Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Bill2462

Strony: 1 ... 19 20 [21] 22 23
301
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Antena naziemna
« dnia: Sob, 01 Lis 2014, 22:21:34 »
Antena taka sobie /:  znacznie lepiej wyglądałaby już antena wykonana z płyt 1x1 za to samochód wygląda dobrze i to właśnie on a nie antena powinien znaleść się na forum.

302
Poproś o pomoc / Odp: Ponowne crashe
« dnia: Sob, 01 Lis 2014, 21:09:59 »
Log jest ucięty. I to właśnie w tym uciętym fragmencie jest przyczyna twoich crashów. W tym fragmencie wszystko wygląda normalnie.
I na przyszłość : logi wrzucaj do spoilera.

303
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Pią, 31 Paź 2014, 20:35:27 »
Ja również nie odniosłem takiego wrażenia.

304
Faktycznie zabrzmiało to jakby opinie były niewiadomo jakie surowe , ale faktem jest , że to moja pierwsza tego typu relacja na forum i mogą się pojawić błędy których nie popełniłby ktoś doświadczony.

Edit1 : Tak więc dziękuję też za wszystkie uwagi ponieważ dzięki nim wiem co zrobiłem źle i mogę to poprawić.

305
Może nie przedstawiłem tego za ciekawie ale weźcie pod uwagę , że to moja pierwsza tego typu relacja na forum. Poza tym chciałem przedstawić wszystko chronologicznie od chwili wysłania pierwszej misji rozpoznawczej. Postaram się aby następna część była ciekawsza.

306
Poprawione. Ale nie tu tkwi błąd. Szukacie go na screenach.

307
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Exploracja Moho - Program Olympus
« dnia: Śro, 29 Paź 2014, 21:49:35 »
Witam!
 
Program Olympus część 1

Dzisiaj zaprezentuję wam pierwszą część programu Olympus.
Celem programu jest założenie bazy i załogowa exploracja powierzchni moho.
Dlaczego moho? Otóż prawie nikt tam nie lata. Po za tym to jedna z najtrudniej osiągalnych planet układu kerbolskiego.
Niska ekscentryczna orbita i mała grawitacja  utrudnia spotkanie , a jeżeli już do niego dojdzie to bardzo duża prędkość względem planety i brak atmosfery  sprawia , że wejście na orbitę wymaga co  zmiany prędkości o co najmniej  4000 m/s.

lista modyfikacji których będę używał w programie:
*KAS (Kerbal Attachment System) ( Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ )
*Kethane  ( Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ )
*Scan Sat ( Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ )
*Raster Prop monitor (Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
* Hot rockets ( Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ )
* Procedural Fairings ( Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ)
*Kronal Vessel Viewer   (Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ)

uwaga : mody  Hot rockets , Kronal Vessel Viewer , Raster Prop monitor nie zmieniają mechaniki gry. Dodałem je ze względu na walory wizualne.
Przejdę teraz do opisu pierwszej misji programu:
Sonada Messenger 1

Cele misji :
*Wejście na orbitę planety
*potwierdzenie bądź wykluczenie obecności kethanu.
*Wykonanie dokładnych map powierzchni planety.
*Szukanie miejsc do lądowania następnych misji.

Sonda Messenger 1 :


Sonda messenger 1 wraz z rakietą tytan I i stopniem tranferowym :


Dane techniczne sondy meeesenger 1 :
* masa : 1,41 tony.
* ilość xenonu : 4600.
* zasilanie : 4 panele słoneczne 1x6.
* instrumenty pomiarowe :
- 1 detektor kethanu ks-210 ( z moda kethane)
- 1 radar ( z moda scansat )
- 1 detektor multispektralny ( z moda scansat )
- 1 instrument SAR (z mada scansat)

napęd : 1 silnik jonowy
komunikacja :
1 antetna wysokiego zysku : communictron  88-88
3 anteny niskiego zysku : communictron 16
Ze względu na to , że statek posiada 2 razy więcej dv niż jest konieczne , zdecydowałem się nie lecieć na moho bezpośrednio z orbity kerbinu ale wykonać manewr na orbicie kerbolu.

opis misji:

1. Rakieta Tytan I startuje.


2. Odrzucamy dopalacze. (wiem wygląda dziwnie  :D )


3. Odrzucamy stopień 1 i owiewkę.


4.Przyspieszamy do prędkości ucieczkowej.


