Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Bill2462

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 23
121
Inne / Odp: Kadaf Industries, rozmaitości!
« dnia: Śro, 30 Gru 2015, 14:37:05 »
Cytuj
To powyżej nie zajedzie nigdzie.

W relacji tego nie ma ale testy udowodniły , że może jeździć po całym terenie KSC. Poza KSC też może. Pod spodem zamontowałem zbiorniki paliwa , jeśli są wypełnione to środek ciężkości się obniża i można pokonywać niewielkie nierówności terenu. Większe też się da ale nie z tą rakietą jest za wysoka i platforma by się przewróciła.

No ale ciężarówka to to nie jest.
Do sklepu tym nie pojedziesz.
Poza tym trochę dziwnie by to wyglądało jakbyś zaparkował 60 metrową rakietę wraz z wyrzutnią obok sklepu.  :)

122
Inne / Odp: Kadaf Industries, rozmaitości!
« dnia: Śro, 30 Gru 2015, 13:25:20 »
Cytuj
Oczywiście zrobienie takiej sondy to zasadniczo banał, ale nie kojarzę, by ktokolwiek tego typu aparat wystrzelił z...

Mobilnej Wyrzutni Rakietowej!



No niestety ktoś już wystrzelił sondę z mobilnej wyrzutni rakiet.  :D
Patrz Kerbol Probe +

Ale twoja platforma jest ładniejsza.

123
Poproś o pomoc / Odp: Misja na księżyc
« dnia: Śro, 30 Gru 2015, 12:54:47 »
Radzę zacząć od minmusa. Mun jest bliżej i łatwiej tam dolecieć ale ma stosunkowo silną grawitację więc lądowanie i powrót na orbitę wymaga więcej paliwa i większych umiejętności. Na minmusie grawitacja jest bardzo mała więc łatwo tam wylądować i wrócić na orbitę. Jest tam też dużo płaskich terenów do lądowania ( te niby jeziora ). A lot na niego to tylko niewiele więcej paliwa niż na muna.

A oto kilka moich rakiet :
Ta jest w stanie wystrzelić kilku tonową sondę na eeloo więc raczej poradzi sobie z lądownikiem potrzebnym do misji na minmus.


A z kolei ta rakieta jest w stanie wystrzelić jakieś 40 ton na muna. Spokojnie wystarczy dla załogowego lądownika.


124
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 23 Gru 2015, 17:50:12 »
Woah!
Cudne części!
Właśnie wyobraziłem sobie wielką misję na Laythe wraz z eksploracją dna oceanu.  :)
Mam nadzieję , że wersja 1.1 wyjdzie jak najszybciej.

[Post scalony: Śro, 23 Gru 2015, 17:54:11]
Brakuje już tylko ładnych planet.

125
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Wto, 22 Gru 2015, 15:18:37 »
I stało się!

1 człon rakiety Falcon 9 wylądował na ziemi !


126
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Co można na Unity 5?
« dnia: Czw, 10 Gru 2015, 19:34:04 »
W sumie to zrobienie planet na poziomie wyższym nić obecny jest nawet więcej niż możliwe. Na munie już raz poprawiano modele. Ale to nie jest tak , że squad siedział i modelował wszystko ręcznie , wykorzystano narzędzia proceduralne , część pracy wykonał za nich komputer. Czemu nie zrobili tego dla pozostałych planet ? Nie wiadomo. Ludzie od moda Outer planets , już ich prześcignęli i zrobili całe planety od zera wraz z księżycami o teksturach które są tylko nieco gorsze niż powierzchnia muna. Można? Można!

127
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Śro, 02 Gru 2015, 19:36:57 »
Mój najnowszy statek dalekiego zasięgu.
Do doku dziobowego jest podłączony wahadłowiec  który uczestniczył w jego budowie , nie stanowi on stałego wyposażenia statku. A oprócz tego to dzięki silnikowi plazmowemu ,  zasilaniu z reaktora jądrowego  ( mod near future) oraz olbrzymiemu zapasowi paliwa  , jest on w stanie polecieć na Joola i z powrotem .... 3 - 4 razy.


