Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Dirkuu

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9
76
Szukam modyfikacji / Odp: Szukam modów ?
« dnia: Czw, 12 Cze 2014, 16:26:38 »
Słyszycie to? Tak, to bul dópy.


Napisałem, iż z góry przepraszam za to że piszę akurat w tym temacie. Równie dobrze mógłbym napisać w każdym innym, a tam również mógłby być odzew taki jak od Cb Ciężki Gimbusie.

Poza tym tak jak Condzi napisał. Gdzieś na pewno jest taki temat na forum, ale za trudno już poszukać, c nie? Łatwiej jest oczywiście "[...] I myślałem, że ktoś poda linka, żebym go sobie pobrał. [...]". Ostatecznie osiągnąłeś swój cel:


Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

77
Szukam modyfikacji / Odp: Szukam modów ?
« dnia: Pon, 09 Cze 2014, 22:38:23 »
Przepraszam za to że się wypowiadam właśnie w tym temacie, a nie w innym tego typu, ale:

Mam wrażenie, że ostatnio jest jakaś zmowa i zorganizowana grupa trolluje forum kerbalskie tymi wszyskimi pytaniami o mody.

78
Poproś o pomoc / Odp: Problem z RemoteTech2
« dnia: Pią, 30 Maj 2014, 15:36:26 »
Nie wiem czy od nowej wersji to zmienili, ale jak grałem to te okienka były na mapie w prawym dolnym rogu. Za pomocą tych okienek można zmienić ustawienia, które połączenia są widoczne. Poklikaj w te okienka i sprawdź.


Jeśli lot jest załogowy to nie trzeba mieć połączenia z KSC, a jeśli chciałbyś wysłać bezzałogowy lot to już na 3km tracisz kontrolę nad pojazdem.

79
Wyzwania / Odp: Kerbalski Helikopter!
« dnia: Pon, 26 Maj 2014, 20:00:23 »
Nie pamiętam jak wyglądał, ale gdzieś widziałem w pełni stockowy helikopter typu jak z drugiego obrazka, tj. z dwoma śmigłami. Bodajże zauważyłem to na jakimś filmiku u Moskita.

80
Inne gry / Odp: Colony
« dnia: Nie, 25 Maj 2014, 15:04:20 »
ShookTea: Dzięki Tobie i Colony dowiedziałem się że mam do reinstalacji Javę :p Przy włączeniu wszystkiego pojawia się okienko z "A Java Exception has occurred.".

81
Kampanie / Odp: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Sob, 24 Maj 2014, 23:51:55 »
Patrząc na poziom tego co tworzysz cała baza Wells będzie się chyba składała jedynie z konstrukcji LUMI :p

82
Inne gry / Odp: Colony
« dnia: Sob, 24 Maj 2014, 22:35:03 »
Od razu stawiałem, że będziesz to kodował ;)

Dzięki wielkie za info dotyczące metody słownikowej, nie wiedziałem o takim hackowaniu, ciekawe.

PS: Md5?

83
Inne gry / Odp: Colony
« dnia: Nie, 25 Maj 2014, 04:26:10 »
Wszystkie kody są już wykorzystane.

84
Kampanie / Odp: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Nie, 25 Maj 2014, 00:29:22 »



<Jesteś na sali już 20 minut, a prezentacja miała się zacząć 15 minut temu>

- Witam, przepraszam za opóźnienia. Mieliśmy problemy techniczne, nasz komputer na którym mieliśmy dla Was prezentację magazynu Arena niespodziewanie się popsuł. Jedyne co dało się zrobić to odzyskać dwa zdjęcia. Jedno z LaunchPada oraz jedno wysłane przez członka załogi LUMI Tower.

- Od kilku przetargów korzystamy z rakiety Easy Orbit II i polecamy ją wszystkim, ma wielką moc. Początkowa waga całej rakiety łącznie z paliwem wynosi ponad 685 ton i owa rakieta nośna wystarczyła przy tym ładunku na stworzenie orbity i niedużo brakło paliwa do tego, aby wejść w zasięg grawitacji Minmusa.



- Tak jak już napomniałem, chwilę po wylądowaniu modułu Arena załoga LUMI Tower sfotografowała oba człony bazy [Wells], które się prezentują w ten oto sposób:



- Sama Arena troszku ponad 31 ton oraz jest złożona równo z 30 części. Zamontowane są cztery wtyczki KAS oraz przechowywuje ich jeszcze dziesięć. Posiada ponad 10 tysięcy jednostek energii, 1500 paliwa RCS, 700 xenonu, 720 ciekłego paliwa oraz odpowiednio 880 jednostek utleniacza.