5. Odrzucamy ostatni stopień rakiety. Do prędkości ucieczkowej brakuje 150 m/s. Opalamy więc silnik stopnia transferowego.
 

6. Panele słoneczne i antena rozkładają się.


7. Planujemy manewr zrównania nachylenia orbity z planetą moho.


8. Silnik odpalony! Manewr potrwa 2 minuty i zużyje 1100 m/s ze zbiorników statku.


9. Planujemy manewr transferowy.


10. Silnik stopnia transferowego zostaje odpalony po raz ostatni na 3 minuty. Manewr zużywa resztę pozostałego w zbiornikach paliwa rakietowego. Dv 3200 m/s.


11. Wypalony stopień transferowy zostaje odstrzelony.


12. Pierwsze odpalenie silnika jonowego. Wykonujemy korektę kursu. dv 70 m/s.


13. W oddali pojawia się planeta moho. Prędkość statku wynosi 5200 m/s. Odpalony zostaje silnik jonowy w celu wejścia na orbitę.


14. Największe zbliżenie do planety. Poruszamy się wciąż z prędkością 3000 m/s.


15. Messenger 1 oddala się od planety. Jednak prędkość wynosi już tylko 1000 m/s.


16. Mamy orbitę !


17.Wykonujemy manewr wyrównania orbity.


18. Rozpoczynamy mapowanie  planety.


W następnej części misja sondy messenger 2 z 3 łazikami.
P.s Na screenach znajduje się 1 mały błąd. Ciekawe kto go znajdzie ?

308
Poproś o pomoc / Odp: Kilka lotów naraz
« dnia: Nie, 26 Paź 2014, 14:21:49 »


Jak można tego nie wiedzieć? Wejdź do menu I sprawdź pod jakie przyciski masz przypisane te funkcje.
do tego piracka wersja.
I Sorry ale na forum nie tolerujemy piractwa.
 Twórcom należy się chyba trochę pieniędzy za taką dobrą grę.
 

309
Modyfikacje / Re: ISS Community
« dnia: Nie, 26 Paź 2014, 08:38:46 »
Cytuj
a wnętrza kabin są dopracowane i pełne komputerów. Choć kabin mieszkalnych jest stosunkowo mało.
Ściągnąłem tego moda i zobaczyłem , że  wnętrza ma tylko moduł cupola. Reszta modułów  NIE POSIADA wnętrz. Czy w ogóle uruchomiłeś tego moda ? A jeśli tak to czy sprawdzałeś wnętrza.?

310
Modyfikacje / Re: ISS Community
« dnia: Sob, 25 Paź 2014, 21:52:18 »
Nie dość , że podałeś link nie do moda tylko do strony projektu który używa moda , to po przejściu przez dwa kolejne linki , docieram do strony głównej curse.
Podaj link BEZPOŚREDNI albo poproś moderatora aby usunął wątek.

Edit 1 : znalazłem ten link za ciebie : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Edit 2:Na curse jest on w paczce modów : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

311
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: DeadlyReentry_v6.2.1 Pomoc
« dnia: Sob, 25 Paź 2014, 17:31:10 »
Wersja na x64 na tą chwilę nie istnieje.
W ogóle wersja 64 bitowa nie najlepiej toleruje mody.
Jeżeli chcesz grać z deadly reentry polecam przesiadkę na wersję x32.

312
Własna twórczość / Odp: Nasze najbardziej widowiskowe zdjęcia
« dnia: Pią, 24 Paź 2014, 21:44:09 »
Tak. Ale to nie jest mod. Masz to w stocku pod alt + F12 razem z innymi cheatami.

313
Własna twórczość / Odp: Nasze najbardziej widowiskowe zdjęcia
« dnia: Pią, 24 Paź 2014, 19:59:47 »
Jebediah Kerman  odstresowuje się po pracy. :D





p.s tak wiem widać panel whack a kerbal.

