Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Bill2462

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 23
106
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Cywilizacje pozaziemskie?
« dnia: Sob, 30 Sty 2016, 19:23:21 »
Filmik to raczej zły pomysł. Obcy mogą się nie domyśleć, że transmisja to zakodowane wideo.

107
Niech będzie 1 Marca.

108
Modyfikacje / Odp: Co nowego na KerbalStuff ?
« dnia: Sob, 23 Sty 2016, 16:49:03 »
@Up
To pewnie właśnie Kerbal Krash System.

109
Modyfikacje / Odp: Co nowego na KerbalStuff ?
« dnia: Sob, 23 Sty 2016, 16:32:23 »
Na kerbalstuff pojawiły się nowe modyfikacje :

1. Kerbal Atomics

Part pack dodający do gry dwa nowe silniki jądrowe. Są one zasilane ciekłym wodorem i mają większe  ISP i ciąg niż stockowe silniki. W skład moda wchodzi również zestaw zbiorników na ciekły wodór. Jest również możliwość napełnienia stockowych zbiorników ciekłym wodorem. Mod ma również 2 bonusy. Pierwszy polega na tym, że zbiorniki muszą być zasilane energią elektryczną. Wymagana jest ona do chłodzenia ciekłego wodoru. W przeciwnym razie zbiornik będzie powoli tracił swoją zawartość, tak samo jak w realnym świecie będzie ona powoli wyparowywała. Drugim bonusem są rozkładane dysze silników.

Screeny :

Silniki ze złożonymi dyszami :


Silniki z rozłożonymi dyszami :


Wszystkie zbiorniki :


Silnik w akcji  :


Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

2. N.A.N.A. Wildfire

Mod zapewniający bardziej widowiskowe katastrofy oraz dodający nieco więcej realizmu do gry.
Dodaje on bowiem możliwość zapalenia się części po ich uszkodzeniu na przykład w wyniku przegrzania.
Dodatkowo ogień może się rozprzestrzenić na sąsiednie części co może doprowadzić do niekontrolowanego pożaru statku.
Na szczęście wraz z modem dołączony został system gaśniczy. Po uruchomieniu usiłuje zgasić pożar za pomocą CO2. Jest też alarm przeciwpożarowy który wyświetla złowieszczy napis " WARNING, SHIP IS ON FIRE! "  oraz system zraszaczy montowany na podporach startowych który zmniejsza ryzyko pożaru rakiety zaraz po starcie.

Screeny :
Statek zapalił się podczas lotu! :


Statek pali się po rozbiciu.


Chwilę później części się przegrzały i nastąpiło BUM!

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

3. TD Industries RCS and Hypergolic engines
Mod dodający nowe silniczki RCS



Jak widać na powyższym zdjęciu są one zróżnicowane i według mnie mają lepszą jakość wykonania niż stockowe.

Dostępne są również dwa gotowe moduły RCS z wbudowanymi zbiornikami paliwa.


Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

110
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Pon, 18 Sty 2016, 20:28:00 »
Kolejny raz 1 człon rakiety falcon rozbił się na barce. Tym razem lądowanie przebiegło gładko ale jedna z podpór się nie zablokowała i cała konstrukcja przewróciła się i wybuchła.


111
Modyfikacje / Odp: Umieszczenie ISS na orbicie.
« dnia: Sob, 16 Sty 2016, 15:28:23 »
Jeśli klikniesz na zbiornik prawym przyciskiem myszy to wyświetli ci się taki mały panel kontrolny. Jest tam taki zielony pasek którym możesz zmieniać ilość paliwa w zbiorniku. To samo tyczy się innych części.

112
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Sob, 16 Sty 2016, 10:26:56 »
Fotka z bazy na Eeloo.


113
Inne gry / Odp: CS Go do przetestowania
« dnia: Czw, 14 Sty 2016, 20:28:33 »
Wejdź na Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
I wpisz CD Go - download.

A potem klepnij się ręką w czoło i powiedz " Czemu na to sam nie wpadłem? "
A potem pomyśl : " Chyba jednak nie musiałem zaśmiecać naszego forum bezsensownymi wątkami na temat nielegalnego ściągania CS go."
A na koniec poproś admina, żeby usunął ten durny wątek.


114
Modyfikacje / Co nowego na KerbalStuff ?
« dnia: Śro, 13 Sty 2016, 18:30:49 »
Na kerbalstuff pojawia się dosyć sporo nowych modów więc pomyślałem sobie , że warto stworzyć wątek w którym odnotowywane będą ciekawsze pozycje. Tę rolę w teorii ma pełnić przegląd modów na blogu. Niestety dotyczy on w większości starszych modów i pojawia się bardzo rzadko.

