Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DawsterTM

Strony: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 39
286
Modyfikacje / KerbPaint - Dowolne malowanie każdej rakiety
« dnia: Czw, 03 Paź 2013, 23:22:36 »
Odkąd tylko grałem w KSP myślałem i potrzebowałem jednego: personalizacji rakiet. Mogłem dodać logo, ale okropnie dużo z tym męczenia. Mogłem zmienić tekstury w grze, ale i to jest problematyczne. Jednak moje modły, i zapewne wielu z was zostały wysłuchane.
Pimp my rocket, czyli:
KerbPaint

Opis:
KerbPaint pozwala nam pomalować sporą ilość części stockowych (jak dotychczas jedyny mod który został dodany to Stretchy Tanks). Wybór koloru jest dowolny.
UWAGA! Mod w żaden sposób nie ingeruje w plik save oraz craft. Jest on w pełni kompatybilny z każdym innym modem (jedynie Universe Replacer może sprawiać problemy). Tak więc przeniesienie plików na inny komputer/usunięcie moda nie wyrządzi żadnej krzywdy. Nie wymaga restartu ani nowych części.

Instrukcja:
Podczas budowy przytrzymujemy klawisz "P" I NADAL TRZYMAJĄC KLAWISZ najeżdżamy nad część którą chcemy pomalować. Proszę zauważyć że nie wszystkie można (np. silniki odpadają) a te które są dostępne są podświetlone na niebiesko. Dawno powinno nam się otworzyć menu w którym wybieramy kolor. Można też przejść w tryb zaawansowany i samemu ustawiać barwę i odcień.
UWAGA! Możliwe jest też przemalowanie pojazdów poza hangarem! Procedura jest dokładnie taka sama jak w poprzednim przypadku.

Galeria:



Mam nadzieję że Piran się nie obrazi za odmalowanie jego rdzenia ^^

Linki do pobrania:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Uwaga! Potrzebuję jednego chętnego aby sprawdzić czy po przeniesieniu save z jednej kopii gry z zainstalowanym modem do innej też z modem kolory zostaną zachowane.

287
Leeeeet's get ready to rumbleeeee!
Zamykam zgłoszenia, tym razem mamy trzech zawodników.
- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Co do głosowania nad wydłużeniem czasu, przytakuję. Od tego momentu przy ogłoszeniu nowego przetargu określę ile dni na niego pozostało. Dodatkowo zawsze można się do mnie zgłosić jeśli mamy problem z czasem, zawsze postaram się pomóc.

Ah, i bym zapomniał. Następny przetarg w kolejce: komunikacja Kerbin-Mun

288
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Baza Leviatan B-01M
« dnia: Czw, 03 Paź 2013, 19:59:12 »
R&D to nie żadne centrum badań, a same badania. Research and Development, "Badania i rozwój" jak to fajnie Reeposter przetłumaczył. Czyli cały system prowadzenia badań fur science i wykorzystywanie ich do rozwoju technologicznego programu kosmicznego.

289
Dowiedziałem się że niektórzy użyszkodznicy mają problem z pobraniem pliku save. Cóż, osobiście korzystem z AdBlockera (i każdemu też polecam) więc nie miałem tych problemów. W każdym razie, instrukcja pobrania.

1. Klikasz link podany wcześniej
2.
Klik na zaznaczone
3.
Klik na zaznaczone. To tyle

290
TURA II
Polish Munar Base ogłasza przetarg na:
ZASILANIE BAZY KSIĘŻYCOWEJ
Dozwolone rodzaje konstrukcji: cokolwiek byleby spełniało funkcję dostarczania energii w jakikolwiek sposób.
Wymagania dodatkowe: brak kół, silników oraz jakichkolwiek zbiorników paliwa (Chyba że elementy te są wykorzystane w celu innym niż standardowe. Koła nie mogą być jezdne, silnik nie może stanowić napędu, bak paliwa może być znowu obciążnikiem czy elementem konstrukcyjnym) . Załoga: brak/bezzałogowy. Położenie: Do 200m od bazy dla lądowników. Dla innych rodzajów pojazdów: sensowne położenie.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Tym razem macie kompletnie wolną rękę. Pojazd (lub pojazdy) może latać, stać, nawet tańczyć. Myślę że im bardziej kosmiczna technologia (która jednak ma sens), tym większe szanse na wygraną.
Do rakiet, gotowi, start!

291
00:00
Koniec głosowania! Podaję wyniki:
Łącznie głosów: 21
4. DawsterTM: Silpe - 2 głosy
3. Shinzo: Control Tower Mk1  - 5 głosów
2. Kadaf: Trigon Alpha - 6 głosów
1. PiranNinja - Habitat - 8 głosów

Mamy zwycięzcę pierwszego przetargu. Czekam dobę na wysłanie przez niego pliku save gry na adres podany w wątku. Po dostaniu pliku save ogłoszę następny przetarg i następną szansę dla każdego na dorzucenie coś od siebie. A więc Piran, czekam na twój save!