314
Samoloty / Odp: X5
« dnia: Czw, 23 Paź 2014, 07:18:26 »
Poprawione . Faktycznie chodziło mi o swój poprzedni rekord.

315
Samoloty / X5
« dnia: Śro, 22 Paź 2014, 21:44:51 »

Witam!
Dzisiaj zaprezentuję wam kolejny Samolot z serii " X".
Tym razem firma Bill's Juncard otrzymała kontrakt na zbudowanie samolotu zdolnego do wystrzelenia z pokładu satelity bądź rakiety balistycznej.
Tak więc panie i panowie , oto X5!!
Zanim jednak przejdę do opisu misji , garstka danych technicznych:
Masa wraz z ładunkiem : 19,02 tony.
Masa bez ładunku : 15,76 tony
paliwo : 1335.
Silniki : 3 silniki turbojet.
energia elektryczna : 700 jednostek.
Załoga : 2 kerbale.
Maksymalna masa załadunku Utajniono

Opis Misji :

1. Technicy przygotowują X5 do startu .


2. X5 już na pasie. Silniki odpalone !


3. Start!


Faza od startu do osiągnięcia pułapu 10 km UTAJNIONA.

4. Na 10 kilometrach wyrównujemy lot, prędkość gwałtownie rośnie.


5. Prędkość przekracza 1000 m/s , wokół statku pojawia się zjonizowana plazma.


6. Unosimy dziób w celu opuszczenia gęstych warstw atmosfery. 


7. Na 30 km , w celu stabilizacji,  zostają wyłączone silniki boczne. Prędkość cały czas rośnie.

 
Na 45 kilometrach silnik kończy pracę z braku powietrza.

Faza lotu od wyłączenia silnika do otwarcia ładowni UTAJNIONA

8. Po osiągnięciu pułapu 60 km , otwieramy ładownię.


9. Oczom naszym ukazuje się ładunek : Satelita szpiegowski wraz ze stopniem napędowym.


10. Przy pomocy małych silniczków na paliwo stałe ładunek zostaje wypchnięty w z ładowni.


11. Zużyte silniki zostają odrzucone.


12. Odpalony zostaje silnik stopnia napędowego , w celu podniesienia apoapsy do 100 km.


13. 2 odpalenie , Satelita wchodzi na orbitę.


14. Odstrzelenie członu napędowego.


15. Człon napędowy dzięki wbudowanemu komputerowi wykonuje manewr deorbitacji i spala się w atmosferze.




16. Tymczasem X5 po zamknięciu ładowni , kontynuuje lot po trajektorii balistycznej.


Po wejściu w atmosferę miałem właściwie zawrócić do KSC  ale ... paliwa jest aż nadto .... więc czemu nie oblecieć kerbinu dookoła.  ;D

17. Wykonujemy manewr odbicia się od atmosfery , X5 wraca w kosmos.


18. Przelecieliśmy na ciemną stronę kerbinu , światła w kabinie zostały zapalone. Bill i Jebediaha mają chwilę by nacieszyć się brakiem grawitacji.


19. Wykonujemy 2 odbicie od atmosfery.


20. Wracamy na jasną stronę kerbinu.


21. Przelatujemy nad słynną Wielką Pustynią Kerbińską. Powoli wchodzimy w rzadkie partie atmosfery.


22. 50 kilometrów od KSC,  X5 wchodzi w gęste warstwy atmosfery z prędkością 1500 m/s.
Powłoka statku rozgrzewa się do czerwoności , a przeciążenie dochodzi do 3,5 G.


23. Odpalone zostają wszystkie silniki odrzutowe, wykonujemy korektę kursu aby trafić w pas.


24. Lądujemy!


25. Wylądowaliśmy !!!


Kilka słów na koniec :
Podczas misji pobiłem kilka swoich poprzednich:
1. Rekord czasu okrążenia kerbinu samolotem  :  40 minut.
2. Rekord zużycia paliwa podczas okrążenia kerbinu samolotem : 20% .
Nie używałem żadnych modów ani cheatów.
Komentarze zarówno pozytywne jak i negatywne mile widziane.

Strony: 1 ... 19 20 [21] 22 23