Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Bigmikepl

Strony: 1 ... 10 11 [12] 13
166
Poproś o pomoc / Odp: Odpowiednia rakieta nośna
« dnia: Wto, 08 Sty 2013, 23:58:40 »
jak chcesz moge ci dać pliczek z moja cysterną   dla wprawnego  oblatywacza  powinno zostać 70 % pojemnośći  pomarańczowego zbiornika  dla mniej wprawnego  40-60 %  orbitowałem na 150 km  (ilość paliwa  która została po zadokowaniu ) (plus 3 kerbale )( i dużo  paliwa do RCS )

167
Poproś o pomoc / Odp: Odpowiednia rakieta nośna
« dnia: Pon, 07 Sty 2013, 20:09:03 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
spojrzyj u mnie   są fotki z rakietami startowymi z dużym marginesem błędu *zapasem paliwa i RCS "

168
Statki kosmiczne / Odp: Unix v.2- Początek końca i jeszcze dalej
« dnia: Nie, 06 Sty 2013, 21:48:11 »
zrób odrzucany silnik 

169
Stacje kosmiczne / Odp: Stacja SOLAR IV NOWA
« dnia: Nie, 06 Sty 2013, 21:41:08 »
:PP  no to  nowy rok nowa eksploracja :))

170
Dyskusje ogólne / Odp: Prawdziwe misje kosmiczne
« dnia: Nie, 30 Gru 2012, 14:03:26 »
w Nasa graja w KSP   :PP  stąd pomysły


171
Stacje kosmiczne / Odp: KSD KERBAL
« dnia: Pią, 28 Gru 2012, 01:51:41 »
ja tam lubię   historyjki 

172
Poproś o pomoc / Odp: Wahadłowiec-budowa
« dnia: Czw, 27 Gru 2012, 22:28:03 »
tia a mi się marzy żeby jeszcze taki wahadłowiec  miał ramie manipulacyjne gdzie mógłby wyjąć  element montażowy z ładowni  i zamontować  do stacji kolejny element

173
Wideo / Odp: [tutorial] Na Mun i z powrotem! (4 części)
« dnia: Czw, 27 Gru 2012, 22:22:45 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Owszem, ale 0.13.3 jest wersją darmową i dlatego najbardziej popularną wśród ludzi, którzy chcą się zapoznać z KSP. Bo musisz przyznać, że w realiach zarobkowych naszego kraju, mało kto wyda kilkadziesiąt złotych, żeby sprawdzić, czy gierka mu się podoba.

Z założenia jest to poradnik dla tych, którzy chcą się pobawić wersją demo i sprawdzić, czy im się gra podoba - dlatego też zawiera omówienie wszystkiego od podstaw, łącznie z omówieniem dostępnych części.  :)

szukaj a znajdziesz w sieci  8)

Ostrzeżenie za próbę propagowania piractwa (III.8 w regulaminie). W razie wątpliwości zgłosić się do administracji. /Jeryh

174
Statki kosmiczne / Odp: UNIX- Testy
« dnia: Czw, 27 Gru 2012, 22:17:29 »
RCS powinny załatwić sprawę ja miałem problem z dokiem  dużo paliwa do RCS i sprawę miałem ułatwioną

175
Stacje kosmiczne / Odp: stacja Duplo
« dnia: Czw, 27 Gru 2012, 21:03:46 »
zdecydowanie :)

176
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: SUPERTACZKI 1.0
« dnia: Czw, 27 Gru 2012, 21:01:25 »
ładnie wygląda :PP 

177
Stacje kosmiczne / Odp: Hera
« dnia: Czw, 27 Gru 2012, 20:53:57 »
o tych nóżkach nie pomyslałem chociaż widziałem w starszych wersjach Ksp   takie rozwiązanie 

ostatnio wydokowałem moduł wynoszący  i  ciekawiło mnie co się stanie bez kontroli   ...  zbiornik po kilkunastu sekundach zaczął się odbijać wewnątrz doku   (nóżki by  załatwiły sprawy)   konstrukcja wytrzymała bardzo silne uderzenia :)   ( poprzednio  z orbity spadałem dokiem na kerbala i  dok wytrzymał  :PP  byłem w szoku )     

następna wersja  będzie z nóżkami   
jak starczy mi dzisiaj czasu  to wypróbuje dok

dzięki za odpowiedzi


   





ok wreszcie miałem dzisiaj czas  i zbudowałem tankowiec tech 1
fotka rakieta przed startem
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

jak zwykle były problemy ze stabilnością rakiety kiedy była już przy stacji  3/4 zbiornika  zostało w  tankowcu

fotka tankowiec zadokowany  na zewnętrznych pierścieniach dokujących "doku"
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

po zadokowaniu  przelałem paliwo do głównego zbiornika na stacji cdn.....