- Dziękujemy za cierpliwość przed prezentacją, liczymy na to iż w przyszłości nie będzie takowych problemów ze sprzętem, aczkolwiek kto to może wiedzieć?

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ



_____________________________________________________________________________

PS: Tak, zapominam robić screeny w trakcie lotu. Nie, nie wysyłam wszystkiego za pomocą cheatów. Wiem, że mogą się pojawić takie głosy, więc od razu mówię, że jeśli ktoś ma jakieś zastrzerzenia to może samemu polecieć projektem z save. Rakieta Easy Orbit II wystarcza do ~połowy transferu na Minusa, dokańczamy go zamontowanym w następnym stage silnikiem i bodajże on już nie wystarcza na zamknięcie orbity wokół Minmusa. Zamykamy orbitę i lądujemy na pozostałych czterech silnikach. Od następnych przetargów będę starał się pamiętać o tych screenach.


@Niżej: Tak, ale wolę zapobiegać niż leczyć. To już któryś przetarg z kolei jak nie wstawiam zdjęć podczas lotu, a jak patrzę to większość osób wstawia takowe.

85
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Czarne dziury
« dnia: Sob, 17 Maj 2014, 20:33:25 »
Chyba człowiek nie był jeszcze świadkiem pochłaniania jednej czarnej dziury przez drugą, ale może ono wyglądać w Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ sposób. Podobno jacyś "amerykańscy naukowcy" zaobserwowali pochłanianie gwiazdy przez czarną dziurę.

86
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: W jakim języku programujecie?
« dnia: Pią, 16 Maj 2014, 22:25:28 »
Teraz jest to jedynie zamknięta pre-alpha tylko dla mnie. Całą grę widziało tyle osób, że mógłbym je policzyć na palcach jednej ręki, a o 1000 graczy to ja nawet nie marzę w tej chwili.

Tak, wszystkie informacje są zapisywane w bazie danych mysql. I właśnie myślałem nad tym, aby wyszukiwać co 300ms w bazie osoby na tej samej mapie, które są online w zakresie widzenia mojej postaci i te osoby wyświetlać.


Własnie o to mi chodzi czy to nie będzie zbyt duże obciążenie. Nie znam się, uczę się jedynie w domu i potrzebowałem takiej porady. Dziękuję :)

87
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: W jakim języku programujecie?
« dnia: Pią, 16 Maj 2014, 21:05:30 »
W sensie, żebym stworzył nową tablicę taką samą jak ta w której przechowuję kolizje, tylko przechowywać tam graczy? Poniekąd było by szybciej działać na pliku, ale w takim wypadku mógłby być problem, gdy jedna osoba wejdzie na drugą.

88
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: W jakim języku programujecie?
« dnia: Pią, 16 Maj 2014, 19:48:52 »
Mam pewien problem ponieważ też właśnie coś tworzę - dokładnie grę 2d typu tibia/Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ (Bliżej temu do margonem).


Macie może jakiś pomysł na wyświetlanie innych graczy? Jedyne co wymyśliłem to w intervalu co 300ms łączyć się ajaxem z bazą danych i sprawdzać czy w danym miejscu nie ma jakiegoś gracza, ale czy sprawdzanie co 300ms 609 kafelków nie zabije przeglądarki? Nie mam żadnej innej idei na napisanie tego póki co.

89
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: W jakim języku programujecie?
« dnia: Nie, 11 Maj 2014, 12:21:27 »
Możesz się pochwalić :)

90
Kampanie / Odp: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Pią, 09 Maj 2014, 22:10:24 »



- W związku z negatywnymi ocenami dotyczącymi poczwórnego doku nasza firma zmuszona została do wysłania naszego projektu raz jeszcze po zmodyfikowaniu.
- Również dowiedzieliśmy się iż przy budowie stacji wielu z Was lubi artystyczny nieład i w związku z tym stworzyliśmy [OSP] - LS | [Orbitalna Stacja Przeładunkowa] - LEGO Station.
- Całą stację można rozłożyć i części dołączyć w miejscach, w których są potrzebne.
- Stacja posiada 2 duże doki, 3 średnie oraz 1 mały, ma zapas 8120 jednostek energii oraz 600 paliwa do RCS, waży 13.56 tony i ma równo 90 części.




Przepraszam, nie mam aktualnie czasu i na szybko wszystko jest pisane, później ładniej to opiszę :)

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9