Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Drangir

Strony: [1] 2 3 ... 128
1
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Janitor closet, chyba nie ma nic lepszego w tej kategorii. Możesz robić nawet osobne presety z różnymi rodzajami części potrzebnych w danym momencie.

2
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Pią, 06 Paź 2017, 12:22:00 »
To też nawiązanie do Big F*** Gun z Dooma, gdzie był jedną z potężniejszych spluw. Akurat Musk często robi takie nawiązania tworząc nazwy.

3
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Kadaf Industries
« dnia: Pią, 29 Wrz 2017, 01:09:34 »
A jak ta mechanika ma się w stosunku do wydajności lotu na poszczególnych wysokościach /prędkości i w kontekście gry?

4
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Kadaf Industries
« dnia: Czw, 28 Wrz 2017, 20:23:42 »
Przy silnikach turboodrzutowych które powinno się wykorzystywać w maszynach latających na dużych wysokosciach to wygląda nieco inaczej, nie?

5
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Kadaf Industries
« dnia: Śro, 27 Wrz 2017, 23:46:38 »
450 m/s to mniej więcej Mach 1 gdzie fizyka zaczyna działać magię a wysokowydajne silniki zaczynają błyszczeć. Dobrze o tym wiedzieć, a także o prędkości mach 2 itd bo to bardzo przydatne przy samolotach.
I nie, to nie żaden wymysł twórców tylko kluczowe zjawisko aerodynamiczne ;)


Niestety, więcej czytalem jak sam budowałem SSTO, a było to kilka dobrych miesięcy temu :/ Generalnie, stara zasada by w gęstej atmosferze przyspieszać sięnie sprawdza, bo tak do 5-7  kilometrów silniki ciągną paliwo jakby im mama wody nie dawała i dopiero potem, w rzadszych warstwach opór spada a prędkość zaczyna ładnie rosnąć.

6
Modyfikacje / Odp: [linux] Planetary Twister V0.1 Alpha
« dnia: Pon, 25 Wrz 2017, 01:29:29 »
Wow, to ma szansę mocno ruszyć rzeczami w KSP, będę obserwował z zaciekawieniem :D

7
Poproś o pomoc / Odp: Problem z Duną
« dnia: Pon, 21 Sie 2017, 12:38:23 »
A ja bardzo dziękuję za programik. Szykuję się do instalacji systemu Galileo i z pewnością przyda mi się mod pobierający dane z gry, a nie hard-codowane w kalkulator na stronie.

Poza tym marudzenie na podsunięcie kilku różnych opcji z których niezaznajomiony użytkownik może wybrać (a nie z mojej jedynej właściwej i koszernej) jest po prostu bez sensu. Lepiej mieć dwa ciastka.

Wyzywanie i dyskredytacja osiągnięć innego forumowicza, którego jedyną intencją była chęć pomocy, w grze która służy do zabawy (i nauki przez zabawę) to chwyt niezwykle niski i bardzo niemile się to czyta.

8
Problemy z modyfikacjami / Odp: problem z BDArmory
« dnia: Śro, 26 Lip 2017, 18:38:43 »
Powodów może być kilka. Upewnij się że na pokładzie jest paczka z amunicją (ustawia sie na pojezdzie jak każdą inną część) i to, że działo nie ma przed sobą żadnego elementu statku. Jeśli linia ognia przechodzi przez hitbox statku spust zostanie zablokowany, co powoduje problemy np. z dzialkami montowanymi w środku pojazdu. Zbyt bliskie przytulenie karabinu do konstrukcji też może powodować kłopoty.

9
Nie licząc dziwnej składni, "W samych superlatywach" jest bardziej po polsku.

10
Obsługa techniczna / Odp: Nie działa konsola
« dnia: Pią, 16 Cze 2017, 20:50:32 »
Na innej instalacji gry działa (Nie ma DRMa na Steam więc możesz robić tyle kopii instalacji z różnymi ustawieniami/modami ile zechcesz)? Jeśli tak, rozwiązaniem może być przerzucanie modów i save na tę nową. Dziwny problem, w opcjach gry nawet nie ma nic o  zablokowaniu okienka developerskiego.

