Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DawsterTM

Strony: 1 ... 36 37 [38] 39
556
Obsługa techniczna / Odp: Ile modów można zainstalować?
« dnia: Sob, 23 Lut 2013, 18:12:47 »
Powtarzam: Skróty ustawisz w grupach akcji

557
Obsługa techniczna / Odp: Ile modów można zainstalować?
« dnia: Sob, 23 Lut 2013, 17:11:40 »
Zerdzio: Można dostać link do tych kółek?
Fullje: Mówiłem że z tymi oznaczeniami jest pogmatwane, to i sam się zgubiłem. A jeśli przeinstalowanie na x64 pomogło, to znaczy że znowu magią jest że x86 działało
TrippleSaid:Przy budowie przybliżanie i oddalanie można, a raczej trzeba ustawić pod grupy akcji.

558
Obsługa techniczna / Odp: Ile modów można zainstalować?
« dnia: Pią, 22 Lut 2013, 23:35:57 »
Uuuuu, słabiutko jak na fana modyfikacji:

  • VFM System - Lepsza kontrola przepompowywania paliwa oraz możliwość robienia tego przy niezadokowanych pojazdach.
  • SubAssembly Loader - Można zapisać sam transporter bez ładunku a później wczytać przy nowej konstrukcji zamiast bawić się od nowa.
  • Stock Improvment - Poprawienie stockowej stajni. Większa wersja silnika atomowego, słabszy Mansail, nowe baki itd. Załatanie braków w podstawowym zestawie.
  • Solar Panel Deployer - Sondzie zabrakło prądu i zdechła? Ten mod automatycznie otwiera panele na moment przed końcem zasilania, kiedy my zapomnimy o tym
  • R2D2 MechJeb - Chyba nie trzeba tłumaczyć. Mechjeb o wyglądzie znanego droida.
  • Launch Pad Obliterator - Odsuwa tą denerwującą wierzę przy starcie która spowodowała niejedną katastrofę. Ale nie na stałe, przy następnym locie wieża powróci chyba że zechcemy inaczej
  • KSPX Parts Expansion - To samo co Stock Improvment, ale jeszcze dodaje małą ilość RCS do każdej kapsuły załogowej, oraz lepszy balans energetyczny w grze.
  • Kerbin Clock - Zegar pokazujący obecny czas
  • HydroTech - Cosik a'la MechJeb, ale z myślą o RCS i dokowaniu, oraz parę innych przydatnych funkcji.
  • FusTek Station Parts - Części dla stacji kosmicznych
  • VOID - Zdolny wyświetlić ogromną ilość informacji. Jeśli ktoś nie chce używać MechJeba, ale lubi wiedzieć co się dzieje, gorąco polecam
  • Lazor System - Następny asystent uzupełniający MechJeba. A do tego nieodzowna kamera dokowania
  • Quantum Strut - mały cosik co przy dokowaniu ustabilizuje całe połączenie. Żadna duża stacja kosmiczna bez tego się nie obędzie.
  • CargoBay - Można łatwo przenosić obiekty na orbitę chowając je w hangarze
  • LH Solar Panel - Jeden duży panel słoneczny na wynos
  • KW Rocketry - kto nie zna?
  • ION Hybrid Pack - Silniki jonowe w każdym rozmiarze
  • Girder Pack - Paczka belek, czy jak to po polsku nazwać
  • Engineer Redux - Następny asystent, tym razem przy budowie
  • Chatterer - Kerbale odzywają się w trakcie lotu podczas rozmów z centralą ^^
  • BFT Conformal Tank - Opływowe i pojemne baki montowane na boku
  • BBI Color Lights - Kojojowe światełka, i mrugają!
  • RemoteTech - Antenki oraz bezprzewodowe i realistyczne kontrolowanie sond
  • Orbital Construction - budowanie na orbicie
  • MechJeb
  • ISA MapSat -  Tworzenie map planet i księżyców
  • Project HOME - Części dla baz naziemnych na innych globach. Duże, ciężkie i przydatne
  • Crew Manifest - Pozwala natychmiast wypełnić kerbalami wszystkie wolne miejsca w rakiecie przed startem.
  • Clever Bobcat - paczka łazików
  • BOSS - Screeny przy których rozdzielczość Full HD się chowa
  • Graphotron - wyświetla statystyki lotu i pomiary badawcze na wykresach. Nareszcie sondy badawcze naprawdę coś zbadają.
  • Damned Robotics - ruchome elementy do uniwersalnego zastosowania
  • Ordan Industries Telescope - Teleskop
  • Kethane - Mod na kethan, surowiec który można wydobyć i przerobić na paliwo
  • KAS - Chwytaki i przyssawki do przenoszenia ładunków
  • Crab Wheels - koła do łazików

