Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 128
1156
Cytuj
Tak ale ja to napisałem tylko przy załozeniu, że fizyka w KSP będzie zachowywać się prawidłowo i obiekt oddalony o 2,3 km nie zniknie. Sam tworzę swoje konstrukcje w oparciu o takie założenie 

Na oficjalnym forum są dostępne dwa proste mody pozwalające pozyskać pierwsze fazy na bazie ilości spadochronów.

1157
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Sob, 19 Lip 2014, 01:12:27 »
Ciągle pojawia się argument o łatwości gry czy nudzie - mam wrażenie że mocno bazuje to na subiektywnym doświadczeniu w KSP. Learning curve nie wygląda w KSP jak w podreczniku gamedev - początki są bardzo trudne - Dokowanie, pierwsze orbity i lądowania nierzadko przyczyniają się do agresji słownej ;) wobec praw fizyki.  Po opanowaniu podstaw mechanik orbitalnych i masy trikow nie zostaje wiele nowego do nauczenia - najwyżej pobija się rekord o 0.5 m/s... kariera łagodzi pierwsze kilkanascie godzin, naturalnie ucząc gracza i pokazując mu możliwości. Wiąże się to niestety z niewielką wartością dla graczy z dużym doświadczeniem. Ja wciąż nie grałem, czekam na BSTM i może modowe kontrakty.

1158
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Pią, 18 Lip 2014, 20:04:51 »
Ale pogłoski o śmierci toolbara są mocno przesadzone - trochę minie nim stockowy wejdzie do standardu.

1159
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Pią, 18 Lip 2014, 18:49:36 »
Z założenia każdy mod z poprzedniej wersji będzie prawdopodobnie problematyczny - wersja 64 bit namieszała w kodzie  co bardziej skomplikowanych modów (z IR są problemy). Bez sensu jest testować stare mody które mają zapewnione wsparcie, wszystko trzeba wywalic. Toolbar i FAR są aktualne.

@up
A skąd takie rewelacje niby? Toolbar do modów i zakładki kariery to zupełnie różne rzeczy.

1160
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Pią, 18 Lip 2014, 13:28:04 »
Do gdybania jest osobny temat. Poczekajże chociaż na pierwsze krople informacji od Squad i graj w .24  :-X

1161
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Pią, 18 Lip 2014, 10:14:56 »
Co do stockowych kontraktów jestem bardziej niż sceptyczny, ale na szczęście moddingu się nie boję. Prace nad BSTM dla 0.24 już trwają, DR już jest a FAR pewnie też niedługo będzie.

Ale o czym innym chciałem, o czymś o wielkim potencjale dostępnym już teraz - Kethane 0.24.
Operacje wydobywcze mogą przynieść fundusze. Dzięki temu można utworzyć prawdziwy program kosmiczny zarabiający na siebie surowym Kethanem. Z modem Kethane Plus dodajacym żelazo i wodę zabawa jest jeszcze bardziej pokrecona.

Muszę wspominać zże w ten sposób reputacja nie będzie musiała być wysoko? Jak na korporacje paliwowe przystało ;)

Uwaga od Moderatora Globalnego Kolor czerwony zarezerwowany jest dla administracji.

1162
Poproś o pomoc / Odp: Problem z dokowaniem
« dnia: Wto, 15 Lip 2014, 17:06:09 »
@up
Jeszcze jedno pytanie, do ciebie - czy przeczytales ZE ZROZUMIENIEM wątek w którym odpowiadasz? Wszystko o czym piszesz zostało przerobione.

1163
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Sob, 12 Lip 2014, 23:13:28 »
Rogovic - kontrakty beda generowane proceduralnie.

Ja? Jaram się. Sandboxa nikt nie zabiera a fundusze to duży system. To jest jak dwie gry w jednej - w koncu rusze poza Kerbin :P Bezczelnie jest mówić że to powinna być wersja 64-bit. Squad nie wymyślił tego tydzien temu, taki kształt kariery był planowany już przy pierwszych wersjach gry. I nie oczekujcie już zmieniajacych postrzeganie gryupdatow jak wprowadzenie SPH. Gra jujuż jest na zbyt poznym etapie  rozwoju.

Tyle że będzie trzeba poczekać na zoptymalizowane lepsze drzewka technologii po release...

[Post scalony: Sob, 12 Lip 2014, 23:17:25]
Nie wspominam o tym jak kluczowym i utrudniajacym elementem przedsięwzięć kosmicznych jest zarządzanie finansami. I przyjmijcie do wiadomosci że Sandboxa nie ruszają!

1164
Inne / Odp: pochwal się flagą!
« dnia: Pią, 11 Lip 2014, 23:51:39 »
Flage zajumbał od Endless Space ale do loga bym się nie czepial - jest eleganckie.

Btw. Daje glowe ze taki temat juz istnieje.

1165
Dyskusje ogólne / Odp: Czy leci z nami pilot... znaczy się eee chemik?
« dnia: Pią, 11 Lip 2014, 20:20:14 »
Cytuj
dlaczego wydaje ci się gorsza od innych? 

Bo to dyskusja o procesach i sskładnikach które doprowadziły do aktualnego stanu Eve - zdanie "Eve po prostu taka powstała" nie wnosi zadnej informacji do dyskusji, w ktorej właśnie nad tym się glowimy :) jeśli była fioletowa i miała taką atmosferę od ostygniecia, też jest szczegolne i wypadaloby to podeprzec konkretnymi elementami składu.

