Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DawsterTM

Strony: 1 [2] 3 4 ... 39
16
Kampanie / Re: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Nie, 23 Mar 2014, 15:59:37 »
REGULAMIN
1. Udział w projekcie może brać każdy użytkownik posiadający konto na forum założone co najmniej 2 tygodnie od dnia rozpoczęcia tury. Dotyczy to zarówno kandydatur jak i głosowania.

2. Projekt kandydacki musi spełniać następujące wymagania (chyba że przetarg określa inaczej):
-Nie korzysta z oszustw w grze. Dotyczy to używania modyfikacji innych niż dozwolone, edycji części, przekłamania w opisie lub wszelakich opcji Dev Menu.
-Maksymalna ilość części określona jest w przetargu
-Nie jest wypełniony bugami ani nie korzysta z owych.
-Postarajcie się nie powtarzać projektów.
-Projekt może składać się z wielu pojazdów. Maksymalnie sześciu.
-Każdy projekt musi mieć swoją nazwę aby odróżnić go od pozostałych.
-Proszę o zminimalizowanie liczby złomu, ew. skasowanie go ręcznie po zakończeniu lotu.
-Podajcie o projekcie minimalne informacje. Wagę, liczbę części, zastosowanie, umiejscowienie.
-Obiekt może mieć tylko jedną funkcję główną. Łazik nie będzie latać, moduł energetyczny to nie magazyn RCS, moduł mieszkalny to nie latający zwiadowca.
3. Pliki save z projektami kandydackimi wysyłamy na adres pmb_kerbal@interia.pl, dawster@interia.pl lub udostępniamy link do pobrania.
4. Liczba projektów na użytkownika nie jest ograniczona.
5. Jeśli jeden uczestnik wygra powyżej pięciu przetargów mocno zaleca mu się tymczasowo zrezygnować z udziałów w przetargach. Nie jest to zakaz, jedynie prośba i reprymenda.
6. Organizator zastrzega sobie prawo odrzucenia projektów łamiący regulamin lub niszczących zabawę z projektu.
7. Każdy ma równe szanse, decydują tylko umiejętności i liczba głosów.
8. Każda z zasad może zostać zmieniona lub całkowicie pominięta jeśli zostało to określone w przetargu.
9. Użytkownicy spełniający następujące wymagania i mają na swoim koncie:
-2 wygrane przetargi
-1 wygrany przetarg i 2 przegrane
-4 przegrane przetargi
Mają prawo do ubiegania się o własny przetarg fabularny. By móc wystartować po owe pozwolenie należy mieć przygotowane:
-Napisane własne opowiadanie nawiązujące do PMB i mające podłoże do otwarcia nowego przetargu (Przykład: Overlord ma kłopoty i potrzebna jest ewakuacja. Przetarg właśnie na te urządzenie)
-Przygotowaną formułę przetargu, daty i godziny poszczególnych jego elementów (start, zakończenie przyjmowania zgłoszeń, ogłoszenie zwycięzcy)
Owe przetargi mogą odbyć się tylko dwa razy na użytkownika, w znacznych odstępach czasu. Wszystkie kwestie, wraz z przedstawieniem pomysłu należy najpierw omówić z jednym z organizatorów.
10. "Tryb Hardcore" jest wybieranym przez organizatorów przetargiem, które dostaje specjalne wymagania. Znajdą się również zadania dodatkowe które są  dodatkowo punktowane. Każde z nich będzie miało swoją wagę, która będzie dodawana do ogólnej puli głosów zwycięzcy.

Pod każdym przetargiem dopisane będą wymagania dodatkowe jeśli takowe wystąpią, oraz rodzaje dozwolonych konstrukcji.
UWAGA! Masz bardzo dobry pomysł który jednak wykracza poza ramy przetargu? Daj znać choćby pisząc w odpowiedzi w wątku. Każda pomoc się przyda!

