Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Bill2462

Strony: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 23
211
Problemy z modyfikacjami / Odp: Paczki dodające planety.
« dnia: Nie, 26 Kwi 2015, 19:37:17 »
O jaki mod chodzi ?


212
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 25 Kwi 2015, 20:46:51 »
Z ostatniej chwili !
Mamy filmy z grupy medialnej!

Film od  Scotta Manleya!


Film od  EnterElysium !


Film od  TheWinterOwl !


I cinematic trailer od StreetlampPro!

213
To znaczy , że musisz znaleźć plugin dla 0.90 i go podmienić.

214
Cytuj
Niespodzianka: napięcie nie zmienia się wraz z działaniem baterii.

Niestety nie. Akumulator działa na zasadzie odwracalnej reakcji chemicznej. Kiedy rozładowujemy akumulator spada ilość substratów a więc i szybkość reakcji. Tak to można wyjaśnić w skrócie.
Z resztą tu masz przykładowy wykres zależności napięcie - czas w rozładowywanym akumulatorku.

215
Cytuj
Co to znaczy, że nie zadziała?

Chodzi o sterowanie. Kiedy statek odchyli się w górę lub dół podczas lotu w atmosferze , strumień powietrza wpadnie do ładowni i zwiększy opór w części ogonowej , co spowoduje z kolei , powrót do poprzedniego kierunku lotu.  Im bardziej się odchyli , tym większa będzie ta siła. W ten sposób sterowanie będzie koszmarem.  Jeśli statek zacznie pikować , to nie będzie się dało go szybko opanować. Nie mówiąc już o zawirowaniach które spowodowałaby ta wielka  "dziura" w kadłubie. Ale raczej ta pierwsza przyczyna bo nie podejrzewam SQAD o tak zaawansowany model przepływów powietrza.

[Post scalony: [time]Czw, 23 Kwi 2015, 20:28:04[/time]]
Ale poza tym drobiazgiem fajny statek. No i zapowiada się ciekawy AAR.
 
Tylko amperomierz nie pokazuje stanu baterii. On mierzy natężenie prądu czyli po ludzku jego zużycie. Do pomiaru stanu baterii służy  woltomierz który mierzy napięcie.  :D

216
Fajna misja , obawiam się tylko , że odkryta ładownia może nie zadziałać przy nowej areodynamice , planowanej w nowej wersji.

217
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Śro, 22 Kwi 2015, 20:27:29 »


Grupa astronautów obserwuje start rakiety Tytan X.

Dla ciekawskich , rakieta z bliska.
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

218
Zapowiada się świetnie , czekam z niecierpliwością na kolejne części.

219
Proponuję przenieść  tutaj dyskusję na temat  możliwości kolonizacji innych planet i  pozaziemskiego wydobycia surowców.

220
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Cywilizacje pozaziemskie?
« dnia: Pią, 17 Kwi 2015, 19:00:58 »
To zależy od wydajności użytego napędu gdyby się udało zbudować coś w stylu Rangera z interstellar...  ale tak czy inaczej metoda przewozu musi być tania w exploatacji.
Poza tym chyba raczej czas skończyć ten offtop.

[Post scalony: Pią, 17 Kwi 2015, 19:08:29]
Proponuję przeniesienie dyskusji na temat kolonizacji innych planet i pozaziemskiego wydobycia surowców do: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

221
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Cywilizacje pozaziemskie?
« dnia: Pią, 17 Kwi 2015, 18:11:10 »
Cytuj
po wyciągnięciu samych wraków zatopionych statków można by odzyskać co nieco materiału

Raczej nie. większość masy obecnych statków to materiały które rozkładają się w słonej wodzie. Po wyciągnięciu na powierzchnię będą warte tyle co kupa rdzy. Jedyne co we wrakach jest wartościowe to metale szlachetne , ale w nowych statkach to są one tylko w elektronice pokładowej.

A co do wydobycia na księżycu to przeszkodą jest niski poziom rozwoju technik napędowych. Program rozwoju silników atomowych zarzucono natomiast silniki chemiczne są ciężkie i mało wydajne. Jeśli skonstruujemy napęd który umożliwi statkowi  stałe kursowanie pomiędzy orbitą księżyca a niską orbitą okołoziemską , bez spalania dużych ilości paliwa,  to do rozwiązania pozostanie już tylko problem skonstruowanie  statku umożliwiającego tani transport na orbitę i z orbity. Sądzę , że SSTO idealnie się do tego nadaje.

222
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Śro, 15 Kwi 2015, 20:16:32 »
Cytuj
PROCEDURALNE SZYBY CONFIRMED
Amazing! Zbuduję wreszcie biodome na munie.

Czyli ogólnie wreszcie porządny update , będzie się czym nacieszyć , no i wejście statkiem bez osłony w atmosferę będzie raczej kiepskim pomysłem   i osiągnięcie orbitalnych prędkości na samych jetach będzie niemożliwe.  Czyli  zbudowanie SSTO będzie  trudniejsze. Wreszcie.

223
Gotowe poradniki / Odp: Budowa międzyplanetarnych SSTO
« dnia: Nie, 12 Kwi 2015, 19:30:55 »
Skoro temat budowy SSTO to dorzucę coś od siebie ( mam trochę ekstremalne poglądy na ten temat ). Uważam , że silniki atomowe są słabe dla  SSTO, są ciężkie i spalają dwuskładnikowe paliwo które też jest ciężkie. Według mnie najlepsze do takich zastosowań są silniki jonowe. Są lekkie i spalają równie lekki xenon , no i mają isp na poziomie 2200 co czyni je bardzo wydajnym napędem.  Co prawda są jaja z manewrami ale można podzielić największe z nich na części np po 100 m/s , teorytycznie da się nawet wykonać manewr transferowy Hohmana. A lądowanie można przecież wykonać za pomocą silników na paliwo dwuskładnikowe. Czyli ogólnie jest to bardzo dobry napęd do SSTO.

[Post scalony: [time]Nie, 12 Kwi 2015, 19:32:56[/time]]
Nie twierdzę oczywiście , że statki  wingeda są złe ale z napędem jonowym byłyby mniejsze i lżejsze.
Oczywiście teorytycznie.

224
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 11 Kwi 2015, 15:10:35 »
Są proceduralne ? To po co aż tyle różnych części które są z resztą widoczne na  tym obrazku obrazku . Zresztą na razie można tylko spekulować, obrazek daje za mało danych aby sprawdzić to na 100 % , ale mimo to ja obstawiam , że nie będzie proceduralnego generowania. 

225
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 11 Kwi 2015, 10:06:38 »
Sqad zrobił owiewki które użytkownik ma sam zmontować z gotowych elementów , które na dodatek stylistycznie przypominają części z wersji 0.16 . Tylko po co?

Strony: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 23