Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DawsterTM

Strony: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 39
346
Statki kosmiczne / Odp: 1. Flota Obrony Kerbinu
« dnia: Śro, 31 Lip 2013, 18:06:11 »
Właśnie dlatego wspomniałem że można jeszcze:
Cytat: DawsterTM
A może raczej po odnalezieniu celu tak się rozprowadzają żeby zablokować mu drogę?
No i nie wiem czy torpedy koniecznie muszą być odpalane w widoczny cel. Jak nie widać to już nie wystrzelisz?

347
Łaziki / Odp: B-1, łazik zwiadowczy
« dnia: Śro, 31 Lip 2013, 15:50:05 »
Za wygląd celujący z plusem! Ale z działania ma jeden problemik...
Cytuj
Uwagi: Po przekroczeniu 13 m/s nie polecamy gwałtownie skręcać
To go trochę dyskwalifikuje do skomplikowanych jazd. Może byś stworzył wersję z rozszerzonym zawieszeniem/dodatkową parą kół stabilizujących?

348
Statki kosmiczne / Odp: 1. Flota Obrony Kerbinu
« dnia: Śro, 31 Lip 2013, 15:46:50 »
Echhh, zazdroszczę każdemu który potrafi zbudować krążownik. Mi ta sztuka jeszcze nie wyszła ani razu. Na orbitę doleciały same czy jakąś sztuczką?

Z uwag, sonda Venom z zamontowanymi w taki sposób kaemami po pierwszym strzale obracała by się jak szalona. Odrzut człowieku, odrzut! Lepiej by było zamontować je na równi z osią pionową sondy, odrzut będzie wtedy tylko ją odsuwał w tył, a to można nadrobić silnikiem.
No i masz minowy. Kierowane miny? W jaki sposób? Kierują się na miejsce, a tam aktywują, czy raczej po wystrzeleniu obierają sobie cel i lecą na niego? Wtedy to będą torpedy.
A może raczej po odnalezieniu celu tak się rozprowadzają żeby zablokować mu drogę? Naprawdę, wytłumacz dogłębniej ten jeden projekcik.

349
Własna twórczość / Odp: Nasze najbardziej widowiskowe zdjęcia
« dnia: Wto, 30 Lip 2013, 21:27:50 »
Oli, w tym momencie zabiłeś temat. Widowiskowość miała może jedna fotografia, reszta to niepotrzebne przekleje i kopie. Jeśli chcesz się chwalić swoimi lotami, zrób osobny temat zbiorczy dla swoich misji. A więc oficjalnie:


350
@rafal3920
FPS jest nawet więcej niż przy MAARCUSie. Baza jest może i większa, ale tym razem ograniczałem liczbę części. No i nie stoi zaraz przy niej taki wielki kloc jak OMG. Trochę też czuć poprawę optymalizacji pomiędzy wersjami, ale ogólnie rzecz biorąc tnie mniej niż Marc, ale nadal jest to max 7FPS.

@Drangir
Określenia student użyłem aby nie powtarzać słów. No i jakby nie patrzeć, poza samym lataniem uczą się też nawigacji, trochę geologii i geografii innych planet, mechaniki rakiet i sprzętu na nich, a najwięcej to chyba matematyki oraz wzorów fizycznych kiedy komputery nawalą, ogólnie wielu nauk teoretycznych.
Pilot rakiety to nie kierowca busa który tylko potrafi prowadzić. Pilot musi znać swój busik do najmniejszej śrubki, tak samo teren nad którym lata/na którym ląduje/po którym jeździ. Dlatego słowo "student" jest jak najbardziej na miejscu.