No to dość gadania oto najciekawsze 3 pozycje w ostatnim miesiącu ( dziś 13.01.2016) :

1. KerbalKrashSystem

Mod który sprawia , że części zamiast wybuchać , nabierają wizualnych uszkodzeń. Dodatkowo : uszkodzone zbiorniki przeciekają , uszkodzone silniki , przegrzewają się a uszkodzone panele słoneczne generują mniej energii.







Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

2. Dynamic Texture Loader

Kolejny mod umożliwiający zmniejszenie zużycia RAM przez KSP.
Tym razem jego działanie polega na usuwaniu z pamięci RAM aktualnie nie używanych części. Są one ładowane dopiero w momencie kiedy są konieczne ( montaż danej części na rakiecie w VAB lub załadowanie gotowego statku kosmicznego).
Twórca rekomenduje ten mod kiedy zainstalowane są inne mody dodające dużo części z dużymi teksturami. Ten mod nie zmniejszy zużycia RAMu przez graficzne mody lub grafikę gry.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

3. Chinese Chang'e 3 Lunar Lander & Yutu

Części umożliwiające zbudowanie własnego lądownika Chang'e 3 wraz z łazikiem Yutu.
W skład tego niewielkiego part packu wchodzą :
 yutu-Command ( command pod łazika)
yutu-SolarPanels ( panele słoneczne łazika)
yutu-Rover Wheel ( koła łazika)
change-Lander ( command pod lądownika)
change-SolarPanels ( panele słoneczne lądownika)
change-RCS ( RCSy lądownika)
change-Engine ( silnik lądownika)









Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


I tego typu szybki przegląd zamierzam robić co 2 - 3 tygodnie. Jak tylko na Kerbal Stuff pojawią się jakieś ciekawe mody.

Uwaga! - Mody które tu zamieściłem i które zamieszczę tu w przyszłości nie są przez mnie testowane i zapewne nie są wolne od bugów. A obrazki pochodzą z KerbalStuff.

No i to tyle na razie.  :)

115
Własna twórczość / Odp: RO + RSS Polatajmy replikami
« dnia: Czw, 07 Sty 2016, 21:49:45 »
Ok , ale i tak się tnie. No trudno , trochę sobie poczekam.  :)

116
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Filmoteka Sci-Fi Człowieka
« dnia: Czw, 07 Sty 2016, 20:53:23 »
Co do marsjanina to czytałem książkę i oglądałem film.
Był raczej dobry , ale książka była lepsza. Więcej szczegółów i akcji. No ale gdyby chcieć to wszystko pokazać w filmie to by trwał jakieś 5-6 godzin. Raczej nie wiele osób wytrzymało by aż tyle w kinie. No i producent by zbankrutował bo to kosztowało by więcej niż Titanic , 2012 , i Grawitacja razem wzięte.  Ale faktycznie wyrzucili trochę za dużo wydarzeń z fabuły książki , mogło być lepiej ale źle też nie jest.

117
Własna twórczość / Odp: RO + RSS Polatajmy replikami
« dnia: Czw, 07 Sty 2016, 20:36:41 »
Świetne konstrukcje!

Czekam na więcej.

118
Poproś o pomoc / Odp: Cargo bay i warp
« dnia: Wto, 05 Sty 2016, 23:12:58 »
A ja raczej odradzam używania chwytaka. Oczywiście jest on przydatny ale w pewnych wypadkach ( Pechowa konfiguracja części, pechowy zestaw modów,  łapanie kerbali czy po prostu pech),  zaczną się dziać ciekawe rzeczy które jednak mogą się skończyć katastrofą.
Tak więc chwytak jest dobry ale do czasu.  :) Lepiej nie ryzykować i używać docking portu.

I taki mały bonus :

Jeśli ktoś się naprawdę postara to z chwytakiem zaczną dziać się naprawdę dziwne rzeczy. :

119
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Nie, 03 Sty 2016, 22:46:54 »
Trochę znudziłem się misją na sarnusa więc poleciałem na minmus robić bazę wydobycia surowców mineralnych.
Na razie załoga zbadała teren. Kilka przejażdżek łazikiem z czujnikami i zlokalizowano dogodne miejsca wydobycia. Niedługo doślę moduły wydobycia i przetwarzania surowców.

 Krótka galeria:

Statek  na niskiej orbicie , podłączony do 3 stopnia rakiety nośnej.


Lądowanie na minmusie.


Obowiązkowa flaga.  :D


Montaż czujników na łaziku.


Hmm... To chyba będzie dobre miejsce na stacje wydobywczą. ( 5,5 km od lądownika).



Noworoczne fajerwerki.   Detonacja ładunku wybuchowego w ramach eksperymentu SOG ( Sejsmiczne Obrazowanie Gruntu)
Może kiedyś zrobię z tego projektu jakiś wątek na forum ale to chyba za mała misja żeby to wstawiać.

120
Szukam modyfikacji / Odp: Mod na owiewki
« dnia: Pią, 01 Sty 2016, 12:27:11 »
procedural fairings.

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 23