Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DawsterTM

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 39
76
Po pierwsze, dokładnie taka sama misja była:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Nawet bym się nie czepiał że coś się powtarza, ale wyniesienie prostej kostki w ten sam sposób, tylko że na modach to już chyba przesada.

A po drugie, nie jestem pewien czy to dobry dział. Mała sondka to nie statek kosmiczny, i raczej tutaj nie pasuje.

77
Stacje kosmiczne / Odp: Goliath 2 - Gigantomania zerwana z łańcucha
« dnia: Sob, 22 Lut 2014, 21:50:38 »
UWAGA! To co widzicie to nie są zdjęcia! To jest wideo pokazujące ilość FPS'ów w grze.

78
Obsługa techniczna / Odp: Samoistnie kończące się loty
« dnia: Sob, 22 Lut 2014, 20:31:00 »
Mało prawdopodobne. Pojedynczy przypadek jeszcze jest możliwy, ale trzy pod rząd to już za dużo.

79
Obsługa techniczna / Odp: Samoistnie kończące się loty
« dnia: Sob, 22 Lut 2014, 20:18:44 »
Myślę, i myślę, i myślę, i nic nie wymyślę. Jeśli nie nastąpiła kolizja ani skasowanie moda z których sondy korzystały, ostatnią nadzieją jest chyba tylko debris. Jeśli masz go ustawionego na 0 lub inaczej nisko, i jeśli sondy z jakiegoś powodu zostały przez grę uznane za debris, mogły zniknąć.

80
Poproś o pomoc / Odp: Pytanie o kerbala i baryłki na paliwa
« dnia: Sob, 22 Lut 2014, 19:52:59 »
Kadaf najwyraźniej nie. On się urodził gotowy do gry i wkurzania się o byle bzdety.

81
Obsługa techniczna / Odp: Samoistnie kończące się loty
« dnia: Sob, 22 Lut 2014, 15:40:24 »
A jakieś mody były używane? Nagły ich brak, a nawet niedoczytanie z pamięci może skutkować skasowaniem.

82
Samoloty / Odp: Samolot wielozadaniowy VTOL - Arrow ->FULL STOCK<-
« dnia: Sob, 22 Lut 2014, 00:04:48 »
Twoje pojazdy zawsze są tak idealnie dopraną, dopasowaną do siebie mieszanką części że nie wiem jak ty je tworzysz nie planując wcześniej ich przez paręnaście godzin. Wszystko jest jak na zamówienie, doskonale dopasowane.
Tylko jedno pytanie, korzystasz z Part Clipping z Dev Menu?

83
Kampanie / Odp: [PMB] Wątek organizacyjny oraz archiwum.
« dnia: Czw, 20 Lut 2014, 23:34:34 »
Właśnie nastąpiła aktualizacja archiwum do stanu w trakcie trwania przetargu Space Bird. Za całą aktualizację należy podziękować użytkownikowi MegaProize, który ochotniczo, marnując swój wolny czas zrobił całą pracę związaną z utrzymaniem archiwum na czasie. Proszę o gromkie brawa dla niego!

84
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 19 Lut 2014, 15:12:25 »
Opracujmy ten problem dokładniej:

Jak widać są dwa wpisy. Pierwszy mówi o ASTEROIDZIE która ma być częścią misji polegającej na zbadaniu ASTEROIDY. Misja ta będzie częścią paczki misji robionych przy współpracy z NASA. Co więcej, w filmiku który jest podany jako źródło jeden z Devów mówi właśnie o tej paczce, oraz co w niej się zawiera (po 19:40).
Jeśli dobrze słyszałem:
Cytuj
If you aren't familiar with the mission, basicly what NASA wants to do this is called the asteroid retrival mission. They want to send a spacecraft to asteroid orbiting near Earth. And with that spacecraft, what they plan to do is to use some "careful naginia with orbit"(Nie jestem tego pewien) so that it lands itself in a canon trajectory with the Earth. And then wants their they want to use Moon to reverse slingshot so actually you put the asteroid into a closed orbit around the Earth, and Earth will be getting a new moon all over itself, a little man made moon.
Więc owszem, będzie tylko jedna asteroida, ale to w paczce misji, a nie aktualizacji. Misje pojawią się PO wydaniu wersji 0.24 i będą jej wymagały do działania.

