ponad 5 minut przedstawiający spotkanie z kilkoma planetami układu słonecznego. Widzisz różnicę?

1228
Poproś o pomoc / Odp: Czy ktoś próbował lądowania na Eeloo?
« dnia: Sob, 14 Cze 2014, 18:33:28 »
Nie jest to ogólny błąd związany z lądowaniem na tej konkretnej planecie. F5 - F9 twoimi przyjaciółmi.

1229
Poproś o pomoc / Odp: Niska orbita Kerbolu
« dnia: Sob, 14 Cze 2014, 16:06:29 »
Hahaha, Kadaf gra setki godzin i nie wie co to Kerbol xD

W pytaniu chodziło o sferę punktów nauki "low above the Sun".

Zarówno twoja odpowiedź nie ma sensu, jak i wątek - rzecz do sprawdzenia w 30 sekund na wikipedii KSP.

1230
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: IXS Enterprise
« dnia: Pią, 13 Cze 2014, 23:51:05 »
@up
Dobre Science-fiction jest zakorzenione w nauce i opisuje społeczeństwo postawione przed technologią wywodzącą się z aktualnego stanu wiedzy. Nie mylcie takiego postrzegania sci-fi z kompletną fantastyką.

W jednym ze starszych opowiadań A. Clarke'a jedna z bohaterek na odległej, skolonizowanej planecie chwali się niezwykłym urządzeniem - naszyjnikiem, który potrafi odgrywać muzykę. Teraz odtwarzacze MP3 są przestarzałe...


Strony: 1 ... 80 81 [82] 83 84 ... 128