128
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Śro, 18 Lis 2015, 19:16:39 »
Paczka fajna ale jedna rzecz : w ramach promocji proponuję wrzucić na kerbal stuff. Założenie konta to ledwie minuta a każdy szanujący się mod jest właśnie tam. No i proszę cię , opublikuj to na międzynarodowym forum , będziesz miał więcej pobrań.  :)

129
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Czw, 12 Lis 2015, 22:05:01 »
Liczy się wiele czynników , kąt wejścia , prędkość, masa statku , jego kształt , ilość i rozmieszczenie osłon.... Może pokaż zdjęcie tego statku ? Być może osłony są źle zamontowane.

130
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Czw, 12 Lis 2015, 21:15:48 »
Problem w tym , że przy dużej prędkości ( >7000m/s ) Statek pali się już na wysokości 60 km.  Nic temu nie zapobiegnie , no chyba , że dodanie kilku ton osłon które będą się paliły po kolei. Ale i tak raczej nie da się wejść powyżej 10000 m/s.
Moja misja była robiona w wersji gdy ciepło wejścia w atmosferę jeszcze nie było dodane. Wtedy to wyzwanie miało by sens. Ale teraz nie ma już żadnego.

131
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Czw, 12 Lis 2015, 19:07:33 »
@up

Nie trzeba się nawet specjalnie wysilać , moja sonda kerbol probe + (Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ) weszła w atmosferę kerbinu z prędkością 19000 m/s na sekundę a wcale się nie starałem aby ta prędkość była aż tak wielka , wystarczyła mocno hiperboliczna orbita wokół kerbola.
Jeśli by się postarać , np przez dodatkowe przyspieszanie za pomocą silników to dało by się podkręcić ją do 40000 bądź 50000 m/s. A nawet więcej , to zależy od ilości paliwa i wydajności silników.

132
Poproś o pomoc / Odp: Problem z dokowaniem.
« dnia: Nie, 08 Lis 2015, 17:49:22 »
Dodam jeszcze , że po zbliżeniu do siebie zadziała mechanizm magnetyczny ( zaczną się do siebie przyciągać) który sam ustawi je w odpowiedniej pozycji. Ale to zadziała dopiero kiedy będą blisko siebie i pod z grubsza odpowiednim kątem.

133
Poproś o pomoc / Odp: Masa rakiety a problem z doborem ciągu
« dnia: Śro, 04 Lis 2015, 22:47:15 »
Po wprowadzeniu nowej areodynamiki , budowanie wahadłowców SSTO jest bardzo trudne , silniki odrzutowe mają teraz ograniczenie maksymalnej prędkości powietrza więc nie rozpędzisz się na nich do kosmicznych prędkości w atmosferze.
Natomiast rapiery są ciężkie i spalają dużo paliwa. Raczej nie dolecisz wahadłowcem SSTO na muna przy nowej areodynamice.

134
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Filmoteka Sci-Fi Człowieka
« dnia: Śro, 04 Lis 2015, 21:41:05 »
@ Kadaf
Od naszej Rozmowy na chacie przemyślałem jeszcze raz wszystko i doszedłem do takich wniosków :
- Zgadzam się , że opóźnienie na planecie Miller względem endurance nie mogło być aż tak duże. Jednak powód jest zupełnie inny niż jej prędkość  .  Powodem powstania opóźnienia jest w tym wypadku Dylatacja Grawitacyjna. Żeby to opóźnienie było aż takie to planeta musiała by być bardzo blisko gargantuli co spowodowało by jej rozerwanie.

