Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Bigmikepl

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13
121



zapowiada się ciekawie film    Gravity - Official Teaser Trailer [HD]

122
Aktualności / Odp: KSP 0.19 Już jest
« dnia: Pią, 03 Maj 2013, 22:42:51 »
f....     szkoda ze zasobów nie będzie  teraz

123
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: łatwa stacja kosmiczna
« dnia: Czw, 04 Kwi 2013, 21:02:37 »
3-4 h   i się nauczysz dokowania  pooglądaj filmiki  a frajda   niezła .....   

124
podoba mi się pracuje nad podobnym projektem

125
Inne gry / Odp: Race To Mars
« dnia: Czw, 04 Kwi 2013, 20:04:24 »
trochę szkoda bo potencjał  jest duży w rozwijaniu koloni na marsie  albo na innych ciałach niebieskich

126
Łaziki / Odp: Furgon Więzienny (Mini-Historyjka)
« dnia: Śro, 03 Kwi 2013, 20:16:39 »
zrób mu s przodu spych

127
Gotowe poradniki / Odp: [Tutorial] Dokowanie według fullje
« dnia: Śro, 03 Kwi 2013, 20:10:44 »
ja troszku inaczej  to robię 

drugim statkiem robię orbitę  która   jest mniejsza   od  drugiej o jakieś 1 -3 km     (punkty max i min) 

następnie przechodzę do  satelity która   ma orbitę na 500 km  i przyspieszam czas   aż statek 1  zbliży się miej więcej 3  -10 km  od drugiego statku  potem  znowu  przesiadam się na statek 1  i   potem  podobnie   jak wyżej kolega napisał   (moim zdaniem ten sposób jest  łatwiejszy   )

128
Inne gry / Race To Mars
« dnia: Wto, 02 Kwi 2013, 01:16:39 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Race To Mars jest adresowane nie tylko do tych, którzy interesują się tematyką kosmiczną i lubią gry ekonomiczne. Gra powstaje w opolskim studiu Intermarum. Jej cel jest prosty – wygrać z konkurencją i zbudować bazę na Marsie.

Nie od razu Rzym zbudowano, nie od razu też będziemy mogli startować z całym zapleczem, by założyć na Marsie kolonię. Choć początkowo w grze nie będziemy dysponować zbyt dużą ilością środków, to z czasem, rozwijając przełomowe rozwiązania technologiczne (w grze ma znaleźć się ich ponad 200), aktywizując fanów i media oraz zdobywając kontrakty naukowe, cywilne i wojskowe, będziemy mogli wyruszyć na orbitę Ziemi i dalej, na podbój kosmosu. Twórcy przywiązują bardzo dużą wagę do szczegółów i współpracują z naukowcami z polskiej firmy Kosmonauta.net, by stworzyć jak najlepszy produkt. Gra będzie działać na silniku Unity.

- Chcemy stworzyć grę która osiągnie dwa cele – pomoże promować przemysł kosmiczny jak i usatysfakcjonuje wszystkich fanów gier ekonomicznych. Race To Mars to połączenie symulatora zarządzania firmą kosmiczną z łatwą do nauki mechaniką gry. Zapewniam, że zarówno fani tematu jak i okazjonalni gracze znajdą w niej sporo rozrywki – powiedział Szymon Janus, właściciel firmy Intermarum.

Zbiórka na Kickstarterze na Race To Mars wystartuje w ciągu kilku najbliższych tygodni. Premiera gry przewidywana jest na pierwszy kwartał 2014 roku na PC, Maka i Linuksa.

ciekawy projekt

129
Aktualności / Odp: KSP 0.19 Już jest
« dnia: Pon, 18 Mar 2013, 16:57:02 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Efekt spalania w atmosferze wygląda, no... kosmicznie :D Teraz nie wkurzam się, jak mi wyniesienie czegoś na orbitę nie wyjdzie, bo mam piękny pokaz fajerwerków, szkoda, że tak krótki.
Też mnie denerwuje ten krótki czas :P To jest genialne :D A gra oczywiście świetna!


 podobne odczucie (zawiodłem się  )   chociaż efekt krótki ale fajnie wyglądający

 ciągle jakoś mało tych elementów stockowych    i nie rozwinęli klocków  do  baz kosmicznych 

130
Stacje kosmiczne / Odp: starbase 24
« dnia: Pon, 18 Mar 2013, 16:53:08 »
według mnie oryginalne  KSP jest zbyt ubogie jeśli chodzi o części do składania baz kosmicznych  a na ludzki rozum przecież nie  będzie się składać z samych   elementów paliwowych żeby stacja była stabilna itp 

131
Poproś o pomoc / Odp: zmiana ciężaru elementów
« dnia: Nie, 17 Mar 2013, 17:38:58 »
hehe   poprawiam  mody :PP

132
Poproś o pomoc / Odp: zmiana ciężaru elementów
« dnia: Wto, 12 Mar 2013, 21:40:41 »
dzięki za pomoc  sekundę prędze j samo znalazłem  :)))

taka mała ciekawostka jeżeli miałeś save statku  (na orbicie) i  edytowałeś masę podzespołów     w  to na orbicie nie zmieni się masa  podzespołu  tylko  zmiana będzie na nowych  nie wystrzelonych obiektach

133
Stacje kosmiczne / starbase 24
« dnia: Wto, 12 Mar 2013, 21:33:25 »
nowy projekt   STARBASE 24 

Jako że poczyniono duże postępy w technologi  lotów kosmicznych i powstało dużo nowych   części orbitalnych postanowiono stworzyć   wielką stacje kosmiczną inną od wszystkiego co stworzyli Kerbale  wstępny projekt bez paneli słonecznych

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

obecny stan zaawansowania prac

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

gotowa stacja będzie się różniła  nieznacznie od projektu ze względu na problemy techniczne

kolejny człon  zadokowany

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
k.. jak nie lubię jak są problemy ze stabilnością członu  podczas manewru  dokowania


ostatnio grałem w inne gry  i nie miałem czasu na kerbale ....
Dzisiaj się zmobilizowałem i kolejny człon   zadokowany

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Wyniku prac badawczych na stacji Zeus i Hera  powstał pomysł aby zastąpić panele słoneczne reaktorem  izotopowym chłodzonym ciekłem tlenem ....
kilka miesięcy później powstał  Reaktor B   
Dane techniczne:
   Waga 45 ton
   30 reaktorów izotopowych wydajność  1800 na minute
    Pojemność elektryczna  11510
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

moment  dokowania
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reaktor na miejscu
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

aktualna waga stacji 140 ton

134
Poproś o pomoc / zmiana ciężaru elementów
« dnia: Wto, 12 Mar 2013, 21:21:51 »
od pewnego czasu  pracuje nad nowym projektem stacji   opartym na dużej mierze na modach  mam w tej chwili problem z ciężarem tego podzespołu    gdyż jest za lekki  i  podczas  prób zadokowania  do stacji   szaleją rcs    ....
sam element waży 1.5 tony

gotowy  22.5 tony  ale i tak brak jego stabilności  drżenie skakanie

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
można by go dociążyć jakimiś bocznymi zbiornikami  odczepianymi  ale chciałbym tego uniknąć ...
fajnie jakby ktoś znał fragment kodu  odpowiedzialny za ciężar modułu

135
Inne / Odp: Robot manipulacyjny
« dnia: Pon, 11 Mar 2013, 19:50:29 »
tia największy problem ta stabilizacja wrrr   

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13