17

To już jest koniec....
Cerberus: ukończony;
ArchAngel: ukończony;
Lem: ukończony;
Aparatura dodatkowa, przetargi specjalne, pojazdy obsługi: gotowe.
Nastała wiosna. Natura budzi się ze snu zimowego, powoli zdejmujemy z siebie coraz więcej ubrań, a nawet Kerbol jakby mocniej świeci. Tymczasem od wielu, wielu dni w temacie PMB nie działo się nic. Wydawać by się mogło, projekt umarł śmiercią naturalną.
Nic bardziej mylnego!
Ponieważ zakończyliśmy wszystkie prace z grafiku, nie pozostało nic tylko zamknąć ten etap historii projektu i rozpocząć nowy. Przez ostatnie dni razem z MegaProize dyskutowaliśmy żywo nad przeszłością Polish Munar Base, jak również nad przyszłością która PMB czeka. To były dysputy nad harmonogramu przetargów, pracami dodatkowymi, wymogami, urozmaiceniami, zmianami w prowadzeniu projektów. Ale gadania już koniec! Waszych (teraz już dwóch) organizatorów przygotowało się na parę miesięcy wytężonej pracy, przy zadaniach, przetargach i misjach jakich jeszcze dotąd nie było! Czasem będzie po staremu, innym razem kompletnie szalenie i dla zabawy, następnym razem wystawimy na próbę wasze umiejętności pilotażu i inżynierii kosmicznej. Jednego nie będzie: nudy! A w związku ze zmianą pór roku, przenosimy się również na bardziej zielone tereny...
Tak więc Panie i Panowie, zapraszamy na:



Wielkie otwarcie już niedługo
W międzyczasie wszyscy obserwatorzy oraz (w szczególności!) uczestnicy poprzednich przetargów mogą nacieszyć swe oczy pewnym małym prezentem od MegaProize przygotowanym dla każdego ze zwycięzców:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

18
Kampanie / Odp: [PPK] Wątek organizacyjny
« dnia: Czw, 20 Mar 2014, 23:04:47 »

Wywieszam białą flagę. W czasie się nadal nie wyrobię, a blokować przetargu już nie będę dłużej ani organizatora. Ikar 3_2 "Dancing Queen" nie ujrzy jednak światła dziennego.
Na pocieszenie, zdjęcia do momentu kiedy zdałem sobie sprawę że nie wyrobię z terminem:

Opis:
Do użytku wprowadzono kolejne niekonwencjonalne rozwiązanie problemów natury technologicznej: brak wytrzymałych wsporników startowych rozwiązano za pomocą kratownic podczepionych do znanych już nam decouplerów bocznych "inaczej". Wszystkie elementy rakiety startowej miały podczepione spadochrony. Zarząd DSL rozumie że projekt PPK ma bardzo ograniczone fundusze i postarano się ograniczyć przyszłe wydatki poprzez możliwość wykorzystywania starych elementów rakiet. Na pokładzie zamontowano cztery zestawy odczepianych pakietów "Instant-Science". Każdy miał przypisaną swoją strefę na której miał zostać wykorzystany. Pierwsza para wykorzystana by była na badania niskiej i wysokiej orbity (jedyne wykonane badania, tylko one dały już ~120 punktów science) a przed transferem zostały oddzielone. Oczywiście punkty nie zostały stracone! Przed odłączeniem pilot wybierał z każdego modułu raporty i składał w kabinie. W taki sposób kabina była jedynym elementem który musiał wrócić na Kerbin. Druga para to znowuż niska i wysoka orbita Munu, przewidywalnie kolejne ponad 120 punktów. Oprócz tego pozostały do wysłania dwa raporty CREW oraz nawet 10 raportów EVA! Nie każdy wie że nad każdym biomem można uzyskać inny raport EVA.
Po wykonaniu paru okrążeń nad księżycem pojazd miał wykonać transfer nad Kerbin (oczywiście wcześniej pozbywając się modułów naukowych) i wejść w atmosferę już tylko samą kabinom z pilotem, optymalnie wylądować w niezbadanym biomie dla następnych punktów EVA i CREW.

Łącznie przewidywałem uzyskanie od 500 do 600 punktów. Wiem że właśnie tyle by ten pojazd wyciągnał, gdyż właśnie tyle osiągnąłem sam, w innej rozgrywce interstellar z dokładnie tymi samymi modami i funkcjami. A wtedy nie wykorzystałem wszystkich EVA oraz laboratoriów....czyli moja misja mogłaby zebrać nawet 3 razy więcej punktów niż konkurencja. I misję tą dokończę, po czasie, aby udowodnić że tak się da!

