Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Antares

Strony: 1 [2]
16
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Wto, 30 Lip 2013, 15:15:55 »
@rake
Cytuj
Przesadziłeś - różnica między DDR3-1600 a DDR3-1866 są tak marginalne dla nieprofesjonalnego użytkownika, że nie opłaca się bawić w droższe pamięci. Dla gracza w większości przypadków zdecydowanie lepiej jest mieć 8GB DDR3-1600, niż 4GB DDR3-2133
Zgadzam się z tym co napisałeś w 100%

Co do wypowiedzi kolegi Raynus... nie będę się lepiej wypowiadał bo takich głupot dawno nie czytałem. I bez urazy ;)

A co do gry to: SAS mi często wariuje i się cuda dzieją ze statkiem :D. Wiec raczej poczekam na 0.21.2 aż to poprawią.

17
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Wto, 30 Lip 2013, 13:46:36 »
Cytuj
4GB markowego, SZYBKIEGO ... może być o wiele lepszy od 12GB

Chyba masz na myśli porównanie RAM: 4GB-DDR3 z 12GB-DDR1 albo przesadziłeś z porównaniem

18
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Wto, 30 Lip 2013, 08:07:29 »
@rafal3920
Cytuj
Przy 300-400 części mnie działa dobrze, ale prędkość spada bardzo szybko, przy "ledwo" 760 częściach sekunda w grze trwała 6 sekund! Wyniesienie na niską orbitę trwało ponad pół godziny! Do dokowania ustawiłem wszystko na minimum, także fizykę, no i miałem może 7-8 fps(jakieś 500części) mimo że reszta statku miała niewiele mniej części to chodziła na 25fps, ale może to wina budowy statku

Może kolega podać specyfikacje komputera ? I podesłać swój statek przetestował bym go u siebie i zobaczył ile mam klatek ? (moze to kwestia budowy ??)

Ja mam statek z dokładnie 350 części i mam 6-8 klatek przy odpaleniu rakiety.
Mam świeżą kopie gry z KSP Store i nowe save zrobione na 0.21.0, projekty tez budowałem od początku. I nie posiadam żadnych modów.

19
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Pon, 29 Lip 2013, 14:33:32 »
@up
Nie tylko Ty odczułeś wyraźny spadek płynności gry ale pewnie wszyscy użytkownicy KSP i nie ważne jakim kto sprzętem dysponuje. Bo to ze gra tak zwalania to wina "gry". A nie naszych komputerów. Na to może zaradzić tylko Squad ;]

Ale wiadomo to jest jeszcze Alpha i nie ma co się bulwersować nie są wstanie zrobić wszystkiego naraz, ale mogli by teraz w 0.22 poprawić optymalizacje chociaż zeby rakiety po 200-400 partów miały chociaż po 30 klatek.
W końcowej wersji gry bede zadowolony jak statki po 1000 partów miały by po 30 klatek. Ale narazie pozostaje to w swerze marzeń.

20
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Pon, 29 Lip 2013, 14:04:20 »
Na stronie twórców wymagania co do gry podane są takie:
2.0Ghz Dual Core CPU or higher (preferably higher)
4GB RAM
512MB Video Card, Shader Model 3.0
1GB Free HD space
Windows XP, Vista, 7 or 8

Ja mam 8GB RAM DDR3 1600Mhz i jak startuje rakietę która składa się z 350 partów to mam 8 klatek (fps)
Wiadomo ze win 7 64bit pożera średnio od 1,5GB do 2GB RAM, (+ antywirus i inne programy) Wiec zostaje minimom 6GB na samą gre a lagi przy odpalaniu rakiety i tak sa straszne ...

Ale wina raczej polega na tym ze gra wszystkie obliczenia wykonuje w RAM. Twórcy powinni przerzucić obliczenia do karty graficznej (GPU).

Pytanie tylko kiedy oni zamierzają się za to zabrać ..... za optymalizacje.

Strony: 1 [2]