Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Bill2462

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 23
91
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 04 Maj 2016, 10:47:29 »
W ogóle SQUAD się nie postarał jeśli chodzi i Bugi.
W wersji 64 bity, gra  wywala do pulpitu co średnio 30 minut i to podczas budowania pojazdu w VAB. Ostatnio zbudowałem też łazik i kręciło się tylko jedno koło. Pozostałe 3 były zablokowane. Nie pomogło ponowne zamontowanie, zmiana położenia a nawet zamontowanie  w oddaleniu od łazika na kratownicy ( żeby mieć pewność, że niczego nie będą dotykały.).

Osobiście to wolałbym poczekać jeszcze z miesiąc - dwa dłużej, tak aby SQUAD wszystko dopracował niż tracić czas na obchodzenie błędów gry. To bez sensu wypuszczać takiego bubla a potem co chwila łatki do niego.

92
Modyfikacje / Odp: KMP alpha 0.1 - AKTYWNY Multiplayer w KSP
« dnia: Pon, 25 Kwi 2016, 18:24:53 »
Ups... Mała pomyłka. Sorry... myślałem, że chodzi ci o ten multipleier o który jest temat.

Proszę o usunięcie tego postu.

93
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pon, 25 Kwi 2016, 12:16:55 »
Wciskasz taki mały przycisk koło panelu kerbala.

94
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Nie, 24 Kwi 2016, 14:25:44 »
@beryl

Baza z padaczką to jeszcze nic.  :)

U mnie w wersji 0.90 baza księżycowa stawała na jednym kole po przycumowaniu modułu dodatkowego modułu i nic nie dawało się z tym zrobić.

Jeszcze lepsze rzeczy działy się podczas projektu wydobywania surowców z asteroid. Holownik po przycumowaniu do asteroidy dostawał nagłego kopa i rozpędzał się do prędkości 8 razy większej od prędkości światła. Przy okazji rozsypując się na kawałki.

95
Może lepiej usunąć ten wątek ?

Skoro spolszczenia nie ma i pewnie nie będzie to po co wątek do czegoś czego nie ma ?

96
Statki kosmiczne / Odp: Duna grunt
« dnia: Śro, 20 Kwi 2016, 12:13:35 »
Cytuj
za późno wystartowałeś, przez co musiałeś palić tak wysokie AP
W sumie to nie celowałem dokładnie. Rakieta miała spory zapas paliwa wystarczyłby nawet gdybym chciał wystrzelić sondę w najmniej ekonomicznym ustawieniu planet.

Cytuj
nie wykorzystałeś spadochronów podczas lądowania.
Konstrukcja lądownika bardzo by utrudniła lądowanie na spadochronach. Gdybym przyczepił je do kadłuba lądownika to po  ich otwarciu,  masa pojazdu powrotnego obróciła by całość do góry nogami. A nawet gdyby nie to źle by to wyglądało gdyby spadochrony przenikały przez moduł powrotny ( po otwarciu czasze znajdowały by się w połowie wysokości lądownika) . A poza tym to mimo rzadkiej atmofery, po uwolnieniu z kapsuły opór powietrza, spowolnił lądownik w podobnym stopniu jak spadochrony.


[Post scalony: [time]Śro, 20 Kwi 2016, 12:16:29[/time]]
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

97
Statki kosmiczne / Duna grunt
« dnia: Wto, 19 Kwi 2016, 00:09:53 »
- Sorry, Nie ma kasy na projekt eksploracji Duny. - Powiedział Mortimer Kerman, szef działu biznesowego KSC.

- Ale jak to? - Zapytał Jim Kerman, szef działu naukowego. - Miała być kasa na 2 lądowniki stacjonarne i 3 łaziki na dunie. Moglibyśmy zbadać olbrzymi obszar planety i zdobyć dane potrzebne do zorganizowania misji załogowej.

- Nie ma funduszy i koniec. Mamy cięcia budżetowe poza tym aktualnie koncentrujemy się na projekcie badania Laythe. To bardziej ciekawy obiekt niż Duna. Na Laythe jest woda, tlenowa atmosfera a od kiedy sonda Kerminer I dokonała przelotu obok niego  i zrobiła  zdjęcia, wszyscy naciskają aby tam jak najszybciej polecieć.

- I co? Dlatego porzucimy program badawczy Duny? Nie skończymy przygotowywać misji na Laythe szybciej niż za 3 lata. Lot na Joola trwa kolejne 3 lata. Czyli rezultaty uzyskamy dopiero za 6 lat. Do tego czasu wszyscy zapomną o eksploracji kosmosu i nie dostaniemy kolejnych funduszy. Z wysyłania tych idiotów turystów i prywatnych satelitów na orbitę nie uciągniemy całego programu kosmicznego.