351
Naprawdę forum KSP, zawiodłem się na was. Nikt nic nie zauważył na ostatnim zdjęciu z lądowania FLY?



Lista tematów:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ



Pierwsze symulatory i początek ORNiP PART 2/2

A więc, pozostał nam ostatni moduł bazy, czyli symulator DRIVE. Jest on na tyle ciekawy, że pozwala zarówno na jazdę wirtualną, ale także na prawdziwe podróże lądowe po powierzchni księżyca. Jednak jego budowa jest dość specyficzna i wymaga lądownika równie dziwnego wyglądu
Łazik zamknięty jest w swoistej klatce, obwiązany i obklejony taśmą klejącą a po lądowaniu odłączy się od tego stojaka i obróci się aby wylądować na czterech kołach.
Do lotów na orbitę nadal dzielnie służy transporter Orange Phosphorus. Konstrukcja stała się już weteranem lotów i pewnie będzie służyć jeszcze do końca projektu.

Mimo całej swojej dziwaczności w "klatce" mieści się paliwo i na transfer nad Mun, i na lądowanie.
Jak na tak małą wagę cztery silniki atomowe to aż nadto aby spokojnie wylądować na księżycu.


A teraz następuje magia. Łazik odrzuca przeciwwagę w postaci paliwa RCS, a następnie odłącza się i za pomocą kół reakcyjnych, bez żadnego wspomagania jakimkolwiek napędem, obraca się na tyle aby mógł ustać na nogach. No i się udało!
Mimo że łazik posiada kabinę kierowcy (a także teleskop małej mocy i aparaturę badawczą) prowadzący go kerbal postanowił dojechać do bazy korzystając z zewnętrznego krzesełka.
Baza na horyzoncie!
Jeszcze tylko zadokować i po kłopocie.
No i cacy, a kierowca przechodzi do modułu mieszkalnego.
Panie i panowie, budowa bazy No.1 OSzP "Hades"/"Nibylandia" została ukończona!
Jeszcze tylko dosłać do niej studentów a szkolenia będą mogły ruszyć z buta. Wykładowcy dotarła na miejsce jako pilotujący moduły, tak samo dwóch studentów którzy już na Kerbinie wykazali niesamowity talent. Mowa tu o Patogenie i Panto Kermanach. Jednak teraz baza stoi i jest bezpieczna, jednak niektórzy geolodzy twierdzą iż może być zagrożona przez zmiany geologiczne na Mun spowodowane łatką 0.21. Nikt ich nie rozumie, więc pewnie to nic ważnego.






Zaraz po tym jak dział baz DSL został odciążony, rozpoczyna się kolejna budowa...
ORNiP "LUKASIEWICZ"
Ośrodek rozwoju napędów i paliw

Zaczynamy spokojnie, od modułu głównego który ledwo daje radę zasilić sam siebie, jednak mu się to udaje, więc nie będzie powtórki z poprzedniej bazy gdzie bardzo krótki czas dzielił bazę od utraty zasilania.
Na wyrzucanie pojazdów na orbitę pracuje nadal Orange Phosphorus.

I nadal skycrane służy za lądownik i pchacz równocześnie.
Podchodzimy do lądowania...
I gotowe. Teraz tylko na miejsce musi zajechać Gustlik.
I już. Może ta część budowy nie jest zbyt emocjonująca, ale to tylko jeden skromny moduł główny.

To tyle na dziś, zapraszam za parę dni po kolejną część budowy! I zapamiętajcie sobie nazwiska Patogena i Panto Kermanów, oni jeszcze będą tworzyć historię...

352
Statki kosmiczne / Odp: Kerbolius czyli Prom Kosmiczny 0.21
« dnia: Nie, 28 Lip 2013, 15:24:28 »
A mi właśnie najbardziej ten disajn się podoba. Inny niż wszystkie wachadłowce, a nawet lekko przypomina pojazd bojowy.

353
Stacje kosmiczne / Odp: Stacja SOLAR VI NOWA 2
« dnia: Nie, 28 Lip 2013, 00:53:42 »
Działa, i zawsze działało ^^ Chodziło mi o post z informacją o Solar V BIG i Solar VI Nova 2 i linkami do nich. Tylko że to nie linki do zdjęć a do pobrania plików craft ^^ Sorry za kłopot, ale zdjęciach tych dwóch wymienionych możesz opublikować dla potomnych.

