Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Ar3k

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 13
31
Poproś o pomoc / Odp: Przmieszczanie kerbali.miedzy statkami
« dnia: Pon, 20 Maj 2013, 19:35:47 »
Chyba nie o to mu chodziło Twix. Lataj jak w typowym FPS, myszką wyznaczaj kierunek, podnoś się w górę i w dół shiftem i ctrlem, no i pamiętaj o zmianie kamery, zmienia położenie całego Kerbala.

32
Poproś o pomoc / Odp: Jak połączyć projekty
« dnia: Pon, 20 Maj 2013, 16:34:11 »
Cytuj
Da rade zamienić kokpit bez tworzenia od nowa całej rakiety ?
Luko, nie, ale dojdzie to ponoć (wg. zapowiedzi Harva) w 0.20. Chyba, że pobawisz się właście Subassembly Loaderem, ale to zależy od kokpitu i konstrukcji.

33
Obsługa techniczna / Odp: Wymagania rekomendowane?
« dnia: Nie, 19 Maj 2013, 17:34:49 »
Nie licz na cuda, ścinac będzie zawsze, to wina gry, nic nie poradzisz (w ma 0.20 dojść lepsza optymalizacja, zobaczymy czy coś da, oby)
(I co do dokowania, zależy jak duże moduły będziesz łączyć, trudno powiedzieć.)

34
Aktualności / Odp: Polskie KSP Weekly
« dnia: Sob, 18 Maj 2013, 22:05:26 »
Też popieram drugą opcję, a co do nazw, za pewien czas gdy zbierze się kilka propozycji zrobić ankietę. Moja skromna propozycja - KSP Orbitor (lub samo Orbitor) - od Monitora, pierwszego polskiego czasopisma (nasz weekly także pierwszy, ot, takie nawiązanie).

35
Poproś o pomoc / Odp: Ruch części względem siebie
« dnia: Pią, 17 Maj 2013, 14:42:32 »
Możesz spróbować zrobić bramę z tych większych nóg do lądowań, ale jeśli chcesz coś ambitniejszego, no to pozostaje tylko - jak wspomniał Dragnir - DamnedRobotics.

36
Aktualności / Odp: KSP 0.19 Już jest
« dnia: Czw, 16 Maj 2013, 14:35:05 »
Z radością pragnę poinformować, że Harvester wprowadził możliwość wyboru dowolnego partu jako początkowej części statku! Informuje także, że wprowadzi możliwość usuwania jej i zmieniania w czasie budowy. Dzięki temu nie będzie trzeba zaczynać budowy od kabiny, a w razie potrzeby zmienić główną część na prawie dowolną - bo tu dochodzi nowy smaczek - zacienianie partów, a co za tym idzie - ich filtrowanie!

Link do wpisu i innych nowości: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

37
Samoloty / Odp: Artemis - SSTO przyszłości
« dnia: Śro, 08 Maj 2013, 15:48:19 »
Bardzo stylowe skrzydła, szczególnie patrząc od tyłu :)

38
Humor / Odp: Akceleracja fizyczna
« dnia: Śro, 08 Maj 2013, 15:32:46 »
Cytuj
Po co to?

A po co grasz w Kerbale? Raczej dla zabawy. A nie ograniczają się one tylko do budowy rakiet. Trochę creativity nie zaszkodzi.

39
Cytuj
Póki co, nie ma sensu. Po prostu coś tych rozmiarów będzie mordowało komputery. Ja bym poczekał na aktualizację poprawiającą optymalizację gry.

Półtorej tysiąca części na starcie Magnusa także morduje komputer, tu już nie o to chodzi. Dzięki za opinie, po przemyśleniu sprawy porzucam pomysł, ale technologię którą chciałem użyć wykorzystam w jakimś nieco bardziej pożytecznym projekcie... może statku kolonizacyjnym? :]

40
Myślę, że logicznym następstwem w kwestii budowy okrętów byłoby zdudowanie lotniskowca kosmicznego. Mam juz kilka patentów, ale i, po rozmyśleniach, niepewności - czy owa jednostka w Kerbalach ma sens? Co myślicie?

41
Cieszę się że wam się podoba :] Co do wad... dotychczas najbardziej uciążliwe, to elastyczność przy wynoszoniu na orbitę (trochę się buja, po to egzoszkielet), no i kabina, ustawiona jest poziomo, przez co manewrowanie za jej pomocą jest bardzo trudne, a tradycja nie pozwala mi tego zmienić, dlatego przełączam się na dock z przodu, i steruję za jego pomocą. Poza tym nie spotkałem się z żadnymi utrudnieniami. Jak na razie.