- Może i masz rację.-Zamyślił się Mortmer -   Ale władowanie połowy budżetu programu misji na Laythe w misję na stosunkowo lepiej zbadaną dunę ? To się nikomu nie spodoba.

- No tak... Łaziki tam już wysyłaliśmy, Lądowniki też. Ale gdybyśmy zamiast 2 lądowników i 3 łazików wysłali na Dunę wysłali 1 lądownik. Taniej by wyszło.

- Mamy na dunie 3 lądowniki to było by nic nowego. - Zauważył Mortimer.

- Ale gdyby tak do lądownika doczepić kapsułę powrotną i przywieźć pierwsze próbki gruntu z Duny ? Moglibyśmy zmontować sondę w 2 lata. Wysłalibyśmy sondę w czasie okienka  dla manewru Hohmana. A powrót nastąpiłby w czasie następnego okna. Całość misji potrwała by jakieś 2 lata. Moglibyśmy dostarczyć na kerbin 1kg skał z Duny. To byłby duży sukces naukowy, technologiczny i PRowy. Być może nawet dostalibyśmy więcej budżetu i udało by się zrealizować bezzałogową misję na Gilly. Tą co anulowaliśmy z powodu braku funduszy.

- Hm... to może nawet niezły pomysł.... - Zastanowił się Mortimer.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I tak narodził się projekt Duna Grunt.


2 Lata później :

10 .... 9 .... 8 .... zapłon silnika głównego  .... 7 .... 6 .... 5 .... 4 ... zapłon rakiet pomocniczych .... 2 .... zaciski zwolnione ... 1 ... i start rakiety Tytan X z sondą Dune grunt!



3 Minuty po starcie odpadają rakiety pomocnicze.


6 minut po starcie odłączony zostaje 1 stopień. Rakiety, stopień drugi wykonuje manewr TDI ( Trans- Duna - Insertion burn) .




20 minut po starcie od 2 członu rakiety, oddziela się sonda.


Oraz ładunek dodatkowy, dwa satelity obserwacyjne kerbola. ( Skoro mamy wolne miejsce w rakiecie to wyślijmy trochę ładunku dodatkowego, zaoszczędzimy kasę. - Powiedział Mortimer)



Bye kerbin !


Po drobnym manewrze korekcyjnym ( 14 m/s), sonda wchodzi na trajektorię wiodącą na Dunę.


200 dni później ....

Hello Duna!


Godzinę przed wejściem w atmosferę, od lądownika oddziela się moduł transferowy. Ulegnie on spaleniu w atmosferze Duny.


Kapsuła z lądownikiem wchodzi w atmosferę.


Aby wylądować po nasłonecznionej stronie planety. ( Zdjęcia z lądowania muszą być jasne, inaczej nikt tego nie kupi. - Powiedział Gene Kerman, szef działu Pr) inżynierowie zastosowali skomplikowaną trajektorię podejścia do lądowania. Najpierw sonda wchodzi w atmosferę i wytraca większość prędkości. Ale zamiast wylądować, opuszcza na chwilę atmosferę aby przelecieć nad ciemną stroną planety. Dopiero później wchodzi ponownie do atmosfery i finalnie ląduje.

Przelot nad ciemną stroną ukończony. Pora na lądowanie.



Kapsuła i osłona termiczna odrzucone !



Silniki lądownika odpalone!



Wylądowaliśmy !


Antena główna lądownika rozwinięta. Pora na uruchomienie systemów i rozpoczęcie badań.


Lądownik będzie prowadził badania i zbierał próbki przez 400 dni zanim otworzy się okienko startowe dla kapsuły powrotnej.

400 dni później....

Startuje pojazd powrotny z próbkami.


Atmosfera Duny jest bardzo rzadka. Grawity turn wykonujemy już na 12 kilometrach.



Po 5 minutach od startu, pojazd powrotny wchodzi na orbitę parkingową wokół Duny.



Po wykonaniu 1 okrążenia planety, zaczynamy manewr transferu na kerbin.


Paliwo stopnia wznoszenia wyczerpane. Odrzucamy go i uruchamiamy stopień manewrowy.



Bye duna!


Po standardowej korekcie trajektorii, znajdujemy się na kursie dążącym do przechwycenia przez kerbin w ciągu 300 dni.


300 dni później .....

Hello again Kerbin !


Pojazd powrotny odpala silnik na 20 minut i wchodzi na orbitę wokół kerbinu.


