Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Dirkuu

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9
91
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: W jakim języku programujecie?
« dnia: Pią, 02 Maj 2014, 11:53:03 »
Ja się bawię jedynie w webmasterkę. PHP, MYSQL, JavaScript, jQuery oraz  AJAX.

92
Kampanie / Odp: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Czw, 01 Maj 2014, 13:19:23 »
To możesz zarzucić jeszcze screeny z tego jak teraz wygląda.

Edit: W takim razie przepraszam.

93
Kampanie / Odp: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Pon, 28 Kwi 2014, 16:08:17 »




Dirkuu Labolatories znowu ma zaszczyt przedstawić Wam nowy projekt. Tym razem pragniemy Was zaskoczyć modułem [Wells] - HSH (Home Sweet Home).

Moduł posiada równe 80 części, waży 42,64 tony oraz posiada ponad 14k jednostek energii.


Pierwszy pełnowymiarowy prototyp:




Prezentacja załogi:




Widok z kabiny kapitana:




Prezentacja modułu już na minmusie:





Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

94
Kampanie / Odp: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Wto, 22 Kwi 2014, 19:08:16 »



Stworzyliśmy tor tak jak obiecaliśmy i doszliśmy do wniosku, że się nim podzielimy mimo, iż przetargu nie będzie. Prawdopodobnie żaden łazik o jakim wcześniej myśleliście nie miałby szans pokonać tej trasy (Również zapowiadaliśmy, iż nie będzie to prosty tor).

Do rzeczy, tor miał być na płaskim terenie i na takowym się znajduje.

Widok toru z góry:


Oraz z plaży:


Liczba części toru została jednak przekroczona. Jest 28 boi z czego każda ma po 38 części = 1064 części. Budżet 150 części był zdecydowanie za mały, jak coś robić to z Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ.


Ależ co to by był za tor, gdyby nie było pojazdu, który by na nim mógł startować? Otóż to. Stworzyliśmy również statek, dokładniej jacht o nazwie Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ. Jest to Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ mieczowy posiadający dwa żagle - grota i foka.






Liczba części: 693
Waga: 200,4 tony


Wakacje powoli się zbliżają, czas więc wziąć swój lub wyczarterować jakiś jacht i wypływać!


Ahoj, dobrych wiatrów, uroczych i słotkich dziewek oraz smacznego grogu!


Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

95
Kampanie / Re: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Sob, 19 Kwi 2014, 00:49:59 »



Jesteśmy dumni z tego z jakim entuzjazmem przyjął się nasz projekt EFoM-1, jako przedstawiciel Dirkuu Labolatories w imieniu całej naszej firmy objecujemy robić wszystko co w naszej mocy, aby kolejne projekty prezentowały się tak samo lub lepiej jak poprzedni.

Dodam, iż nasi najlepsi projektanci już pracują i głowią się nad tym co wystawimy w następnym przetargu. Dodatkowo mogę zdradzić, że ogólny projekt już posiadamy. Liczymy, iż nie będziecie zawiedzieni i wasze pojazdy sprawdzą się na naszym torze, aczkolwiek nie będzie to proste ;)

96
Kampanie / Re: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Czw, 17 Kwi 2014, 11:19:01 »
Dragnir: Chciałem, aby od rana farma pracowała jak najefektywniej, a w dzień 16 paneli zapewnia i tak wielką nadprodukcję, ale skoro uważasz, iż lepiej jest ustawić płn-płd. to już tak zrobiłem - będą dwa save do pobrania.

97
Kampanie / Re: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Śro, 16 Kwi 2014, 23:44:07 »


Firma Dirkuu Labolatories ma zaszczyt przedstawić Wam nasze najnowsze oraz najlepsze dzieło, a mianowicie - EFoM-1 (Electric Farm on Minimus). Nr. jeden w nazwie jest dla zasady, przypuszczamy, iż EFoM-1 zapewni energię elektryczną dla całej przyszłej bazy Minimusowej. EFoM-1 przetrzymuje aż 12 300 jednostek energii, zapewni to prąd przez noc dla wielkiej ilości sprzętu, a w przyszłości wraz z rozrostem bazy za pozwoleniem dowództwa [PMB] na koszt firmy możemy pokryć dodatkowy wielki moduł przechowujący jeszcze większe zasoby energii.

