Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DawsterTM

Strony: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 39
211
Człeku nieboraku, łatka wyszła zaledwie parę godzin temu. Ludzie pracujący nad tłumaczeniem nie mają jakiegoś świętego biznesu w zapierdzielaniu noc i dzień żeby za friko dostarczyć tłumaczenie. Grzecznie poczekaj, a ten czas oczekiwania najlepiej wykorzystaj na nauczenie się jakże przydatnego języka angielskiego.

212
Humor / Odp: Skojarzenia
« dnia: Śro, 18 Gru 2013, 00:20:55 »
Ingwden
Nie ma przebacz! Innego skojarzenia nie znalazłem.
Byleby dwa ostatnie hasła się nie połączyły pod moją osobą

213
Zamykam głosowanie! Wyniki pierwszego przetargu kosmodromu Cerberus są następujące:
2. BraciaB: KosmoTower - 7 głosów
1. Kadaf: A-Gate - 10 głosów
Gratulujemy zwycięscy, szczególnie za powrót na łamy projektu.
A co z następnym przetargiem? Jak obiecałem, kosmodrom będzie rozwijany na zmianę ze stacją kosmiczną na orbicie Kerbinu. I to właśnie ona stanie się celem następnego przetargu: moduł główny stacji kosmicznej, części max. 70, orbita od 500 do 900km APxPE. Więcej informacji jutro.

214
Rafal nie może, ja również średnio się wyrobię do końca tej doby. Nie ma sensu dalej przeciągać tego. Zamykam pierwszy przetarg kosmodromu Cerberus!
Kandydaci to:
1. Kadaf: A-Gate
2. BraciaB: KosmoTower
(z racji braku nazwy musiałem oznaczyć ją sam)

Ankieta już gotowa, czas głosowania do północy następnego poniedziałku.

215
Propozycje & Uwagi / Re: [Zaakceptowane] Odnośnik do tematu "Powitania"
« dnia: Nie, 15 Gru 2013, 16:16:18 »
Nie jestem pewien czy takie wymuszanie pluginem to dobra rzecz. Już bardziej bym się skłaniał w stronę wiadomości powitalnej która stanowczo aczkolwiek nie pod przymusem zaleca powitanie się.
Inna sprawa że niektóre osoby (choćby BraciaB) również się witają, ale przy okazji swojego pierwszego posta w galerii czy innej dyskusji.

216
Inne / Odp: Dźwig/Transportowiec
« dnia: Nie, 15 Gru 2013, 12:47:53 »
Toście wykopali prehistoryczny temat! W każdym razie, Drangir dobrze podlinkował. Ale uważaj, bo w momencie kiedy tworzyłem ten pojazd pierwszy mod (KAS) działał i wyglądał zupełnie inaczej, a drugi mod (Damned Robotics) został zastąpiony tym od Drangira (White Smoke Industries)

217
Aktualności / Re: KSP 0.23
« dnia: Sob, 14 Gru 2013, 01:53:17 »
KSP Wiki. Strona "Planned features". Zakładka "Not happening". Nie ma, i nie będzie
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ktoś coś zauważył? Nikt? Brak Multiplayera na liście. Dam sobie urwać silniki że przed tym ogłoszeniem devsów jak byk było że multiplayer nigdy nie powstanie jako oficjalna część gry. Ale Squad tak zmienia zdanie jak i dolarem wieje. Co następne w kolejce? Myślę że na drugi plan pójdzie auto-pilot lub uzbrojenie. Bo czemu i nie? Publika hamerykańska chce, publika dostanie. No Kuhwa mać naprawdę słowni ci meksykanie.
Jak ja to widzę? Że z KSP się dzieje to samo co z World of Tanks na początku. Pomysł na grę bardzo dobry, gra miodna, ale firma zacznie grzebać, yebać i poprawiać, stworzą szmirę w porównaniu z poprzednim stanem produktu i jeszcze zażądają dwa razy wyższej ceny. Dziękuję, nie skorzystam z oferty.

218
Humor / Odp: Historyjka!
« dnia: Czw, 12 Gru 2013, 00:25:23 »
...która była jedynie przezwiskiem dla kambodżańskiego komandosa-ninja o polskich korzeniach planującego zamach na Jebediah Kermana...

Miało być jedno zdanie, to jest ^^

219
Obsługa techniczna / Odp: Znikające literki przy niektórych modach
« dnia: Śro, 11 Gru 2013, 22:47:35 »
U mnie ten błąd również się powtarza: zbyt mało RAM. Tu nie chodzi o to że masz modyfikacje i one psują grę, tylko o fakt że większa ilość modów to więcej pamięci zajętej przez KSP. A tej czasem braknie, i pierwsze co zostaje wywalone to czcionki i napisy. Potem tekstury.

220
Ogłoszenia / Odp: Nowy czat - trwają testy
« dnia: Pon, 09 Gru 2013, 19:33:48 »
Troszeczkę riserczu w internetach i mamy wyniki:
To coś co nawet chatem nazwać nie można zostało stworzone przez CODOLOGIC. Brzmi znajomo? Nie? To dobrze.
CODOLOGIC to dwóch indyjskich jegomościów którzy mieli wielkie marzenie: stworzyć serwis społecznościowy! Czytaj: następny plagiat facebooka. Było to zbyt trudne i polegli, więc co się dało wyrwać z kodu zamienili w chat. Widać to ewidentnie po tym jak to coś działa i wygląda.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ  --- strona twórców.

