Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 128
1051
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Nie, 14 Wrz 2014, 12:24:20 »
W wątku ze zgadywankami na oficjalnym jest wiele setek wypowiedzi, byłoby dziwne gdyby ktoś nie trafił ;)

IMO nie ma co zgadywać. Podobnie było przy zapowiedzi wprowadzanego moda, najwyraźniej MaxMaps lubi tę formę budowania napięcia. Będzie release to zobaczymy, a co kolejna propozycja to mniej sensowna. Co jest ciekawego w CactEye? Zabawka na parę minut. Daję banana na to, że to będzie coś Proceduralnego :D

1052
Poproś o pomoc / Odp: Czy opłaca sie stosować owiewki aerodynamiczne?
« dnia: Nie, 14 Wrz 2014, 12:21:23 »
Pytanie było konkretne, dyskusja o estetyce rakiet a sprawa faktycznej użyteczności owiewek to dwie zupełnie inne sprawy.

1053
Propozycje & Uwagi / Odp: 2 obrazy w opisie
« dnia: Sob, 13 Wrz 2014, 23:48:28 »
Jest to zależne od tego, że opis to nie galeria i powinien być zwięzły - nierzadko wpadam na różnych forach na opisy objętościowo większo od postów wielokrotnie. Ograniczenie wymusza wybór tego, co chcesz mieć w opisie. Alternatywnie, można zmontować dwa obrazki w jeden najprostszym programem graficznym.

1054
Poproś o pomoc / Odp: Czy opłaca sie stosować owiewki aerodynamiczne?
« dnia: Sob, 13 Wrz 2014, 20:50:44 »
Standardowo gra liczy aerodynamikę w prosty sposób ignorując owiewki i czynią je bezużytecznymi, ale ponoć - czytałem tak w zapowiedziach ostatnich wersji, ale ile w tym prawdy nie wiem - aerodynamiczne nosy rakiet faktycznie poprawiają wydajność pojazdów.

1055
Gotowe poradniki / Odp: [Tutorial] Mun - budowa rakiety, lot i powrót
« dnia: Sob, 13 Wrz 2014, 19:34:03 »
Na muna i z powrotem da się dolecieć pojazdem dosłownie z kilku-kilkunastu części... tylko że to jest dużo bardziej skomplikowane, niż skomplikowana rakieta ;)

1056
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Czw, 11 Wrz 2014, 18:36:47 »
@up
Rozumiem to raczej jako część z jednymi drzwiami, ale można ją obracać w osi o 180 stopni bez straty dla estetyki, bo z obu stron jest identyczna.

1057
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Czw, 11 Wrz 2014, 18:21:52 »
Właśnie miałem o tym napisać - zrezygnowano z rozróżnienia dołu i góry części MK2 co może i jest ujmą dla estetyki przy prostych maszynach, ale po pierwsze, w bardziej skomplikowanych będzie to o wiele wygodniejsze, a po drugie - cargo bay będzie także lukiem bombowym bez kombinacji z dwiema częściami ;)

1058
Co do pionowej trajektorii opadania na cel, ja to robię trochę inaczej - ustawiam trajektorię biegnącą po łuku nad celem, mając na uwadze czas   manewru i obrót ciała niebieskiego, tak żeby wyhamować do lotu pionowego przelatując nad nim. To wymaga więcej praktyki, ale jest nieco oszczędniejsze - grawitacja nie przyspiesza pojazdu tak jak przy swobodnym opadaniu w dół.

1059
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Pomoc w instalacji modow
« dnia: Nie, 07 Wrz 2014, 20:54:41 »
Zostawiasz Module Manager z najwyższymi numerami, to wszystko.

1060
Inne gry / Odp: [szukam] Gra podobna do ace of spades.
« dnia: Nie, 07 Wrz 2014, 18:12:48 »
Najpierw naucz się pisać całymi zdaniami, potem żebraj o reputację.

1061
Szukam modyfikacji / Odp: Szukam paczki modow
« dnia: Nie, 07 Wrz 2014, 12:57:17 »
Paczki modów faktycznie mają mały sens, tym bardziej że np. modów na moduły podtrzymywania życia jest kilka rodzajów. KSP jest o tyle kapryśne, mody na tyle lubią się gryźć że instalacja ich po kolei jest jedyną sensowną opcją. Moskitt niegdyś opublikował gargantuiczną paczkę swoich czterdziestu modów, co zaowocowało mnóstwem tematów o problemach technicznych na forum. Do modowania gry polecam oficjalne forum i tę listę: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

1062
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Nie, 07 Wrz 2014, 12:53:12 »
Ułatwiłoby? Oni przyznali że mają problem z zaimplementowaniem zero-jedynkowej (otwarte/zamknięte) ładowni ;)

1063
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Nie, 07 Wrz 2014, 11:16:42 »
Metod na zbudowanie stockowej ladowni jest kilka, i chyba nie musimy licytować który jest właściwy, ;)

Zaniepokoilo mnie, że Squad zasugerował że może miec problem z wdrożeniem ladowni w tej wersji. To trochę jak dystrybucja Interstellar bez napędu warp :/

1064
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Własna modyfikacja na bazie kethanu.
« dnia: Pią, 05 Wrz 2014, 15:22:34 »
Licencja tych dwóch modów nie jest tajemnicą, poszukaj. Karbonite jest chyba na Creative Commons a może nawet bardziej otwarta.

1065
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Własna modyfikacja na bazie kethanu.
« dnia: Pią, 05 Wrz 2014, 15:05:38 »
Robiłem takie rzeczy bez modyfikacji .dll. Wystarczało zamienianie określonych wartości w plikach tekstowych. Modyfikować na własny użytek możesz bez żadnych zgód, publikacja jest bardziej skomplikowana.

Strony: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 128