Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Bigmikepl

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13
106
Jak w temacie chce kupić porządni  joy   jako że jestem leworęczny  potrzebuje osobną przepustnice znalazłem ten o to produkt   co sądzicie o nim   
( moja zasada zapłać  trochę więcej  ale  będzie działało  kilka lat )(ale bez przegięcia)

Saitek Flight Control System X52 Pro



X52 Pro Flight Control to dwuczęściowy system kontroli dla miłośników symulacji lotów, który oferuje programowanie prawie wszystkich klawiszy. Szczegółowy system lotniczy jest bardzo wiernie odwzorowany. Zaawansowane funkcje programujące Saitek Smart Technology (SST software) pozwalają przypisać funkcje dla każdego pojedynczego klawisza, programować makra i wszystkie przyciski/kombinacje klawiatury, imitować ruchy myszy i jej przycisków. Osie ruchu X i Y są bezkontaktowe przez co nie będą ulegać zużyciu. W systemie zastosowano trzykolorowe podświetlenie klawiszy oraz wyświetlacz MFD, który pokaże nam aktualny profil, informacje o grze, datę i godzinę. Gumowe uchwyty mają zapewniać komfort i zapewnić odpoczynek rąk podczas gry

Na urządzeniu znajdziemy liczne przyciski komend, między innymi metalowy spust na 2 prędkości, 4 przyciski „Fire”, w tym przycisk odpowiedzialny za odpalanie rakiet z ochronną pokrywką, 2 ośmiokierunkowe przełączniki „Hat”, 3 przełączniki do 6 komend do zaprogramowania i regulowaną rączka gazu. (Wykonywanie komend odbywa się za pomocą 2 przycisków „Fire”, lewarka z wbudowanym przyciskiem, 1 ośmiokierunkowym przyciskiem „Hat” i 2 pokrętłom. Kolejna funkcja 3D Twist, jak i system 5 pozycyjnego dopasowania do dłoni i możliwość wyboru oświetlenia przycisków zapewniają mu doskonałą ergonomię.)

i filmik z youtube


poproszę o opinie 


107
Obsługa techniczna / Odp: Lista bugów w wersji 0.20
« dnia: Pią, 14 Cze 2013, 22:38:17 »
no nie przesadzajmy  z tymi różnicami w manewrowaniu 12 razy próbowałem  i   i kilka razy  mi wyskoczyło  ze spalanie jakimś dziwnym trafem wzrastało  mocno a po wgraniu save i powtórzeniu  manewru  nagle spadało dokładnie silnik  ( atomowy )  ( ta sama trajektoria  ta sama siła ciągu) 

108
Obsługa techniczna / Odp: Lista bugów w wersji 0.20
« dnia: Pią, 14 Cze 2013, 21:22:48 »
następny bug  to rożne  spalania  paliwa raz mi starcza raz mi nie starcza przy tej samej rakiecie   przy locie na mun

109
Inne gry / Odp: Endless Space
« dnia: Czw, 13 Cze 2013, 18:51:53 »
porównaj to do master of orion  3 tam dopiero jest ekonomia badania

chyba mało grasz skoro nie widzisz schematów w galaktyce rozmieszenie surowców a walka  hmm  ???

110
Inne gry / Odp: Endless Space
« dnia: Śro, 12 Cze 2013, 20:56:15 »
grałem w tą grę już dawno  ale jakoż mnie do siebie nie przekonała  za duża liniowość

111
Inne gry / Odp: Race To Mars
« dnia: Śro, 12 Cze 2013, 20:45:04 »


#!


filmiki  PreAlpha game

Wystarczy, że wejdziecie pod ten link – Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ i klikniecie łapkę w górę. Trwa to naprawdę 3 sekundy, a może dzięki temu przyczynicie się do sukcesu polskiej produkcji.



112
Inne gry / Odp: OpenTTD
« dnia: Śro, 12 Cze 2013, 20:28:51 »
heh  zjadłem  dużo godzin  na takich  grach

113
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Co was denerwuje w kerbalach?
« dnia: Sob, 01 Cze 2013, 20:51:10 »
dziwne bo mnie gra chodzi idealnie

114
Stacje kosmiczne / Odp: Starbase Federation
« dnia: Wto, 28 Maj 2013, 00:41:48 »
na razie nie ma podzespołów  do reaktora wiec posiłkuje się tym co jest :PPPP  no  i wygląda jak reaktor także  :PP

115
Stacje kosmiczne / Starbase Federation
« dnia: Pon, 27 Maj 2013, 21:28:13 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
United Federation of Kerbal


Federacja wysłała na w kosmos swoją pierwszą bazę masa bazy bez zbiornika 76 ton  orbita na 123 km
 5 h zajęło mi to żeby wynieść w kosmos

stacja posiada własny reaktor izotopowy  dlatego zrezygnowano z paneli słonecznych
porty dokowania   duże i średnie do prototypowych statków

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

a to stocznia   i  stacja w nim

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

116
Inne / Odp: Pierwsza flaga
« dnia: Nie, 26 Maj 2013, 12:13:39 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

a to moja flaga

117
u mnie ...     

musiałem usunąć  wszystkie  mody  i zainstalować na czysto ksp   bo nie chciało się uruchomić i od nowa zaczynam budowę i zabawę w grze 


refleksje:  Jestem mocno zadowolony po zmianach w tym patchu  szczególnie przypadł mi najbardziej ten przezroczysty szklany pod.  Budowanie rakiet  bez problemowo   o raz  na max detalach  przy skomplikowanych konstrukcjach idealnie chodzi

118
Stacje kosmiczne / Odp: [PPK] Project PSK
« dnia: Pon, 20 Maj 2013, 21:03:41 »
fajny pomysł znowu coś innego  :))

119
Poproś o pomoc / Odp: Rakieta nośna - problemy
« dnia: Pon, 13 Maj 2013, 00:39:07 »
jest   jakiś specjalny mod  ktoś o nim już wcześniej pisał .. albo ustaw  w ustawieniach   debris  na 0

120
Stacje kosmiczne / Odp: Stacja KSS (bo jakaż inna nazwa :P)
« dnia: Pon, 13 Maj 2013, 00:34:22 »
mi się podoba  :) rozbudowuj  zobaczymy  co dalej będzie :)

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13