292
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Baza Leviatan B-01M
« dnia: Nie, 29 Wrz 2013, 18:57:12 »
Bardzo ciekawy pomysł na bazę. Co prawda średnio lubię Minmusa, ale kibicuję w dalszej budowie! To będzie załogówka? I czy całość skończy się właśnie na tych czterech dokach?

293
Zamykam zgłoszenia na pierwszą turę! Otwieram ankietę!
Uczestnicy:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Doba na głosowanie. Proszę autorów i nie namawianie użytkowników do głosowania. Niech wygra najlepszy.

294
Statki kosmiczne / Odp: Sintel: Kosmiczny składak
« dnia: Czw, 26 Wrz 2013, 23:30:39 »
Nowe moduły!


Nowy moduł dowódczy: JR-738
Od strony konstrukcji jest lekko uboższa od poprzedniczki. Zaledwie jeden pilot, brak dodatkowego osprzętu, mniejszy zapas RCS. Jednak ten mostek jest przeznaczony do wielokrotnego wykorzystywania i zmiany pojazdów. Zamiast wysyłać kompletnie nową jednostkę Sintel, pojazd może zadokować do stacji znajdującej się na orbicie, a po dostarczeniu nowego paliwa/ładunku dołączy do nowych elementów i wykona misję. Teoretycznie kapsuła może nie schodzić w atmosferę planety przez parę lat intensywnej eksploatacji. Za pomysł DSL pragnie podziękować inżynierowi jaro738.







Nowa jednostka napędowa: HTE-3
Jak na ten moment najpotężniejszy zestaw z ekonomicznych. Trzy zestawy poczwórnych silników nuklearnych łącznie mają moc prawie 750 jednostek, czyli więcej niż "skipper". Jednak pomimo wielkiej mocy zachowują niesamowitą oszczędność paliwa. Idealne rozwiązanie na szybkie loty międzyplanetarne.






Nowy ładunek - MiFull
Wszystkie stacje paliwowe to olbrzymy. Mogły by zatankować całą flotę i jeszcze by zostało sporo paliwa. A co jeśli potrzebujemy tylko małego tankowca dla konstrukcji 2-3 osobowych? Małe lądowniki i pojedyncze orbitery też mają dokować do tych wielkich systemów tankujących? Otóż już nie! MiFull to mała i ergonomiczna stacja paliwowa którą można z łatwością umieścić nad dowolnym ciałem niebieskim w układzie Kerbinskim. Samowystarczalna w energię, utrzymująca tylko jednego załoganta może trwać parę miesięcy nad planetą/księżycem i pomagać okolicznym misją. Dwa rodzaje doków pozwolą na tankowanie dowolnej konstrukcji. Nie jest to wielka bestia, ale przydaje się jeśli planujemy w krótkim czasie wysłać wiele rakiet do jednego celu.







Informacja poza modułami: Trwa budowa stacji "Scales" która jest przeznaczona tylko i jedynie do tankowania i stacjonowania pojazdów typu klasy Sintel.


295
Więc 90% graczy, paręnaście modów a nawet twórcy gry się mylą. Boś ty znalazł notkę z wikipedii.

296
Poproś o pomoc / Odp: Kopiowanie projektów
« dnia: Czw, 26 Wrz 2013, 17:56:30 »
Mod Subassemlby loader
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

297
Stacje kosmiczne / Odp: FSS - Forum Space Station!
« dnia: Wto, 24 Wrz 2013, 19:23:30 »
Halo halo zerdzio, zgłoś się! Na PW podeślij mi swój adres e-mail

298
Statki kosmiczne / Odp: Sintel: Kosmiczny składak
« dnia: Wto, 24 Wrz 2013, 13:30:11 »
Pierwsza jednostka napędowa (Sintel Mun-SC) została sprowadzona na kerbin, albo raczej zniszczona. Był to prototyp ulepszony w wersji Sintel FSS, którego napęd już pozostał na orbicie. Na planetę wrócił tylko moduł dowodzenia.
Moduł dowódczy z silniczkami i paliwem? Cóż, chyba wiem jaki nowy element dołączę do mojego składaka ^^ Dzięki za pomysł.

299

PMB - Polish Munar Base.
Już wiele razy widziałeś tą formułę. Ktoś zakłada projekt, planuje budowę a następnie puszcza pomysł dalej. Następna osoba dorzuca do konstrukcji swoje trzy grosze i puszcza dalej. Tak powstawały tzw. Community Project, czyli projekty tworzone grupowo przez społeczność.
Jednak jest to formuła zawodna! Jeśli każdy może brać udział, tak samo każdy może projekt osłabić, uszkodzić lub nawet zawiesić. Potrzebna była nowa metoda wykonywania takich prac.

Tak powstał pomysł PMB - projektu który swoje działanie opiera na starym dobrym wynalazku starożytnych greków - demokracji. Obiektem stworzenia jest, a raczej była baza na księżycu: PMB-1 [LEM]. Po zakończeniu jej budowy lud żądał więcej, i tak ruszyła budowa stacji orbitalnej Overlord. Po nim zaczęły powstawać baza Cerberus oraz stacja kosmiczna ArchAngel. Te dwa ostatnie są obecnie w trakcie prowadzenia prac. A jak wygląda zasada działania PMB?