11
Lem, Clarke czy wspolczesni autorzy sci-fi nie muszą publikowac opowiadań online, istnieje wiele stron które zajmują się "obrotem" amatorskich opowiadań. Obawiam się jednak że nisza tworcow opowiadań po polsku akurat do KSP jest tak mikroskopijna, że ewentualny zysk z reklam byłby ujemny ^^:

Problem przede wszystkim leży w twórcach. Filmiki są dużo łatwiejsze do strawienia i ciekawsze, a pisze kilka osób. Czy w 2017 pojawilo się cos więcej niż suchy opis techniczny jakiegoś pojazdu na forum?

12
Nie do końca się zgodzę. Skoro to projekt międzynarodowy, raczej po prostu ułatwi użytkownikom znalezienie spolszczenia (wszystkie tłumaczenia byłyby w jednym miejscu) a same teamy translatorskie i tak są niezależne, tylko kontrybuują tłumaczenia do głównej bazy, organizując się sami. W przypadku fuck-upu sieci tłumaczenie wciąż będzie dostępne, a znalezienie rozwiązań technicznych na temat różnych problemów będzie łatwiejsze niz siedzenie u siebie i szukanie znalezionej już drogi na własną rękę.

13
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.3
« dnia: Czw, 01 Cze 2017, 02:36:02 »
Well, napisali informację o DLC w ogłoszeniu o przejęciu. Nie widzę przeszkód żeby w tej kwestii, na tę chwilę im nie wierzyć ^^;


14
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.3
« dnia: Śro, 31 Maj 2017, 22:19:16 »
Nikt nie zalinkował źródła rewelacji.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


Cytuj
Za to z obiecanymi darmowymi DLC dla tych, którzy kupili grę przed określoną datą możemy się pożegnać

Podtrzymują obietnicę. Skąd twój wniosek?

@up
Tak. Podobny wniosek znikąd.

TakeTwo to ogromny wydawca który wydaje gry i średnie, i kiepskie i znakomite. Jako że KSP radzi sobie raczej dobrze na rynku, nie ma wielkiej konkurencji, nie spodziewałbym się by studio odpowiedzialne za KSP doznało wielkich zmian w kwestiach wydawniczych, poza kwestią DLC które zaczną się pojawiać. Z tego co widać po tytułach takich jak Spec Ops: The line, Borderlands czy Cywilizacja można śmiało stwierdzić, że w kwestiach artystycznych wydawca zostawia wolną rękę developerom. Ba, być może dostaną w końcu jakieś porządne porady od profesjonalistów branży, czego bardzo brakowało w tym ambitnym, ale mimo wszystko boleśnie niedoświadczonym, błądzącym studiu, co skutkowało w masie niespełnialnych obietnic, bazowanych na wizjach twórców którzy jeszcze nie mieli pojęcia za jakiego byka się łapią.

Ze złych kwestii, miejmy nadzieję że polityka z DLC i darmowymi łatkami sięnie zmieni. Wątpię z kolei w powroty do spełniania obietnic postawionych przez zupełnie innych ludzi w zupełnie innym czasie. Mam też mocne podejrzenia że w końcu zamontują Steamowy DRM do KSP, co, póki co, brzmi jak najbardziej realistyczna i dotkliwa zmiana która wyniknie z przejęcia. Nie będę mógł mieć osobnych folderów na osobne zestawy modów, co będzie, kurczę, przykre.



15
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.3
« dnia: Śro, 31 Maj 2017, 18:03:04 »
Tak, A Squad to studio na miarę Rockstara, a KSP to prawie jak GTA, bo też 3 literki :P

Strony: [1] 2 3 ... 128