Co do pomysłów, w Kerbalach raczej się nie kończą. Ten statek traktuję jako namiastkę czegoś naprawdę dużego, a KSP pozwala na wiele, więc jest jeszcze dużo do zrobienia :]

42
Inne / Odp: [SF] Projekt "Golem"
« dnia: Nie, 05 Maj 2013, 11:37:54 »
Haha, pomysł bardzo ciekawy, świetne wykonanie. I faktycznie, mimo że nie lubię modów, polecam pobawić się z Dammned Robotics. Jak robocik pójdzie o własnych siłach... :]

43
Aktualności / Odp: KSP 0.19 Już jest
« dnia: Sob, 04 Maj 2013, 16:18:24 »
Zgadzam się z ich logiką, najpierw optymalizacja, bo co to za frajda kierować bazą wydobywczą przy 3 fps-ach. Ale coś dawno nie było żadnego streamu, to jest nie w porządku :]

44
Cytuj
Wow, niesamowite. Wyniosłeś to tak w jednym kawałku na orbitę?
Jak pisałem, statek jednoczęściowy. Ale gdyby nie Ragus Kadafa byłoby to niemożliwe.

45
ASC  'MAGNUS'  DCIB/ECIM  II

Armed Space Cruiser 'Magnus'
Destroyer Class Interplanetary Battleship/
Explorer Class Interplanetary Mothership



Doborowo wyposażona wcześniejsza wersja okrętu.

          Typ:   Rakietowy okręt liniowy / Zwiadowczy statek-matka    

   Technologia:   Okręt jednoczęściowy, rozwiązania przejęte od ASC Centurion

        Zasięg:   Średni (sąsiednie planety z możliwością powrotu)
 
Zleceniodawca:   Korporacja ASC (Ar3K's Spacedesign Corporation)

Podwykonawcy:  Koncern zbrojeniowy ASC (Antidanger Security Center)
                         (Okręt oraz wyposażenie)
                         Kadaf Industries
                         (Rakieta nośna oraz mini-łazik)



Magnus w wersji DCIB II, uzbrojony w 8 pocisków krótkiego zasięgu typu Commutron i TT 38 oraz aż 10 pocisków rakietowych typu Oscar dalekiego zasięgu. Przed wrogimi pociskami chronią go pancerne belki i płyty (przy okazji służą jako ozdoba).


Maksymalnie załadowany Magnus w wersji ECIM II, doborowo wyposażony w mini-lądownik typu Nomad, mini-łazik typu Micrus, 4 lądowniki bezzałogowe (typu Suas i Riot) oraz 2 sondy typu Oscar.
Wyposażenie jest dobierane (dostarczane, jeśli okręt powrócił z innej misji) oddzielnie dla każdej wyprawy zwiadowczej/ekploracyjnej.

Okręt posiada od 8 do 13 (zależnie od wersji) dedykowanych luk ładunkowych przeznaczonych na wyposażenie.

Aktualnie dostępne wyposażenie dla Magnusa:

Załogowe

Bezzałogowe

Dzięki zastosowaniu w każdej z powyższych konstrukcji systemu doków, możliwe jest wielokrotne dozbrajanie/ przywracanie ładunku Magnusa przy każdym jego powrocie na Kerbin. Jeden Magnus może służyć przez wiele lat, kursując od Kerbinu do innej planety i z powrotem, dokonując zwiadu, przywożąc wyposażenie, czy rozprawiać się z wrogimi siłami (np. wrogo nastawionymi śmieciami, popsutymi stacjami orbitalnymi, czy innymi korporacjami...).


ASC 'Magnus' ECIM na orbicie Diuny przygotowuje się do powrotu na Kerbin w celu uzupełnienia paliwa (zostało mu ok. 60%) i wyposażenia. Zostawił po sobie łazik, lądownik oraz kilka sond na planecie oraz jej księżycu.


Łazik typu Micrus zaprojektowany na zamówienie koncernu ASC przez Kadaf Industries. Lądował razem z Nomadem, zadokowany do górnego portu lądownika.


W razie dużego zagrożenia życia załoga za pomocą jednego przycisku ma możliwość opuszczenia okrętu wystrzeliwując kabinę dowodzenia, która zmienia się w kapsułę ratunkową.

Tragiczna w skutkach próba wyniesienia odmiany Magnusa- statku Indagatrix. Kerbale przeżyły dzięki technologii znanej z już z Centuriona. Bezpieczeństwo na pierwszym miejscu.


Widok z kokpitu. Plus celownik. Zintegrowany z wyrzutniami.


Uniwersalny pocisk rakietowy/ sonda typu Oscar dalekiego zasięgu. Służyć może jako zwykła sonda, a także jako skuteczny niszczycielski ładunek.
Dokładniejszy opis pozostałęgo uzbrojenia w Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ (Centurion)


Nieco zmodyfikowana wersja ECIM razem z rakietą nośną Ragus II oraz egzoszkieletem.

Zdjęcia wersji DCIB II.





Barwy wojenne/logo na przodzie zostało naniesione dzięki modyfikacji YourLabel. Żadnych innych nie użyto.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 13