Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 128
1081
Statki kosmiczne / Odp: Wahadłowiec "Endurance"
« dnia: Wto, 26 Sie 2014, 16:22:30 »
@up
Taki temat istnieje na oficjalnym forum, i odsyłanie tam wydaje mi się sensowniejsze niż tworzenie takiego samego tylko że w społeczności o kilka rzędów mniejszej. Po co wyważać otwarte drzwi? :)

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

1082
Statki kosmiczne / Re: Wahadłowiec "Endurance"
« dnia: Wto, 26 Sie 2014, 14:50:36 »
Fajne wejście na forum, prosta maszyna, ale wahadłowce nie są w KSP banalne (nie wspominając o prawdziwych konstrukcjach), więc brawo. Musisz popracować nad screenami, pamiętaj że kamerą możesz obracać i przybliżać obraz - większość twoich screenów pokazuje to samo.

1083


Przecież wystarczy zrobić pod orbiterem moduł owiewki (realizm)wycelowany w górę a nad kapsułą moduł wycelowany w dół (realizm). Do tego przyczepiasz wieżyczkę ewakuacyjną (realizm) i odpowiednio ustawiasz grupy abort.


Dużo piszesz realizm w nawiasie. Po co?

Dobra misja, podoba mi się baza, chociaż moduły mogłyby być ładniej rozlokowane i może nieco różnić się estetyką, bo są bardzo podobne do siebie.

1084
Scott to jedno z losowych imion przyznawanych kerbalskim astronautom.

1085
Antytwórczy? Dzięki tej relacji w następnych epizodach Better Worlds będę starał się 10 razy bardziej :D Screen z wynoszenia rakiety powrotnej przepiękny... i wszystko zaczyna się robić bardziej zaawansowane. Dobrze, dobrze.

1086
Słaba ta baza, nie ma szyb.

10/10

1087
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: FinePrint, problem z satelitami.
« dnia: Sob, 23 Sie 2014, 13:30:29 »
Usuń folder moda i spróbuj zainstalować go jeszcze raz.

1088
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Pią, 22 Sie 2014, 23:51:50 »
Chcesz badać? Zapisz się do koła naukowego albo idź na studia. Implementacja tego co chcesz będzie polegała albo po prostu na klikaniu na kolejne urządzenia, albo trzeba by wprowadzić minigierki. Żeby taki element był ciekawy, projektanci musieliby stanąć na głowie. Ponadto, podstawową różnicą między wydobyciem w modach KSP a Minecraftem jest to, że potrzebny sprzęt i tak musisz wysłać z Kerbinu. Co z tego że znajdziesz wielkie złoża dowolnego surowca, skoro i tak musisz dopchać tam cysterny, łaziki i inny niezbędny sprzęt? Przyszłością prawdziwej eksploracji kosmosu jest wykorzystanie materiałów, które występują w przestrzeni, czy to na księżycach, asteroidach czy planetach.

Masz swoją wizję gry i ok - ale czemu nie sprawdzisz w takim razie wspomnianego Take on: Mars, tworzonego przez dużo poważniejsze studio niż Squad? Surowce i fundusze były w planach od kiedy Harvester zaczął KSP tworzyć, zaawansowanej nauki nie planowano nigdy.

Przy okazji - sam kiedyś chciałem podyskutować na temat tego, czego brakuje w czystej eksploracji KSP, a brakuje sporo, poszukaj, tam też możesz się wypowiedzieć.
BTW. w No man's Sky nie będzie wydobycia i budowania rzeczy, phi.

1089
Stacje kosmiczne / Odp: Stacje Kosmiczne Sobkos Company
« dnia: Czw, 21 Sie 2014, 14:45:15 »
Wygląda ciekawie, chociaż bardzo ciasno. Podoba mi się że wykorzystałeś bardzo dużo różnych modułów, laboratoria są nieźle pomyślane. Spróbuj wykorzystać przy łączeniu modułów przedłużek z kratownic lub modułów strukturalnych czy zbiorników paliwa. Stacja rozszerzy się wszerz kosztem niewielu części i prawdopodobnie będzie wyglądała ciekawiej. Ponadto, wyłączaj interfejs do screenów stacji i zrób trochę zbliżeń na co ciekawsze elementy - na prezentacji ta konstrukcja sporo traci.


1090
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Czw, 21 Sie 2014, 03:13:16 »
@up
Rzeczy o których mówisz są strasznie nudne, jeśli trzeba wykonywać je w grze. Udowadnia to Take on: Mars, gdzie takie rzeczy się robi - bada skład gleby, mierzy skład atmosfery itd. Kerbale za to wysyłają responsywne gluty...