Z tych NAJWAŻNIEJSZYCH to tyle ^^

559
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Łazikomania
« dnia: Pią, 22 Lut 2013, 22:27:03 »
To już zależy od wymagań. Ja potrzebowałem kół żeby moduł przetransportować z miejsca lądowania do miejsca docelowego. Niewiele ponad 1km, ale nigdy nie przewidzę w którym kierunku wyląduje, więc nie wiadomo jak zbudować lądownik.

560
Obsługa techniczna / Odp: Ile modów można zainstalować?
« dnia: Pią, 22 Lut 2013, 21:41:26 »
Kosmos nie ma limitów, ilość modów dla mnie także. Z jakich korzystasz?

561
Obsługa techniczna / Odp: Ile modów można zainstalować?
« dnia: Pią, 22 Lut 2013, 21:27:23 »
dwuletni pecet za 2000zł, kerbal na maks grafice, ok. 30 modów, w tle muzyka, firefox, skype, uTorrent. Tak jest u mnie, a poważne klatkowanie zaczyna się przy 400 elementowych konstrukcjach. Jedyny minus to że gra wczytuje się nawet 15 minut (wina HD, powolny odczyt i czas dostępu).

Wiele zależy od komputera i rodzaju modów (Samo NovaPunch wiesza tak jak 10 mniejszych) i jeszcze raz komputra. Musisz się przekonać na własną rękę ile utrzyma. Mogę tylko powiedzieć że NovaPunch, KW Rocketry oraz ISA MapSat potrafią nieźle przymulić.

562
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Łazikomania
« dnia: Pią, 22 Lut 2013, 21:07:29 »
Trochę duże, trochę powolne, ale w końcu łaziki to nie F1
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

563
Statki kosmiczne / Odp: Brzoskwinka v1
« dnia: Pią, 22 Lut 2013, 21:05:31 »
Nawet nie zauważyłem ^^ bez porównania trudno. Z moda używam tylko większych wersji silników jonowych, hybryda jest mi trochę nieprzydatna. Ni to ma moc, ni to oszczędne.

564
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Łazikomania
« dnia: Pią, 22 Lut 2013, 13:44:03 »
Gotowe łaziki czy narzędzia do konstrukcji własnego?

565
Rakiety / Odp: X-2
« dnia: Pią, 22 Lut 2013, 12:29:31 »
Jako że i tak odkopali temat, i ja się coś spytam.
Wiadomo jakie jest delta V transportera i lądownika?

566
Dyskusje ogólne / Odp: Prawdziwe misje kosmiczne
« dnia: Pią, 22 Lut 2013, 00:21:50 »
Raynus, ogólnie to dobrze gadasz, ALE:
Cytuj
skażoną przez niebezpieczną bakterię - ludzkość -
Ludzkość nie potrafi nawet dobrze opanować znanych sobie zjawisk, a co dopiero zaszkodzić całej planecie. Ziemia przeżyła gorsze rzeczy, jak zlodowacenia, meteoryty, superwulkany, a jednak nadal tu jest, nadal żyjemy. Pogląd że potrafimy zniszczyć całą planetę jest wyjątkowo egoistyczny i na kilometr zalatuje kompleksem wyższości. Nie mamy takiej siły sprawczej, i raczej nigdy mieć nie będziemy. Przykład? CO2, ludzkość przez całą swoją egzystencję wytworzyła ok. 5% ilości jaką wytwarza cała planeta w ciągu miesiąca. I my niby powodujemy zmiany klimatyczne?