- Jednak nie zgadzam się z tym , że manewrowanie wokół czarnej dziury było by niemożliwe.
Planety Mann i Edmunds były położone znacznie dalej od gargantuli więc nie pochłonęło by ono kosmicznych ilości paliwa.
Posłużę się tu pewnym przykładem. Wyobraźmy sobie gwiazdę która za chwilę zapadnie się i utworzy czarną dziurę.
Rozmieszczamy wokół niej punkty pomiarowe w których będziemy mierzyć jej grawitację. Jeden w dużym oddaleniu od niej , jeden w średnim oddaleniu i jeden tuż nad powierzchnią. Gdy gwiazda zapadnie się i zmieni w czarną dziurę. Odczyty w każdym z tych punktów .... nie zmienią się. Dzieje się tak dlatego , że czarna dziura ma taką samą masę jak gwiazda z której powstała.
Więc dlaczego ma tak silną grawitację , że zatrzymuje światło ?
Ponieważ poniżej promienia gwiazdy z której powstała , grawitacja rośnie aż osiąga nieskończoność w punkcie zwanym osobliwością. Punkt ten ma nieskończenie wielką gęstość i jest nieskończenie mały.
W pewnym momencie grawitacja osiąga taką wartość , że nawet światło nie zdoła jej się przeciwstawić , tą granicą nazywamy horyzontem zdarzeń.
I teraz odnośnie planet edmunds i mann leżą one daleko od gargantuli więc definitywnie ponad granicą "starego promienia " gwiazdy. Tam grawitacja na pewno nie sięga kilku tysięcy G. Bo taka musiała by być przed zapadnięciem się gwiazdy.
Więc manewry wcale nie pochłonęły by wielkich ilości paliwa , szczególnie gdyby te planety były blisko siebie. Endurance mógł też być wyposażony w silniki o bardzo wysokim ISP , na przykład plazmowe.
Planeta miller niestety nie mogła by istnieć tak blisko gargantuli , więc lot na nią nie byłby możliwy.
Oprócz tego wylot wormhole krążył dosyć daleko od czarnej dziury więc statek od początku znajdował się poza strefą silnej grawitacji.
- Scena z opadaniem do czarnej dziury była źle zrobiona. Głównie dlatego , że endurance , przelatując wokół czarnej dziury był cały czas na jej orbicie , więc ranger po odłączeniu nie wpadł by do czarnej dziury ale nadal wokół niej krążył.
Poza tym nawet gdyby tam wpadł to przeniósłby się w przyszłość o nieskończoną ilość lat. Ponieważ dylatacja czasu osiąga nieskończoność w momencie osiągnięcia horyzontu zdarzeń. Tak na marginesie to z punktu widzenia obserwatora zewnętrznego to w ogóle by tam nie wpadł.
- Scena z przelotem wokół czarnej dziury była zrobiona dobrze. Statek znajdował się na wydłużonej orbicie , z wysokim pe więc , nawet gdyby nie odpalili silników to i tak wydostali by się z okolic czarnej dziury. Natomiast niewielki manewr w pe mógł podnieść ich Ap do poziomu orbity edmundsa.
- A co do treningu to rzeczywiście masz rację.

Podsumowując : Masz rację w kwestii planety miller ( choć dałeś zły argument) i treningu ale nie masz racji w kwestii manewrów.
Mam nadzieję , że tym razem wytłumaczyłem  to czego nie zdołałem na chacie.  :)

135
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Filmoteka Sci-Fi Człowieka
« dnia: Wto, 03 Lis 2015, 21:24:19 »
Zgadzam się.

I jest też powiedziane , że endurance nie wchodzi na orbitę tej planety tylko na orbitę gargantuli.  A potem dopiero ranger się odłącza i ląduje wprost z orbity czarnej dziury. Wtedy różnica czasu mogła być dość znaczna.

A co do samego filmu to właściwie dzieli się on na dwie części. Pierwszą która jest nudna ( ta na ziemi)  i druga która w miarę dobra.
Ta dobra zaczyna się po starcie z ziemi.
Film był ogólnie dobrze zrobiony ( Chociaż po obejrzeniu Armagedonu , większość filmów SF wydaje się dobra. :) )
Ale zmieniłbym niektóre elementy które psują obraz całości  :
* Uwaga spoilery z filmu *
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 23