Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DawsterTM

Strony: 1 ... 35 36 [37] 38 39
541
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Baretki
« dnia: Pon, 25 Lut 2013, 19:34:01 »
Na modach jest o tym temat, wystarczyło przejrzeć forum:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

542
Stacje kosmiczne / Odp: Stacja Kosmiczna Kerbin
« dnia: Pon, 25 Lut 2013, 17:15:21 »
Dobra panowie, koniec nagonki. Niech po prostu pokaże foty transporterów. Do tego ja bym prosił pełen save oraz pliki .craft stacji i transporterów. Sam ocenię czy to da radę się unieść.

543
Stacje kosmiczne / Odp: Stacja Kosmiczna Kerbin
« dnia: Pon, 25 Lut 2013, 09:27:16 »
jarek, kurde, ty w ogóle grałeś w KSP? To że oporu nie ma nic nie zmieni, waga jest wagą. Z jednej strony ciąży, stacja wpada w wibracje, wszystko robi jebut. To jak powiedzieć że nic autu nie stanie bo to prosta droga. A jednak ludzie wpadają na drzewa.

544
Humor / Rekordy, rekordy
« dnia: Nie, 24 Lut 2013, 22:08:11 »
Świat się wali! Meteor w Rosji, papież odchodzi, drożeją gumy kulki, a na chacie jest 8 osób!
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

545
Dyskusje ogólne / Odp: Przyszłość KSP
« dnia: Nie, 24 Lut 2013, 22:00:12 »
Nie doceniasz dzieciarni. Za punkt honoru uzna spamowanie pod każdym tematem, filmikiem czy obrazkiem dotyczącym KSP.

546
Stacje kosmiczne / Odp: Stacja Kosmiczna Kerbin
« dnia: Nie, 24 Lut 2013, 21:46:18 »
Mi tam brakuje symetrii, i na oko to wszystko by się rozpadło w moment po uruchomieniu silnika.

547
Dyskusje ogólne / Odp: Przyszłość KSP
« dnia: Nie, 24 Lut 2013, 21:36:14 »
Nie wam jak dla was ale ja wolałbym żeby kerbale zostały jednak jako indyk, a nie wielki hicior. Jeśli gra stanie się popularna, nadejdzie masa gimbusów i dzieciarni. A to że kerbale są trudne wcale ich nie powstrzyma przed rujnowaniem gry. Zamiast grać i utrudniać życie, będą siedzieć na forach i pisać posty jak:
Cytuj
nie wiem jak sie skrenca pmoze ktos halo co za gupia gra łapki w gure jak terz nie wiesz jak skrencac!
A oczywiście nasz klient nasz pan, więc SQUAD doda autopilota do każdego pojazdu, zmniejszy spalanie, uszkodzenia, wprowadzi cheaty itd.
Dlatego wolę żeby KSP zostało jako indor, gra dla hipsterów i maniaków. To zapewni nam lepsze życie.
Może i dramatyzuję, ale kto mi zapewni że nie staniemy się następnym minecraftem, nowoczesnymi klockami lego dla 8 latków z ADHD?

Nie obejrzałem nigdy żadnego filmiku wonzia, o kerbalach dowiedziałem się od dziewczyny. Mogę się dalej z wami bawić czy już jestem hipsterem?

548
Rozwiązaniem by było Quantum Strut, ale to wymaga budowania od nowa....

549
Może nazwa sztampowa ale wygląd wspaniały. Szczególnie pierwszy moduł i baki z RCS.

550
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Uzbrojenie
« dnia: Nie, 24 Lut 2013, 11:52:30 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

551
Obsługa techniczna / Odp: Ile modów można zainstalować?
« dnia: Sob, 23 Lut 2013, 23:01:47 »
Spox, myślałem że wiesz jednak co to są te grupy.

552
Obsługa techniczna / Odp: Ile modów można zainstalować?
« dnia: Sob, 23 Lut 2013, 21:24:47 »
Naprawdę, trzeci raz powiem: Grupy akcji! W hangarze, w trakcie budowy, u góry po lewej od nazwy pojazdu masz dwie ikonki. Jedna to lista części, druga to grupy akcji. Przechodzisz na grupy akcji, klikasz na teleskop i przypisujesz zoom do action group 1, a oddalenie do 2. Potem przyciskając klawisze 1 i 2 oddalasz i przybliżasz.

553
Obsługa techniczna / Odp: Ile modów można zainstalować?
« dnia: Sob, 23 Lut 2013, 19:46:21 »
Jest możliwość spotkania na SKYPE? Najwyraźniej robisz coś źle a bez podglądu raczej nie pomogę.

554
Obsługa techniczna / Odp: Ile modów można zainstalować?
« dnia: Sob, 23 Lut 2013, 19:19:16 »
Jeśli użyłeś dokładnie Ordan Industries, to widok przybliża się tylko i jedynie na grupach akcji, które ustawiasz sam w trakcie budowy. Jeśli użyłeś innego, podaj nazwę.

555
Obsługa techniczna / Odp: Ile modów można zainstalować?
« dnia: Sob, 23 Lut 2013, 18:29:19 »
Tyle razy przeszedłem obok niego obojętnie, myśląc że dodaje tylko całe lądowniki. Danke.

Strony: 1 ... 35 36 [37] 38 39