Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DawsterTM

Strony: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 39
376


Lista tematów:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ



Baza Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ okazała się ogromnym sukcesem. Badania prowadzone poza Kerbinem dają możliwości o których niektórym naukowcom nawet się nie śniło. Dawster's Space Laboratories idąc za ciosem rozpoczyna budowę nie jednej, nie dwóch a DZIESIĘCIU baz badawczych połączonych w sieć z możliwością budowy kolejnych placówek nie tylko na Mun. Proszę pamiętać że liczba ta może się zwiększyć lub zmniejszyć w miarę powstawania i wycofywania projektów.

LISTA BAZ
1.OSzP "Hades"
2.ORNiP "Lukasiewicz"
3.OBER
4.OROSI
5.ORKiR
6.Stacja 303 im. Tadeusza Kościuszki - LAYTHE
7.XXXXXX XXXXXXX XXXXXXX
8.X
9.X
10.X
Kolejność losowa


Jako że jednym z największych problemów przy takiej mobilizacji będzie brak wykwalifikowanej załogi zapadła decyzja że jako pierwsza powstanie baza:
OSzP "Hades"
Ośrodek Szkolenia Pilotów
Jednak poza szkoleniem właśnie pilotów zajmie się również kierowcami łazików oraz załogami przyszłych baz.

Budowa miała po wylądowaniu na Mun rozpocząć się pełną parą dlatego należało przedsięwziąć jak najwięcej przygotowań przed posadzeniem pierwszego modułu. Załoga musiała już być na miejscu, podstawowe systemy zasilania oraz komunikacji również. Dlatego zamiast słać misję prosto na Mun zdecydowano się najpierw na zebranie całego sprzętu wcześniej na orbicie.
Jako miejsce spotkania wspaniale nadawała się nowiuteńka stacja kosmiczna NS-RSS-M orbitująca nad Mun świeżo po transferze z Kerbinu.

Pierwszym wysłanym do niej elementem był sam lądownik z jednym załogantem który miał w późniejszym czasie dokonać lądowania.


I już po zadokowaniu

Drugim elementem, a raczej transportem była załoga, nie tylko bazy ale też NS-RSS-M która dotychczas miała na pokładzie jedynie dwóch astronautów.



Tymczasem na Mun łaziki należące do bazy RTF znalazły idealne miejsce dla Hadesu na wschód od RTF, a więc również niedaleko krateru Hermaszewskiego. Rada nadzorcza projektu ManX zdecydowała że to właśnie w okolicach Hermaszewskiego powstanie cała manufaktura aby ułatwić komunikację pomiędzy bazami.

Przed lądowaniem bazy od stacji kosmicznej odłączył się pusty już transport załogi który kierowany przez komputer skierował się ku zderzeniu z księżycem w celu oczyszczenia przestrzeni kosmicznej.



Kosmos jest czysty, miejsce wybrane, Hades, możecie lądować!


Pozbywamy się niepotrzebnego już elementu transferowego...


I przygotowujemy się na kontakt z podłożem!


Po wylądowaniu element SpaceCrane został odłączony i wystrzelony byle daleko, byle zderzył się z Mun.
Jeszcze tylko rozłożyć całą aparaturę, panele słoneczne i anteny


I jesteśmy gotowi do pracy!
W nocy do OSzP dołączył Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ który miał pomagać przy budowie za pomocą swoich fenomenalnych możliwości transportu modułów.

Tak rozpoczyna się parodniowa budowa pierwszej bazy. A co dopiero następne. Niech moc będzie z nami abyśmy dotarli do końca tego projektu....

377
Łaziki / NS-LS "Gustlik", maszyna do ciężkiej roboty
« dnia: Pon, 08 Lip 2013, 21:42:59 »
Każdy budowniczy bazy stanął przed tym samym problemem. Placówka już stoi, a wokoło niej ogromna ilość złomu powstałego przy transporcie modułów i lądowników. Jedni udają że nic nie widzą, inni usuwają złom przyciskiem "End Flight". Jednak my tutaj w Dawster's Space Laboratories nie ignorujemy problemów ani nie oszukujemy.
My problemy naprawiamy!

