Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 128
1096
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Wto, 19 Sie 2014, 13:29:26 »
Też mi to przyszło do głowy. Jest bardzo dobrze zrobiony i stosunkowo prosty, do tego od jakiegoś czasu nie jest uaktualniany. Mam nadzieję że nie chodzi o Deadly Reentry.

Cytuj
Wstawiłem przy okazji zdjęcia konwerterów i wierteł jakie miały być w 0.19. Chyba podziałało.

Mówisz o tym śmiesznym temacie z 15 odpowiedziami? :P

1097
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Wto, 19 Sie 2014, 11:54:54 »
@up
Jeśli o rzeczach o których mam pewne ograniczone pojęcie facet gada takie bzdury, to jak mam mu zaufać w kwestiach o których wiem bardzo mało? Ponadto nie mówimy o całym aspekcie istnienia Korwina, tylko jednym felietonie, o kolonizacji bliskich planet i technologii odrzucania rakiet w celu uzyskania dużej ilości delta V, nie o wolności i handlu. A astrogeologia to normalną dziedzina nauki, nazwa stworzona dla wygody.

@Down
Chodzi o fakt, że taka technika rakiet wielofazowych jest wykorzystywana z sukcesem od początków podboju kosmosu, a nie że jest nieprawidłowa. EOT

1098
Inne gry / Odp: Co sądzicie o tym:-)
« dnia: Pon, 18 Sie 2014, 14:47:47 »
Przecież to nie dyskusja o grze, tylko o filmikach.

1099
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Pon, 18 Sie 2014, 14:44:21 »
Wygląda lepiej niż standardowy kokpit mk3, który jest paskudny. I czemu poprawienie czegoś co jest kiepskie lub co najwyżej średnie (tu - części samolotowe) miałoby być rewolucją, skoro to tylko kosmetyka? Jakby wyglądał inaczej pewnie byś narzekał, że odstaje od stocku :/

1100
Statki kosmiczne / Odp: Ekspedycja do Saturna (RSS)
« dnia: Nie, 17 Sie 2014, 17:30:09 »
@Metall69
KW Rocketry już istnieje.

Czekam na kolejne części. Misja niesamowicie skomplikowana i zaplanowana, świetny opis.

1101
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 16 Sie 2014, 17:45:24 »
Widzę że wprowadzają nowy standard... nie przepadam za tym, bo zwykle adaptery dość nieciekawie wpływają na design. Kokpit przypomina trochę ten z KAX, nawet nie wiem który ładniejszy - ten od Hugo wydaje się sympatyczniejszy ;) Szykuje się spory wysyp części, o ile się nie przeliczymy.

1102
@up
Załogowe lądowanie na księżycu JEST wielkim wyczynem i na pewno jest to duży sukces w programie Pawelk.

1103
Propozycje & Uwagi / Ostatnie projekty - znikająca lista
« dnia: Wto, 12 Sie 2014, 18:45:07 »
Zauważyłem że od kilkunastu(?) godzin z w sekcji "Ostatnie projekty z Galerii" zaczęły wypadać tematy. Miało być ich 10, a teraz zostało ich 4. Tematy są przenoszone, dezaktualizowane czy jest to jakiś dziwny błąd?

1104
Albo mod HGR - Home grown rockets. Dużo stylowych historycznych kapsuł z kerbalskim sznytem.

1105
Szacunku do czasu widza też nie masz... 35 minut to bardzo, bardzo dużo jak na film na YT. Bez komentarza trudno przykuć uwagę, tym bardziej że nic się nie dzieje, a sama awaria to ledwo chwila.

- Spadochrony dałeś po jednej stronie, przez co twoja rakieta była przechylona i po wylądowaniu oczywiście upadła. musisz ustawiać je symetrycznie i w takim miejscu, by na uszkodzenia były narażone mniej ważne części.
- Możesz użyć nóg lądownika lub kratownic by zabezpieczyć spód delikatnych narzędzi badawczych
- nic nie stoi na przeszkodzie by odrzucić silnik i zbiornik przed lądowaniem - ta masa nie jest ci potrzebna w tym momencie.

1106
Szukam modyfikacji / Odp: Moduł obrotowy
« dnia: Pon, 11 Sie 2014, 12:56:08 »
Smoke industries i kontrola mechanizmow grupami funkcyjnymi - pozwala to na stałą pracę.

1107
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: co z tym warpem?
« dnia: Sob, 09 Sie 2014, 22:33:22 »
Teoretyczne i komputerowe symulacje są przeprowadzane, ale taka technologia wymaga metod pozyskiwania energii czy materiałów które nie są nam dostępne. Posurfuj po internetach.

1108
Modyfikacje / Odp: Problem z modem MKS (Modular Kolonization System)
« dnia: Pią, 08 Sie 2014, 20:18:43 »
MKS jest bardzo mocno rozwojowy i posiada aktualną wersję - Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Mnie to brzmi jak nieprawidlowa instalacja, części się wyświetlą niemal zawsze (z bugami lub bez), nawet przy niekompatybilnej wersji. To pluginy są bolączką przy update'ach gry. Sprawdz czy w wypakowanym folderze nie ma folderu gamedata, czasem znajduje się w innym miejscu niż zwykle. Schemat wygląda np.  tak: Folder KSP/GameData/nazwa moda/parts

1109
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Czw, 07 Sie 2014, 20:41:29 »
Haha, trzy klasycznie kerbalskie pojazdy na Dunę w jednej serii :D

Wszystkie trzy są super, chociaż pracy Kamilsa nie jest właściwie przedstawiona. Szczególnie ujął mnie Ares. Sam cenię sobie trylogię Robinsona i takie nawiązanie jest daje kilka punktów (chociaż gdybym miał wracać do tych kobył, to tylko do części pierwszej). Ile dokładnie kerbali bierze na pokład? Osobiście nie uznaję nazywania "kolonią" czegoś, co nie ma przynajmniej kilkudziesięciu Kerbali. Po liczbie habitatów widać że niemało :)

1110
Inne gry / Odp: Homeworld - Remastered
« dnia: Czw, 07 Sie 2014, 20:35:24 »
Wiem o tym od roku i bardzo się cieszę - niestety po oryginalnym Homeworldzie widać upływ czasu, a bardzo chciałbym poznać tę serię porządnie, teraz będę miał okazję zrobić to we współczesnej oprawie i poprawionym interfejsem.

@up
Enemy Unknown to przecież wyśmienita gra! Ponadto tytuł o którym mowa to raczej dokładny remake niż restart serii. Czy cokolwiek świadczy o tym, by miało się nie udać, że wyciągasz takie wnioski?


Strony: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 128