Dzisiaj powstał  zmodyfikowany projekt tankowca Tech2    w stosunku do oryginału po doświadczeniach z poprzednia rakietą zamiast  samego  elektronicznego mózgu   zamontowałem kapsule z 3 kerbalami  różnica była od razu widoczna stabilność rakiety  jest idealna w kosmosie nawet przy niskim  stanie paliwa.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

zadokowałem do głównego doku  o dziwo  idealnie się sprawdził  lepiej niż myślałem zrobiłem specjalnie kilka błędów podczas dokowania  tak aby Tankowiec się obijał w środku  elastyczna konstrukcja wytłumiła drgania (woW)  i wytrzymała duże naprężenia  ....Podsumowanie  konstrukcja będzie rozwijana w kolejny projektach   

co do kierowania stacja nauczyłem się aby wyłączyć wszystkie RCS zbędne na stacji bo się robi  burdel :Pp  mówiąc krótko 
Projekt Hera pomału dobiega końca  gdyż  konstrukcja uniemożliwia większa rozbudowę rdzenia

Założenia projektu   czyli: nauka dokowania prototypowe konstrukcje przesyłanie paliwa  poszło na 5   
w przyszłym roku  użyje stacji do  zatankowania misji na mun
a kolejno stacja  zmieni  orbitę z 150km   na 200km     i zostanie udostępniona dla turystów

ps zapomniałem poćwiczyć  latania kerbalami w kosmosie żeby sobie weszły do  modułu mieszkalnego


W następstwie  pracz badawczych  powstała nowa rakieta Tankowiec 3   zastosowano w niej sekwencyjne systemy paliwowe  które zwiększyły wydajność rakiety nośnej  ( na orbite zostaje wyniesiony 100% pełny zbiornik pomarańczowy )

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
"w tajnym ośrodku powstała stacja Zeus" 