To proste: budowę podzielimy na dwu lub trzydniowe tury. Na początku tury gamemaster (czyli w tym momencie ja) ogłasza "przetarg" czyli tematykę modułu. (przykład: dziś wysyłamy moduły energetyczne). W ciągu następnej doby trwa zgłaszanie swoich kandydatów. Każdy może wysłać dowolny obiekt który spełnia kryteria "przetargu". Zadaniem jest stworzenie komunikacji baza-kerbin? Można stworzyć wielką antenę, można stworzyć sieć sond komunikacyjnych, a nawet postawić wielki nadajnik w pewnej odległości od bazy. Tutaj daję wam wolną rękę. Po upływie 48 godzin od ogłoszenia przetargu zamykamy zgłoszenia, ale otwieramy ankietę dostępną dla każdego użytkownika. Przez następną dobę trwa głosowanie, a zwycięski projekt zostaje udostępniony i na jego podstawie rozpoczyna się następna tura. Myślę że zasady są zrozumiałe, teraz regulamin:

1. Udział w projekcie może brać każdy użytkownik posiadający konto na forum założone co najmniej 2 tygodnie od dnia rozpoczęcia tury. Dotyczy to zarówno kandydatur jak i głosowania.
2. Projekt kandydacki musi spełniać następujące warunki (chyba że przetarg określa inaczej):
-Nie korzysta z oszustw w grze. Dotyczy to używania modyfikacji innych niż dozwolone, edycji części, przekłamania w opisie lub wszelakich opcji Dev Menu.
-Maksymalna ilość części określona w przetargu
-Nie jest wypełniony bugami ani nie korzysta z owych.
-Postarajcie się nie powtarzać projektów.
-Projekt może składać się z wielu pojazdów. Maksymalnie sześciu.
-Każdy projekt musi mieć swoją nazwę aby odróżnić go od pozostałych.
-Proszę o zminimalizowanie liczby złomu, ew. skasowanie go ręcznie po zakończeniu lotu.
-Podajcie o projekcie minimalne informacje. Wagę, liczbę części, zastosowanie, umiejscowienie.
-Obiekt może mieć tylko jedną funkcję główną. Łazik nie będzie latać, moduł energetyczny to nie magazyn RCS, moduł mieszkalny to nie latający zwiadowca.
3. Pliki save z projektami kandydackimi wysyłamy na adres Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ, Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ lub udostępniamy link do pobrania.
4. Liczba projektów na użytkownika nie jest ograniczona.
5. Jeśli jeden uczestnik wygra powyżej pięciu przetargów mocno zaleca mu się tymczasowo zrezygnować z udziałów w przetargach. Nie jest to zakaz, jedynie prośba i reprymenda.
6. Gamemaster zastrzega sobie prawo odrzucenia projektów łamiący regulamin lub niszczących zabawę z projektu.
7. Każdy ma równe szanse, decydują tylko umiejętności i liczba głosów.
8. Każda z zasad może zostać zmieniona lub całkowicie pominięta jeśli zostało to określone w przetargu.

Pod każdym przetargiem dopiszę wymagania dodatkowe jeśli takowe wystąpią, oraz rodzaje dozwolonych konstrukcji.
UWAGA! Masz bardzo dobry pomysł który jednak wykracza poza ramy przetargu? Daj znać choćby pisząc w odpowiedzi w wątku. Każda pomoc się przyda!


Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Instrukcja instalacji:
Cytuj
Archiwum "Polish Munar Base - Archiwum Startowe" wrzuć w główny folder z grą. Paczka powinna znajdować się pośród folderów gamedata, saves czy ships. Teraz wystarczy żebyś wypakował archiwum i można grać!


Pełna lista zakończonych przetargów, zwycięzców oraz innych kandydatów jest dostępna w Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ





Zapraszam do zabawy  8)




Linki dodatkowe:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Gdzie umieszczać obrazki? Polecam Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Gdzie umieszczać pliki save? Polecam Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ



Aktualnie wykorzystywane modyfikacje:
1. KAS



Czarna lista:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ- Za utrudnianie pracy projektu oraz notoryczne Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Jeśli masz jakieś problemy z pobraniem, daj znać lub wyślij prośbę o przesłanie pliku mailem na adres Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ , Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ oraz Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

300
Stacje kosmiczne / Odp: FSS - Forum Space Station!
« dnia: Pon, 23 Wrz 2013, 23:07:42 »
Jeśli chcesz się dalej kłócić o to czy próbuję przejąć stację, stać się jej "krulem" jak to określasz, przejąć twój bezcenny moduł "Pokraka 2000", przejdź na PW lub chat. Tu się robi offtop pod projektem który bardzo silnie dopinguję. Właśnie dlatego nie czekam na piórka.

Strony: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 39