1091


Eye of the Dragon Corp. - Better Worlds


Etap III - Seria zdarzeń dziwnych
Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
DO: ZARZĄD MISJI BETTER WORLDS

- BADANIA PRÓBEK GLEBY KSIĘŻYCA LV426 WYKAZAŁY MIEJSCOWE WYSTĘPOWANIE SUBSTANCJI WYKAZUJĄCEJ WŁAŚCIWOŚCI NADPRZEWODNIKOWE W WARUNKACH NORMALNYCH
- SUBSTANCJA TA JEST PRAWDOPODOBNIE ODPOWIEDZIALNA ZA ANOMALIE MAGNETYCZNE W UKŁADZIE CALPAMOS
- WYSOKIE PRAWDOPODOBIEŃSTWO POWSZECHNEGO WYSTĘPOWANIA JEJ ZŁÓŻ PŁYTKO POD POWIERZCHNIĄ KSIĘŻYCÓW
- KRYPTONIM NADANY JEJ ZE WZGLĘDU NA INTRYGUJĄCY WYGLĄD TO „KRYSTAL”, WZGLĘDNIE „KRYSZTAŁ”
- SZACOWANA ILOŚĆ SUROWCA W DOSTĘPNYCH ZŁOŻACH: MNÓSTWO TON
- SZACOWANA CENA JEDNEGO KILOGRAMA: MNÓSTWO FORSY


Poprzez głosowanie zdecydowano o zwiększeniu budżetu na rozwój misji „Better Worlds” i rozpoczęto ciężkie prace mające na celu skonstruowanie infrastruktury naziemnej mającej na celu rozpoczęcie wydobycie Kryształu z powierzchni LV426.

Tymczasem, w odległym układzie powoli dążącym do apocentrum i oddalającego się od Kerbinu coraz bardziej, Cyrus z Hansem i Erlockiem na pokładzie wyruszył poza gęstą zasłonę chmur LV426 i wykonał transfer do najbliższego planety księżyca LV223.




Calpamos to całkiem ciasny układ - w ciągu kilku dni załoga osiągnęła orbitę i mogła podziwiać górzystą powierzchnię z wodnymi chmurami w atmosferze zawierającej tlen... i mnóstwo dwutlenku węgla. Mimo to, to ciało niebieskie wydaje się najbardziej przyjaznym z całej trójki księżyców... chociaż to nie jest prawdopodobnie właściwe słowo na określenie obiektu który przybył do układu Kerbola z miliardoletniej trajektorii przez pustkę kosmosu.


- Tu Krawiec do Cyrusa. według naszych kalkulacji macie minimalną ilość paliwa. Musicie zdecydować czy lądować, czy wracacie na naszą orbitę
- Przyjąłem. Organizujcie już plan B, bo i tym razem mamy zamiar odkryć coś rewolucyjnego. Erlock, manewr!
- Robi się.
- Obudzicie się martwi w przestrzeni kosmicznej. Bez odbioru.




Samolot gładko wszedł w atmosferę. Specjalne węglowe poszycie już wiele lat temu odesłało ceramiczne osłony termiczne na emeryturę, zapewniając przy tym o wiele większe bezpieczeństwo i chłodek w kabinie także w wejściu w atmosferę.
- Czy coś dziwnego nie dzieje się z chmurami?
- Hmm, nie wiem co masz na myśli
Zaszumiało radio, pojawiły się zakłócenia związane z lotem atmosferycznym
- Co wy do cholery zrobiliście? Eksplodował wam reaktor?!
- Jaki reaktor? O co chodzi?
- W miejscu waszego wejścia dzieje się coś dziwnego z atmosferą, za chwilę pokażemy wam wizję.
- Erlock, wrzuć to na ekran...
- Robi się.
- Uch.
- Lądujcie jak tylko znajdziecie miejsce i przeprowadzajcie obserwacje, nigdy czegoś takiego nie widziałem.


Od miejsca w którym Cyrus wleciał w atmosferę z nieznanych przyczyn  chmury zaczęły się koncentrycznie rozmywać. W ciągu kilkudziesięciu minut nad całą powierzchnią zamiast monumentalnych chmur wisiała niewyraźna, szara mgła. Anomalia ta z pewnością będzie stanowiła zagwozdkę dla pokoleń astrometeorologów.
- Tu Krawiec do Cyrusa. Astroekologowie was zjedzą. Macie 24 godziny na wykonanie czynności badawczych i wracajcie na orbitę. Z kim my musimy pracować...