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

EDIT
Panie zmiłuj się nad mą duszą, co za wtopa...
Najwidoczniej późna godzina oraz pośpiech zrobił swoje i w plany pojazdu wkradł się jeden drobny błąd...dwa razy więcej sprzętu badawczego niż dozwolono. No cóż, i tak bym nie zdążył mimo wszystko ^^
Życzę powodzenia tym uczestnikom którym się udało!

19
Kampanie / Odp: [PPK] Wątek organizacyjny
« dnia: Czw, 20 Mar 2014, 21:29:46 »
Wnoszę prośbę o przedłużenie przetargu o godzinę. Uczestnictwo swoje gwarantuję, jednak nie na 22:00. Do 23:00 pojawi się przynajmniej skrócony raport z przetargu.

20
Kampanie / Odp: [PPK] Wątek organizacyjny
« dnia: Wto, 18 Mar 2014, 14:58:27 »
Dodam że kariera nie tylko w interstellarze, ale w samych kerbalach wygląda w taki sposób. Zaczynamy od załogowych misji żeby dopiero potem dotrzeć do sond i komputerów. Marzy mi się drzewko gdzie na początku rozwijamy technologię lotniczą, po pewnym czasie dostajemy proste sondy, a niedługo po nich pierwsze loty załogowe. Potem też by musiał rozwój być tak kierowany żeby bardziej się opłacało i było możliwe najpierw wysłanie próbnika, a dopiero po nim astronautów. Ale wymagało by to sporej zmiany w całym systemie Science, a do tego Squad nie jest prędki. Obecnie najbliżej temu ideałowi jest drzewko/mod "Better Starting Than Manned".

21
Wyzwania / Odp: Wyzwanie: największa odległość od Kerbina
« dnia: Wto, 18 Mar 2014, 14:54:52 »
Hola hola Panie! Zluzujmy troszeczkę kołnierzyk bo blokują dopływ krwi. Po co ta arogancja? Po co prowokowanie kłótni? Odkopywanie starego tematu jest wbrew ogólnie przyjętej netykiecie i uznaje się za czyn niepoprawny, a powtarzający się za podlegający karze. Dlatego MegaProize prawidłowo zwrócił Panu uwagę uwagę, a takie miotanie się po komentarzu może tylko przedstawiać niski poziom kultury i obycia. Troszeczkę luzu, powaga zabija powoli.

22
Kampanie / Odp: [PPK] Wątek organizacyjny
« dnia: Wto, 18 Mar 2014, 01:13:53 »
Oj uznałem to bardziej za komentarz na temat kandydatur aniżeli uwagę do samego projektu. I popatrz na datę zakończenia tej drugiej próby: godzina 22:00 18 marca. Trochę wcześnie, nie sądzisz? ^^

23
Łaziki / Odp: Billys MB
« dnia: Pon, 17 Mar 2014, 22:55:56 »
O, teraz ładnie! I rzeczywiście, dość podobny do kultowego Jeepa. Bardzo mi się podoba. W ostatnim zdjęciu można już pociągnąć całkowicie hamerykańskim stylem: zamiast nieba i słońca za kerbalami wstawić kino samochodowe ^^

Nie myślałeś też o wysłaniu łazika na Muna lub inną planetę? Ciekaw jestem jakby wyglądał w scenerii piaszczystej na Laythe lub Polu.

24
Kampanie / Odp: [PPK] Polski Program Kosmiczny
« dnia: Nie, 16 Mar 2014, 23:04:06 »
Długo się zastanawiałem na kogo by oddać głos...niby ilość punktów jest wyznacznikiem, ale jednak wygląd też się choć trochę liczy. A co z nim? Ano nic! Obydwaj Panowie wrzucili parę fotek kompletnie zaciemnionych, i jedno oświetlone na których nic nie widać. Ja rozumiem że akurat na save panuje noc, więc startując jest ciemno, ale jednak to nie boli trochę warpnąć do przodu i wystartować rankiem. I właśnie wschód słońca polecam zarówno do startów jak i re-entry. Moim zdaniem panuje wtedy najlepsze oświetlenie.
I niepotrzebne jest też takie zatrzęsienie zdjęć mapy.
Prezentacje są zrobione okropnie, i nie mogę zdecydować kto ma dostać głos. Więc postanowię nie oddać na nikogo.
Chyba że poprawicie fotki. Przyda się też na przyszłość.