178
Dyskusje ogólne / Odp: kerbale 0.18.2 co nowego
« dnia: Nie, 23 Gru 2012, 18:31:55 »
v0.18.2

Released 20th December, 2012
New:
Training: Added a Basic Flight Tutorial, and a Basic Vessel Construction Tutorial.
Solar System: Added a new icy planet called Eeloo, somewhere out past Jool.
Scenarios: Added a scenario called Station One, where a refueling station is already in orbit.
UI: Added a button to open the SpacePort site on the Main Menu (opens on the default browser)
Music: Added two new tracks for space and another one for construction.
Bugfixes and Tweaks:
Graphics: 800x600 is no longer a valid resolution option. Minimum possible resolution is now 960x720.
Docking: Fixed ejected debris being incorrectly typed as "Unknown".
UI: Fixed an issue where the "Resume Saved" dialog wouldn't show if a save folder was missing its persistent.sfs file.
UI: The "Resume Saved" and Craft Load dialogs now offer to clean up incompatible files if any are detected.
UI: Incompatible/Invalid entries on those dialogs are now greyed out, and the reason why they can't be loaded is displayed.
UI: Fixed an issue with popup dialogs cutting out content (text and buttons) when multiple dialogs were spawned at once.
UI: The Resources panel is now visible while in the Map View.
Decouplers now break the connection at a specific node, instead of breaking the connection to the parent part. This enables choosing which side will remain attached.
Physicsless parts now get "promoted" to physical ones if they become the root of a vessel (by decoupling)
Persistence: Vessel rotation is now stored relative to the universe, instead of in worldspace. This fixes vessels having seemingly random rotations upon resuming a save.
Parts: Fixed an issue with the engine fairings which caused engines to lose mass on save/load cycles.
Parts: RCS thrusters no longer try (and fail) to do lever arm compensation.
Music: Fixed an issue where some tracks were subject to doppler effects in flight.
Solar System: Pol's gravity increased slightly
Solar System: Bop and Pol's semi-major axes increased (Bop's SOI almost intersected Tylo's)
Gameplay: Fixed an issue where crashing a ship wouldn't properly remove the root part and cause weird "physics" sometimes.
Gameplay: Fixed an issue with renaming vessels from symmetrically-placed command pods.
Maneuver Nodes: Fixed a small but annoying issue where maneuver gizmos would switch modes when rotating the camera just after creating a maneuver.
Training: Fixed Gene Kerman introducing himself as Wernher von Kerman on the Orbit 101 tutorial.
Parts: Fixed an issue where the root part of a vessel would live on in a weird state after crashing.
Docking: Fixed an issue where docking ports wouldn't resume their fuel crossfeed properly sometimes.
Controls: Added input locks to action groups and part context UIs, so they lock when appropriate.
UI: Part Resource Context Gauges now correctly go away when the corresponding part gets detached from the current ship.
Parts: Fixed an issue that could cause RCS thrusters to fly off on their own because of numerical spikes.
Parts: Landing gear now remember to set the brakes when resuming flight.
Gameplay: Added a rule to prevent saving the game or switching vessels while the current one is throttled up.
Gameplay: Unrestricted vessel switching is now only allowed if the vessel to be focused is loaded and unpacked.
Tutorials: Fixed the Construction Tutorial erroring out with an "incompatible" sfs when launching after completing the tutorial.
Tutorials: Tutorial Scenarios now delete the instructor objects when the ScenarioModule is destroyed.
Tutorials: The Construction Tutorial now allows launching the constructed vessel, and going back to edit it later.
Controls: Action groups are now locked when in map view, to prevent accidental activation without being able to see the ship.
Controls: Map View won't lock RCS off anymore when the navball is up.
UI: Added some sanity checking to text fields (vessel names and saves), so illegal characters don't cause trouble.   