354
Stacje kosmiczne / Odp: Stacja SOLAR VI NOWA 2
« dnia: Sob, 27 Lip 2013, 22:19:01 »
Zarzuć może zdjęcia na jakiś normalny hosting. Nie dość że można tylko pobrać a nie przejrzeć, to jeszcze za pobranie 600kb chce sobie rezerwować ponad 50mb nie wiadomo do czego. Tiaaa, uważaj bo ci dam strono nieczysta.

355
Drangir, kto ci powiedział że ja prezes należę do tych normalnych?   ::)

I chciałbym ostrzec wszystkich obserwatorów tematu że póki nie poinformuję o innym stanie rzeczy, wszystkie relacje pochodzą z wersji 0.20. Dementuję też plotki o uszkodzeniu baz, przejście na 0.21 nie wyrządziło im szkody.


Lista tematów:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ



Pierwsze symulatory i początek ORNiP PART 1/2
Skoro baza jest gotowa na załogantów, może utrzymać ich oraz maszyny przy działaniu, należałoby zbudować samą maszynerię szkoleniową, prawda?
Szkolenie w bazie Hades składa się z dwóch elementów: teoretycznego i praktycznego. Część teoretyczna to elektroniczne programy szkoleniowe, wykłady prowadzone przez obecnych w bazie weteranów z wielolotnym stażem, dostęp do elektronicznych wersji każdej dostępnej książki na Kerbinie. Znowuż część praktyczna to loty w symulatorach, a najlepsi kadeci dostają przydziały do prostych i bezpiecznych, acz prawdziwych misji, zazwyczaj jako zwiad lub eksploracja terenu.
Jednak i tak większość z uczniów nie wychodzi poza poziom lotów na symulatorach. Z tego powodu studenci, sławni ze swojego talentu do nazywania rzeczy nie po ich imieniu, przezwali bazę "Nibylandia" zaraz po opublikowaniu jej planów budowy, a jeszcze przed postawieniem samej konstrukcji.
Moduły szkoleniowe są trzy: FLY, LAND oraz DRIVE. Ich symulacje to po kolei: Loty na orbitę i manewry orbitalne, lądowanie w wszystkich możliwych warunkach oraz nauka z zakresu jazdy łazikiem i obsługi maszyn lądowych w EVA.
LAND właśnie trafia na orbitę.
Moduł przenoszony jest nową generacją lotów kosmicznych, czyli z wyłączeniem tradycyjnego pchacza w formie osobnej fazy.
Lądowanie, tradycyjnie z dokładnością <2km, bez problemów.
I lądowanie tak samo. Te loty robią się zbyt nudne.

Teraz lecimy z FLYem. Stoi gotowy do startu....
Wchodzi na orbitę....
Odłącza moduł orbitera....
A jakiś czas potem ląduje bezpiecznie w okolicach bazy, wieczorową porą.

Parę wybuchów, może jakaś awaria, czy naprawdę proszę o tak wiele?! Zamiast tego nuda i perfekcja, grrr! Tak się nie gra w KSP....
Przynajmniej zdjęcia ładne.
Jeszcze tylko doczepić FLY do reszty bazy i koniec pracy na dziś.
Jak widać na zamieszczonym niżej zdjęciu, poprzednie lawety zostały odesłane do krateru na kasację.
Decyzję tą dyrektor tłumaczył "Zwiększeniem efpeesów bo mi bazę tnie jak ląduję". Nikt nie wie o co znowu chodzi, ale to dyrektor i siedzą cicho.
Cytat: Dawster Kerman
I prawidłowo!
Hej! Cicho! To moja opowieść, ty jesteś tylko bohaterem!
Same problemy z tymi alter-egami...
W każdym razie, koniec pracy na dziś. Widzimy się niebawem!