Druga informacja mówi o gruntownych zmianach w układzie Kerbolskim. Będą trzy planety gazowe, podczas gdy obecnie jest tylko Jool, nowe księżyce oraz PAS ASTEROIDÓW. Eeloo zostanie księżycem drugiej planety gazowej.

Tutaj jako źródło przytoczę najnowsze Devnote Tuesday:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Cytuj
Asteroids have their procedurally generated meshes{...}
Właśnie. HarvesteR mówi tutaj w kontekście paczki misji NASA, jednak wspomina o asteroidach (liczba mnoga!) GENEROWANYCH PROCEDURALNIE, a nie będących ot tak w misji. Czy tworzono by i dopracowywano cały skomplikowany generator aby nie korzystać z niego w grze? Raczej nie. Więc w 0.24 pojawi się generator asteroid.
JEDNAK nie wiemy jak to ma się zachowywać. Czy to będzie jedna asteroida pojawiająca się co jakiś czas niczym komety, czy może jakaś grupka tych obiektów? A może właśnie będzie cały pas asteroid, i co jakiś czas będą z niego "wylatywać" te generowane? Najbardziej bym obstawiał tą ostatnią opcję.

85
PMB_V2
ArchAngel
Przetarg specjalny
Spokojny poranek przy Kerbal Space Centre. Inżynierzy spokojnie dopijają kawę, mechanicy przygotowują narzędzia do pracy, kerbonauci głównie leżą nic nie robiąc lub urządzają bijatyki stojakami na flagi. VAB stoi pusty, nie trwają żadne prace, podczas hangar samolotów zostaje zamknięty. Został wynajęty przez jedną z agencji kosmicznych na czas paru dni. Jednym słowem: sielanka. Podobnie wygląda sytuacja na orbicie. Klikanie kontrolek i buczenie maszynerii to jedyne co mąci spokój na stacji ArchAngel.
Ten rajski krajobraz zostaje przerwany gwałtownie przez ogromny hałas. Rozsuwają się bramy hangaru lotniczego! I to nie normalnie, na ćwierć szerokości która wystarcza większości samolotom do wyjazdu. Wrota nie zatrzymują się na swoich prowadnicach dopóki nie otworzą się na pełną szerokość. Całe wnętrze spowite jest dymem, zapewne efektem pracy siłowników otwierających. Każdy kerbal w KSC w tym momencie stara się dojrzeć co takiego ma zamiar wyjechać ze środka, ale zasłona dymna jest zbyt gęsta aby coś ujrzeć.
Aż w końcu wyjeżdża TO.
Sam wyjazd trwał parę minut. Ogromne skrzydła z których powierzchni można by wystrzeliwać orbitery. Baki paliwa z taką ilością która by wystarczyła do wysadzenia całego terenu aż do gór. Niezliczona ilość kół mających za zadanie utrzymać tego kolosa. Nie mniej jest tutaj silników odrzutowych oraz...rakietowych! W wielu miejscach można dostrzec insygnia projektu PMB.
Na pas startowy wyjechał pierwszy kolos typu SpaceBird - seria samolotów SSTO projektu PMB. Huk jego napędu oznacza rozpoczęcie kolejnego przetargu specjalnego...



PMB ogłasza przetarg na:
SpaceBird - SSTO ArchAngel
Dozwolone rodzaje konstrukcji: SSTO
Załoga: Minimum 1 pilot oraz 2 kerbale załogi.
Charakterystyka: Kompletny brak! Róbta co chceta, byleby było to działające SSTO!
No dobra, jedno ograniczenie. Bez uzbrojenia, bez celów militarnych.
Jest też jeden, jedyny wymóg: musi być w stanie dotrzeć do stacji ArchAngel, oraz wrócić z niej na planetę.
Liczba części: 500
Czas zgłoszeń: 5 dni! Do godziny 23:00 dnia 23 lutego 2014r.


Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ



Samo stworzenie SSTO to zadanie godne mistrzów sztuki KSP. Jeśli do tego projekt ten wygra pośród innych członków tego elitarnego grona to sukces autora będzie nieporównywalny z niczym innym!

