Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Bill2462

Strony: 1 [2] 3 4 ... 23
16
Modyfikacje / Odp: Reworked Stock System [v1.0.1]
« dnia: Sob, 21 Sty 2017, 00:09:32 »
Prace nad nową powierzchnią Ike zbliżają się do końca. Kilka screenshotów :





17
Szukam modyfikacji / Odp: Camera Tools dla KSP 1.2
« dnia: Nie, 08 Sty 2017, 17:59:32 »
Znalazłem takie coś : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Służy do zmiany obiektu na którym skupia się kamera. Może się nada.

18
KerbCon / Odp: KerbCon 2016/2017, edycja zimowa-Panel 4
« dnia: Pią, 06 Sty 2017, 21:14:19 »
Orion

Orion to statek dalekiego zasięgu którego zadaniem będzie dostarczanie załogi do planet zewnętrznych ( mod Outer Planets) i sprowadzanie jej na Kerbin. Dzięki dużemu zapasowi paliwa i wydajnemu silnikowi może on dolecieć do Systemu Sarnusa w 1.3 roku. Do systemu Urluma w 2 lata i do systemu Neonida w 2.5 roku. Czas powrotu na Kerbin jest podobny. Po misji, zbiorniki mogą zostać ponownie napełnione ciekłym wodorem i statek jest gotowy do kolejnego lotu. ( Co jakiś czas trzeba też wymieniać paliwo w reaktorze. ) Szacowana żywotność statku to 20 - 25 lat. ( Przy dobrym serwisowaniu).

Specyfikacja :
Masa ( z pełnymi zbiornikami) : 758 ton .
Długość - 78 metrów. ( Ledwo mieści się w VAB)
Załoga - 4- 8 kerbali.  ( Komfort załogi zapewniony dzięki umieszczeniu pomieszczeń mieszkalnych w obrotowym  pierścieniu.).
Zasilanie - reaktor atomowy 6000 KW.
Napęd - 1 Silnik atomowy o ciągu 1200 KN i Impulsie właściwym 2800 napędzany ciekłym wodorem.
Mody - Dużo.

Screeny :





19
Modyfikacje / Odp: Reworked Stock System [v1.0.1]
« dnia: Nie, 01 Sty 2017, 21:12:35 »
Prace nad wersją 0.3 właśnie ruszyły.

Planowane zmiany :
- Dodanie kilku planet karłowatych ( średnica 50- 160 km ). Dwie będą krążyły między Duną a Kerbinem, 1  pomiędzy orbitą dresa a Joolem i 1 za Eeloo
- Przerobiona powierzchnia Ike.
- Dodanie konfiguracji do Planet Shine i Distance Object.

20
Propozycje & Uwagi / Odp: Błąd 503
« dnia: Sob, 31 Gru 2016, 19:53:04 »
Tak z ciekawości sprawdziłem:
Jeśli wyskakuje błąd 503 to znaczy, że:
1. Skrypty zużywają  za dużo zasobów niż jest to przewidziane w planie hostingowym.
2. Hosting jest do dupy.
3. I jedno i drugie.

Jeśli wyskakuje błąd 500 to :
1. Kod skryptów jest zbugowany.
2. Hosting jest do dupy.
3. I jedno i drugie.


21
KerbCon / Odp: KerbCon 2016/2017, edycja zimowa-Panel 2
« dnia: Czw, 29 Gru 2016, 20:20:30 »
Rakieta C-329 :

Jest to mała rakieta przeznaczona do wynoszenia niewielkich ładunków na niską orbitę.

Masa 16904 kg
Wysokość : 9,2 m

Jest to rakieta dwustopniowa, pierwszy stopień jest napędzany 5 silnikami R.A.P.I.E.R a drugi niewielkim silnikiem. "Spark".
Zastosowanie silników R.A.P.I.E.R pozwala na zaoszczędzenia mnóstwa paliwa potrzebnego w pierwszej fazie wznoszenia. Pierwszy stopień jest przy tym odzyskiwalny.

Dziewiczy lot rakiety :

1. Odliczanie na platformie startowej.



2.. Start!
Rakieta z początku przyspiesza bardzo niemrawo ale w pierwszej fazie lotu przyspieszenie rośnie bardzo szybko.


