Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - grabek77

Strony: [1] 2 3 ... 20
1
Inne / Odp: Z pamietnika kerbonauty (kariera w RSS)
« dnia: Śro, 18 Kwi 2018, 01:06:14 »
Data 21 Grudzien 1951
Godzina 4:05
Miejsce startu: Korou, French Guiana

Start rakiety X-1 do misji Luna 3. Cel misji to przywiezienie probek z Ksiezyca.






Ladownik Luna 3 na orbicie Ziemi o parametrach 243/176km




Czas misji: 6h55min (6h25min po LMI)
Nieziemski widok Ziemi z odleglosci 84 tys km


Przewidywane wejscie w SOI Ksiezyca za 6dni 3godz 2 min, Entry burn za kolejne 17 godzin


Czas misji: 7dni 3 godziny 7 min
Czas do Lunar Entry Burn: 43 min
Odleglosc do powierzchni: 3000 km


LEB (Lunar Entry Burn)



Landing Burn



Na miejsce ladowania wybrano Morze Spokoju (Mare Tranguillitatis)


Zaraz po zebraniu probek gruntu nastapil start pojazdu powrotnego.






36 min pozniej nastepuje ustawienie Luny 3 na trajektori powrotnej.


Separacja czesci powrotnej Luny 3 od pustej czesci napedowo - serwisowej.







Wejscie w atmosfere nastapi za 1dzien 3 godziny 53 min.






Wodowanie przewidziane w Zatoce Tajlandzkiej


2
Wyzwania / Odp: Xenon w ruch! Rekordy pułapu jonolotów.
« dnia: Sob, 07 Kwi 2018, 14:23:18 »
Jak to mowia w takich sytuacjach to "Moar boosters" :D

3
Inne / Odp: Z pamietnika kerbonauty (kariera w RSS)
« dnia: Sob, 07 Kwi 2018, 01:44:24 »
Data: 3 Listopad 1951
Godzina 4:22
Misja: Wenus flyby

Dzieki super wielkiemu teleskopowi udalo sie uzyskac obraz z przelotu sondy Wenera 1 obok Wenus.










4
Zalecam wizyte u okulisty :)


5
Zalecałbym poprawienie literówek (w dwóch miejscach jest Popierz zamiast Pobierz), bo trąci myszką :)

Ps. Nie żebym się czepiał :)

6
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Pon, 02 Kwi 2018, 05:14:44 »
Tak tak panowie i panie, jedno z podstawowych zalozen dotyczace praw rzadzacych wszechswiatem zostalo mozna by rzec wywrocone do gory nogami. Biedny Einstein przewraca sie w grobie zapewne :)
Otoz naukowcom z CERN udalo sie przekroczyc predkosc swiatla co dowodzi, ze nie jest ona (predkosc swiatla) najwieksza predkoscia we wszechswiecie.
Nawiasem mowiac zawsze sie nad tym zastanawialem dlaczego uwaza sie predkosc swiatla za najwieksza we wszechswiecie i niby dlaczego cos innego nie mogloby podrozowac szybciej od swiatla?
Szczegoly:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

7
Aktualności / Odp: Wersja 1.4.1
« dnia: Pią, 30 Mar 2018, 02:34:23 »
tiaa nawet jest juz 1.4.2 :D

8
Inne / Z pamietnika kerbonauty - Wenus Flyby (kariera w RSS)
« dnia: Czw, 29 Mar 2018, 04:29:52 »
Data: 2 Listopad 1951
Godzina: 19:59

Telemetria potwierdza udane wejscie w pole oddzialywania grawitacyjnego planety Wenus. Peryapsa Wenus (16,4 tys km) zostanie osiagnieta za 1 dzien 8 godzin i 23 minuty.


Niestety Centrum Kontroli Lotow utracilo lacznosc z probnikiem, co wiaze sie z brakiem zdjec z pierwszego w histori przelotu obok Wenus.
Istnieje jednak szansa na probe nawiazania lacznosci gdy probnik zblizy sie do Ziemi na odleglosc 24 mln km, co nastapi za 2 lata i 234 dni.


