Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Bigmikepl

Strony: [1] 2
1
Modyfikacje / Final Frontier
« dnia: Nie, 09 Mar 2014, 21:10:40 »
Czasami trudno jest wybrać kerbal dla misji, bo wszystkie są takie same ... no, różnią się odwagą i głupotą, ale nie mają historii, żadnych osobistych zasług osiągnęli. Czy pamiętasz, kto był pierwszym kerbal w przestrzeni? Nie? Ok, kto był pierwszy kerbal na Mun? Jeszcze nie wiem?

Mod Final Frontier zajmie to za Ciebie. Każdy kerbal dostaniesz taśmy do nadzwyczajnych osiągnięć. I liczbą misji (translator z org ang)





link do pobrania Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

podoba mi się ten mod :)  ciekawe czy wam tez przypadnie do gustu :)

2
Poproś o pomoc / ketchan
« dnia: Czw, 13 Lut 2014, 19:44:20 »
Pytanie czy surowce z modu ketchan się kończą......   

od dłuższego czasu kopałem  i było ok   nagle przestało wydobywać  ketchan   

3
Własna twórczość / United Federation of Kerbal
« dnia: Pon, 13 Sty 2014, 18:54:28 »
Osiągnięcia UFOK na 0.23
Jako że dawno już nie pokazywałem co nowego stworzyłem w KSP założyłem  jeden temat dla mojej twórczości ......
Jeżeli ktoś nie lubi modów  proszę o zamkniecie tej strony i nie komentowanie głupie
Stacja Zeus
Wielofunkcyjna stacja kosmiczna orbitująca wokół Minmusa rola stacji : A: Rafineria Kethanu B: Stacja przesiadkowa C: Stacja badawcza D:  Testowanie  modów Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ Stacja posiada doki  duże i małe.   Jako zasilanie służy reaktor jądrowy    Zeus posiada tez rafinerie ketchanu   oraz system podtrzymywania życia łącznie z filtrami do oczyszczania wody powietrza itp. Na samej górze umiejscowiono prototypowe pomieszczenia biomasy  (produkcja tlenu  paliwa.... z alg)
Kopaczka Ekstraktor Heavy
Pojazd który ma zadanie wydobywać  ketchan Testowany na mun i Minmus  jednorazowo wydobywa i  zabiera 80 tys litów ketchanu na orbite Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


mody:

Kethan
KAS
Mechjeb2
SCANsat
BioMass
QuantumStruts
PreciseNode
Modular Fuels Plugin
Micrometeorites
NuclearReactor
VisualEnhancments-6-7
HotRockets_nazari
TAL_Spherical_Toroidal_Pack_V3.1
TacLifeSupport_0.8.0.4
KerbalAlarmClock_2.7.0.0
UniverseReplacer v4.0
TAC_Hex_and_Converter_Textures


hmm chyba wszystkie

4
Szukam modyfikacji / poszukuje modu na ...
« dnia: Nie, 05 Sty 2014, 13:23:19 »
Szukam modu do   posegregowania  konstrukcji  (elementów)  do późniejszego złożenia w całość np do rakiety chciałbym podczepić skonstruowane szybciej satelity  ..
mod ma być na wersje 023     znalazłem takie mody ale nie działają 

5
Inne gry / Defect SDK
« dnia: Śro, 09 Paź 2013, 00:25:14 »
Defect SDK to nietypowa produkcja, która powinna zainteresować zwłaszcza osoby zafascynowane klimatami sci-fi. W tej niezależnej grze zadaniem graczy będzie stworzenie własnego okrętu kosmicznego. Ale to nie wszystko.
Defect SDK jest nietypowym projektem z dwóch powodów. Po pierwsze gra została częściowo sfinansowana przez australijskie władze. Po drugie produkcja opiera się na budowaniu statków. System tworzenia okrętów kosmicznych przypomina składanie konstrukcji z klocków LEGO – gracz buduje swoją maszynę z dostępnych części (tych ma być tysiące) odpowiednio je dopasowując. Możliwości mają być spore – bez przeszkód zaprojektujemy potężny statek, mocą ustępujący w niewielkim stopniu znanej z „Gwiezdnych Wojen” Gwieździe Śmierci.