Przejdźmy jednak do prezentacji:


Po wyniesieniu całego osprzętu na orbitę wokół Kerbinu załoga miała ponad 30 minut wolnego czasu, gdyż później trzeba było przeprowadzić manewr:


Ciekawostką jest iż dowódca główny - Dirkuu Kerman podczas tegoż manewru ustawił kurs na pierwszy księżyć Kerbinu. Na jego szczęście mieli duży zapas paliwa oraz trzeba było użyć jego niewielką ilość, aby kurs na Muna przekierować na kurs na Minimusa.


Załoga ostatecznie bezpiecznie wylądowała i chwilę później wysłała zdjęcie do centrum dowodzenia naszej firmy:



Mimo błędu podczas manewru Dirkuu Kerman wylądował perfekcyjnie zapewniając maksymalną produkcję prądu od samego wschodu słońca (Przednie panele słoneczne nie zasłaniają pozostałych):



Miejsce lądowania EFoM-1:



Wygląd całego modułu:



Liczba części: 77
Waga: 25.51 t.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - Farma pracująca z pełną mocą od rana.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - Farma w osi płn-płd.



98
Szukam modyfikacji / Odp: Mod na zasoby.
« dnia: Czw, 10 Kwi 2014, 22:20:14 »
Proszę bardzo: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

99
Statki kosmiczne / Odp: Wahadłowiec KARAŚ ESSCENTIALS + opowiadanie
« dnia: Śro, 09 Kwi 2014, 23:27:30 »
21 lat, a błedów fest dużo... "[...] [bob] wież co robić? [...]", "[...] [Jeb] widzę, podłoże spróbuje lądować... [...]", no proszę...

EDIT: "[...] Prezes odetchną [...]"...

100
A i owszem, tak mam, ale po wejściu w kerbale i losowy lot to niezależnie jak bym miał głowę ustawioną to obraz mam wycentrowany.

101
Cóż, niestety dalej mi nie działa :/

Nie mam pojęcia co jest nie tak. Tak jak napisałeś, wrzuciłem FreeTrackClient.dll do folderu z grą, odpalam grę i łapie mi jak bym cały czas był zapatrzony w środek ekranu.

102
Aktualności / Re: KSP 0.23.5
« dnia: Wto, 08 Kwi 2014, 22:33:59 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
[...] Fala elektromagnetyczna JEST światłem. Fala elektromagnetyczna (a więc światło) [...]

Muszę Cię zasmucić i zmienić Twój światopogląd. Fala elektromagnetyczna może być światłem, ale wcale nie musi. Ogólnie jeśli takowa fala ma odpowiednią długość to widzimy ją jako światło, ale fale elektromagnetyczne to również: fale radiowe, mikrofale, podczerwień, ultrafiolet, rentgen, gamma i być może jeszcze jakieś, których nie ma na wiki.



103
Witam, jest do tego potrzebna jakaś specjalna konfiguracja? Ściągnąłem program, odpaliłem, wrzuciłem do kerbali moda, włączam kerbale. Gdy nacisnę Escape to pojawia mi się dodatkowe okienko z konfiguracją, ale nic mi nie działa. W programie normalnie ten kwadrat z obrazkiem twarzy się rusza, ale w kerbalach nie działa.


@Niżej:
Dziękuję, Ci bardzo zacny człowieku :)

104
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: KerbTown - Tak jakby jest nazwa
« dnia: Wto, 08 Kwi 2014, 21:44:35 »
Heh, to może projekt ruszy :p

105
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Czw, 03 Kwi 2014, 18:54:44 »
Samemu się ostatnio w Kerbale nie bawię, ale mam wyzwanie, a mianowicie: czekam na osobę, która zadokuje asteroidą do asteroidy ;)

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9