Kapsuła z próbkami nie posiada własnej osłony termicznej więc nie może sama wrócić na kerbin.

Zadanie ściągnięcia pojazdu z orbity, dopisano do listy zadań podczas testowego lotu nowego wahadłowca.



Kontrola tu Ranger 1, zbliżamy się do celu.


Jeszcze kawałek...


Idealnie !


3 dni później testowy lot zostaje zakończony i wahadłowiec z pojazdem powrotnym w ładowni, wraca na kerbin.




Koniec!

Wszystkie statki które użyłem do tej misji są całkowicie Stockowe.
Jedyne mode które zostały użyte to :

Hyper edit ( testowanie lądowania na Dunie)
kerbal redux engineer ( Pokazywanie ilości Dv w poszczególnych stopniach. Niezbędne przy projektowaniu lądownika i statku powrotnego).

Wersja gry to 1.0.4

98
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Sob, 09 Kwi 2016, 17:48:20 »
WOW!

Wreszcie squad trochę się ruszył i zrobił coś w dobrym kierunku.

99
Statki kosmiczne / Projekt AMM - Wydobywamy surowce z asteroid!
« dnia: Pią, 25 Mar 2016, 18:25:00 »
5 Lat temu, z Kerbinu wystartowała mała sonda. Jej celem było zbadanie niewielkiej asteroidy krążącej po orbicie słonecznej. Po jednym roku lotu dotarła do celu.


Przesłane dane były zaskakujące. Okazało się, że asteroidy nie są tylko wielkimi kamieniami, są kopalnią rzadkich metali. Obliczono, że jedna asteroida klasy E jest w stanie zapewnić zaopatrzenie w rzadkie metale dla całego przemysłu na kerbinie... na prawie 5 lat.
Zaczęto więc kombinować jak się do tych surowców dostać.

W tym  celu powstał projekt AMM ( Asteroid Mining Mission )

Pierwszym statkiem jaki trafił na orbitę było obserwatorium radioastronomiczne.







Dzięki czułym urządzeniom na jego pokładzie, możliwe stało się wykrywanie obiektów znajdujących się nawet w pobliżu orbity Joola ( chodź z powodu dużej prędkości nie istniała by możliwość przechwycenia obiektu o tak wydłużonej orbicie)
Dodatkowo obserwatorium zostało umieszczone na orbicie 37 tysięcy kilometrów nad kerbinem aby zminimalizować zakłócenia.



Tydzień później wystartował statek przechwytujący. Dzięki wydajnemu wydajnemu silnikowi VASIMIR i dużemu zapasowi paliwa, nie jest on statkiem jednokrotnego użytku, jest obliczony na przechwycenie nawet do 4 asteroid.

Został on umieszczony na orbicie pomiędzy Munem a Minmusem. Grawitacja kerbinu nie jest tam tak silna co ułatwia dostosowanie orbity do trajektorii przelatującej asteroidy.


Dodatkowo ogromne panele słoneczne potrzebne do zasilania energochłonnego silnika są składane. Umożliwiło to zmieszczenie go do jednej rakiety.





Trzecim statkiem była ogromna stacja wydobycia i przetwarzania surowców. W przeciwieństwie do pozostałych statków jest ona załogowa. Mieści 3 astronautów którzy obsługują wydobycie i przetwarzanie surowców, konserwują sprzęt a także prowadzą badania naukowe na asteroidzie.
Tak samo jak statek przechwytujący, ma składane panele słoneczne. Dzięki temu jakimś cudem zmieściła się do jednej rakiety. ( Która wyglądała jak wielka dżdżownica więc jej nie pokazuję).






Olbrzymie panele baterii słonecznych zasilają zarówno urządzenia wydobywcze jak i wydajny napęd: 3 silniki jonowe. Ilość paliwa wystarczyłaby na umieszczenie stacji na orbicie Duny i z pewnością wystarczy na planowany 15 letni okres pracy.
Stacja krąży tuż za orbitą Muna. Takie oddalenie jest podyktowane problemami z manewrowaniem olbrzymią asteroidą w bezpośredniej bliskości Kerbinu.

4 miesiące po wyniesieniu stacji wydobywczej nadleciała pierwsza asteroida nadająca się do przechwycenia.
Obliczono więc trajektorię dla statku przechwytującego :

Silnik odpalony!


Po 31 dniach od pierwszego z 2 odpaleń zbliżamy się do asteroidy.




Wreszcie po 1 godzinnym powolnym zbliżaniu, chwytak zagłębia się w grunt i asteroida jest oficjalnie złapana.
Widać też jej wielkość w stosunku do statku.


