Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Dehzz

Strony: [1]
1
Modyfikacje / Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
« dnia: Nie, 26 Sty 2014, 03:57:48 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
A to trzeba jakoś specjalnie ustawiać?

Ale co ? Synchro ? W okienku graczy pojawia się guzik "sync" jak kazdy zacznie sobie warpować po swojemu...synciem dołącza się do najbardziej aktualnej czasoprzestrzeni, tej na max w przyszłość, wtedy dopiero widać statki graczy. A przynajmniej takie jest założenie..w praktyce w starych wersjach było różnie, nie wiem właśnie jak w 0.1.5.1

2
Modyfikacje / Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
« dnia: Sob, 25 Sty 2014, 19:10:42 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Mam problem, serwer ogólnie działa i jest w porządku, ale nie widzę nikogo na serwerze. Są na liście, ale tak jakby nie ma ich w grze. O co chodzi?


Ponawiam pytanie.
A są wszyscy zsynchronizowani w jednej "czasoprzestrzeni" ? Jeśli tak to niestety taki urok tej wersji, że wszystko znika i się krzaczy. Miałem tak na poprzednich wersjach, w sumie na 0.1.5.1 jeszcze nie sprawdzałem bo siedzę i sam gram póki co..

3
Modyfikacje / Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
« dnia: Sob, 25 Sty 2014, 14:46:25 »
Jest ktoś chętny do testu KMP na 0.1.5.1 ? mam już serwer, szczegoły na PW

4
Modyfikacje / Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
« dnia: Nie, 19 Sty 2014, 20:48:49 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Mam pytanie - serwery można normalnie na linuksie postawić?

No jasne, w readme wszystko masz

5
Modyfikacje / Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
« dnia: Nie, 19 Sty 2014, 20:36:22 »
Testował ktoś już 0.1.5.1 ?
Będę stawiał serwer w okolicach czwartku/piątku
kto chętny niech da znać

6
Modyfikacje / Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
« dnia: Nie, 12 Sty 2014, 23:29:34 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Czy wie ktoś jakim sposobem mogę zezwolić na używanie danej modyfikacji/części na serwerze?
Szczerze? Na razie czekam, aż synchronizacja będzie działała jak należy :) Zarówno ta globalna jak i ( a szczególnie ) ta z bliska ,by można było w parę osób przeprowadzać manewry na orbicie albo latać kerbalami za rączki ..or whatever ;D
Jak podstawowe rzeczy będą działały na czystej wersji to zacznie się myśleć o modach..
pozdro

7
Modyfikacje / Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
« dnia: Śro, 18 Gru 2013, 17:51:00 »
Cześć, zapuszczam dziś serva na 0.23
Wyszła aktualizacja 1.4.2 do clienta KMP , zapraszam do wspólnych testów i odkrywania ulepszeń nowej wersji :)
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ  - klient do ściągnięcia

dodatkowo, gadamy na teamspeak3
szczegóły na PW lub na chacie

8
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Planet Hunters
« dnia: Wto, 10 Gru 2013, 15:56:17 »
Heh :d Na jednej jestem jako odkrywca ;) ... jeden z wielu, bo podpisali wszystkimi nickami lol
Fajna sprawa, wciąga

9
Modyfikacje / Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
« dnia: Wto, 10 Gru 2013, 14:41:06 »
Witojcie :)

Postawiłem właśnie serwer na linuxie, podłączyłem się i działa.. Teraz tylko brak mi ogarniętych chętnych do pogrania :)
Moje założenia :
- gramy z Team Speak 3
- pełny coop z ciągłą synchronizacją czasową ( bez samowolnego warpawania w przyszłość itd )
- na rozgrzewkę budujemy jakąś małą stację kosmiczną
- potem coś większego z paliwem dla przyszłych misji
- kolejny krok to wspólne loty / odkrywanie planet i księżyców

Po szczegóły zapraszam na PW


Post scalony: Śro, 11 Gru 2013, 10:48:34
Wczorajszy test wspólnego dokowania z nowym KMP ( 0.1.3.1 ) wyszedł całkiem pomyślnie.
Razem z BraciaB udało się dojść do wniosku, że podczas zbliżania do pojazdu, do którego chcemy dokować i mówimy tu o odległościach w przedziale 0,3-10 km, inni gracze nie powinni przesiadywać w tymże docelowym pojeździe. Najlepiej jeśli siedzą gdzieś w Assembly Center albo w okolicach ;)
Po zbliżeniu na ok. 100 m, można wsiąść do docelowej stacji i patrzeć jak ziomek podchodzi do dokowania. Po prawdzie widzimy go w statycznej pozycji jeśli chodzi o odległość, ale obracanie się odświeża i przesyła, więc można przynajmniej ustawić docelową stację odpowiednim portem do pojazdu dokującego. W każdym razie nie było żadnego crasha ani nic. Oczywiście po połączeniu wywaliło mnie na planetę ale po chwili można było znów wybrać sobie pojazd z tracking station.

Z mniejszych problemów warto wymienić komplikacje po przełączeniu się do pojazdów kolegów. Opcja zmiany pojazdu na private/public chyba trochę się jeszcze buguje, i czasami pojazdy po prostu znikają z listy kolegów w tracking station. Nie jestem pewien co w końcu pomogło, czy samo klikanie private/public czy połączenie tego z małym warpem przez jednego graczy i syncu drugiego gracza. Po tej czynności lista statków znów prawidłowo się zapełniła.

Z ustawień serwera, domyślnie ustawiona jest wartość odświeżania na 60 na minutę, w obec czego, statek kolegi skacze przy obracaniu z częstotliwością jednosekundową, to samo ze zmianami trajektorii. Była próba zmiany na 120 / min. Niewiele się zmieniło jeśli chodzi o problem z podchodzeniem do dokowania. Przy najbliższej okazji spróbuję z ustawieniem na 360 / min.

Stacja ma już 4 elementy, czas na kolejne. Jeśli ktoś chce dołączyć do budowy to zapraszam :)

Strony: [1]