W centrum kosmicznym Eye of the Dragon trwały prace konstrukcyjne.
Najnowsza konstrukcja smętnie leżała na boku z ładunkiem testowym


- Wysyłamy rakiety niemal poza układ Kerbolski, ale nie umiecie zbudować dźwigu?! Kogo my zatrudniamy? - Dyrektor działu łazików otarł czoło patrząc na kręcące się powoli koło prototypu
- Panie Dyrektorze, rakiety są dużo łatwiejsze od...
Słowa jednego z inżynierów zagłuszył nagły huk startującej nieopodal ciężkiej rakiety wynoszącej Taurusa - Interstellar tug Mk 2. Po kilku minutach, gdy ryk ucichł Dyrektor pogroził inżynierowi palcem


- Ma być lepiej, chcę widzieć sensowne projekty jeszcze jutro na swoim biurku. Do roboty!
Konstruktorzy spojrzeli po sobie i wzruszyli ramionami.
- Sekcja lądowników jutro będzie ryczeć.



Po wykonaniu czynności badawczych w miejscu lądowania załoga Cyrusa niezwłocznie wystartowała by ograniczyć kontakt z tajemniczą atmosferą LV223. niestety, dopiero po starcie okazało się, że nogi lądowników uszkodziły się i nie mogły zostać złożone. Hans stwierdził że lądowanie na zepsutym podwoziu jest bardziej ryzykowne niż lot z takim „hamulcem aerodynamicznym”.


Dopiero po osiągnięciu przestrzeni kosmicznej Erlock wyszedł by znaleźć i naprawić awarię („Robi się”).




Zgodnie z prognozami, pojazd nie ma wystarczającej ilości paliwa by kontynuować misję. Załodze pozostało czekać na wykonanie planu B i obserwować dziwny księżyc z orbity.



O ile wydział łazików i lądowników przeżywał ciężką depresję, najnowszy projekt wydziału Nuklearnych SSTO - Claude mk 1, został zaakceptowany i pośpiesznie wystawiony na pas.

- Macie pozwolenie na start. W tym momencie macie najlepszy moment na rendez - vous z Taurusem.
- Przyjąłem. Do zobaczenia za parę lat!






Ciężki samolot fuzyjny z trudem zdobywa wysokość w atmosferze...

- Zaraz, Bob Kerman?
- Tak, to ja...?
W wieży kontroli zrobiło się zamieszanie. Jeden z pracowników wyjrzał przez okno i dostrzegł stojących na pasie zagubionych sześciu kerbonautów i dwóch pilotów.
- Na wielkiego Kerbola... nie zabraliście pasażerów.

Dalsza część lotu przebiegła w kłopotliwym milczeniu. W centrum dowodzenia organizowano już misję tankującą samoloty, która prawdopodobnie dowiezie też zapomnianych pasażerów, czyli najważniejszą część aktualnej misji. To w jaki sposób zaakceptowano dokumenty Billa i Boba Kermana jako pilotów maszyny Claude'a pozostanie tajemnicą.



Ciąg dalszy nastąpi.

@Pituszly
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

1092
Samoloty / Odp: Słynny Samolot [by mumin3k]
« dnia: Śro, 20 Sie 2014, 21:32:41 »
Ależ ja nie krytykuję jego talentu i zapału, trudno to stwierdzić po jednym projekcie. Oceniam to co widzę, a że zabrał się od razu za tak trudny temat jakim są repliki samolotów, to wyszło jak wyszło. Taki Poneer zrobił pierwsze swoje relacje, zostały skrytykowane a następne były już o wiele lepsze. Byle bez chamstwa.

1093
Samoloty / Odp: Słynny Samolot [by mumin3k]
« dnia: Śro, 20 Sie 2014, 21:13:30 »
Ta nazwa tematu to jakiś żart? Samolot brzydki sam w sobie, a do tego z samym analizowanym samolotem wiele wspólnego nie ma.

1094
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Śro, 20 Sie 2014, 10:42:40 »
Jeden z moich ulubionych part-packów? Fap fap fap, wiedziałem że z potasem to były jaja :D

Mam wrażenie że po zatrudnieni nowego faceta na wysokim stanowisku ruszyło Squad - informacje po 0.24 od razu kompletne, devnotes stały się tłuste... ogólnie fajny kierunek.

1095
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Śro, 20 Sie 2014, 00:39:32 »
Sam mod ma już dobrych kilka tygodni, i faktycznie jest zabawny a Manley nie miał jak go przedstawić (wspomniał tylko na tłyterze). Tyle, że jeśli faktycznie chcą go zaimplementować, to nic, tylko płakać.

PS: Podejrzewam że twitter nieco strollował a wy łapiecie trollika jak rybki sałatę - Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Strony: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 128