NewStart - Lekki Spychacz "Gustlik" to maszyna stworzona do przesuwania, przepychania i przenoszenia ciężkich i przeszkadzających ładunków.
Wyposażony w nowatorski system "Power-Up!" zdolny jest przenosić moduły baz, nawet o wiele cięższych i większych od niego samego, i niewyposażonych w koła. Do działania potrzebne są dwa pojazdy LS
Podjeżdżają z dwóch stron ładunku, dokują do niego a następnie podnoszą moduł za pomocą specjalnych podnośników, tak aby nic nie zawadziło o powierzchnię uszkadzając transport.
Wiązanie jest na tyle mocne że pozwala na wprost akrobatyczną jazdę przy maksymalnej prędkości

Na specjalne zamówienie klienta możemy również udostępnić wersję wyposażoną w doki z obydwu stron, jednak cóż....nie polecamy tego rozwiązania.

Jak każdy pojazd lądowy serii NS Gustlik przeszedł szczegółowe i profesjonalne testy w bazie Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ. Najpierw trzeba tam dolecieć.


Zadania postawione w czasie testów polegały na niebezpiecznym zadaniu wielkiej wagi, a mianowicie....posprzątaniu okolicy bazy ze złomu.
Żaden kawał metalu nie poradzi sobie z wielką mocą specjalistycznego zawieszenia Gustlika oraz jego wielkich popychaczy.
Toczący się przed bazą parotonowy kawał blachy był widokiem co najmniej niecodziennym.


Został już tylko malutki kawałeczek poszycia jednego z lądowników, nawet przeszkodą tego nie można nazwać.
LS zdał wszystkie testy znakomicie. Po parodniowym postoju pod RTF przejechał na miejsce lądowania pierwszego moduły Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ.

Dawster Log Out!

378
Inne gry / Odp: Civilization V
« dnia: Pon, 08 Lip 2013, 21:07:01 »
Civka pięć bez dodatków jest naprawdę prosta, i wręcz uboga względem poprzednich części. Z dodatkami udaje jej się nawet pobić poprzedniczki zawartością, ale właśnie nie skomplikowaniem. Ta odsłona była nastawiona na nowych graczy, nieznających serii, przez co mogli ucierpieć i poczuć się oszukani weterani serii, jak właśnie Ravnarr.

379
Naprawdę nikt nie zgłosił że 70% zdjęć nie działa? W każdym razie, teraz wyświetla już wszystkie. Paczajcie i podziwiajcie moje latające porażki.

380
Wszystkie obrazy zostały przerzucone. POWTARZAM! Wszystkie obrazy poza miniaturami zostały przerzucone na inny hosting. Zalecam ponowne zapoznanie się z misją, tym razem nic wam nie ucieknie.
Wszelkie dalsze usterki proszę zgłaszać.

381
Poproś o pomoc / Odp: Minimalne stabilne orbity planet.
« dnia: Pon, 08 Lip 2013, 14:24:33 »
Snafu, to jest kwestia nadania pojazdu prędkości odpowiedniej. Na munie nawet metr nad ziemią możesz orbitować jeśli będziesz miał wystarczającą prędkość. To właśnie ona nadaje siły sile odśrodkowej. O ile nie wejdzie następny czynnik (atmosfera, zderzenie z innym pojazdem, hamowanie silnikami) to będzie orbitować w najlepsze.

382
Poproś o pomoc / Odp: Minimalne stabilne orbity planet.
« dnia: Pon, 08 Lip 2013, 13:13:26 »
Wydaje mi się że snafu pod słowami "stabilna orbita" myśli o pojęciu orbity geosynchronicznej. Czy chodzi ci o taką orbitą, kiedy statek znajduje się przez calutki czas nad jednym punktem na planecie, czyli robi jedno okrążenie po orbicie w tym samym czasie co planeta jeden obrót wokół osi?

383
Wysłanie załogi na Eve odpada, jest to misja samobójcza. Ew. można zbudować coś na orbicie, ale nie planuję niczego takiego. Nad Moho nie myślałem, ale i tak najbliższy miesiąc prac skupiony jest na Munie, więc wszystkie planety są wolne do użytku

384
Łaziki / Re: Łaziki projektu "Orion"
« dnia: Sob, 06 Lip 2013, 00:42:04 »
Na pierwszy rzut oka: dwa proste placki złożone z płyt, na które zamontowano sprzęt. Też mi coś
Jednak głębsza analiza pokazała że naprawdę postarałeś się ten placki urozmaicić. Ciekawie rozłożone koła, zmiany wysokości płyt, widzę że pod tą wierzchnią warstwą znajduje się bardziej skomplikowane zawieszenie. No i asymetrycznie rozłożony na powierzchni sprzęt. Zrobiłeś wszystko żeby nie było tak plackowato!
Ale cóż, to nadal pozostaną placki z płyt. Jednak jeśli tak proste konstrukcje tak potrafisz urozmaicać, ja spokojnie poczekam na jakiś łazik z krwi i kości. Wtedy pokaż na co cię stać.