86
Aktualności / [KONKURS]Twoje logo w oficjalnym KSP? To możliwe!
« dnia: Wto, 18 Lut 2014, 22:43:50 »
Jak wszyscy wiemy, wielkimi krokami zbliża się aktualizacja 0.24 a razem z nią system kontraktów. Te znowu muszą oczywiście od kogoś pochodzić, od zleceniodawcy. Dodatkowo, są już firmy istniejące w grze jak choćby najbardziej rozpoznawalny " Rockomax Conglomerate".
Tylko czego brakuje każdej tej spółce? Oczywiście, loga! Jednak już nie na długo, Squad postanowił zmienić ten stan rzeczy. I to nie samemu, a za pomocą graczy!
Rankiem 24 lutego 2014 roku zostanie opublikowany link do strony na której będzie można zgłaszać swoje propozycje znaków firmowych dla wymienionych spółek, maksymalnie 5 razem z opisem. Dozwolone są pliki *.jpg, *.png oraz *.gif wielkości maksymalnie jednego megabajta. Nazwa pliku musi odpowiadać nazwie firmy której dotyczą, inaczej nastąpi natychmiastowa dyskwalifikacja. Zgłoszenia trwają do 28 lutego 2014 roku, godziny 7:00 po południu czasu CST, czyli 2:00 rano dnia 29 lutego czasu obowiązującego w Polsce.
Po tym dniu Squad wybierze najlepsze logo dla każdego z producentów. Autor zwycięskiego projektu zostanie poproszony o wysłanie projektu w wersji o wysokiej rozdzielczości oraz będzie wpisany na listę generatora imion kerbalnautów w grze jako w nagrodę.

Oto lista firm których dotyczy konkurs:
    R&D Department.
    STEADLER Engineering Corps.
    Kerlington Model Rockets and Paper Products, Inc.
    Jebediah Kerman's Junkyard and Spaceship Parts Co.
    OMB Demolition Enterprises.
    Probodobodyne Inc.
    Rockomax Conglomerate.
    Moving Parts Experts Group.
    Integrated Integrals.
    Zaltonic Electronics.
    Rokea Inc.
    Ionic Symphonic Protonic Electronics.
    Maxo Construction Toys.
    Periapsis Co. Rocket Supplies.
    Goliath National Products.
    Experimental Engineering Group.
    C7 Aerospace Division.
    Vac-Co Advanced Suction Systems.
    WinterOwl Aircraft Emporium.
    FLOOYD Dynamics Research Lab.
    Reaction Systems Ltd.
    Kerbal Motion LLC.
    Sean's Cannery
    Dinkelstein Kerman's Construction Emporium.
    StrutCo.
    The Kerbin World-Firsts Record-Keeping Society.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


Więc jak, ktoś się pisze? Czy będą w kerbalach polskie akcenty? Nie zapomnijcie pochwalić się dziełem też tutaj!

87
Własna twórczość / Odp: [FILM][TRAILER]STS-107
« dnia: Wto, 18 Lut 2014, 16:28:36 »
Mod to Chatterer. Nie jestem pewien na jakiej licencji można z nich korzystać, pewnie Creative Commons. Jeśli tak, to Skyline korzysta z nich bezprawnie.
Doznalazłem, sprawa wygląda następująco:
Dźwięki pochodzą od NASA (Apollo-11 i STS-1), Svena Grahna (Nagrywał rosyjskie rozmowy) oraz wielu innych pomocników. Wszystkie są wolne od ograniczeń, nawet te NASA. A sam program jest na licencji GNU, więc można z każdego tego dźwięku korzystać ile się żywnie podoba.

88
Statki kosmiczne / Odp: Załogowa misja na Eve
« dnia: Nie, 16 Lut 2014, 19:11:33 »
Wszyscy tak mówią o tej tabelce...a nie pokaże jej nikt.
Strona lewa: wysokość na której znajduje się pojazd. Strona prawa: najlepsza prędkość jaką powinien wtedy mieć.
Porównując do Kerbinu są one sporo mniejsze. Spowodowane jest to gęstą atmosferą Eve która aż tak będzie blokować nasze ruchy. Lot na orbitę będzie długi i mozolny, więc ważne jest nie tyle TWR pojazdu i moc jego silników, co ilość zabranego paliwa i ISP napędu.

