Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - MrChris

Strony: [1] 2 3
1
Aktualności / DISCORD -> https://discord.gg/4KKm6UJ
« dnia: Czw, 16 Lis 2017, 00:24:19 »
Zrobiłem forumowego discorda do prostszej i wygodniejszej komunikacji. Oczywiście administracja forumowa otrzymuje identyczne uprawnienia na Discordzie. Mam nadzieję, że ożywi to troszeczkę społeczność :)

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

[Post scalony: Czw, 16 Lis 2017, 11:54:03]
ref: adres poprawiony.

2
Poproś o pomoc / Odp: Autostrut - jak wyłączyć.
« dnia: Wto, 05 Wrz 2017, 12:24:08 »
bump.

3
Poproś o pomoc / Odp: Autostrut - jak wyłączyć.
« dnia: Wto, 22 Sie 2017, 16:05:06 »
Koła mają tą opcje zablokowaną. Są automatycznie strutowane do najcięższego elementu.

4
Poproś o pomoc / Autostrut - jak wyłączyć.
« dnia: Wto, 22 Sie 2017, 13:17:18 »
Cześć. Ostatnio naszło mnie na pojazdy lądowe i napotkałem problem, koła i automatyczny autostrut. Czy jest możliwość wyłączenia tego ustrojstwa?

5
Inne / Odp: Wypocinki MrChrisa
« dnia: Nie, 09 Lip 2017, 00:12:40 »
mały refresh.

6
Inne / Odp: Wypocinki MrChrisa
« dnia: Śro, 01 Mar 2017, 13:35:39 »
To ja źle zrozumiałem :). ( popularność moda )

Oczywiście, że mam gotowe wirniki jednak satysfakcje mi daje coś bardziej skomplikowanego tak jak na przykład turbina :). Tworzę też model silnika odrzutowego który ma generować ciąg i teoretycznie mieć możliwość zastosowania w statku powietrznym. Co z tego wyjdzie? Zobaczymy :D Kombinuję też nad zmiennym kątem natarcia łopat tak by działał silnik jak w prawdziwym świecie. Ciąg silnika jest ten sam jedynie kąt natarcia jest zmienny.

7
Inne / Odp: Wypocinki MrChrisa
« dnia: Śro, 01 Mar 2017, 12:32:26 »
Nie dążę do używania modów najbardziej popularnych. Po porostu co znajdę i mi się spodoba, tego używam :D

8
Inne / Wypocinki MrChrisa
« dnia: Wto, 28 Lut 2017, 20:17:43 »
Cześć! Ostatnio coraz częściej zaczynam sobie dłubać w KSP nad kreacjami jakie akurat wpadną mi do głowy. Postanowiłem więc stworzyć swój własny temacik w którym to będę wystawiony na ogień waszej krytyki - a może pochwał :).


Na pierwszy rzut idzie helikopter szturmowy RedShard ( wiem, oryginalna nazwa ).
Helikopter wznosi się dzięki turbinie napędzanej silnikiem S3 KS-25 ( oryginalnie był silniki odrzutowe jednak okazały się o wiele za słabe ). Na ogonie znajduje się śmigło ogonowe do zmiany kierunku lotu oraz mniejszy S3 KS-25 do walki z rotacją. Niestety drag wytwarzany przez wirnik główny jest tak duży, że bez silnika się nie obejdzie. Wszystko wspomagane jest dwoma kołami reakcyjnymi jako żyroskop. Lot jest można powiedzieć - stabilny. Ściąga lekko na lewą stronę przez silnik na ogonie ale z Joystickiem spokojnie da się to kontrować.

Osiągi: Maszynka osiąga prędkość zaledwie 108km/h przy wadze 11.9t z pełnym uzbrojeniem. Prędkość wznoszenia to ok. 15m/s.
Wyposażenie: Osiem rakiet TOW, dwie rakiety powietrze-powietrze Sidewinder, 74 rakiety Hydra, działko strzelca M230 30mm, Vulcan 20mm obrotowe działko pilota oraz dwa generatory ECM.

338 obiektów.

Rozwój:
-Wersja ze zmiennym natarciem łopat. Jest wersja beta jednak fizyka KSP uniemożliwia mi stworzenia wirnika który nie wpadał by w wibracje po dołożeniu rotatorów. Mechanizm na wzór prawdziwego nie wchodzi w grę, od razu się łopaty rozpadają na wszystkie strony bądź kręcą wokół siebie.




Modyfikacje: BDArmory, MagicSmokeIndustries, Firespiter.

Mała prezentacja. Lot trochę chaotyczny gdyż mam przyzwyczajenie do latania w Armie  :). ( wybaczcie, monter ze mnie marny   :-[ )



________________________________________________________________________________________________

MA-8

O wiele prostsza konstrukcja od RedSharka również napędzana tym samym silnikiem. Wirnik jest nieco zmieniony, kąt natarcia delikatnie zwiększony oraz przedłużone łopaty dla zwiększenia udźwigu kosztem czasu reakcji na zmianę ciągu. W luku można zamontować dowolny element który nie wpłynie na wyważenie maszyny i będzie utrzymywała względną stabilność.
Prędkość maksymalna to ok. 150km/h a wznoszenia 10m/s. Ze względu na długie łopaty i kąt natarcia istnieje ryzyko przeciągnięcia i urwania jednej bądź większej ilości łopat co kończy się oczywiście katastrofą. ( niestety jest to pierwsza wersja MA-8 [ które jak widać wygląda jak MI-8 ] o mniej opływowym kształcie. Wersję poprawioną straciłem z niewyjaśnionych przyczyn, po prostu znikł zapis...)