Po zbudowaniu okrętu, naszym zadaniem będzie podróż po galaktyce, rozwój jednostki i niszczenie słabszych maszyn. I tutaj pojawia się element, który wpłynie na nieprzewidywalność zabawy - gdy okaże się, że nasz statek jest najpotężniejszy w kosmosie… załoga podniesie bunt i przejmie nad nim kontrolę. Nie pozostanie nam nic innego, jak zacząć od zera, tworząc kolejny okręt i montując mu potężną broń. Z takim arsenałem ruszymy w pogoń za zdrajcami starając się odzyskać odebraną własność. Developerzy ze studia Three Phase Interactive radzą więc, by projektując pierwszą jednostkę, umieścić w niej celowo kilka wad, które będzie można wykorzystać w późniejszej walce.




lubię takie składaki

Oficjalna strona projektu: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Jakby ktoś chciał szybko przeskoczyć. // Raynus


ź: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Wypadało podać źródło tego tekstu, szanujmy prace innych. /ingwden

6
Stacje kosmiczne / Dzeus ex stacja experymentalna
« dnia: Sob, 24 Sie 2013, 19:33:06 »
Jako  ze jest pełno fajnych modów do ksp  postanowiłem stworzyć  stacje  która będzie prawdziwą stacją   a nie zbudowaną  ze zbiorników itp
  ( modów jakich  użyłem nie podam bo za dużo mam tego  na kompie)


A więc  projekt  finansowany przez UFOK   nazwa stacji  Dzeus ex

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
 uniwersalna  rakieta nośna    które wszystkie elementy sa wynoszone na  orbitę


 Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
"the core"   najważniejszy element stacji    znajduje się w nim  od góry  dok  z shieldem  pózniej  moduł  serwisowy  z pomieszczeniem na jednego  kerbala  idąć dalej w dół   mamy SAS   potem zbiornik  rcs   i  następny element   dodany  z modu    to (reaktor) który produkuje prąd a potrzebuje  chłodzenia ..  zapomniałem  wspomnieć ze te rozłożone  ogniwa słoneczne też z modu produkują prąd i  chłodzą  reaktor...  dalej  mamy  zespół  bateri    doki  małe  i na końcu duży dok  (  w stacji do łączenia elementów będę używał  tylko doków dużych  żeby zwiększyć sztywność konstrukcji  ....

next  ( element 2)

poniżej  pierwszego elementu  stacji znajduje się moduł  dowodzenia  wraz z dużymi dokami  fotki nie mam gdyz nie zapisałem go   w grze  wrrrr 


next  (element 3)

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

nastepny element to korytarz  też dodany  z modu   ( podoba mi się bardzo  )  fajnie byłoby wcisnąć tam jakoś kerbala  do środka  .....


cdn....


wygląd stacji

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

zadokowany element  korytarz z rakieta nośną 
 

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

obecny wygląd stacji

Musze przyznacz ze obecne ksp   pozwala na budowanie fajnych konstrukcji jak poprawili  dużo błędów   moim największym problemem  było skakanie rakiety  koło stacji

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Wieczorne dokowanie


7
Inne gry / X Rebirth
« dnia: Czw, 15 Sie 2013, 10:26:58 »



lol X Rebirth po siedmiu latach prac objawi się nam 15 listopada

grałem  wszystkie części ale ten trailer wymiata 

8
Modyfikacje / PWB Fuel Balancer
« dnia: Pią, 02 Sie 2013, 20:32:37 »
Stabilizator paliwa PWB pozwala ustawić optymalną lokalizację dla Centrum  środka ciężkości

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


To set the CoM position -
1. add the PWB Fuel Balancer to your craft
2. remove any stages that will not be present when using RCS
3. turn on the CoM indicator
4. mouse over the PWB Fuel Balancer part
5. press 'M' to set the CoM position.

9
Statki kosmiczne / Yamato
« dnia: Pią, 26 Lip 2013, 22:56:50 »
Yamato kosmiczny pancernik

UFOK   --  wykazało zapotrzebowanie na okręty kosmiczne wielkości  cruiser i dreadnought
zalecenia projektu typu cruiser
waga około 80 ton
zasięg  układ kerbalski plus powrót 
doki  małe  4
napęd jądrowy 
zasilanie ogniwa słoneczne
1 pilot   
załoga 6 kerbali
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Projekt ukończono  i przetestowano  łącznie z próbnym lądowaniem na munie które zakończyło się kontrolowanym rozbiciem przy 4 m/s  (pilot przeżył i czeka w kapsule na  pomoc)
statek  świetnie się pilotuje choć trochę jest oporny na manewry  i brakuje mu mocy  ( ma tylko 4 silniki jądrowe )
Projekt zatwierdzony do budowy  ( w tej chwili  jest 1 aktywny cruiser na orbicie kerbalu) posłuży do testów  i nauki  latania po  systemie ze względu na bardzo duże zasoby paliwa 

