151
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Podstawowy zestaw modów.
« dnia: Sob, 03 Paź 2015, 20:59:02 »
Ja polecam :
Outer Planets Mod (Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ) - Mod ten dodaje więcej planet do stokowego układu. Dodaje on 3 gazowe giganty : Sarnusa , Urluma i Neidona. Wszystkie krążą dalej niż Eeloo a lot na najbliższego ( Sarnusa) trwa w najlepszym razie 3 lata. Na Urluma 4.5 roku , na Neidona 5 lat. Mod dodaje też Plock. Malutki obiekt krążący za Neidonem. Lot na niego trwa 6-7 lat. Oprócz tego Sarnus i Urlum ma gromadkę księżyców. Sarnus ma 5. ( Dwa małe księżyco-asteroidy , Hale i Ovok , Eeloo , Slate i Tekto). Urlum ma 4( Poltę , Priaxa , Wal i jego księżyc Tal) Neidon ma 2 ( Thatmo i Nissee). Wszystkie dodane obiekty wyglądają w ładnie. No może z wyjątkiem Tekto. Jeśli chcecie zorganizować misję na ten księżyc to polecam mod OPM cloud pack. Skryje on niezbyt ładną powierzchnię za zasłoną chmur. Na powierzchni będzie również widać niewiele. Zmieni to jednak nieciekawy księżyc w miejsce które warto odwiedzić.
Near Future Technologies(Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ) - Mod który dodaje nowe rodzaje napędów i zasilania. Dodaje on nowe silniki ( między innymi plazmowe , silniki halla , większe silniki jonowe) , nowe rodzaje paliwa i zbiorniki do ich przechowywania ( ciekły wodór , argon ). Co do zasilania to dodaje on też reaktory jądrowe i duże baterie. Silniki które dodaje ten mod , zużywają kosmiczne ilości energii ( największy plazmowy zużywa 3075 e/s ale wysokie zużycie energii jest rekompensowane przez bardzo dużą wydajność) , więc panele słoneczne stają się niepraktyczne , szczególnie daleko od słońca. Dlatego reaktor jądrowy to standard do zasilenia silników. Reaktory są bardzo realistyczne. Zużywają one uran i produkują odpady radioaktywne. Uran można produkować z ore , ale pochłania to dużo energii i jest bardzo powolne. Moc reaktora można regulować. Im większa , tym reaktor produkuje więcej energii ale bardziej się grzeje i zużywa więcej uranu.
Kerbal Planetary Base Systems (Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ) - Świetny mod który dodaje części do tworzenia baz. Habitaty , laboratoria , magazyny , i wiele innych. Wszystkie części posiadają IVA.
USI Kolonization Systems (Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ) - Bardzo rozbudowany mod z częściami do budowy baz. Zawiera moduły mieszkalne , fabryki elementów , wiertła , moduły zasilające i wiele innych. Dużym plusem są nadmuchiwane moduły które umożliwiają zaoszczędzenie miejsca i masy w statku kosmicznym. Ale ten mod to nie tylko części. Moduły mają swoje funkcję. Można wydobywać różne minerały i wodę oraz przetwarzać je na części do rakiet , jedzenie wodę i powietrze ( Tylko z TAC live support) i wiele innych. Można budować rakiety na innych planetach i wystrzeliwać je z rozkładanej platformy startowej.
Mod dostarcza również orbitalne wersje modułów do budowy baz które umożliwiają budowę stacji kosmicznych.
Outer Planets Mod (Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ) - Mod ten dodaje więcej planet do stokowego układu. Dodaje on 3 gazowe giganty : Sarnusa , Urluma i Neidona. Wszystkie krążą dalej niż Eeloo a lot na najbliższego ( Sarnusa) trwa w najlepszym razie 3 lata. Na Urluma 4.5 roku , na Neidona 5 lat. Mod dodaje też Plock. Malutki obiekt krążący za Neidonem. Lot na niego trwa 6-7 lat. Oprócz tego Sarnus i Urlum ma gromadkę księżyców. Sarnus ma 5. ( Dwa małe księżyco-asteroidy , Hale i Ovok , Eeloo , Slate i Tekto). Urlum ma 4( Poltę , Priaxa , Wal i jego księżyc Tal) Neidon ma 2 ( Thatmo i Nissee). Wszystkie dodane obiekty wyglądają w ładnie. No może z wyjątkiem Tekto. Jeśli chcecie zorganizować misję na ten księżyc to polecam mod OPM cloud pack. Skryje on niezbyt ładną powierzchnię za zasłoną chmur. Na powierzchni będzie również widać niewiele. Zmieni to jednak nieciekawy księżyc w miejsce które warto odwiedzić.
Near Future Technologies(Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ) - Mod który dodaje nowe rodzaje napędów i zasilania. Dodaje on nowe silniki ( między innymi plazmowe , silniki halla , większe silniki jonowe) , nowe rodzaje paliwa i zbiorniki do ich przechowywania ( ciekły wodór , argon ). Co do zasilania to dodaje on też reaktory jądrowe i duże baterie. Silniki które dodaje ten mod , zużywają kosmiczne ilości energii ( największy plazmowy zużywa 3075 e/s ale wysokie zużycie energii jest rekompensowane przez bardzo dużą wydajność) , więc panele słoneczne stają się niepraktyczne , szczególnie daleko od słońca. Dlatego reaktor jądrowy to standard do zasilenia silników. Reaktory są bardzo realistyczne. Zużywają one uran i produkują odpady radioaktywne. Uran można produkować z ore , ale pochłania to dużo energii i jest bardzo powolne. Moc reaktora można regulować. Im większa , tym reaktor produkuje więcej energii ale bardziej się grzeje i zużywa więcej uranu.
Kerbal Planetary Base Systems (Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ) - Świetny mod który dodaje części do tworzenia baz. Habitaty , laboratoria , magazyny , i wiele innych. Wszystkie części posiadają IVA.
USI Kolonization Systems (Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ) - Bardzo rozbudowany mod z częściami do budowy baz. Zawiera moduły mieszkalne , fabryki elementów , wiertła , moduły zasilające i wiele innych. Dużym plusem są nadmuchiwane moduły które umożliwiają zaoszczędzenie miejsca i masy w statku kosmicznym. Ale ten mod to nie tylko części. Moduły mają swoje funkcję. Można wydobywać różne minerały i wodę oraz przetwarzać je na części do rakiet , jedzenie wodę i powietrze ( Tylko z TAC live support) i wiele innych. Można budować rakiety na innych planetach i wystrzeliwać je z rozkładanej platformy startowej.
Mod dostarcza również orbitalne wersje modułów do budowy baz które umożliwiają budowę stacji kosmicznych.