(Ilość powtórzeń słowa "placek" jest zamierzona i nieprzypadkowa)

385
Poproś o pomoc / Odp: Eksplozja przy dokowaniu.
« dnia: Sob, 06 Lip 2013, 00:38:25 »
Jeśli jest to wersja 0.20, i jest zamontowana ta nowa kopuła, to tak się zdarzają losowe eksplozje. Zainstaluj wszystkie łatki jakie tylko są, a jeśli się nie uda i dalej będzie wybuchało, spróbuj wysłać zupełnie inny statek w okolicę tego i zabrać załogę tym nowym pojazdem, wolnym od błędów.

386
Ale się tu tłoczno zrobiło pod tematem! Oczywiście strasznie mi się to podoba ^^

Moritz, Chopins, zdjęcia przerzucę na inny hosting w najbliższym czasie, powinno działać prawidłowo.
Piórek, Evkę odradzam. Lądowanie załogowe na EVE to misja samobójcza, moc potrzebna do powrotu na orbitę jest ogromna, i tylko najlepsze konstrukcje dają radę to zrobić. A i tak nie zawsze.
Oli, jeśli jesteś pewien że dostałeś się w strefę wpływów Duny, a jednak cię nie złapała to najpewniej wystąpił u ciebie błąd znany w wersji 0.20, został już wymieniony w temacie o raportowaniu błędów. Cały Dunar Experience był robiony jeszcze przed 0.20, więc mnie ten błąd ominął.
Przelewam paliwo bez modów, wystarczy zadokować statki do siebie.

I nie martw się, parę miesięcy temu jak głupi cieszyłem z pierwszej orbity na którą pracowałem dwa tygodnie. Następne parę dni spędziłem na próbie dolotu i powrotu na Mun, bez lądowania. Ba! Miałem nawet schowaną specjalną paczkę ciastek markiz którą sam sobie zakazałem zjeść dopóki nie wykonam lądowania na Mun i bezpiecznego powrotu na Kerbin. I wiesz co? Paczka leżała zaledwie dwa dni. Dwa tygodnie pracowałem nad orbitą, dwa dni zajęło lądowanie i powrót na księżycu.
Morał? Kiedy już pierwszy raz osiągniesz orbitę, kiedy pierwszy raz dotrzesz do innego ciała niebieskiego, kiedy po raz pierwszy wylądujesz na innym ciele niebieskim i wrócisz na planetę, dopiero wtedy cały ogrom KSP otwiera się przed tobą. Dopiero wtedy zaczyna się zabawa! Przetrwaj ten początek, potem jest już z górki.

387
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: pytania i odpowiedzi
« dnia: Sob, 29 Cze 2013, 12:32:08 »
Moderatorzy sami usuwają po pewnym czasie. Dość dłuższym czasie należy dodać.

388

Kąpcie się w blasku mojej chwały!

A tak naprawdę, to ile punktów można zdobyć maksymalnie, i jak są one zaliczane? Przydała by się też opcja restartu gry bez jej wyłączania.

389
Dyskusje ogólne / Odp: KSP+COLOBOT
« dnia: Sob, 22 Cze 2013, 12:16:24 »
Najbliżej twojego opisu pada Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ. Z tego co doczytałem, przed lotem w pliku txt piszemy program w assemblerze, a przy starcie wczytujemy właśnie ten program.

390
Poproś o pomoc / Odp: Avioniczny problem natury technicznej
« dnia: Pią, 21 Cze 2013, 23:46:49 »
Kadaf, sam nawet nie wiedziałeś że coś takiego jak trym, więc jeśli któryś z graczy niechcący go ustawi może latami szukać błędu a go nie znajdzie. Dlatego zawsze zaczynam od rzeczy najprostszej: ALT+X

Strony: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 39