9
Inne / Odp: Z pamietnika kerbonauty (kariera w RSS)
« dnia: Wto, 27 Mar 2018, 18:31:46 »
Data:
16 Pazdziernik 1951
Godzina: 11:27

Kerbonauci zauwazeni podczas przedpoludniowego treningu do przyszlej misji zalogowej.






Po kilku rundach od VABu do platformy startowej zauwazyli crawlera transportujacego rakiete Terra 2




10
Poproś o pomoc / Odp: Miejsce na ladowanie
« dnia: Sob, 24 Mar 2018, 23:40:20 »
A praktyke nabywa sie poprzez trening, wiec kolega Kejto musi duzo latac :)

Co do Kingdom Come to wyglada swietnie ale zapewne ma swoj wlasny silnik.
Chyba nie sadziles, ze przez ten okres co nie grales Laythe porosla lasami? :)
Mysle, ze teraz przychylniej popatrzysz na dokonczenie Misji Totalnej.

11
Obsługa techniczna / Odp: problem z silnikami na paliwo ciekłe
« dnia: Sob, 24 Mar 2018, 00:59:08 »
Dodatkowo mozna uzywac klawiszy Z i X gdzie Z to full throttle (pelna moc) a X minimum (gasi silnik).

12
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Moja Pierwsza Kolonia
« dnia: Sob, 24 Mar 2018, 00:55:01 »
Ja mam tylko jedna sugestie, kolejne fotki wrzuc korzystajac z tagow
Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
[img][/img] gdzie pomiedzy nimi wstawiasz linka

Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
[img]https://s20.postimg.org/9zm7ucknh/screenshot136.png[/img]
co automatycznie wyswietli nam Twoje zdjecia tutaj :)



Chyba najlepsze zdjecie z tych wszystkich.
A co do bazy, brawo za ladowanie kolejnymi jej elementami blisko siebie. Tak trzymaj.

13
Poproś o pomoc / Odp: Miejsce na ladowanie
« dnia: Pią, 23 Mar 2018, 15:13:52 »
Kadaf nie denerwuj sie na swiezaka, jemu chodzi o plaski teren ("na lodzie") na Minmusie :)

Kolego Kejto, na Munie nie ma takiego plaskiego jak to powiedziales blekitnego terenu. Taki jest jedynie na Minmusie.








Prozno szukac takich rozleglych terenow na Munie gdzie pelno kraterow.



A co do misji o ktorych pisalem, caly sek w tym by byly zlozone a nie proste. Wyciska sie wtedy cala esencje przyjemnosci z tej gry.

14
Poproś o pomoc / Odp: Miejsce na ladowanie
« dnia: Czw, 22 Mar 2018, 16:26:52 »
Panowie, panowie, zapomnieliście o Kerbnecie? Toż to idealne narzędzie do znalezienia optymalnego miejsca na bazę wydobywczą bo nie sztuka postawić ową bazę w miejscu gdzie nie ma złóż.


@kejto nie zapomnij pochwalić się ta bazą i jej możliwościami wydobywczymi. Najlepiej widziana cala relacja w postaci zdjęć z całej misji :)
Przykładowy plan misji:
Misja 1. Wysłanie Satelity by zrobiła skan całej planety by wiedzieć gdzie jest największe skupisko złóż.
Misja 2. Wysłanie w ten rejon łazika by znaleźć dokładnie największą koncentracje złóż oraz by wybadać teren pod przyszłą bazę.
Misja 3. Budowa bazy.

15
Problemy z modyfikacjami / Odp: Problem z DMP
« dnia: Śro, 21 Mar 2018, 17:38:25 »
Nie trzeba byc bieglym tlumaczem, zeby skorzystac chociazby z google translatora, ktory napewno by podpowiedzial, ze ten mod DMP jest NIEKOMPATYBILNY z uzywana wersja KSP (zakladam, ze najnowsza 1.4.1) oraz z uzywana w KSP wersja UNITY 2017.1.3p1. Czyli lipa - trzeba wrocic do KSP 1.3.1

Strony: [1] 2 3 ... 20