Yamato
Projekt powstał wyniku rozwoju  projektu  całej Lini okrętów  Cruiser Fredom
W  okręcie Yamato zastosowano  unikalny system silników  jądrowych  i  standardowych Lv-T30  siła tych silników jest tak ogromna ze potrafi unieść okręt z powierzchni kerbalu   (innowacja polega  na możliwości włączenia lub wyłączenia  odpowiednie zespołu silników w zależności na zapotrzebowanie ciągu)

Okręt posiada liczne doki umożliwiające  podczepienie lądowników rakiet kapsuł próbników  a także dodatkowych zbiorników paliwa
W tej chwili  Yamato   orbituje na orbicie Kerbalu  i czeka na zatankowanie  i podczepienie  dodatkowego osprzętu  i transferu załogi

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Okręt jest ogromny  a jednocześnie  stosunkowo stabilny do manewrów dzięki zwartej konstrukcji

Dowództwo zatwierdziło  wydatki na rozwiniecie projektu  ( w planach stacja paliwowa  ) i latające cysterny


10
Gotowe poradniki / system spalania Ws
« dnia: Czw, 27 Cze 2013, 22:44:55 »
W tajnym ośrodku badawczym UFOK   odkryto nowy sposób na zaoszczędzenie paliwa w rakiecie  nazwano go "system WS " a o to szczegóły


w testach posłuży ta sama rakieta   (zmiana polega na dodaniu  zamiast jednego silnika 5 mniejszych)

fotka standardowa rakieta
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
parametry:
 silnik Mainsaic ciąg max 1500 n
 waga rakiety  47,53 T

Fotka rakieta z systemem WS (wielokrotny silnik)
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
parametry:
  silniki LV-T30 X5  ciag 215 X5 == 1075 n
  waga rakiety 47,98


a oto fotka   różnicy w systemie ws i standardowego

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


a to fotka jak zamontować to  np; pomarańczowego zbiornika  fajnie to wygląda :)

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

chyba każdy zrozumie  z fotki

Nie wiem  czy  jakoś ten system spalania się nazywa więc go nazwałem WS     

system WS
 siła udźwigu 75% 
oszczędność paliwa   41%

ps  udźwig rakiety jest mniejszy  ale można to zniwelować rozbudową rakiety

poproszę o opinie  i ewentualne wnioski


11
Jak w temacie chce kupić porządni  joy   jako że jestem leworęczny  potrzebuje osobną przepustnice znalazłem ten o to produkt   co sądzicie o nim   
( moja zasada zapłać  trochę więcej  ale  będzie działało  kilka lat )(ale bez przegięcia)

Saitek Flight Control System X52 Pro



X52 Pro Flight Control to dwuczęściowy system kontroli dla miłośników symulacji lotów, który oferuje programowanie prawie wszystkich klawiszy. Szczegółowy system lotniczy jest bardzo wiernie odwzorowany. Zaawansowane funkcje programujące Saitek Smart Technology (SST software) pozwalają przypisać funkcje dla każdego pojedynczego klawisza, programować makra i wszystkie przyciski/kombinacje klawiatury, imitować ruchy myszy i jej przycisków. Osie ruchu X i Y są bezkontaktowe przez co nie będą ulegać zużyciu. W systemie zastosowano trzykolorowe podświetlenie klawiszy oraz wyświetlacz MFD, który pokaże nam aktualny profil, informacje o grze, datę i godzinę. Gumowe uchwyty mają zapewniać komfort i zapewnić odpoczynek rąk podczas gry