3. Po 30 sekundach rakiet osiąga prędkość 1200 m/s. 


4. Silniki gasną po 40 - 50 sekundach lotu. Rakieta kontynuuje lot po trajektorii balistycznej aż do wysokości 55 Km gdzie następuje oddzielenie stopnia pierwszego i zapłon stopnia drugiego.


5. Po 1 minucie 20 sekundach lotu następuje oddzielenie zbędnej już owiewki ładunku.


6. Przez kolejne 10 minut, stopień drugi wykonuje manewry wejścia na zadaną orbitę kołową na 120 Km po czym następuje oddzielenie i aktywacja ładunku - niewielkiego satelity komunikacyjnego.



7. Misję rakiety kończy manewr deorbitacji stopnia drugiego i jego spłonięcie w atmosferze Kerbinu.



Tymczasem stopień pierwszy kontynuuje lot po trajektorii balistycznej.


Po 7 minutach od startu następuje wejście w atmosferę.

Następnie rozkładają się hamulce areodynamiczne.

A później spadochrony.

Po 4 minutach od wejścia w atmosferę, stopień woduje w oceanie i może być odzyskany dla następnej misji.


Co ciekawe cała rakieta jest całkowicie Stockowa a do jej lotu nie potrzeba żadnych Cheatów ( czas oddziaływania wysokiej temperatury jest zbyt niski aby cokolwiek zdążyło spłonąć). Wersja gry to 1.2.2. 



22
Modyfikacje / Odp: Reworked Stock System [v1.0.1]
« dnia: Śro, 28 Gru 2016, 21:54:46 »
@banadmina
Oczywiście, że możesz pomóc.
Możesz :
- Zainstalować tego moda i sprawdzić jak to wszystko wygląda z punktu widzenia gracza. A następnie napisać co jest nie tak żebym mógł to poprawić.
- Jeśli masz jakieś pomysły to możesz je tu umieścić, rozważę ich zrealizowanie w najbliższych wersjach. ( Np. który obiekt powinien zostać przerobiony w najbliższej wersji ?).

23
@Mithrill
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Najnowsza wersja to 2.5.0 i jest ona przeznaczona dla KSP 1.2.2 czyli raczej działa na najnowszej wersji

24
Modyfikacje / Odp: Reworked Stock System [v1.0.1]
« dnia: Czw, 22 Gru 2016, 23:04:15 »
Nowa wersja moda została wydana!

Zmiany :

V0.2
  • Przerobiona powierzchnia MInmusa.
  • Podstawowe badania naukowe zostały dodane do Ikarusa i Demina.
  • Teren Duny został obniżony aby ułatwić lądowanie ( z 15 000 m do 10 000 m ). 
  • Ike został przywrócony do gry ( Jego powierzchnia zostanie zmieniona w którejś z najbliższych wersji).
  • Parametry Duny zostały przywrócone do oryginalnych.
  • Definicje szybkości przyspieszenia czasu nad Ikarusem i Deminem zostały naprawione. ( Teraz już nie można uderzyć w powierzchnię na niefizycznym przyspieszeniu czasu.).

Kilka screenów :






Link do pobranie ( Github ) : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Instrukcja instalacji w opisie ( na początku wątku).

Enjoy  :)

25
Modyfikacje / Odp: Reworked Stock System [v1.0.1]
« dnia: Sob, 17 Gru 2016, 15:20:50 »
Powierzchnia Minmusa jest prawie gotowa  ( jest mała i wymaga tylko niewielkich poprawek co nie zajmuje wiele czasu).

Zrobiłem też więcej screenów :















26
Modyfikacje / Odp: Reworked Stock System [v1.0.1]
« dnia: Pią, 16 Gru 2016, 23:13:44 »
Parę screenshotów z nowo powstającej powierzchni Minmusa :





Pozostałe rzeczy które zapowiedziałem w wersji 0.2 są już na ukończeniu więc  wyjdzie ona najprawdopodobniej do końca roku.