Jest jeszcze druga, bardzo przydatna tabela dotycząca fioletowej planety.
Ogółem rzecz biorą start z powierzchni kosztuje nas ponad 10.000 delta-V! Dla porównania, start z Kerbinu i dotarcie na orbitę to tylko 4.500 delta-V. Ponad dwukrotnie, a nawet prawie trzykrotnie więcej!
Jednak jak na każdej planecie, znajdują się tu również wzniesienia. Najwyższe z nich, góra położona trochę na południe od równika wznosi się na dokładnie 7500m. Tak więc startujesz będąc o prawie 10.000m bliżej kosmosu! To właśnie pokazuje ta tabela. Startując z poziomu morza, zerowego na dolot na orbitę tracisz ponad 11.000 delta-V, a z tej góry tylko 8.000.

Dorzucę mapkę z zaznaczoną rzeczoną górką (lewy znacznik! Ten pośrodku wskazuje najniższe miejsce na powierzchni: -1876m)

Oraz materiał źródłowy dla tej porady:
Strona wiki dotycząca Eve: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Oraz kerbal maps: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

89
Z każdym słowem coraz bardziej żałowałem że jednak nie mogłem stawić ci swojej konkurencji jak planowaliśmy.
A niech te formaty! Straciłem wtedy zarówno grę, jak i wszystkie zapisy i zdjęcia, w tym też Zwazdę.

Żeby nie być gołosłownym, wrzucę zdjęcia jak miała wyglądać konkurencja dla Proize. Pamiętajcie że nie była to nawet połowa ukończonego pojazdu:

Przód
Wyglądem miał jak najbardziej przypominać typowo rosyjską toporność i kanciastość. Wzorowałem się głównie na BM-27 Uragan i BM-30 Smiercz


Nieukończona ładownia.
Pojazd od publikacji dzieliły dosłownie 2-3 godziny pracy. Głównie to były szlify, detale lub dodatkowe funkcje. Przykładowo, tutaj widzimy w pełni działającą ładownię która mogła się zamykać i otwierać wedle życzenia kierowcy. Brakowało jej paru elementów IVA oraz samego ładunku, czyli dwóch łazików Łajka. (roboczo nazwanego Dofus)


Ogólna postura pojazdu.
Zdjęcie jeszcze z stanu surowego. Potem zostały tu zainstalowane dodatkowe instalacje jak zamykane drzwi do wnętrza, wysuwana drabinka, dodatkowe oświetlenie czy czerwona gwiazda/

Podczas testów.
Dwa jedyne zachowane zdjęcia jak moja Zwazda wyglądała już w stanie prawie gotowym: 98%.
Wychodząc z założenia że w warunkach kosmicznych opancerzenie na wyrzutni i tak nic nie da, a patrząc na kultowe "Katiusze" Rosjanie bardziej dbali o moc i ilość uzbrojenia niż jego ochronę postanowiłem zamontować zewnętrze, nieosłonięte pociski.

Głowice mogły być wystrzeliwane pojedynczo (w kolejności: prawy przód, lewy przód, lewy dół, prawy dół) lub seriami (przód/tył). Miały własny napęd, mogły być w locie kierowane. Na kerbinie dolatywały do 3km w górę i 5-6km w dal. Na Munie jednemu z pocisków udało się wejść na orbitę 12x5. Więc o zasięg nie trzeba się było martwić.


A więc to tyle. Razem z Proize planowaliśmy pokazać obydwa pojazdy a następnie przeprowadzić ankietę który wyszedł lepiej. Ale skoro sam posiadam tylko dwie ciemne fotografie swojego "kandydata", myślę że autor samego pomysłu Zwazdy wygrał. A i tak by pewnie to zrobił!

Ciekawostka dnia: przedostatnie zdjęcie w swoim linku ma napisane dużymi literami KGB. ^^

90
Samoloty / Odp: Jonowy Samolot Transportowy X-125.SJ7
« dnia: Nie, 16 Lut 2014, 15:36:16 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Zauważyłem kółka, ale w powietrzu to one i tak nic nie pomogą.


Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Zauważyłem kółka, ale w powietrzu{...}


Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Zauważyłem kółka{...}


Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
{..}kółka{...}

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 39