Jak widać osłona turbiny jest częściowo otwarta co pozwala na wykorzystanie silnika turbiny  do walki z rotacją.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MA-8X

Rozbudowana wersja MA-8 służąca do transportu podwieszonych ładunków. Udźwig zwiększony dwukrotnie poprzez zastosowanie układu Kamova który wynosi aktualnie 10 ton.
Kamov zbudowany poprzez powielenie turbiny i zmianę kierunku rotacji. Śmigłowiec jest BARDZO stabilny i rozwija przyzwoitą prędkość 180km/h, prędkość wznoszenia 10m/s ( bez ładunku ). Brak ładowni przez zastosowanie większego silnika, ewentualnie minimalna.

Napęd dwóch turbin zasilanych silnikami S3 KS-25. Brak wirnika ogonowego ani oraz żadnych stabilizatorów. Dwa koła reakcyjne jako żyroskop.

260 elementów.





------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MIG-29A

Drugi raz zabieram się do tego samolotu i wydaje mi się, że za dziesiątym może wyjdzie dobrze :D. Uznałem, że ten jest na tyle dobry, że można go komukolwiek pokazać :).
Wersja druga projektu, pierwsza jest dość.. crapowata ze względu na złą skalę aczkolwiek ma kilka ciekawostek.
Napędzany dwoma Pantherami osiąga prędkość max. 1200km/h, lata bez cheatów a paliwa starczy na dłuugo. Uzbrojony w rakiety 2xR77, 2xR60, 2xR27ET + 30mm działko, Flary i Chafy.
Ze smaczków to otwierana owiewka z możliwością jej odrzucenia oraz fotel z katapultą, Umożliwia to szybką i sprawną ewakuację pilota. ( Pierwsza wersja MIG-a posiadała również możliwość demontażu i montażu obydwu silników, zrzucanych na specjalny wózek. )






Co do lotu i katapulty będzie jutro film a na chwię obecną spaghetti  ;D ( owiewka się zablokowała )







9
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Pią, 01 Lip 2016, 23:28:50 »
Rakiety, samoloty. Zejdźmy niżej na ziemię! :)



Volvo 740 w wersji USA. Stoi na amortyzatorach z decuplerów oraz jednej sztywnej belce a także dwóch wahaczach z przodu.

( Auto w wersji 1.1.X nie jeździ z powodu zbugowanej fizyki. )

10
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Czw, 30 Cze 2016, 13:46:56 »
Kapitalne! :D  Ciekaw jestem tylko co ze stroną prawną.


11
Kampanie / Odp: Pomysł-Forumowa megakonferencja
« dnia: Czw, 30 Cze 2016, 13:42:07 »
Bardzo dobry pomysł! Po dłuugiej nieobecności aż miło zobaczyć, że coś się dzieje a forum nie jest jeszcze martwe. Takich akcji powinno być więcej aby tych ludzi utrzymać, dać im cel i motywacje aby na forum pozostawali aktywni - a jak wiadomo, aktywność użytkowników to klucz do pozyskania nowych. Co pomyśli sobie jakikolwiek gracz KSP który szuka takiego forum jak to ale zobaczy je w obecnej postaci. ( nowe tematy w odstępach paru tygodni ) "O polskie forum KSP, fajnie" - 15 minut później - " Martwe, nic tu po mnie"
 Co to ma do zawartych w tym temacie informacji? Podejście niektórych aktywnych jeszcze użytkowników uznających projekty innych graczy jako syf który można zignorować - otóż nie można. Doradź mu coś, powiedz co robi źle a może będzie cień szansy, że uda mu się przebić przez barierę która go hamuje i zacznie tworzyć coś interesującego. Użytkownik zostanie na dłużej a do tego podtrzymywana będzie aktywność społeczności i dopływ większej ilości osób.
Sam wielokrotnie wchodziłem aby sprawdzić czy społeczność odżyła lecz cisza skutecznie zniechęca.

Brawa dla Mithrill za pomysł i chęć realizacji!

12
Poproś o pomoc / Glitch części
« dnia: Pią, 30 Sty 2015, 15:39:25 »
Witajcie!

Mam pytanie odnośnie części i przenikania ich przez siebie gdy są zamontowane do jednego pojazdu. A dokładniej chodzi o ty, czy można doprowadzić do momentu gdy jedna część będzie poruszana przez drugą w jednym pojeździe. Coś na zasadzie kolizji między sobą.

Pozdrawiam.

13
Samoloty / Odp: Mig-29
« dnia: Wto, 04 Lis 2014, 12:22:23 »
"Jeżeli chcesz zaimponować na forum to zbuduj albo bardzo stylowy samolot , albo rekordowy samolot , albo bardzo funkcjonalny samolot."

Postaram się :)

14
Samoloty / Odp: Mig-29
« dnia: Pią, 31 Paź 2014, 18:54:28 »
102 wyświetlenia. Krytykować! :)

15
Samoloty / Mig-29
« dnia: Śro, 29 Paź 2014, 21:51:10 »
Mig którego zrobiłem dosłownie przed chwilą. Proszę o umiarkowany hejt ^^. Pierwsza maszyna jaką starałem się odwzorować z instniejącego już pierwowzoru.

Rekord prędkości 1300m/s na wysokości 17.000m. ( nie wiem jakim cudem :D )














Strony: [1] 2 3