Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Ar3k

Strony: [1] 2 3 ... 13
1
Kadaf, taka mała rada. Skopiuj swoje tematy, wklej do worda, wyślij do jakiegoś wydawnictwa i ciesz się bestsellerem.
Nie wiem jak reszta, ale ja nie pogardziłbym Kerbalską Biblią na swej półce.

2
Propozycje & Uwagi / Odp: Problem z idiotami.
« dnia: Wto, 17 Cze 2014, 07:50:06 »
Nie w tym rzecz. Po prostu wiedza, kogo wpuszczamy na forum nie zaszkodzi, wręcz przeciwnie, a po samym powitaniu będzie można o człowieku wystarczająco wywnioskować. Testy niewymagane, .nawet zbędne.

3
Propozycje & Uwagi / Odp: Problem z idiotami.
« dnia: Pon, 16 Cze 2014, 15:15:42 »
Dorzucmy do tego odpowiedź ustną przed komisją egzaminacyjną ;]

4
Propozycje & Uwagi / Odp: Problem z idiotami.
« dnia: Pon, 16 Cze 2014, 14:47:58 »
Może wprowadzić małę zmianę w działaniu forum, choć nie wiem czy jest to wykonalne. Mały pomysł (darmowy, wątpię aby ktokolwiek zaczął płacić, Kadaf ;]):
Przeglądć forum mogą wszystkie konta, naturalnie, lecz pisanie postów możliwe jest dopiero po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku/przywitania w dziale powitań przez społeczność/władze najwyższe. Może to nakłonić niektórych (leniwych i trolle) do przeszukania forum pod kątem rozwiązań ich temów, a nawet przerzucenia się na forum oficjalne, co poskutkuje zwiększeniem się jakości postów tutaj.

5
Inne / Odp: Drednot - Warhammer 40,000
« dnia: Nie, 13 Kwi 2014, 23:21:09 »
Dzięki Dragnir. Może spróbuję, choć nie przepadam za modami, szczególnie przy tego typu rzeczach. Akceptuję tylko stock ;)

6
Inne / Drednot - Warhammer 40,000
« dnia: Nie, 13 Kwi 2014, 22:15:58 »
Ave Terranie!
   Myślę, że każdy kojarzy Drednota ze świata Warhammera 40,000.
Po dłuższej nieobecności przedstawiam wam próbę odtworzenia tej bardzo charakterystycznej, genialnej machiny wojennej Imperium Ludzkości.
   


Nie jest to idealna replika, ale myślę, że podobieństwo jest wystarczające. Imperator powinien być zadowolony. Tak myślę...





Uzbrojony w pięść z podczepionym miotaczem ognia oraz wielokalibroe działo szturmowe drednot jest gotowy na starcie z siłami Chaosu (Krakena?) W krypcie przygotowane jest miejsce dla Pradawnego Kerbala.




„Lepiej zginąć za Imperatora, niż żyć dla siebie.” - Drednot

7
Ciekawa inycjatywa, kontunuuj. Ciekawi mnie również sprawa temperatury Kerbolu, da się to jakoś sprawdzić? :]

8
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: B9 Aerospace Pack
« dnia: Nie, 14 Lip 2013, 18:54:15 »
Modzik ładny i cekawy, szczególnie IVA, a twórcy opłaciło się stworzenie go, skoro został dzięki niemu wcielony do Squadu. Oby coś tam zdziałał, bo macie rację, że kwestiia lotnicza wymaga dopracowania...

9
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Wto, 09 Lip 2013, 11:12:14 »
Co do kraterów, Harv pisze, że na razie będą tylko na Munie.

10
Inne gry / Odp: Civilization V
« dnia: Pon, 08 Lip 2013, 20:41:22 »
Grałem w IV, grało się fajnie, ale grałem krótko. Usiadłem do piątki, i marnowałem całe dnie. Według mnie grywalność jest wyższa w V, no ale więcej nie powiem, bo jak wspominałem, w IV grałem chwilę, nie była tak wciągająca.

11
Inne gry / Odp: Civilization V
« dnia: Pon, 08 Lip 2013, 20:27:14 »
Poprzednia część była duuużo gorsza, z wyjątkiem filmików cudów świata. Pozdro Ravnarr :]

12
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Nie, 07 Lip 2013, 16:48:33 »
Oto nowy wygląd VAB-u i Hangaru (wstawiam, bo nie każdy zagląda na bloga ofic. forum). W moim odczuciu przydałoby się nieco więcej cieni, ale i tak wygląda świetnie.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ!

Można też zauważyć nową ikonkę z Kerbalem po lewej oraz przeniesiony panel flagi, więc subassembly mógłby wrócić na swoje miejsce :]

13
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Czw, 27 Cze 2013, 19:05:09 »
Cytuj
0.21 weszła w fazę ostatnich szlifów, więc jeśli będzie jak ostatnie patche, ten powinien wyjść w przeciągu 2 tygodni.
Chyba powinniśmy się cieszyć... ja mam mieszane uczucia. Tak szybko? A co z bugami w 0.20? Znowu dostaniemy niedopracowany patch? Hm...

14
Własna twórczość / Odp: Polaczkowe grafiki
« dnia: Pon, 24 Cze 2013, 19:01:09 »
Hm, ja proponowałbym więcej glow'a dla wybuchów (zarazem większych), motion blur dla laserów (aby wyglądały że są w ruchu, z nieco mniejszą ich częstotliwością w tym wypadku) no i ogólną korekcję barwną dla tego statku, by zlał sie nieco mocniej ze screenem.

15
Łaziki / Odp: Flinstone - Uniwersalny łazik badawczy
« dnia: Sob, 22 Cze 2013, 18:46:08 »
Najciekawszy 'cięższy' pojazd jaki dotychczas widziałem. Już myślałem że Dawster zaczyna się w wojsko bawić, bo na pierwszy rzut oka wygląda to jak działo samobieżne. Good one.

Strony: [1] 2 3 ... 13