[zbędny komentarz wycięty]

Ingwden, jak ty żeś znalazł takie indyjskie cudeńko? Ruscy lepsze rzeczy na targu sprzedają za dwie flaszki.

LECZ! Jak tak się doczytać w listę rzekomych funkcji i możliwości to myślę że to coś mogło by się stać nawet substytutem dla PW. Albo systemem równoległym. Akurat u nas nie, ale podobno można nawet tworzyć wideo-konferencję czy przesyłać sobie pliki bezpośrednio. Taki biedny indyjski kuzyn Skype.

221
Ogłoszenia / Odp: Nowy czat - trwają testy
« dnia: Pon, 09 Gru 2013, 19:21:50 »
Ja rozumiem że ten nowy chat to tak po to żeby nam pokazać że stary nie jest zły? Doprawdy:
Nie stwierdzam dźwięków powiadomienia. Błąd zapewne po w teorii taka opcja jest.
Brak personalizacji - oddawać moje czarne tło!
Okienko wielkości systemowego traya, ledwo co w nim widać.
Jak napisał poprzednik, przy otwartym chacie forum nie odpowiada.
Połowę tego ogromnego okienka zajmuje nieczytelna lista użytkowników.
Brak bbcode, odpadają obrazki. Przynajmniej linki działają.
Dosłownie w 5 minut zbugowałem możliwość pisania prywatnego.
Brak możliwości ignorowania użytkowników.
I wygląd! Dżesusie, to już tęczowe misiaki-pluszaki są mniej pedzio. Może przesadzam, ale tak dla mnie wygląda to połączenie błękitu z białym.

A na plus? Można zmieniać kolor czcionki (stary chat załatwiał to bbcode) i mamy okienko które pokazuje kto jest online (wcześniej też to było, w formie tekstowej na dnie strony głównej forum).

Podsumowując? To jest marna podróbka chatu z facebooka. Zarówno usprawnioną metodą działania jak i wyglądem. Zamieniliśmy starego Mercedesa z jedną usterką (wywalanie z chatu bez powiadomienia) w formie Ajaxu na bezawaryjnego Matiza "tjuningowanego" wizualnie przez 6 letnie dziewczynki.

I'm sorry for everything, AJAX COME BACK!

222
Stacje kosmiczne / Odp: Kerbal Skylab I
« dnia: Nie, 08 Gru 2013, 00:14:39 »
Pełna kulturka, ładnie się Pan przedstawił i przywitał. Odwzorowanie na poziomie "magnifique", mimo paru zaburzeń proporcji (głównie wielkości paneli) ale być może to tylko złudzenie. Pojazd pierwsza klasa, i jak dla mnie chyba najlepszy pierwszy post użytkownika w historii forum :)
Witamy w naszych skromnych kosmicznych progach, i zapraszamy na chat (Zazwyczaj siedzi gdzieś zabunkrowany pod przyciskiem w menu na szczycie strony)

223
Poproś o pomoc / Odp: Problem z ISA MapSat
« dnia: Nie, 08 Gru 2013, 00:10:47 »
Odpowiedź dla ciebie może leżeć w zamianie moda. ISA Mapsat przez dłuższy czas był opuszczony i nieaktualizowany, obecnie łatki nadal pojawiają się strasznie rzadko. Ten problem który opisujesz pojawił się u mnie już 3 miesiące temu, od tego czasu nikt tego nie naprawił. Jako zamiennik mogę ci podać taki oto mod:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
SCANsat. Oficjalnie nieukończony, Work in Progress. Oferuje pięć różnych rodzajów skanerów, pracę paru pojazdów w jednym momencie (czytaj: skanowanie w tle!). I dzięki swojej metodzie działania nie zacina komputera tak jak to robi ISA. Minusami są m.in. okropny wygląd części, brak realizmu, skanowanie nie pobiera elektryczności i nie dodaje punktów science. Mod nie działa też w trybie kariery. Ogółem jak dla mnie wygląda na coś o parę punktów lepszego i bardziej rozwiniętego niż MapSat, ale testy osobiste będę dopiero wykonywać.

224
Obsługa techniczna / Odp: screenshoty
« dnia: Śro, 04 Gru 2013, 16:36:05 »
A tak na przyszłość, gdyby ktoś jeszcze miał taki problem:
Przyczyną był brak dostępu dla KSP do własnego folderu. Ot co, windowsowi czasem coś strzeli do łba. Najszybszą i najłatwiejszą metodą naprawy jest przeinstalowanie gry na inną partycję.

225
Aktualności / Re: KSP 0.23
« dnia: Śro, 04 Gru 2013, 15:37:22 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Cytuj
We're pleased to announce that update 0.23 is now in the Experimentals Phase! bit.ly/1bfBxJ1
Drangir już to wrzucił.

Strony: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 39