translator 


v0.18.2Wydany 20 grudnia 2012Nowy:Szkolenie: Dodano tutorial Flight oraz tutorial budowy statków.Solar System: Dodano nową lodową planetę zwaną Eeloo, gdzieś w przeszłości Jool.Scenariusze: Dodano scenariusz nazwie Station One, gdzie stacja tankowania jest już na orbicie.UI: Dodano przycisk, aby otworzyć stronę kosmodromu w Menu Głównym (otwiera się w domyślnej przeglądarce)Muzyka: Dodano dwa nowe utwory na powierzchni, a drugi na budowę.Poprawki błędów i usprawnień:Grafika: 800x600 nie jest już ważna opcja rozdzielczości. Minimalna rozdzielczość to teraz 960x720.Docking: Stała wyrzucane odłamki zostały nieprawidłowo wpisane jako "Nieznany".UI: Naprawiono problem z "Resume Zapisano" okno nie pokaże, czy folder save brakowało jej persistent.sfs plik.UI: "Wznowienie Saved" i dialogi Obciążenie Rzemiosło oferują teraz oczyścić nieprawidłowe pliki jeśli są wykrywane.UI: Niezgodne / Invalid wpisy na tych oknach są teraz szare, a powodem, dla którego nie może być załadowany jest wyświetlany.UI: Naprawiono problem z popup dialogi wycinania treści (tekst i przyciski), gdy wiele dialogów powstaliśmy na raz.UI: panel Resources jest teraz widoczny, natomiast w widoku mapy.Decouplers teraz przerwać połączenie w określonym węźle, zamiast zerwania połączenia z częścią dominującą. Umożliwia wybranie, która strona będzie nadal podłączony.Physicsless części teraz dostać "promowane" na fizyczne, jeżeli stają się głównym statku (przez oddzielenia)Trwałość: rotacja statku jest przechowywana obecnie w stosunku do wszechświata, zamiast w WorldSpace. To naprawia statki o pozornie przypadkowych obrotów na wznowienie zapisać.Części: Naprawiono problem z osłonach silników, które spowodowane silniki stracić masę na zapisywanie / cykli obciążenia.Części: stery RCS nie próbować (i nie) zrobić odszkodowania ramienia dźwigni.Muzyka: Naprawiono błąd, gdzie niektóre utwory były przedmiotem efekty Dopplera w locie.Solar System: grawitacja Pol nieznacznie wzrosłySolar System: Bop i Pol pół-główne osie wzrosła (BOP SOI prawie przecięte Tylö'S)Gameplay: Naprawiono problem awarii statek nie będzie prawidłowo usunąć część korzeni i spowodować dziwne "fizyka" czasami.Gameplay: Naprawiono problem z naczyniami zmiany nazwy z symetrycznie rozmieszczonych strąków poleceń.Manewr Węzły: Naprawiono mały, ale denerwujący problem, gadżety manewr przełączanie trybów podczas obracania aparatu tuż po utworzeniu manewr.Trening: Fixed Gene Kerman przedstawiając się jako Wernher von Kerman na orbicie tutorialu 101.Części: Naprawiono błąd, gdzie część korzeń statku byłoby żyć w dziwnym stanie, po awarii.Dokowanie: Naprawiono błąd, gdzie porty dokujące nie wznowić ich paliwo Posuw właściwie czasami.Sterowanie: Dodano zamki wejściowe do grup działania i UIS kontekstowych część, więc zablokować w razie potrzeby.UI: Wskaźniki zasobów Część kontekstu obecnie poprawnie odejść gdy odpowiednia część zostanie odłączony od prądu statku.Części: Naprawiono problem, który może spowodować silniki RCS latać na własną rękę, ponieważ numerycznych kolcami.Części: podwozie teraz pamiętać, aby ustawić hamulce gdy wznowienie lotu.Gameplay: Dodano zasadę zapobiegania zapisywanie gry lub przełączania naczynia gdy poprzedni jest dławiony up.Gameplay: Nieograniczony przełączanie statek jest teraz dozwolone wyłącznie, jeżeli statek ma być ustawiona ostrość jest załadowany i rozpakowany.Ćwiczenia: Naprawiono Tutorial budowlane erroring się z "niekompatybilnych" SFS podczas uruchamiania po ukończeniu samouczka.Ćwiczenia: Scenariusze Tutorial teraz usunąć obiekty instruktor kiedy ScenarioModule jest zniszczona.Ćwiczenia: Tutorial Budownictwo teraz umożliwia rozpoczęcie zbudowany statek, i powrót do edycji później.Sterowanie: grupy działania są teraz zamknięte, gdy w widoku mapy, aby zapobiec przypadkowemu włączeniu, nie będąc w stanie zobaczyć statek.Sterowanie: Zobacz na mapie nie będzie blokowana RCS off już po navball minął.UI: Dodano trochę rozsądku sprawdziany do pól tekstowych (nazwy statku i broni), więc niedozwolone znaki nie powodują problemów.

179
Stacje kosmiczne / Odp: Hera
« dnia: Nie, 23 Gru 2012, 16:50:54 »
Nowy moduł już na orbicie   czas zabawy z łączeniem

Moduł Dok Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


szybko  zbliżyłem sie do stacji ale powstał problem  ze  konstrukcja stała się niestabilna ze względu  ze masa rdzenia spadła  po spaleniu paliwa kolejna próba   i  trzeba coś przerobić aby konstrukcja była bardziej stabilna

Fotka dok w hangarze 
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Fotka  dok z rakieta wynoszącą koło stacji hera 2
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


dochodzi 3 godzina  wreszcie udało się nowy Dok  Zadokować na stacji  nie było  większych problemów  tym razem  z 4 km sterowałem rcs aby się zbliżyć do stacji poszło łatwiej niż  ostatnio manewrowaniem silnikiem.  Zastanawia mnie jaki wasz ulubiony sposób zbliżenia się do stacji

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
  ps  ten duży zbiornik  może wylecieć z doku  a  inny statek będzie miał łatwiej zadokować do stacji wlatując miedzy  ramiona doku (taki mój mały pomysł)  (według pomysłu ograniczy to jego ruchy gdyby coś zepsuć  podczas podejścia
hmm  następny krok

 może dodatkowe zbiorniki paliwa zamontowane przy doku ....
albo  czas wysłać sondę na muna 

....coś wymyśle .... rano do pracy :PPP  na 7 :PP

180
Stacje kosmiczne / Odp: Stacja SOLAR IV
« dnia: Nie, 23 Gru 2012, 16:25:12 »
przy stacji boryga

Strony: 1 ... 10 11 [12] 13