567
Statki kosmiczne / Odp: Brzoskwinka v1
« dnia: Czw, 21 Lut 2013, 21:39:49 »
Z przebudową będzie trudno, ja po zauważeniu że stacja ma pełno niedoróbek i nic z niej nie będzie (a raczej po zauważeniu eksplozji ją pochłaniającej) budowałem od nowa. Lepsze, pewniejsze i nie ma tyle męczenia, tyle że dłużej trwa. Jeśli będzie budował od nowa, łap tego moda:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Większe wersje silników jonowych, pojemników z gazem i stockowych paneli słonecznych. Rekordzista daje 32 jednostki mocy na sekundę!

568
Poproś o pomoc / Odp: Dokowanie w mech jeb
« dnia: Czw, 21 Lut 2013, 21:31:25 »
Z MechJeba pomocny do dokowania jest SmartASS. Jeśli zaznaczysz obiekt docelowy jako cel (Klik na niego w widoku mapy opcja "Set as target" SASS ma takie opcje jak:
  • RVEL- Prędkość względna, pomaga ustawić się idealnie względem celu
  • TGT - Kierunek na cel, do zbliżenia się
  • PAR - Obraca rakietę w tym samym kierunku w którym obrócony jest cel (PAR używamy kiedy jako cel wybierzemy sam port dokowania, a nie całą stację
Oprócz tego:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - Ogólnie bardzo przydatny mod, ale przy dokowaniu najbardziej pomocna jest kamerka umieszczona dokładnie w doku, a nie na albo obok (PPM na dok, "Activate Camera")
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - Na rakiecie, optymalnie wokoło doku można umieścić specjalnie części, które po zadokowaniu łączą moduły nie pozwalając na kiwanie i zaginanie się stacji. Niezastąpione przy łączeniu bardziej skomplikowanych i większych konstrukcji.

EDIT:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

569
Dyskusje ogólne / Odp: Prawdziwe misje kosmiczne
« dnia: Czw, 21 Lut 2013, 19:50:50 »
Ludzie powszedni, przeciętny zjadacz chleba nawet nie będzie w stanie zrozumieć niecodziennego zjawiska które napotkał, więc nazwie je obcymi, tak jak ludy pierwotne pioruny i wulkany utożsamiały z bogiem. Obcy stali się nowym wytłumaczeniem na nieznane. A czemu naukowcy nie spotykają się z tymi zjawiskami? Bo tak naprawdę są małym odsetkiem ludności, nie podróżują tak wiele, nie spędzają większości dnia pośrodku bezludzia, więc ich szansa na spotkanie jest jeszcze mniejsza od normalnej.
Następne, szansa na spotkanie jest minimalna. Jestem pewnie że inne inteligentne cywilizacje istniały, istnieją lub będą istnieć, jednak wedle obecnej wiedzy ich możliwości na transport w nasze okolice są zerowe. Nawet podróż z prędkością światła, która jest niemożliwa, zajęła co najmniej setki lat. Ale pamiętajmy że kiedyś wierzono że prędkości powyżej 100km/h zabijają człowieka a przez pociągi krowy nie dają mleka. Tak samo bliska prawdy może być nasza wiedza, z czego nigdy nie zdamy sobie sprawy.
I trzy, dlaczego cywilizacja która przeleciała przez niezliczoną ilość układów gwiezdnych miała by być zainteresowana z nami, ludem który dopiero niedawno opuścił swój glob, i to nigdy na dobre? Myślę że szybciej próbowali by zbadać zjawisko innego powstałego życia, jeśli jest tak rzadko spotykane jak sądzimy, lub kompletnie nas zignorują nie narażając się na wynikłe problemy (bo korzyści są znikome) jeśli życie wcale nie jest takie wyjątkowe.

I pamiętajmy że jesteśmy organizmami opartymi na wodzie, węglu i aminokwasie. Równie dobrze mogą istnieć organizmy krzemowe, żelazne lub tlenowe. Suma sumarum przydługiego postu, szanse na to że nastąpi spotkanie 3 stopnia w ciągu naszego życia jest nieprawdopodobnie małe. Ale wszechświat to miejsce gdzie nieprawdopodobnie rzadkie zdarzenia dzieją się nieprawdopodobnie często.

570
Poproś o pomoc / Odp: ISA MapSat.
« dnia: Wto, 19 Lut 2013, 23:20:00 »
Często popełniam ten błąd, oczywiście że 500km.

Strony: 1 ... 36 37 [38] 39