Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DawsterTM

Strony: 1 ... 37 38 [39]
571
Poproś o pomoc / Odp: ISA MapSat.
« dnia: Wto, 19 Lut 2013, 22:07:42 »
To nie tyle system GPS (pozycjonowania) co mapowania. O ile orbita wokół obiektu będzie poniżej 500 000 km to zamontowane anteny powinny stale skanować powierzchnię co stworzy mapę. Drugi element dodany w modzie, podobny do nadajnika lub walkie-talkie służy tylko do pokazywania tych map w czasie lotu inną rakietą. Jeśli pojazd nie ma nadajniczka ani anteny, nie może korzystać z map.

A wszelkie funkcje masz pod ikonką u dołu po lewej stronie, zaraz obok wskaźników kierunku (chyba) z podstawowego menu. Tam już wszystkie opcje są dość dobrze opisane.

572
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Uzbrojenie
« dnia: Wto, 19 Lut 2013, 21:08:49 »
Może żeby zachęcić, moja najnowsza konstrukcja skupiająca się na zniszczeniu co popadnie.


(Zacny Mości Panie Adminie, proszę, nie upominaj za ten chwalpost, dotyczy tematu, przedstawia mody i nie jest offtopem. Plose...)

573
Dyskusje o modyfikacjach / Uzbrojenie
« dnia: Wto, 19 Lut 2013, 20:43:25 »
Działa, lasery, bomby, pociski, ogólnie to co tygryski lubią najbardziej. Można budować myśliwce, bombowce, działa orbitalne, stacje laserowe i tym podobne. A z praktyczniejszych funkcji można za pomocą takich wybuchaczy niszczyć złom na orbicie. A co wy myślicie o tego typu modach?

574
Dyskusje o modyfikacjach / Kosmetyka
« dnia: Wto, 19 Lut 2013, 20:39:11 »
Od dawna poszukuję modów dodających elementy czysto kosmetyczne. Różne flagi, światełka, inaczej wyglądające wersje podstawowych elementów. Wszystko co cieszy oko, a przy okazji może też pełnić jakąś funkcję. Czy ktoś inny znalazł takie mody i może się podzielić?

575
Dyskusje ogólne / Odp: Multiplayer?!
« dnia: Wto, 19 Lut 2013, 18:03:32 »
Bezpośredni kontakt może nastąpić tylko z dziełem innego gracza, lub z jego postacią kerbalową (mówię o nieznanym jeszcze trybie kariery, może wtedy będziemy mieli w grze swojego awatara. Statki w żaden sposób nie mogą się spotkać.

576
Dyskusje ogólne / Odp: Prawdziwe misje kosmiczne
« dnia: Wto, 19 Lut 2013, 12:59:38 »
@maxkeypl, Ale Equestrii chyba jednak nie odkryli ;)

I pytanko do ekspertów, z czystej ciekawości. Jaka była największa, jaka najcięższa i jaka najwyżej doleciała POLSKA konstrukcja. Nie dzieła w stylu "Amerykanie budują, Polacy dostarczyli lakier na obudowę, mieliśmy ogromny wkład w projekt"

577
Nova Punch to olbrzym. Ponad 160 nowych części, chyba więcej niż ma całe podstawowe KSP. Nie polecam nawet dla zaawansowanych, chyba że ktoś szuka aż takiej różnorodności.

Znowu KW Rocketry jest już przyjemny i przydatny. Owiewki, nowe baki paliwowe w każdym rozmiarze, potężniejsze oraz słabsze wersje silników, i zupełnie nowy rozmiar części, jeszcze większych niż poprzednio. Uzupełnia idealnie luki i nisze w częściach które pojawiają się w podstawowym KSP.

578
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: MechJeb - za, czy przeciw?
« dnia: Wto, 19 Lut 2013, 12:44:39 »
Smart A.S.S. to oczywiście podstawa, nawet jeśli ktoś nie lubi autopilotów. To tylko asystent, nie przejmuje kontroli nad lotem. A znowu funkcja lądowania jest przydatna np. przy wydobyciu kethanu, nigdy nie udało mi się opanować techniki lądowania u celu, tak dokładnego jak mechjeb, nawet do 200 metrów.

A jeśli ktoś chce sporo informacji o pojeździe, polecam VOID oraz Flight engineer redux.

579
Dyskusje ogólne / Odp: Multiplayer?!
« dnia: Wto, 19 Lut 2013, 12:40:49 »
Ravnarr, moim celem jest wspomnienie o modelu multiplayer który został zaimplementowany w tej grze. Jest wyjątkowy, oryginalny, ale zarazem prosty i miałby bardzo duże szanse zaistnieć w korbalach. Jeśli ktoś grał w SPORE, to wie o czym mówię. W skrócie:

Każdy użytkownik posiada konto (a że w 0.19 zostaną połączone konta spaceportu i forum to z tym nie ma problemu), a każde jego dzieło jest zapisywane na jego koncie. Następnie on sam może zdecydować czy chce te działa opublikować, dodać do nich wpis w swoim katalogu dzieł, wysyłać znajomym itd. Z drugiej strony, każdy kto przegląda listę pojazdów może pobrać i dowolnie modyfikować twórczość innego użytkownika, jednak system zapamięta kto był oryginalnym autorem.
Zastanawiam się jeszcze w jaki sposób KSP mógłby przyjąć największy bajer SPORE, czyli że każdy element gry który spotkaliśmy został stworzony przez innego gracza (Jeden NPC od jednego, jakiś gatunek wrogów od drugiego, to kompletnie losowe).