25
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Nie, 16 Mar 2014, 11:11:00 »
Z wiki KSP:


Oraz z filmiku oznaczonego jako źródło numer 9, wywiad z HarvesteRem przeprowadzony przez MaxMapsa:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ustawiony już jest na odpowiedni czas. Dla anglofobów:
Cytuj
We are working in conjunction with NASA on a separate add-on pack which you can consider it as a official mod. It is going to be released separately from .24, let's get that very clear, and it is going to require .24. So there gonna be two separate releases, and a NASA pack is going to come afterwards because there a lot of new core modifications that are making requirement to run the NASA pack.

Cytuj
Pracujemy we współpracy z NASA nad osobnym add-on packiem które możecie uznać za oficjalny mod. Zostanie wypuszczony osobno od .24, niech to będzie jasne, i będzie wymagać .24. Więc będą dwa osobne wydania, i paczka NASA wyjdzie po [.24 -przyp. red.] ponieważ jest sporo nowych kluczowych modyfikacji które stwarzają wymóg do uruchomienia paczki NASA [na wersji 0.24 -przyp. red.]

26
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Sob, 15 Mar 2014, 23:22:42 »
We wcześniejszych zapowiedziach i informacjach zostało dokładne powiedziane że ta misja to jedynie dodatek, nie żadna aktualizacja. I że zostanie wypuszczona PO wydaniu 0.24, gdyż zmiany wprowadzone w nowej wersji są kluczowe dla działania asteroidy.

27
Kampanie / Odp: [PPK] Polski Program Kosmiczny
« dnia: Śro, 12 Mar 2014, 22:31:03 »
Dotychczasowe silniki sprawiają się dobrze i nie widzę potrzeby ich nowych wersji. General Rocketry jest niepotrzebne.
Kontroli w locie ma się tyle co nic, więc Stability lub Flight Control to mus. Ale oprócz zwykłych skrzydeł Flight Control daje też SAS, czyli dodatkowa kontrola w kosmosie. A Science Tech przyda się do zbierana więcej punktów nauki.
Ja stawiam na Science Tech i Flight Control.

28
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 12 Mar 2014, 12:47:33 »
Psioczyć na Squad można, o ile ma się podstawy:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
DevNote normalnie się pojawił, sam go czytałem dziś rano przed ósmą.To zdjęcie było tylko jego częścią.

EDIT: DevNote pojawił się 11 godzin temu...

29
A więc to poszło z góry...więc żadnych zastrzeżeń do naszej administracji nie mam. To chyba byłyby pierwsze "wąty" gdyby okazały się prawdą.

Co do cofania, nie każda przeglądarka tak potrafi, i nie zawsze to działa.

30
To jest gorący apel do administracji forum. Nie wiem czy waszą zasługą jest jego nieaktywność przez ostatnie dwa dni, więc jeśli ten problem poszedł gdzieś wyżej od was, uznajcie moje słowa za nieważne i spokojnie je sprostujcie. Jeśli jednak się okaże że to jaśnie nam panująca grupa przeprowadzała ostatnio prace na forum i ni z gruchy ni z pietruchy zostało wyłączone....nieładnie. Bez ostrzeżenia, bez zapowiedzi po prostu wyłączyć. Gdyby choćby parę godzin wcześniej dać małą informację że takie coś będzie miało miejsce już bym się nie czepiał. Przecież wszystkie projekty jak PMB i PPK, wszystkie osoby piszące akurat w tym momencie posta (a te bywają nieraz godziną pracy) czy przeglądający nagle są off, i tracą całą pracę.
Jeśli toście wy Panowie zrobili nam takiego psikusa, naprawdę nieładnie.

A jako że to dział propozycje, to propozycją jest właśnie wcześniejsze informowanie o takich sytuacjach, jeśli tylko o nich wiecie.

Strony: 1 [2] 3 4 ... 39