Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 128
1171
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 09 Lip 2014, 12:15:33 »
Nie wszystko - jeden z devow pracuje nad dźwiękami. Wbrew pozorom odgłosy wysuwania mechanizmow, silnikow elektrycznych itd. Dadzą dużo życia do gry. Jeśli zostaną zaimplementowane ofc.

1172
Dyskusje ogólne / Odp: Czy leci z nami pilot... znaczy się eee chemik?
« dnia: Wto, 08 Lip 2014, 20:45:19 »
Tlenki metali i inne związki  zawierające tlen są w kosmosach dość powszechne - to wolny tlen w atmosferze jest taki szczególny

1173
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Wto, 08 Lip 2014, 09:45:57 »
Wejście w eindowsowe 64 bity jest chyba takim krokiem, a mając na pokładzie grupę ludzi nie mogą pozwolić sobie na marnowanie potencjału kilku z nich by wprowadzić jednolity update, tym bardziej że cuda jak CUDA są zależne od rozwoju tego nieszczęsnego Unity...reasumując, Squad to niejednolita grupa ludzi i patche siłą rzeczy będą rozwijały grę w wielu kierunkach. Pomaga to także zachować spójność. Co do części się zgadzam - nie ma szans by Squad dogonił różnorodne idee moderów - od B9 do KAS, od Smoke Industries do TAC Life Suppprt. Oni moglibyssię skupić na kompletowaniu systemów nauki, kariery, pieniędzy, eksploracji i poziomu trudności. Mam nadzieję że pierwsze oznaki tego ostatniego zobaczymy w 0.24.

1174
Dyskusje ogólne / Odp: Czy leci z nami pilot... znaczy się eee chemik?
« dnia: Pon, 07 Lip 2014, 15:59:27 »
Kofeina nie wywołuje takich halucynacji, prędzej chyba zabije niż spowoduje takie wizje. Uzależnianie nie jest wymagane. Oczywiście formalnie nawet cukier jest psychoaktywny - wpływa na samopoczucie itd, mnie chodzi o faktycznie halucynogenne działanie.

...eee zostawmy to.

1175
Dyskusje ogólne / Odp: Czy leci z nami pilot... znaczy się eee chemik?
« dnia: Pon, 07 Lip 2014, 15:50:31 »
Rada języka kerbalskiego zwraca uwagę że EVE to giereczka, a Eve to planeta ;)

Mikare - kofeina? Stan robsona wskazuje raczej na DMT, LSD lub coś podobnego do psylocybiny :D

1176
Modyfikacje / Odp: KSP i 64 bity przed 0.24? Już można!
« dnia: Pon, 07 Lip 2014, 14:38:07 »
Mam protipa!

1. Poczekaj 2 tygodnie na zoptymalizowaną do 64-bit wersję 0.24
2. ??
3. PROFIT

1177
Dyskusje ogólne / Odp: Czy leci z nami pilot... znaczy się eee chemik?
« dnia: Pon, 07 Lip 2014, 14:23:13 »
Dopiszcie do właściwości atmosfery - Działanie psychoaktywne.

1178
Dyskusje ogólne / Odp: Czy leci z nami pilot... znaczy się eee chemik?
« dnia: Pon, 07 Lip 2014, 01:07:38 »
Tak jeszcze  offtopowo - uwielbiam rozkminy oparte wyłącznie na informacjach wyciągniętych z gry - można tak przeanalizować geografię czy historię planet z drobnych puzzli jakie zostawili nam twórcy. Nie jestem pewien czy twórcy KSP zostawili takie rzeczy świadomie, ale nie gestią odbiorców-detektywów jest o tym decydować. Mamy ślady i zbudowanie teorii należy do nas. Super wątek, Kadaf! Może by go rozszerzyć na analizy reszty układu?

1179
Dyskusje ogólne / Odp: Czy leci z nami pilot... znaczy się eee chemik?
« dnia: Nie, 06 Lip 2014, 16:35:04 »
A ja bym poprosił kogoś o zrobiene krotkiego lotu zalogowego na Eve (sam nie mogę - wyjazd) i zrobić badań ile wlezie na kopii save. Jestem na 100% pewien że pojawia się przynajmniej jedna konkretna informacja na temat składu tej planety, ale nie udało mi się znaleźć źródła.

1180
Szukam modyfikacji / Odp: Nowe lokalizacje.
« dnia: Sob, 05 Lip 2014, 09:44:37 »
Ale wciąż jest w fazie developingu i może generowacć bugi.

1181
Propozycje & Uwagi / Odp: propozycja dotycząca wyzwań
« dnia: Pią, 04 Lip 2014, 18:20:16 »
Przecież zablokowanie opcji użytkownikom poniżej X postów to chyba nieskomplikowana sprawa. Wszelkie rady czy monitoring wyzwań i przetargów wymaga uwagi przynajmniej jednego moderatora. A przecież chyba żaden z Władzy nie robi tu na pełen etat? ;)

1182
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Problem z procedural fairings
« dnia: Pią, 04 Lip 2014, 17:05:26 »
Grasz w karierę i przeczytałeś instrukcję?

1183
Propozycje & Uwagi / Odp: propozycja dotycząca wyzwań
« dnia: Pią, 04 Lip 2014, 10:42:50 »
@up
Do tego musieliby być wybrani recenzenci projektów, analizujący czy projekt np. Spełnia wymóg zawierania minimum 70% logiki czy 6 punktów w skali sensu :D

Im większa automatyzacja tym lepiej. Ponadto wyzwań i przetargów jest mniej niż nowych użytkowników.

Metall - przecież to wszystko jest logiczne, podobnie jak wymóg podania specyfikacji PC przy problemach technicznych. Mimo zapisu w regulaminie rzadko kiedy ktoś sensownie opisze swój problem. Zapis bez ograniczenia nie da NIC.

1184
Czyli to są pancerniki z lukrem, tak? Brzmi smacznie :D

1185
Propozycje & Uwagi / Odp: propozycja dotycząca wyzwań
« dnia: Czw, 03 Lip 2014, 09:46:09 »
Czy 100 czy 20 to tylko kwestia dyskusji o liczbę postów. Trochę niższa poprzeczka moim zdaniem zła by nie była, ale każda to kwestia czasu. Nie cierpię za to wyzwań rzucanych przez newbie, bo są zwykle po prostu nielogiczne i nudne. Tłumaczenie tego za każdym razem to syzyfowa praca.

Co do wolnego rynku - galerie są otwarte dla każdego i nie ma w nich ŻADNYCH ograniczeń co do formy i rodzaju pojazdu. Swoje umiejętności pokazujemy tam, nie organizując wyzwania.
Póki co "wolny rynek" zaowocował wspomnianymi kartoflami (turyści, repliki helikopterów bez modów) i niezłymi robionymi przez użytkowników kktórzy i tak mapisali te 50+ postów.

Strony: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 128