580
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: MechJeb - za, czy przeciw?
« dnia: Wto, 19 Lut 2013, 12:06:22 »
Do MechJeba mam neutralne zdanie. Zanim w ogolę zbliżyłem się do modów, przez ponad miesiąc grałem jedynie na "ręcznym", i tak też polecam innym. Nauczyć się latać, a dopiero potem ułatwić sobie życie autopilotem. MJeba używam, pomaga, szczególnie opcja precyzyjnego lądowania które z taką dokładnością nigdy bym nie wykonał (Mam jeszcze zdjęcie jak mechjeb wylądował kapsułą na wieży startowej, wróciłem do punktu wyjścia.). Jednak to nadal tylko program, i zdarza się że popełnia błędy a wtedy użytkownik musi przejąć kontrolę lub ponawiać lot. Szczególnie ostatnio coś mu nawala, jeśli zamiast prostego transferu na Mun wywalił mnie na orbitę zderzeniową ze słońcem a następnie rozłączył co się da pozostawiając jedynie kapsułę z spadochronem -_- Nie wiedziałem że algorytm może mieć myśli samobójcze.

581
Jak na ten moment obstawiałbym wysyp tekstur i/lub błąd pamięci.
1. Ile RAM?
2. (Głupie, ale wiele osób zapomina) Czy restartowałeś grę i komputer?
3. Czy instalowałeś ostatnio jakieś mody? W przeciągu paru dni.

582
Dyskusje ogólne / Odp: Multiplayer?!
« dnia: Wto, 19 Lut 2013, 11:56:11 »
Squad wielokrotnie powtarzał że nigdy nie powstanie multiplayer "aktywny", czyli po prostu nigdy nie będzie można latać z kolegą, dokować dwa pojazdy, lądować obok siebie itd. Problem jest prosty, obecny stan technologii. Jeżeli w tym momencie, przy pojedynczym pojeździe i jednej instancji silnika fizycznego gra potrafi mocno przyciąć przy skomplikowanej konstrukcji na nawet bardzo dobrym PC, to wyobraź sobie co się stanie z optymalizacją jeśli tych pojazdów do obliczenia będzie więcej. Dopóki nie trzymasz w piwnicy superkomputera NASA, nici z gry.

A co robi ten mod? Też już go znalazłem wcześniej i się zainteresowałem, jednak jeszcze nie było okazji przetestować. Modyfikacja ta wprowadza multiplayer "pasywny", czyli nie może nastąpić interakcja z pojazdem innego gracza, nawet jeśli będziesz od niego parę metrów, nawet nie będzie go widać. W grze występuje jedynie jako ikonka na mapie, gdzie można podziwiać jego postępy na bieżąco, a on twoje.
No i to nie jest mod w tradycyjnym znaczeniu. To aplikacja zewnętrzna, która nie wpływa znacząco i trwale na pliki gry. I z tego co wiem, to nie potrzeba do działania Hamachi.

PS. Czy zna ktoś grę "SPORE"?

583
Dyskusje ogólne / Odp: Mały easter egg.
« dnia: Pon, 18 Lut 2013, 18:23:16 »
U mnie czasem w tle przetacza się pusty hełm, ale to raczej "normalne". Obstawiam że to Jeb tym razem już przesadził i znowu muszą go klonować.

584
Inne / Odp: Projekt KMS
« dnia: Sob, 16 Lut 2013, 23:16:40 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Używam tylko w celach kosmetycznych, sonda czy inna stacja z "antenką" wielkości silnika o wiele lepiej wygląda. No i oczywiście ISA mapsat do tworzenia map.

Dodane:
No i zapomniałem. Do budowy Sky Watch użyłem jeszcze modu na teleskopy, Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

585
Inne / Projekt KMS
« dnia: Sob, 16 Lut 2013, 22:58:11 »
Witam wszystkich! Dzisiaj chciałbym zaprezentować mój mały projekt, cały oparty na bezzałogowych sondach badawczych. Jako że loty międzyplanetarne zbytnio mi nie wychodzą, trzymam się w okolicach Kerbina i jego księżyców. Całość została wykonana w trakcie zaledwie trzech wieczorów.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

(Wszystkie zdjęcia w formie galerii: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ)




Dodatkowo nagranie z KMS-X Sky Watch:




Obecnie trwają prace nad dwoma innymi projektami, K.E.B. oraz M.A.S.S. Pierwszy powinien zostać ukończony jeszcze w tym miesiącu, ale drugi, jak sama nazwa wskazuje, jest na tyle masywny że nie wiem czy uda mi się go ukończyć w przeciągu tego półrocza.

Strony: 1 ... 37 38 [39]