Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - grabek77

Strony: [1] 2 3 ... 18
1
Raczej nie :)
PS. Zdobywasz Zlota Lopate za odkop roku :)

2
Ale spolszczenie dziala na x64 tyle tylko, ze menu gry ma spaprany font, poza tym sama gra dziala ok.

3
Sprawdz czy napewno serwer chodzi (czy jest uruchomiony) jesli tak to czy na komputerze gdzie uruchomiony jest serwer, Windows Defender czasem nie blokuje polaczen do odpalonego serwera (otwarte porty na ktorych chodzi serwer)

4
Problemy z modyfikacjami / Odp: Problem z Alternis Kerbol Rekerjiggered
« dnia: Śro, 31 Sty 2018, 20:26:32 »
CKAN twierdzi, ze od KSP 1.0.5 mod nie byl uaktualniany, wiec sie nie dziwie, ze nie dziala.

5
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
No dobra, ale załogę ma na pokładzie, więc bez połączenia odpali silniki. Pokaż rakietę i zobaczymy co z nią nie tak ;)
Jaka masz wersje KSP? Instalowales jakies mody? (pewnie zapomnial wspomniec, ze zainstalowal Real Fuel :D )
Na jakiej wysokosci masz swoj statek orbitujacy wokolo Kerbinu? Rozumiem, ze podczas startu wszystkie silniki pracuja dobrze (na platformie startowej) a problem wystepuje jedynie na orbicie (jakiej?)
Sprawdzales czy dobrales dobre zbiorniki z odpowiednim paliwem do silnikow? Jesli grasz na czystej wersji bez modow to powinienes uzywac te zbiorniki z Liquid Fuel i Oxidizerem.

6
By sprawdzic czy masz lacznosc z Kerbinem wystarczy w trybie mapy [m] zobaczyc czy masz zielona linie laczaca twoj pojazd z Kerbinem.
Cos jak w ponizszym filmiku.



7
Szukam modyfikacji / Odp: Chmury
« dnia: Wto, 30 Sty 2018, 23:31:33 »
Jesli chcesz uzywac modow, zwlaszcza graficznych to musisz uzywac wersji x64. Spolszczenie tez dziala na tej wersji (x64) tylko w menu glownym sa krzaki, wystarczy kliknac w drugie od gory zaladowac save'a i grac na x64 ze spolszczeniem i bez krzakow w grze i bez wywalania sie gry.

8
Szukam modyfikacji / Odp: Chmury
« dnia: Wto, 30 Sty 2018, 21:38:42 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Dzieki za pomoc,  zainstalowałem EVE,  efekt jest wmiare zadiwalający,  choc bede próbował z innymk modami,  bo gra  zaczela sie co okolo pol godziny wysypywac.
a odpalasz ja w trybie x64?

9
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ale moja rakieta jest załogowa i na pokładzie zamontowałem baterie oraz panele słoneczne?
Mogę nią sterować na wszystkie kierunki tyle że nie mogę po wyłączeniu silnika po upływie 2-3min ponownie go uruchomić.
To samo się tyczy kolejnych sekcji gdzie są zamontowane pozostałe silniki z paliwem!
A lacznosc z Kerbinem masz kolego? Chociaz w przypadku misji zalogowej nie powinno miec znaczenia (pod warunkiem ze masz jednego pilota na pokladzie)
Moze pochwal sie zdjeciem swojej rakiety w VABie i na orbicie wtedy cos wywnioskujemy bo teraz to wrozenie z fusow.

10
Szukam modyfikacji / Odp: Chmury
« dnia: Pon, 29 Sty 2018, 14:33:58 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Cześć, zacząłem niedawno grać w kerbale i kłuje mnie strasznie w oczy brak chmur. Wiem, że mody na to są, bo sam parę znalazłem, ale wszystkie na wcześniejsze wersje. Więc jeśli macie mod na chmury na wersję 1.3 to ładnie bym prosił.
Na CKAN-ie powinny byc zaktualizowane wersje takich modow jak:
EVE
Scatterer
SVE

Nie zapomnij pochwalic sie efektem upiekszenia KSP :)

11
Poproś o pomoc / Odp: Problem z Sejwami
« dnia: Pon, 29 Sty 2018, 14:27:36 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
No więc wersja 1.3.1 bez modów...  Przeinstalowałem no i zobaczę co dalej - mam nadzieję że się nie powtórzy... ech ciężki los Kerbonauty ;)
Gdyby jednak sie powtorzylo to rade mam taka, po kazdej misji gdy bedziesz w KSC dodatkowo zapisz gre recznie przez wejscie w menu --> save i pamietaj, ze gdy podczas misji nacisniesz F5 to bedzie to ostatni ladowany save, gdy wyjdziesz i wejdziesz ponownie do gry.

12
Poproś o pomoc / Odp: Problem z Sejwami
« dnia: Sob, 27 Sty 2018, 12:46:38 »
Masz przerabane!
A na powaznie to jaka wersja KSP, mod: ile, jakie? Porada na szybko. zgrac katalog z save'ami i przeinstalowac na czysto gre po czym wrzucic spowrotem save'y (zanim wskrzesisz swoje save'y musisz wejsc do czystej zrobic pierwszego save'a i dopiero podmienic pliki).

13
Poproś o pomoc / Odp: Misja na ustawienie satelity
« dnia: Sob, 06 Sty 2018, 00:45:50 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
ENG: #autoLOC_500691 = SC-9001 Science Jr.

PL: #autoLOC_500691 = Jednostka Badawcza SC-9001 Science Jr.

Wiesz kwestia nie tego jak się dana część nazywa, a jaki string zostanie użyty w zadaniu z nią. ;)
No tak ale nie od dzis wiadomo, ze materials bay to nie zadne "pojemnik na materiały badawcze" a wlasnie "Jednostka Badawcza SC-9001 Science Jr."
Wiem, ze w oryginale sa i materials bay i Science Jr. (w opisach misji a nie w dostepnych czesciach) ale moze wartaloby to poprawic bo niepotrzebnie wprowadza w blad. Niech chociaz w polskiej wersji bedzie dobrze. Moskit, co myslisz?

14
Poproś o pomoc / Odp: Misja na ustawienie satelity
« dnia: Śro, 03 Sty 2018, 23:59:02 »
Wszystko spoko ja to rozumiem tylko w takim razie jak nazywa sie Science Jr. ? :)
Wiemy juz, ze napewno nie bedzie to pojemnik na eksperymenty :)

15
Poproś o pomoc / Odp: Misja na ustawienie satelity
« dnia: Śro, 03 Sty 2018, 00:19:07 »
Jak sam na swoich zdjeciach widzisz, Twoja satelita w trakcie lotu nie posiadala Science Jr tylko wspomniany pojemnik na eksperymenty, o ktory jednak nie chodzilo w misji (tam jest blad w tlumaczeniu wskazujacy na zly pojemnik) :)
Zawsze w misjach tego typu chodzi o posiadanie Science Jr a nie o pojemnik zbierajacy dane z eksparymentow ze wszystkich urzadzen pomiarowych.

Strony: [1] 2 3 ... 18