Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Bigmikepl

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13
91
Inne gry / Odp: Eve Online
« dnia: Pią, 02 Sie 2013, 18:02:09 »
W skrócie eve jest najbardziej skomplikowanym mmo   i potężnym światem   opartej na ekonomi gospodarce
Dużo osób  pogra chwilkę   i myśli że gra jest kiepska  a prawda jest taka że nawet nie wie co można w grze zrobić co wybudować co eksplorować i walczyć  dopiero  jak to poznają  np  ( wh)  to dopiero mówią wow ... i odtąd inne gry wydają się proste .........


Jeden warunek  trzeba lubić kosmos  ........

92
Inne gry / Odp: Eve Online
« dnia: Pią, 02 Sie 2013, 00:12:23 »
Powiem ci tak mam 3 konta w eve   ...  można zarabiać na rożne sposoby  od misji  kopaniu   interakcji planetarnych  produkcji   i inwencji    ktoś dobrze ci powiedział  że trzeba  kilku miechów żeby  zarabiać sobie na konto   ponieważ są potrzebne skille  bez tego  to   nie da rady ....

chwilowo nie gram  w eve   bo nie mam czasu   ale krótko mówiąc w grze dużo  trzeba poświecić czasu i pracy  aby coś w niej uzyskać ...

jak nie chcesz zaczynać od zera kup już przeskilowana postać  czasami są na allegro

93
Statki kosmiczne / Odp: Yamato
« dnia: Czw, 01 Sie 2013, 19:37:58 »
Dzisiaj dorzucę fotek      mam trochę wolnego na to :)

pierwszy animowany gif (  kurcze zapomniało się trochę obsługi programów graficznych :))

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Co do konstrukcji były problemy  żeby wszystkie elementy  były  ze sobą mocno powiązane  nie wiem jak u  innych a le niektóre elementy słabo  się trzymają  innych musiałem się posiłkować taśmą :   ( ogólny  pomysł  duża zwarta konstrukcja która nie będzie latać we wszystkie strony podczas max ciągu  w kierunku innej planety itp..  zatankowana waży  około 170 ton ) 


Ps
Na żniwiarzy wyśle  Sześcian borg :)) 



Dzisiaj dokonałem pierwszego tankowania i transferu załogi  do  Yamato
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Kosmiczny spacer

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
załoga  Yamato

94
Stacje kosmiczne / Odp: Atlantis - Latające Miasto
« dnia: Czw, 01 Sie 2013, 19:32:13 »
 Widzę  że mnie wyprzedziłeś   z pomysłem  projektowałem  podobną  latające miasto :))  ( tylko z możliwością  lądowania na munie :) 

gratki bo ładnie wygląda   :)))

95
Statki kosmiczne / Yamato
« dnia: Pią, 26 Lip 2013, 22:56:50 »
Yamato kosmiczny pancernik

UFOK   --  wykazało zapotrzebowanie na okręty kosmiczne wielkości  cruiser i dreadnought
zalecenia projektu typu cruiser
waga około 80 ton
zasięg  układ kerbalski plus powrót 
doki  małe  4
napęd jądrowy 
zasilanie ogniwa słoneczne
1 pilot   
załoga 6 kerbali
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Projekt ukończono  i przetestowano  łącznie z próbnym lądowaniem na munie które zakończyło się kontrolowanym rozbiciem przy 4 m/s  (pilot przeżył i czeka w kapsule na  pomoc)
statek  świetnie się pilotuje choć trochę jest oporny na manewry  i brakuje mu mocy  ( ma tylko 4 silniki jądrowe )
Projekt zatwierdzony do budowy  ( w tej chwili  jest 1 aktywny cruiser na orbicie kerbalu) posłuży do testów  i nauki  latania po  systemie ze względu na bardzo duże zasoby paliwa 

Yamato
Projekt powstał wyniku rozwoju  projektu  całej Lini okrętów  Cruiser Fredom
W  okręcie Yamato zastosowano  unikalny system silników  jądrowych  i  standardowych Lv-T30  siła tych silników jest tak ogromna ze potrafi unieść okręt z powierzchni kerbalu   (innowacja polega  na możliwości włączenia lub wyłączenia  odpowiednie zespołu silników w zależności na zapotrzebowanie ciągu)

Okręt posiada liczne doki umożliwiające  podczepienie lądowników rakiet kapsuł próbników  a także dodatkowych zbiorników paliwa
W tej chwili  Yamato   orbituje na orbicie Kerbalu  i czeka na zatankowanie  i podczepienie  dodatkowego osprzętu  i transferu załogi

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Okręt jest ogromny  a jednocześnie  stosunkowo stabilny do manewrów dzięki zwartej konstrukcji

Dowództwo zatwierdziło  wydatki na rozwiniecie projektu  ( w planach stacja paliwowa  ) i latające cysterny


96
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Czw, 25 Lip 2013, 21:37:56 »
a tam moje pierdoły :)
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Nowa gama statków  do transportu  Kerbali  i rożnych modułów (obecnie testowany prototyp dotarł  na mun )
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
prototyp  Yamato

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
łazik  specjalnie stworzony do jazdy przy niskiej grawitacji