27
Modyfikacje / Odp: Reworked Stock System [v1.0.1]
« dnia: Wto, 13 Gru 2016, 20:30:39 »
Biorąc pod uwagę komentarze z  wątku na międzynarodowym forum oraz moje aktualne możliwości  czasowe,  zaplanowałem zmiany w następnej wersji:
  • Powierzchnia Minmusa zostanie przerobiona.
  • Ike zostanie ponownie dodana do gry ( choć ze zmienioną orbitą aby zrobić miejsce dla Ikarusa i Demina).
  • Duna zostanie przywrócona do dawnych rozmiarów i grawitacji.
  • Poprawię błąd w skalowaniu przyspieszenia czasu nad Deminem i Ikarusem.
  • Maksymalna wysokość terenu Duny zostanie zmniejszona do 10 Km( aktualnie jest to 15Km)
  • Dodam podstawowe definicje badań do Ikarusa i Demina ( Dla przestrzeni nad powierzchnią, powierzchni oraz lotu wysoko nad powierzchnią)

28
Modyfikacje / Reworked Stock System [v1.0.1]
« dnia: Nie, 11 Gru 2016, 19:57:15 »
Reworked Stock System [v1.0.1]
Opis 
Reworked Stock System jest to modyfikacja która ulepsza powierzchnie planet tak aby stały się ciekawsze a czasami też dodaje nowe obiekty.

KIlka screenów :

Moho

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Eve

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Gilly

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Minmus

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Duna

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Ike

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Dres

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Laythe

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Vall

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Tylo

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Bop

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Pol


Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Eeloo

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Lista zmian:
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Instalacja:

Aby zainstalować moda trzeba :

1. Zainstalować moda Kopernicus w wersji 1.2.2-1 (link: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ).

2. Pobrać plik o rozszerzeniu .zip z Githuba.

3. Rozpakować archiwum.

4. Skopiować zawartość folderu GameData moda do folderu GameData w folderze gry.

5. Uruchomić grę (mod załaduje się automatycznie).

Uwaga! Jeśli mod był już wcześniej zainstalowany to należy usunąć folder z jego wcześniejszą wersją.

Link do pobrania :

Github :  Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Spacedock : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Strona na międzynarodowym Forum Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

29
Modyfikacje / Odp: END
« dnia: Sob, 10 Gru 2016, 21:13:10 »
Właśnie spojrzałem na stronę projektu i jestem pozytywnie zaskoczony, spodziewałem się, że to będzie jakaś porażka a jakość tego jest w miarę dobra.

Ale parę rzeczy trzeba poprawić :

1. Postaraj się nie tłumaczyć dosłownie, w KSP występuje wiele żartów słownych, po prostu staraj się oddać sens zachowując gramatyczną poprawność ( inaczej efekt będzie jak z translatora google).
2. Jak podmieniasz opisy do scenariuszy to nie musisz zamieszczać całej zawartości pliku tylko wystarczy umieścić to co chcesz zmienić. Tak działa kopernicus i module menager też.
3. Zwracaj uwagę na poprawność gramatyczną  :P

A oprócz tego w miarę OK.

30
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Sob, 10 Gru 2016, 18:59:35 »
Nareszcie znalazłem trochę czasu aby ponownie zająć się pracami nad moim modem :

Duna jest w większości skończona ( teraz latam po całej planecie i poprawiam teren tam gdzie jest to potrzebne). Kilka screenów :










Niestety nadal jest trochę obszarów płaskich i nudnych :


Oba księżyce Duny : Ikarus i Demin, są  już definitywnie ukończone i wyszły znacznie lepiej niż duna:






Niestety w pierwszym wydaniu najprawdopodobniej nie będzie biomów ( jest z tym masę roboty a chcę wydać pierwszą wersję do końca tego roku) nie mniej jednak planuję je w kolejnych wersjach.

[Post scalony: Sob, 10 Gru 2016, 19:56:20]
I będzie pre-relase, ( Wersja WIP). Ponieważ sam wszystkiego nie sprawdzę ( nie mam czasu ).

Pre - relase ( w dziale Work in progres międzynarodowego forum) wyjdzie gdzieś za tydzień jak skończę prace nad powierzchnią.
Oczywiście pewnie wszystko będzie nie tak więc będę musiał wiele rzeczy poprawić zanim pojawi się oficjalna"wersja  :P

Strony: 1 [2] 3 4 ... 23