356
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Pią, 26 Lip 2013, 22:13:47 »
Madrian, twój problem z dokowaniem to nie bug. Doki są tak zaprojektowane żeby po odczepieniu ta para nie łapała się przez jakiś czas. Muszę się od siebie oddalić, niejako zresetować, i można dokować ponownie. Zauważył to raczej każdy budujący dużo stacji lub w ogóle dokujący sporo.

357
Własna twórczość / Re: Nasze najbardziej widowiskowe zdjęcia
« dnia: Śro, 24 Lip 2013, 12:39:44 »
Parę spraw:
Uno: Zdjęcia epickie mogą być opisane słownie, ale jeśli masz piękne wejście w atmosferę nie dowalaj jeszcze następnych nudnych jak flaki z olejem zdjęć z zbliżania się do ziemi. To samo tyczy się reszty, zdjęcie per przypadek, ew. więcej, ale żeby każde było epickie.
Dwa: Dodajmy może jeszcze  że zdjęcia powinny być wykonane przez nas, a nie zassane z innych stron i innych graczy.
No i na koniec trzy, parę moich fot. Wiem że to dział galeria, jednak proszę moda aby zrozumiał że taki natłok zdjęć nie powiązanych ze sobą tematycznie spowoduje chaos w temacie.
Deorbitacja stacji "Hotel Kerbaton"

Nawet Jebediah czasem się na chwilę zatrzymuje w szaleństwie aby podziwiać piękno kosmosu

Pozostałości po projekcie MAARCUS

Testy modułu FullUSS

Lądowanie w Dunandii, czyli nieudane i utajnione lądowanie części projektu Dunar Experience

I trzy fotki Mun oraz Kerbinu zrobione teleskopem z orbity Minmusa.




Dodałem zdjęcia zgodnie z regulaminem. /Ravnarr

358
Inne / Odp: Mój pierwszy sateita na orbicie -> Eksperyment
« dnia: Sob, 20 Lip 2013, 23:24:24 »
Pierwszy satelita i od razu myślisz o dokowaniu i budowie stacji? Mierzysz naprawdę wysoko, wręcz astronomiczne ponad miary ^^ Ale powodzenia w budowie kiedy tylko nauczysz się dokować.

359
Własna twórczość / Odp: [Opowiadanie] - KER-KONTAKT
« dnia: Pią, 19 Lip 2013, 16:31:08 »
Opowiadanie niesamowite. Kiedy, przyznam szczerze, tekst wawrzyna tak zachwalany na forum nie był dla mnie dziełem epokowym, jednak dobrym (Wawrzyn chyba chciał napisać dużo i szybko, przez co fabuła jest płytka i jakaś bezuczuciowa, czytasz dalej bo jest) to tutaj jest wprost mistrzostwo. Pierwsze dwie części niesamowicie podobne do Lemowskiego opowiadania pt. "Test", to od momentu wystąpienia "paranormalnych" czuć wielkie zainspirowanie "Patrol", również Lema. A zbliżyć się do mistrza to już wielkie wyróżnienie.
Naprawdę czapki z głów!

PS. Drangir mnie wyprzedził przy wspomnieniu o "Test". Jednak nie zgodzę się z stwierdzeniem iż lepiej by było dodać zdjęcia. Nie ważne jak by je zrobić nie będą miały tego przekazu, a tylko spowodują spowolnienie akcji podczas czytanie. Niech opowiadanie zostanie jak jest, a czekam na kolejne.

PPS. Admirał "Żelazny tyłek" z jakiegoś powodu przypomina mi skrzyżowanie postaci stereotypowego amerykańskiego generała z naszym rodzimym Piłsudskim. Nie pytać czemu =)

360
Modyfikacje / Odp: Kerbal Crew Manifest [v0.5.4.0.][0.20.X]
« dnia: Śro, 17 Lip 2013, 21:34:45 »
Od siebie mogę dodać że mod ten czasem powoduje również że zamiast podglądów kerbali w prawym dolnym rogu mamy czarne tło, lub migające wszystkimi kolorami tęczy.

Strony: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 39