Silnik zostaje odpalony i rozpoczyna się  przechwytywanie asteroidy.


Podczas gdy trwa operacja przechwytywania asteroidy, z kerbinu startuje statek z załogą stacji.


Po dwóch dniach lotu, załoga dociera na stację.


Po kolejnych dwóch tygodniach tygodniach, asteroida zostaje doholowana do stacji.


Statek przechwytujący wraca na swoją orbitę parkingową a stacja dokuje do asteroidy.



Stacja przymocowana! Widać wielkość paneli słonecznych ( generujących przy pełnym nasłonecznieniu 1000 jednostek energii na sekundę)


Rozpoczyna się wydobycie i badanie asteroidy.


3 miesiące później, kiedy ładownia stacji jest pełna przetworzonych surowców, z kerbinu startuje kapsuła powrotna. W jej wnętrzu zmieści się prawie 5 ton rzadkich metali.



Kapsuła dokuje do wolnego węzła stacji gdzie pozostanie dopóki jej ładownia się nie wypełni.



Surowce załadowane! Kapsuła oddziela się i rozpoczyna powrót na Kerbin.







Asteroida pozostanie przymocowana do stacji aż jej zasoby się wyczerpią. Potem zostanie odholowana na trajektorię kolizyjną z Munem tak aby wytworzona przez nią fala sejsmiczna pomogła w zobrazowaniu struktur wewnątrz srebrnego globu. 

Koniec!

Mody :
Near future Solar ( panele słoneczne)
IR ( ruchome części)
USI kolonization system ( niektóre moduły na stacji wydobycia)
KIS ( jedna część na stacji )
Near future Propulsion ( Silnik na stacji, silnik na statku przechwytującym, silnik w obserwatorium ).

100
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Czw, 24 Mar 2016, 13:41:10 »
Statek do łapania asteroid, napędzany silnikiem plazmowym, i zasilany przez panele słoneczne.

Aby całość zmieściła się do jednej rakiety, ramiona paneli słonecznych są składane.





Mogą się również obracać !



[Post scalony: Czw, 24 Mar 2016, 20:39:09]
I jeszcze jeden statek : stacja przetwarzania surowców z asteroid.

101
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Pon, 14 Mar 2016, 19:57:50 »
Start rakiety zakończył się pomyślnie. O 21:12 sonda powinna odłączyć się od ostatniego stopnia rakiety i rozpocząć podróż na marsa.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

102
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Nie, 13 Mar 2016, 13:41:05 »
Jutro wystartuje misja marsjańska w ramach projektu ExoMars. Na czerwoną planetę poleci lądownik Schiaparelli EDM i orbiter ExoMars Trace Gas Orbiter. Więcej informacji : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

103
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Pon, 29 Lut 2016, 22:58:54 »
Pojawił się już następca KerbalStuff : Space Dock



Wygląda bardzo podobnie do kerbalstuff.

link : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

104
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Wto, 16 Lut 2016, 19:25:45 »
Działania SQUAD są całkowicie nielogiczne. Przecież więcej stron o tematyce związanych z KSP oznacza, że więcej osób się dowie o istnieniu takiej gry. Niezależnie od tego czy będzie to forum, fanpage czy baza modów. A większe zainteresowanie = większy zysk ze sprzedaży. Dziwne.... No chyba, że podpisali jakąś umowę o promowanie Curse i płacą im za nie wspieranie innych baz modów. 

A co do curse to najbardziej wkurzające jest wyszukiwanie. Części modów nie znajdziemy w wyszukiwarce na stronie i trzeba szukać przez google. Dodatkowo przy słabym internecie ( niska prędkość transferu) , pobieranie potrafi się spontanicznie zakończyć w dowolnym momencie  Nigdy nie zdarzało się to na kerbalstuff.
I czy tylko mnie co jakiś co jakiś czas wyświetlało się : " Sprawdzamy twoją przeglądarkę aby ustalić czy nie jesteś intruzem, przekierowanie do strony nastąpi za ... " A chwile później alert antywirusa : " zablokowano zagrożenie sieciowe" ?!

Tak czy inaczej wielka szkoda.

RIP KerbalStuff

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

 [/spoiler]

105
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Sob, 30 Sty 2016, 19:33:27 »
Załoga misji Ares 1 wylądowała na Tekto. Nudny płaski teren choć wybrany specjalnie żeby ułatwić lądowanie. W najbliższych dniach zaplanowane jest budowanie bazy oraz rozpoczęcie produkcji paliwa dla statku powrotnego.

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 23