Na urządzeniu znajdziemy liczne przyciski komend, między innymi metalowy spust na 2 prędkości, 4 przyciski „Fire”, w tym przycisk odpowiedzialny za odpalanie rakiet z ochronną pokrywką, 2 ośmiokierunkowe przełączniki „Hat”, 3 przełączniki do 6 komend do zaprogramowania i regulowaną rączka gazu. (Wykonywanie komend odbywa się za pomocą 2 przycisków „Fire”, lewarka z wbudowanym przyciskiem, 1 ośmiokierunkowym przyciskiem „Hat” i 2 pokrętłom. Kolejna funkcja 3D Twist, jak i system 5 pozycyjnego dopasowania do dłoni i możliwość wyboru oświetlenia przycisków zapewniają mu doskonałą ergonomię.)

i filmik z youtube


poproszę o opinie 


12
Stacje kosmiczne / Starbase Federation
« dnia: Pon, 27 Maj 2013, 21:28:13 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
United Federation of Kerbal


Federacja wysłała na w kosmos swoją pierwszą bazę masa bazy bez zbiornika 76 ton  orbita na 123 km
 5 h zajęło mi to żeby wynieść w kosmos

stacja posiada własny reaktor izotopowy  dlatego zrezygnowano z paneli słonecznych
porty dokowania   duże i średnie do prototypowych statków

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

a to stocznia   i  stacja w nim

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

13



zapowiada się ciekawie film    Gravity - Official Teaser Trailer [HD]

14
Inne gry / Race To Mars
« dnia: Wto, 02 Kwi 2013, 01:16:39 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Race To Mars jest adresowane nie tylko do tych, którzy interesują się tematyką kosmiczną i lubią gry ekonomiczne. Gra powstaje w opolskim studiu Intermarum. Jej cel jest prosty – wygrać z konkurencją i zbudować bazę na Marsie.

Nie od razu Rzym zbudowano, nie od razu też będziemy mogli startować z całym zapleczem, by założyć na Marsie kolonię. Choć początkowo w grze nie będziemy dysponować zbyt dużą ilością środków, to z czasem, rozwijając przełomowe rozwiązania technologiczne (w grze ma znaleźć się ich ponad 200), aktywizując fanów i media oraz zdobywając kontrakty naukowe, cywilne i wojskowe, będziemy mogli wyruszyć na orbitę Ziemi i dalej, na podbój kosmosu. Twórcy przywiązują bardzo dużą wagę do szczegółów i współpracują z naukowcami z polskiej firmy Kosmonauta.net, by stworzyć jak najlepszy produkt. Gra będzie działać na silniku Unity.

- Chcemy stworzyć grę która osiągnie dwa cele – pomoże promować przemysł kosmiczny jak i usatysfakcjonuje wszystkich fanów gier ekonomicznych. Race To Mars to połączenie symulatora zarządzania firmą kosmiczną z łatwą do nauki mechaniką gry. Zapewniam, że zarówno fani tematu jak i okazjonalni gracze znajdą w niej sporo rozrywki – powiedział Szymon Janus, właściciel firmy Intermarum.

Zbiórka na Kickstarterze na Race To Mars wystartuje w ciągu kilku najbliższych tygodni. Premiera gry przewidywana jest na pierwszy kwartał 2014 roku na PC, Maka i Linuksa.

ciekawy projekt

15
Stacje kosmiczne / starbase 24
« dnia: Wto, 12 Mar 2013, 21:33:25 »
nowy projekt   STARBASE 24 

Jako że poczyniono duże postępy w technologi  lotów kosmicznych i powstało dużo nowych   części orbitalnych postanowiono stworzyć   wielką stacje kosmiczną inną od wszystkiego co stworzyli Kerbale  wstępny projekt bez paneli słonecznych

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

obecny stan zaawansowania prac

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

gotowa stacja będzie się różniła  nieznacznie od projektu ze względu na problemy techniczne

kolejny człon  zadokowany

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
k.. jak nie lubię jak są problemy ze stabilnością członu  podczas manewru  dokowania


ostatnio grałem w inne gry  i nie miałem czasu na kerbale ....
Dzisiaj się zmobilizowałem i kolejny człon   zadokowany

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Wyniku prac badawczych na stacji Zeus i Hera  powstał pomysł aby zastąpić panele słoneczne reaktorem  izotopowym chłodzonym ciekłem tlenem ....
kilka miesięcy później powstał  Reaktor B   
Dane techniczne:
   Waga 45 ton
   30 reaktorów izotopowych wydajność  1800 na minute
    Pojemność elektryczna  11510
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

moment  dokowania
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reaktor na miejscu
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

aktualna waga stacji 140 ton

Strony: [1] 2