1166
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: O co chodzi w MechJeb ?
« dnia: Pią, 11 Lip 2014, 20:10:42 »
Mnie ten szkodliwy Mechjeb pokazał jak wygląda lądowanie :) teraz na ciałach bez atmosfery mój margines błędu to w zależności od rozmiaru i bezwladnosci  jednostki to 10-30 m od celu.

Aktualnie nie używam - do kontroli ciągu w silnikach mam mały mod, a do zwisu też istnieje osobny - to jedyne funkcje jakie potrzebuje miec w automacie. Dla statow redux engineer jest najlepszy.

1167
Obsługa techniczna / Odp: Pozorna optymalizacja
« dnia: Pią, 11 Lip 2014, 12:48:20 »
@up
To gra o podboju kosmosu na silniku służącym do biegania kozą z lepkim językiem lub zrzucania książek z półek w symulatorze kota. Czy Felipe jest kiepskim programistą trudno mi stwierdzić, bo poza optymalizacją trudno jest mi cokolwiek zarzucić tej grze - sklaniam się raczej ku teorii, że z ...piasku bata nie ukręcisz. Inne niezależne gry z zaawansowaną fizyką ale na autorskich silnikach działają dużo lepiej niż KSP. Chcieli sobie ułatwić życie, to teraz w sandboxie  głównym limitem części jest wyłącznie wydajnosc sprzętu :|. Zobaczymy też czy to się nie poprawi po latce 64 bit, przecież ciągle nad  opty pracują a gra wciąż jest w produkcji (3 lata, hehe.)
Kadaf - chętnie bym zobaczył konkretne testy z 0.20 i 0.23.5. Sam często odczuwam po miesiącu po nowej wersji spadek komfortu, ale nie wiem czy to nie po prostu kwestia przyzwyczajenia... i budowania większych pojazdów.

1168
Obsługa techniczna / Odp: Pozorna optymalizacja
« dnia: Pią, 11 Lip 2014, 09:46:57 »
Jeśli się wczytasz w strukturę plików zapisu gry znajdziesz to o czym mówisz - właściwosci orbity, prędkość itd. w mozliwie prostej formie. Tyle że te dane są aktualizowane wiele razy na sekundę. Przy 10, 20 lotach to działanie jest zwykle niezauwazalne, ale przy większej ilości następuje akumulacja tej drobnicy i spadek wydajnosci. No i gra musi sprawdzac czy obiekt nie rozbije sie o powierzchnię czy spali w atmosferze - tego nie oblicza z góry.

[Post scalony: Pią, 11 Lip 2014, 09:53:42]
Cytuj
wgrywają się może jak są blisko, ale do pamięci karty graficznej. 
Kadafowi chodziło raczej o liczenie fizyki przy 2.3 km - poza tą sferą statki są na szynach.
Jest mod który pozwala patrzeć na unieruchomione modele z wielu kilometrów i ma bardzo mały wpływ na wydajnosc (co innego stabilnosc)

1169
Obsługa techniczna / Odp: Pozorna optymalizacja
« dnia: Pią, 11 Lip 2014, 09:07:00 »
Każdy aktywny lot to obciążenie dla RAM i procesora. Fizyki każdej części nie liczy, ale gra stale musi pilnować  prędkości, lokacji, wysokosci, czy statek nie jest przypadkiem w atmosferze itd.
To żaden błąd,  tylko suma wielu prostych obliczeń które działają zajmujac zasoby. Skąd pomysł że optymalizacja to fikcja? Zmniejsz ilość złomu pamietanego przez grę, zakanczaj loty, wykorzystuj osobne save'y. Nie trzeba tu teorii spisków.

1170
Dyskusje ogólne / Odp: Czy leci z nami pilot... znaczy się eee chemik?
« dnia: Czw, 10 Lip 2014, 10:02:26 »
Tu nie ma w co wątpić - akurat twórcy przewidzieli możliwość badania temperatury. Jakbyś nie zauważył, Laythe orbituje dookoła ogromnej planety, generującej ogromne ilości promieniowania i sił grawitacyjnych. Ponadto 90% powierzchni Laythe jest pokryta oceanem - aktywnosc wulkaniczna może się przejawiac w głębokich i ukrytych szczelinach.
Znowu - nie zakladaj się tylko polec i zbadaj.
 Miło by było jakbyście zaczęli podpierać swoje hipotezy i informacje screenami z gry, wiki jest niepewna i rzadko aktualizowana.

"Eve po prostu taka powstała"
Nie no, serio? Tyle że to jest wyjście do dyskusji, a nie chociazby hipoteza.Co cchciałes przekazać, mówiąc o olbrzymach naszego układu? Że planety różnią się od siebie...? I sprawdź co oznacza "bynajmniej".

"Dziwi tylko brak ewolucji" - w okolicach równika tej planety można odnaleźć dorodny krater. Na planecie w takich warunkach formacje geologiczne muszą scierac się bardzo szybko, co sugeruje że powstał niedawno - może on cofnął rozwój ewentualnego życia? Mam pytanie czym miałyby odzywiac sie takie mikroby i co wydalaja. Przypominaja mi sie kolonie bakterii mieszkajace na dnie oceanu przy wulkanach glebinowych - warunki chyba jeszcze gorsze niz na Eve.


Strony: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 128