Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Ar3k

Strony: 1 [2] 3 4 ... 13
16
Statki kosmiczne / Odp: Moho Conquest
« dnia: Sob, 22 Cze 2013, 18:38:18 »
No no no, pokaźny opis z ciekawą obróbką zdjęć (choć jak dla mnie, czasem za dużo podobnych do siebie) i całkiem ładny, funkcjonalny statek. Gratki Wawrzyn, świetnie Ci idzie.

17
Poproś o pomoc / Odp: Miota statkiem "jak szatan".
« dnia: Czw, 06 Cze 2013, 15:41:17 »
Środek ciężkości być może. Jeśli dokujesz lądownik na bok, to spodziewaj się, że rakieta może zacząc wirować. Albo po prostu złe wyważenie statku.

18
Stacje kosmiczne / Odp: Mass Shooter 1
« dnia: Pon, 03 Cze 2013, 18:31:42 »
Pewne osoby uzywając podobnej technologii były w stanie wystrzelić Kerbala z orbity z powrotem na Kerbin. Kerbal przeżył. Nie pytajcie kto to robił.

19
Samoloty / Odp: G-767
« dnia: Śro, 29 Maj 2013, 14:26:30 »
Cytuj
Ktora czesc jego postu Cie obraza?
Cytuj
Spore to bydle!
Że niby Spore(maniak) to bydlak, nie zrozumiałeś żartu. Ale Sporemaniak1, w sumie komentarz nieco bezsensowny, nie offtopuj :]
Sorry, jeśli bawię się w modera ;]

20
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Posterunek na Dunie.
« dnia: Pon, 27 Maj 2013, 19:43:38 »
Cytuj
ZDJĘCIA GIGANTY
Cytuj
Wybaczcie za małą ilość screenshotów.
Trochę to nieadekwatne, bo zdjęć wcale nie widzę... czy tylko ja tak mam?

21
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Pon, 27 Maj 2013, 19:37:42 »
Oczywiście zgadzam się z wami co do procesu przetwarzania surowców, nie wyobrażam sobie statku robiącego to samodzielnie. Norman, w pełni popieram wizję hangaru (kiedyś już o tym pisałem). Za to nie wyobrażam sobie zaopatrywania (czy cokolwiek z tym związane) Kerbali w żywność. Myślę, że to bardzo ograniczałoby dalekie loty. Kerbale są zielone, niech już przeprowadzają tę fotosyntezę.

22
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Pon, 27 Maj 2013, 16:32:47 »
Pewnie, że bajerki typu interaktywne wnętrza baz i stacji byłyby ciekawym dodatkiem. Tak, dodatkiem, bo to coś jak IVA - jest, ale na grę znacząco nie wpływa (np. ja nie używam). Za to surowce, czy dowolny większy aspekt ekonomiczny znacząco wpłynąłby na gameplay i ogólnie - cel grania, bo po co budować bazy, skoro nie są do niczego potrzebne (tu kolega Drangir ma rację).
Wygląda więc, że społeczność dzieli się na dwie frakcje... realistów (stawiających na realistykę) i ekonomistów (chcących coś więcej do roboty). Nie sądzicie?

23
Obsługa techniczna / Re: [ZAMKNIĘTY] nie mogę zacząć nowej gry .
« dnia: Nie, 26 Maj 2013, 13:09:21 »
Miałem tak na samym początku, ale jak wyłączyłem grę i stworzyłem kolejny świat problem zniknął. Spróbuj.

24
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Pią, 24 Maj 2013, 23:03:49 »
Jednak nie jest tak źle jak mówiłem, looknijcie do wątku powyżej.

25
Ja poradziłem sobie inaczej... otóż budowałem na Kerbinie bazę, cięło strasznie. W międzyczasie poleciałem i wylądowałem na Minimusie. Po ponownym uruchomieniu gry zniszczyłem bazę (dosłownie) i z małymi ulepszeniami rozpocząłem ponowną budowę. I co? Zero ścin. Wszystko płynie chodzi, buduje się miodzio. Nie wiem jaki jest powód takiej zmiany, ale wiem jedno, optymalizacja jednak działa :]

26
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Pią, 24 Maj 2013, 16:14:50 »
Mam to samo co Witold, na porównywalnym sprzęcie, z jeszcze mocniejszą kartą i Ramem, a przy 300 częściach ścina niemiłosiernie (większy łazik-baza na planecie). Coś tu jest nie tak z tą optymalizacją, niektórym działa, u niektórych pogarsza sytuację, czy tak po prostu jest z pojazdami na powierzchni, bo już sam nie wiem?

27
Aktualności / Odp: KSP 0.19 Już jest
« dnia: Wto, 21 Maj 2013, 21:59:39 »
Świetna robota Reep, miło ujrzeć najistotniejsze wieści ze świata KSP w rodzimym języku :]

28
Inne gry / Odp: Space Engine
« dnia: Pon, 20 Maj 2013, 21:39:48 »
Eh, gdyby w KSP były takie piękne widoki... :]

29
Dyskusje ogólne / Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« dnia: Pon, 20 Maj 2013, 21:26:51 »
Ja dorzucę moją skromną wizję - więcej ekonomii - nie tylko w KSC, ale każdej innaj placówce, jak bazy wydobywcze (i tu dochodzi rozplanowywanie przejazdu łazików zaopatrzeniowych, widzę też powszechne VTOL-e transportowe, no i możliwość wydudowania np. fabryki (łazików) oraz stoczni orbitalnej...(Trochę jak strategia ekonomiczna, włącza się wtedy taki specjalny tryb :])) Poza tym część rzeczy które już wymieniliście... ale teraz błagam o optymalizację i surowce.

30
Stacje kosmiczne / Odp: [PPK] Project PSK
« dnia: Pon, 20 Maj 2013, 19:39:26 »
No, no, bardzo ładnie ta stacja wygląda, a ten RCS i generatory po lewej na pierwszy rzut oka wyglądają jak napęd jakiś :]

Strony: 1 [2] 3 4 ... 13