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
stacja  kosmiczna  nie do końca wykorzystana konstrukcja

97
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Czw, 25 Lip 2013, 16:47:22 »
trzeba mieć włączone rcs i rakieta trzyma się idealnie i nie pobiera zbyt dużo  go

98
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Śro, 24 Lip 2013, 21:46:16 »
a ja mam buga jak projektuje rakietę w międzyczasie jak odłączę element np zbiornika i postawie go z zboku to  go  po chwili nie mogę złapać ..... chyba ze coś nie wiem


zainstaluje na czysto  i sprawdzę   bo miałem błąd jak wchodziłem  na platformę startową  również


ok działa czyli  trzeba na czysto  zainstalować bo się kłóci z poprzednią wersją 

99
Modyfikacje / Odp: Procedural Fairings [v1.3][0.20.2]
« dnia: Śro, 17 Lip 2013, 20:26:29 »
fajny modzik :)  bardziej  realnie to wygląda

100
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Śro, 17 Lip 2013, 20:22:56 »
a tak kiedy ma wyjść   nowa wersja

101
Gotowe poradniki / system spalania Ws
« dnia: Czw, 27 Cze 2013, 22:44:55 »
W tajnym ośrodku badawczym UFOK   odkryto nowy sposób na zaoszczędzenie paliwa w rakiecie  nazwano go "system WS " a o to szczegóły


w testach posłuży ta sama rakieta   (zmiana polega na dodaniu  zamiast jednego silnika 5 mniejszych)

fotka standardowa rakieta
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
parametry:
 silnik Mainsaic ciąg max 1500 n
 waga rakiety  47,53 T

Fotka rakieta z systemem WS (wielokrotny silnik)
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
parametry:
  silniki LV-T30 X5  ciag 215 X5 == 1075 n
  waga rakiety 47,98


a oto fotka   różnicy w systemie ws i standardowego

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


a to fotka jak zamontować to  np; pomarańczowego zbiornika  fajnie to wygląda :)

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

chyba każdy zrozumie  z fotki

Nie wiem  czy  jakoś ten system spalania się nazywa więc go nazwałem WS     

system WS
 siła udźwigu 75% 
oszczędność paliwa   41%

ps  udźwig rakiety jest mniejszy  ale można to zniwelować rozbudową rakiety

poproszę o opinie  i ewentualne wnioski


102
testowałem ten mod i miałem problem  gdy już byłem  w przestrzeni  kosmicznej nie mogłem wyjść do menu

103
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: The Space Shuttle [film dokumentalny]
« dnia: Śro, 19 Cze 2013, 21:34:23 »
Aha   zastanawiało mnie właśnie czy go kiedyś skończą ale widzę że go anulowali ktoś ma jakieś ciekawe informacje na temat nowych prototypów 

ps  x-33  to jak nasza  KORWETA GAWRON

104
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: The Space Shuttle [film dokumentalny]
« dnia: Śro, 19 Cze 2013, 20:50:23 »
off topic:::   nam potrzeba  takiego gościa jak Zefram Cochrane  i  vulkan  (obcych) wtedy  by ruszyła  eksploracja  kosmosu ( brakuje nam  pożądanego kopa żeby się ludki obudzili  a nie tylko wojny wojny




spójrzcie na ten  wahadłowiec  potrójny  kadłub  ciekawa konstrukcja

W 1964 r. British Aircraft Corporation (BAC) zaprojektowała hipersoniczny samolot, zdolny do podróżowania z pięciokrotną prędkością dźwięku, noszący nazwę MUSTARD (ang. musztarda) (Multi-Unit Space Transport And Recovery Device - Wieloczłonowy transportowy i ratowniczy statek kosmiczny).

 W ramach projektu miał powstać pierwszy w świecie statek kosmiczny wielokrotnego użytku, którego koszty opracowania miały być "20 do 30 razy mniejsze" niż poniesione na rakiety jednorazowego użytku, które przyczyniły się do lądowania człowieka na Księżycu w 1969 r.

 Samolot składał się z trzech oddzielnych modułów załogowych ze skrzydłem delta, które startowały jako jedna całość. Dwa z nich służyły jako silniki przyspieszające, wynoszące trzeci moduł w przestrzeń kosmiczną, a następnie oddzielające się przed powrotem na Ziemię jak normalne samoloty. Trzeci podążał ich śladem po zakończeniu zaplanowanej misji.
Jak mówi Tom Smith, jeden z konstruktorów, rząd zdecydował się nie realizować tego projektu, ponieważ MUSTARD był "zbyt nowoczesny jak na swój czas", a wówczas "nie było nic gorszego niż mieć rację, ale w złym czasie".


 Pomysły naśladowania oryginalnego samolotu wciąż są dziś żywe w postaci statków kosmicznych ze skrzydłem delta, takich jak Virgin Galactic SpaceShipTwo, XCOR Lynx Mk.III oraz wczesnych projektów amerykańskich promów kosmicznych Space Shuttle.

105
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Czego słuchasz grając w KSP?
« dnia: Śro, 19 Cze 2013, 20:33:53 »


idealnie pasuje do lotów kosmicznych

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13